|
www.parowozy.com.pl Parowozy z Wolsztyna
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
taboret1
Dołączył: 10 Lut 2008
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 1:11, 09 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
Na tej imprezie byłem po raz pierwszy i mam dużą nadzieję, że odbędzie się ona i za rok. Jak dla mnie była naprawdę super. Dobrze, że nie jest to kopia parady parowozów. Przez to i jedno i drugie miejsce mają coś fajnego do zaoferowania i każda z tych imprez dużo na tym zyskuje. Jedyny mały niewypał to poranny pociąg specjalny z tekatką. Aż żal jej zestawów kołowych...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marcu85
Dołączył: 08 Wrz 2009
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 6:50, 09 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
No pogoda troszeczkę pokrzyżowała tekatce plany, do tego nieprzetarty szlak i efekt można było zobaczyć.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tr203
Dołączył: 13 Sty 2009
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Śro 7:26, 09 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
Witam.
Mój awatar nie ma nic wspólnego ze słynną już "fotodupą". Do kkStB dzięki za pozdrowienia, i odbiegając trochę od tematu, interesująca ta rekonstrukcja kepi Austro-Węgierskiego. Robiona przez Ciebie czy przez kogoś innego?. A Ol-12 to faktycznie piękna lokomotywa i miałem okazję się nią przejechać. Pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marcu85
Dołączył: 08 Wrz 2009
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 10:06, 09 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
A tak dodatkowo to Pan "fotodupa" został wylegitymowany przez SOK i póki co może się pożegnać z udziałem w podobnych imprezach w tamtych rejonach.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Ty2-911
Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 155
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 14:44, 09 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
Parowozjada była całkiem fajna. Miejmy nadzieję, że za rok będzie kolejna edycja i że retra ogólnodostępne powrócą w sezonie letnim 2010.
Jeżeli chodzi o sobotni pociąg do Dobrej to jest to wina chyba PLK, które nie przygotowało szlaku we właściwy sposób (przecież były zapowiadane deszcze w prognozach pogody). PLK zawaliło.
Natomiast PKP Cargo odwaliło kawał dobrej roboty, bo każdy wie jaka jest sytuacja w Cargo, a mimo to Parowozjada się odbyła.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Ty2-911 dnia Śro 14:52, 09 Wrz 2009, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Ariel Ciechański
Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 782
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 31 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Skierniewice
|
Wysłany: Śro 14:53, 09 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
Ty2-911 napisał: |
Jeżeli chodzi o sobotni pociąg do Dobrej to jest to wina chyba PLK, które nie przygotowało szlaku we właściwy sposób (przecież były zapowiadane deszcze w prognozach pogody). PLK zawaliło. |
A jak się przeciwdziała skutkom deszczów na kolei
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Ty2-911
Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 155
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 14:59, 09 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
Ariel Ciechański napisał: | Ty2-911 napisał: |
Jeżeli chodzi o sobotni pociąg do Dobrej to jest to wina chyba PLK, które nie przygotowało szlaku we właściwy sposób (przecież były zapowiadane deszcze w prognozach pogody). PLK zawaliło. |
A jak się przeciwdziała skutkom deszczów na kolei |
Tu chodzi o to, że na torach była rdza (wkońcu to nieużywana linia) i i zrobiła się taka jakby maź. Nawet mechanik mi o tym powiedział.
A tory należą do PLK, więc chyba PLK powinno czymś pojeździć dzień wcześniej po torach, żeby zetrzeć tą rdzę ?.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Ty2-911 dnia Śro 15:03, 09 Wrz 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Ariel Ciechański
Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 782
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 31 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Skierniewice
|
Wysłany: Śro 15:02, 09 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
Ty2-911 napisał: |
Tu chodzi o to, że na torach była rdza (wkońcu to nieużywana linia) i i zrobiła się taka jaby maź. Nawet mechanik mi o tym powiedział.
