|
www.parowozy.com.pl Parowozy z Wolsztyna
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Borat
Dołączył: 21 Mar 2008
Posty: 100
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Kazachstan
|
Wysłany: Pon 21:15, 22 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
Kurna! Fachowiec pełną gębą! To może wodzu zatrudnisz się w PKP i rozwiążesz przed zaoraniem cyrku wszelakie problemy trapiące skanseny PKP? Zaraz znowu zaczniesz się mądrzyć pisząc jakiś mini elaborat i próbując mnie ośmieszyć? Proszę bardzo, przeczytam z uśmiechem, bo to forum wywołuje tylko uśmiech na mej twarzy, nic więcej.
Szepol napisał: | Jak narazie siedź cicho i czytaj. |
Hehehe, dobre! Widzisz panie mądraliński. Kolejna wypowiedz, którą jesteś w stanie wyskrobać w sieci. Bo śmiem powątpiewać byś mi to powiedział prosto w twarz.Ekspert Szepol każe siedzieć cicho i czytać hahaha! Się uśmiałem!
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Borat dnia Pon 21:16, 22 Wrz 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Szepol
Dołączył: 07 Lut 2008
Posty: 231
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 32 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wałbrzych
|
Wysłany: Pon 22:03, 22 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
Jeśli Ty chcesz ośmieszać wszystkich wokół to droga wolna. W końcu tak traktujesz to forum, jednak nie wiem w takim wypadku po co tu wchodzisz.
Jeżeli chcesz konfrontacji twarzą w twarz to nie ukrywaj się za nickiem, ja nie widzę problemu. Aż strach się bać
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Szepol dnia Pon 22:07, 22 Wrz 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Doctor
Dołączył: 10 Lut 2008
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pon 22:39, 22 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
Szepol napisał: | Spoko, spoko. Historia lubi się powtarzać. Aby sztucznie utrzymywać Wolsztyn wchłonięto już Choszczno |
Szepol, a możesz mi wyjaśnić w jaki sposób Choszczno przyczyniło się do utrzymania (sztucznego, rzecz jasna) ruchu w Wolsztynie? Bo ztcw to wszystkie tamtejsze eksponaty zasiliły szeregi zimnych maszyn w WL. No, może paroma częściami z Pt47-106...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Szepol
Dołączył: 07 Lut 2008
Posty: 231
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 32 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wałbrzych
|
Wysłany: Pon 22:55, 22 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
Doctor napisał: | Szepol, a możesz mi wyjaśnić w jaki sposób Choszczno przyczyniło się do utrzymania (sztucznego, rzecz jasna) ruchu w Wolsztynie? |
No pewnie. O Ol49-99 to już nikt nie pamięta? Z Choszczna nie przyjechały do WL czasem żadne wagony?
Co do przymiotnika "sztucznego" to czy uważasz Doctorze że jest inaczej?
Te pare części, zabranych z parowozów z ex Skansenu w Choszcznie powoli stają się na wagę złota.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Szepol dnia Pon 23:25, 22 Wrz 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Doctor
Dołączył: 10 Lut 2008
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Wto 9:32, 23 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
Co do oelki to racja, dyskusyjna jest jedynie sztuczność tego rozwiązania (dużo zależy od tego jak definiuujemy sztuczność ). A wagony? Długo nie pojeździły, teraz stoją w Poznaniu i cargulom nie chce się przy nich nic robić. A szkoda, bo moglibyśmy mieć skład nie gorszy od tego z Chabówki...
A jeśli chodzi o części, to ostatnio jest jakby nieco lepiej pod tym względem - jest nacisk na robienie nowych części: np tłok do Ok22, drzwi dymnicy do którejś z oelek...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Monomach
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 99
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Wto 13:45, 23 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
Monomach napisał: | Chłopie, to jest parowóz przemysłowy typu "Ferrum", o prędkości maksymalnej góra 45 km/h. raczej planowce odpadają. |
Borat napisał:
"W Anglii prowadzą takie parowoziki pociągi turystyczne i wszyscy są z tego powodu szczęśliwi pomimo tego, że nigdy te parowozy tam nawet nie jeździły nie mówiąc o ciąganiu czegokolwiek. Za to tutaj, wielki płacz jak zwykle. Prędkość maksymalna to prędkość maksymalna, a nie góra coś."
Słuchaj Borat, o jakim płaczu piszesz? Czytaj ze zrozumieniem i nie trolluj. Ja stwierdziłem fakty, a nie rozpaczałem nad ewentualnym pomysłem puszczenia TKh w planie.
