|
www.parowozy.com.pl Parowozy z Wolsztyna
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
spike232323
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 200
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: Sob 17:36, 25 Paź 2008 Temat postu: |
|
|
To jest smieszne, parowóz jest unikalny, sprawny, jak za dawnych lat, są i wagony, są chetni do przejażdżek, do fotografowania...a to wszystko nie przynosi zysku...bez komentarza...porażka
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lewar
Dołączył: 07 Lut 2008
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Sob 17:56, 25 Paź 2008 Temat postu: |
|
|
No nie taka znowu porażka!
Wynajmujesz pociąg za 10 tyś. Jak to jest specjal dla mikoli ,to każdy daje stówę i jedzie sto osób- prosta sprawa!
Jak ma jechać teraz dla pociąg dla mamci z dzieckiem ,to ją skroisz na np.2 dychy, to oznacza zwrot kosztów po zabraniu 500 -set osób.
I tak możesz liczyć w nieskończoność ,a i tak ten pociąg na siebie nie zarobi.
Prawo rynku nie stoi po stronie starej koleii.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mpmazurek
Dołączył: 07 Lut 2008
Posty: 170
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rabka-Zdrój / Kraków
|
Wysłany: Sob 18:09, 25 Paź 2008 Temat postu: |
|
|
lewar napisał: | No nie taka znowu porażka!
Wynajmujesz pociąg za 10 tyś. Jak to jest specjal dla mikoli ,to każdy daje stówę i jedzie sto osób- prosta sprawa!
Jak ma jechać teraz dla pociąg dla mamci z dzieckiem ,to ją skroisz na np.2 dychy, to oznacza zwrot kosztów po zabraniu 500 -set osób.
I tak możesz liczyć w nieskończoność ,a i tak ten pociąg na siebie nie zarobi.
Prawo rynku nie stoi po stronie starej koleii. |
Sęk w tym, że niewiele to ma wspólnego z prawami rynku. Ceny wynajmu są po prostu zbyt wysokie. Najpierw okazały się zbyt wysokie dla krajowych MK, potem dla wielu zagranicznych a na koniec również dla ekip filmowych.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lewar
Dołączył: 07 Lut 2008
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Nie 10:18, 26 Paź 2008 Temat postu: |
|
|
Masz racje! Podaję tylko przykład wyssany z palca. A to że ceny sa zaporowe tak chyba z zasady to oczywiście inna ,smutna sprawa.
Na wąskim torze jeszcze można liczyć na jako taki zwrot kosztów ,ale na normalnym ,kiepska sprawa.
Pozdrawiam!
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez lewar dnia Nie 10:19, 26 Paź 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marcinsemek
Dołączył: 14 Wrz 2008
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: Toruń
|
Wysłany: Nie 11:11, 26 Paź 2008 Temat postu: |
|
|
Szukajmy sponsorów
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mpmazurek
Dołączył: 07 Lut 2008
Posty: 170
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rabka-Zdrój / Kraków
|
Wysłany: Nie 12:12, 26 Paź 2008 Temat postu: |
|
|
marcinsemek napisał: | Szukajmy sponsorów |
Sponsorów na co? Ceny są zaporowe-do póki się to nie zmieni, zamówień nie przybędzie. Problem jest w sposobie kalkulacji cen na którą składają się m.in.:
pozycje wynikające z kosztów zmiennych
-węgiel
-woda
-obsługa
-dostęp do infrastruktury (PLK)
oraz pozycja wynikająca z kosztów stałych
-koszty utrzymania, w tym NR i NG
Ten ostatni element rzutuje na ceny-parowozy pracują mało, więc "jednostkowy koszt" jest bardzo wysoki-dużą kwotę dzieli się przez małą liczbę godzin w których parowóz pracuje. To winduje cenę do wysokiego poziomu.
Dodatkowo należy uwzględnić kilka innych czynników które mają wpływ na popyt na tego typu usługi:
-mniej tanich połączeń lotniczych do Krakowa
-mniejsze zainteresowanie Krakowem ze strony turystów zagranicznych (w tym roku około 20%)
-trzeci czynnik, będący przyczyną dwóch powyższych-umocnienie się złotówki w stosunku do funta brytyjskiego (i nie tylko) a co za tym idzie wzrost cen dla turystów...