A tory należą do PLK, więc chyba PLK powinno czymś pojeździć dzień wcześniej po torach, żeby zetrzeć tą rdzę ?. |
Wysłać robotników torowych z kątówkami A tak serio WM15 zdaje się, że byłaby za lekka, żeby zedrzeć powierzchniową warstwę korozji...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Ty2-911
Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 155
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 15:08, 09 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
Ariel Ciechański napisał: |
Wysłać robotników torowych z kątówkami A tak serio WM15 zdaje się, że byłaby za lekka, żeby zedrzeć powierzchniową warstwę korozji... |
No właśnie. Może jakaś SM42 powinna tam pojechać.
W każdym razie ogólnie było fajnie. I trzeba mieć nadzieję, ze za rok też się odbędzie kolejna Parowozjada.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Ty2-911 dnia Śro 15:15, 09 Wrz 2009, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Ariel Ciechański
Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 782
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 31 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Skierniewice
|
Wysłany: Śro 15:18, 09 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
Ty2-911 napisał: |
No właśnie. Może jakaś SM42 powinna tam pojechać. |
A SM42 jest w PKP Cargo a nie w PKP PLK. I pewnie by był problem, bo ani PLK-a nie chciałaby płacić Cargo za lokomotywę, a nie Cargo PLK za dostęp do infrastruktury .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Ty2-911
Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 155
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 15:26, 09 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
Ariel Ciechański napisał: |
A SM42 jest w PKP Cargo a nie w PKP PLK. I pewnie by był problem, bo ani PLK-a nie chciałaby płacić Cargo za lokomotywę, a nie Cargo PLK za dostęp do infrastruktury . |
O widzisz. Tu jest kolejny problem.
No to może wielokrotna jazda WM15 tam i z powrotem ??
Bo to chyba jednak PLK powinno przygotować szlak, bo za niego odpowieda (tak mi się wydaje ).
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Ty2-911 dnia Śro 15:27, 09 Wrz 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Ariel Ciechański
Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 782
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 31 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Skierniewice
|
Wysłany: Śro 15:31, 09 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
Ty2-911 napisał: |
O widzisz. Tu jest kolejny problem.
No to może wielokrotna jazda WM15 tam i z powrotem ??
|
Z naciskiem na oś 10 ton?? Wątpię...
Ty2-911 napisał: |
Bo to chyba jednak PLK powinno przygotować szlak, bo za niego odpowieda (tak mi się wydaje ). |
Odpowiada, tylko jak po szlaku nic nie jeździ to po co ma go utrzymywać. Wszak pociągi na Parowozjadzie równie dobrze moga pojechać do Suchej czy Zakoopanego...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
taboret1
Dołączył: 10 Lut 2008
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 18:41, 09 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
Tak się zastanawiam, czy nie było może jakichś problemów z wagonami, jakieś zwiększone opory albo coś. Późniejszy pociąg z teerką też zaliczył dłuższy postój, podczas którego mechanik oglądał koła wagonów (chociaż to był już chyba inny skład). Nie znam się aż tak bardzo i nie chcę podważać chyba sporych umiejętności mechaników, ale czy nie pomogłoby delikatniejsze ruszanie tak, aby koła nie traciły od razu przyczepności? Zdaje się, że można to osiągnąć przez otwarcie kurków podcylindrowych- mniejsze ciśnienie w cylindrze= mniejszy moment obrotowy na kołach ( naprawdę nie znam się za bardzo, więc jeśli piszę głupoty wybaczcie). Buksowanie tekatki było swoją drogą dość (aż zbyt) "efektowne" (dlatego myślę, że to ruszanie było trochę zbyt gwałtowne).
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez taboret1 dnia Śro 18:43, 09 Wrz 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
para_buch
Dołączył: 27 Sie 2008
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 18:59, 09 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
Maszynista który prowadził wtedy "tekatke" to jeden z najlepszych fachowców... wiecej chyba nie trzeba dodawać...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
taboret1
Dołączył: 10 Lut 2008
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 19:11, 09 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
Ok, ok, ja tylko pytałem a widzę, że najchętniej byś mnie za to zmieszał z błotem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|