Monomach napisał: | Z informacji, które posiadam pociągi retro są rozważane, ale głównie jako składy manewrowe, czyli składy z wagonami towarowymi. Zgodnie z realiami historycznymi maszyna ta nie była używana nigdy do ciągnięcia składów osobowych. |
Borat napisał:
"Skąd ta pewność? Jesteś jej właścicielem?"[/quote]
I znowu czytanie ze zrozumieniem idzie w p... . Nie napisałem, że mam pewność, lecz z informacji które posiadam. TKh przez całe swoje "życie" pracował na Hutach, najpierw w Hucie im. Lenina, potem w Hucie "Florian". Ciągnął wagony z rudą, składy z surówką, odstawiał gotowe produkty na bocznicę zakładową. Żadnych ekspresów po hucie nie ciągał.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Monomach dnia Wto 13:46, 23 Wrz 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tp4
Dołączył: 09 Lut 2008
Posty: 269
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań (Wielkie Księstwo Poznańskie)
|
Wysłany: Wto 20:25, 23 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
Co do ryflaków stojących w Poznaniu to ich stan nie jest najlepszy (Brak ,,rękawów" czy pozbijane szyby). jedyne pozostały na nich po Choszcznowskim skansenie ozdobne tabliczki ,,Skansen Choszczno". Większość (chyba 3) jest jednak przypisana stacji Wolsztyn.
pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marcinsemek
Dołączył: 14 Wrz 2008
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: Toruń
|
Wysłany: Wto 21:21, 23 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
A gdzie one stoją ? Gdzies w pobliżu szopy?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tp4
Dołączył: 09 Lut 2008
Posty: 269
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań (Wielkie Księstwo Poznańskie)
|
Wysłany: Wto 21:31, 23 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
W ,,długiej" szopie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Łukasz G.
Dołączył: 07 Lut 2008
Posty: 101
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Jaworzno
|
Wysłany: Wto 22:34, 23 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
A będą w przyszłości naprawiane? Mi osobiście bardzo brakuje wagonów retro z prawdziwego zdarzenia w Wolsztynie, co z tego że jest te pięć bolków skoro nie można nawet z nich zestawić w miarę długiego składu retro na pociągi specjalne jeżdżące w okolicach Parady. Widziałem również różnicę w utrzymaniu wagonów retro pomiędzy Chabówką a Wolsztynem, gdy wagony były wymieszane , tak, aby zestawić z nich składy z jednego typu wagonów podczas tegorocznej Parowozjady. Bolki z Chabówki nie grzeszyły ładną oliwkową farbą, natomiast te z Wolsztyna miały skorodowane dachy i odpadającą farbę ze ścian bocznych.
Gdyby udało się wreszcie uruchomić wolsztyńskie ryflaki, można by podczas Parady czy Parowozjady zestawiać dłuższe historyczne składy. Trzymam kciuki za ich naprawę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Doctor
Dołączył: 10 Lut 2008
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Śro 8:19, 24 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
To nie trzymaj kciuków tylko uderzaj do Cargo i przekonaj ich coby się za to zabrali...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Andrzej T.
Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: Śro 10:54, 24 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
Tp4 napisał: | Co do ryflaków stojących w Poznaniu to ich stan nie jest najlepszy (Brak ,,rękawów" czy pozbijane szyby). jedyne pozostały na nich po Choszcznowskim skansenie ozdobne tabliczki ,,Skansen Choszczno". Większość (chyba 3) jest jednak przypisana stacji Wolsztyn.
pozdrawiam |
Kolego... Nie widziałeś chyba wagonów w "nie najlepszym stanie"! Brak rękawów i kilku szyb to pikuś.
A co do przynależności to wszystkie są na stanie CM Poznań. Z Choszczna pochodzą dwa trawiastozielone, pozostałe dwa są były w Wolsztynie troszeczkę wcześniej.
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Robert77
Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 133
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 5/5
|
Wysłany: Śro 10:28, 01 Paź 2008 Temat postu: |
|
|
Z moich informacji wynika, że poznańskie ryflaki będą remontowane - nie wiadomo tylko kiedy...
Wagony z Wolsztyna stoją odstawione, ponieważ skończyła im się ważność rewizji i czekają na przedłużenie rewizji i przegląd techniczny.
Jest jeden problem. Rewidenci z Cargo przeszli do IC w ramach przemian na kolei. Nie wiadomo kiedy zostanie "klepnięta" rewizja wszystkich wagonów.
Co do kwestii malowania wagonów to od czasu do czasu przydałby im się lifting. Tylko to kosztuje.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|