-wspomniane już wcześniej, zbyt późne publikowanie informacji o pociągach w sezonie letnim (informacja powinna być dostępna w połowie roku a nie pod koniec)
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez mpmazurek dnia Nie 16:22, 26 Paź 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Szymon32
Dołączył: 05 Maj 2008
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Nowa Ruda
|
Wysłany: Czw 0:34, 06 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
Kotły z okazety i ty chyba już w drodze Piły!
[link widoczny dla zalogowanych]
info w :nowości na stronie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Monomach
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 99
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Czw 11:49, 06 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
To najlepsza jak na razie najlepsza informacja dla mnie dzisiejszego dnia...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pepa_Rider25
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 89
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Złotów\Poznań
|
Wysłany: Czw 13:06, 06 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
No to super... już się bałem że dopiero w przyszłem roku pojadą. Chociaż z tego co usłyszałem w Interloku, to miały być robione właśnie w przyszłym roku, po za tym w Pile robią już 3 kociołki... więc ciekawe kiedy zaczną te...?? Wiadomo kiedy dokładnie zjawią się w Pile??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Irys
Dołączył: 29 Kwi 2008
Posty: 217
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Stęszew
|
Wysłany: Czw 17:07, 06 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
To także bardzo dobra wiadomość dla Wolsztyńskich maszyn
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kaktus34
Dołączył: 03 Cze 2008
Posty: 297
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Chabówka
|
Wysłany: Czw 18:22, 06 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
Irys napisał: | To także bardzo dobra wiadomość dla Wolsztyńskich maszyn | Niby dlaczego? Myślisz o wysyłce Ty2-911 i Ty2-953 na plan do Wolsztyna, aby można było przywrócić parowy plan na Leszna? Ja też to popieram, bo obecnie marnują się, a tak to by zarabiały.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Łukasz G.
Dołączył: 07 Lut 2008
Posty: 101
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Jaworzno
|
Wysłany: Czw 22:01, 06 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
Głupoty piszesz. Wcale się nie marnują, a to że Chabówka nie zarzyna swoich maszyn w niepotrzebnym ruchu planowym to wcale nie jest złe.
W ten sposób i tak parowozy na siebie nie zarabiają, bo właściciel i tak jest jeden.W Wolsztynie siedzą Anglicy i dlatego jest plan. Z resztą zobacz na Niemców- czy ich maszyny muszą koniecznie prowadzić ruch planowy?
A skanseny są i będą niedochodowe, to (prawie) każdy wie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marcinsemek
Dołączył: 14 Wrz 2008
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: Toruń
|
Wysłany: Czw 23:02, 06 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
To że kotły trafiły do interloku to jeszcze nie powód zeby sie cieszyc. mozemy je zobaczyć w Chabówce równie dobrze za dwa lata najprędzej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kaktus34
Dołączył: 03 Cze 2008
Posty: 297
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Chabówka
|
Wysłany: Pią 16:47, 07 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
Łukasz G. napisał: | Głupoty piszesz. Wcale się nie marnują, a to że Chabówka nie zarzyna swoich maszyn w niepotrzebnym ruchu planowym to wcale nie jest złe.
W ten sposób i tak parowozy na siebie nie zarabiają, bo właściciel i tak jest jeden.W Wolsztynie siedzą Anglicy i dlatego jest plan. Z resztą zobacz na Niemców- czy ich maszyny muszą koniecznie prowadzić ruch planowy?
A skanseny są i będą niedochodowe, to (prawie) każdy wie. | Plan to jednak dobra rzecz, bo parowozy nie są stworzone do dekoracji tylko do pracy (o czym niektórzy zapominają). Poza tym z tego jest dochód choćby na zwrot kosztów naprawy, paliwa itp.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lewar
Dołączył: 07 Lut 2008
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pią 18:54, 07 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
To jest fakt! Czajnik to nie do kawy ,tylko na kołach i do pracy stworzony!
A przynajmniej jesteśmy wreszcie w czymś lepsi od Niemca, bo mamy planowy ,a nie specjalny,czysty i fajny. Planowiec! To brzmi dumnie!
Moim zdaniem ,najważniejsze że zapadła decyzja ,aby wogóle ruszyć temat naprawy ,na resztę będzie trzeba spokojnie poczekać.
Pozdrawiam!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|