|
www.parowozy.com.pl Parowozy z Wolsztyna
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jorg
Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Śląsk Cieszyński
|
Wysłany: Sob 15:23, 06 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
Witam. Jak obecnie wygląda sytuacja na warsztatach , czy zaczęto już naprawę Ol49-23\7. No i oczywiscie ciekaw jestem jak długo potrwa naprawa tych kopciuchów które się tam znajdują chodzi mi przedewszystkim o Ol-ki. Mam tylko nadzieje że jak robią je dłużej to też dokładniej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tomek
Dołączył: 08 Lut 2008
Posty: 111
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Gniezno
|
Wysłany: Sob 18:19, 06 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
Siódemka przyszła wczoraj - już jest w hali. Od poniedziałku zaczną się przygotowania do rozpoczęcia naprawy (średniej). Planowany powrót - wiosna (przed paradą). Główna 65-tki dobiega końca. Pierwsze rozpalenie najprawdopodobniej tuż po Nowym Roku. Sukcesywnie wykonywana jest także rewizja podwozia Ol49-23.
Pozdrawiam,
Tomek
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
robert
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 19 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Śro 16:44, 14 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
t-o napisał: | robert napisał: | Kolego t-o, pisząc o wątpliwościach nawiązałem do niedawnej polemiki o Pt47-78. Więc nie bierz tego do siebie dosłownie. A co do Warna, to pozostawię to bez komentarza. |
A argumenty w sprawie Pt47 i boczniaków już sie skończyły Robercie??? |
Pozwolę sobie odświerzyć. Link wklejałem już w innym wątku.
[link widoczny dla zalogowanych]
Ostatnie sekundy filmu
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez robert dnia Śro 16:45, 14 Sty 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
t-o
Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 223
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: stąd
|
Wysłany: Śro 17:25, 14 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
I to już jest coś.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kaktus34
Dołączył: 03 Cze 2008
Posty: 297
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Chabówka
|
Wysłany: Czw 12:56, 15 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Co z parowozem Pt47-65, bo słyszałem, że zaraz po nowym roku będzie przechodził jakieś testy. Jak ma się sprawa?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tomek
Dołączył: 08 Lut 2008
Posty: 111
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Gniezno
|
Wysłany: Czw 16:10, 15 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
kaktus34 napisał: | Jak ma się sprawa? |
Oczekiwanie na próbę wodną.
Tomek
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Irys
Dołączył: 29 Kwi 2008
Posty: 217
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Stęszew
|
Wysłany: Czw 19:19, 22 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Kilka newsów z Gniezna. Na dzień 22.01.09 wygląda to tak:
kanał 1: Pusty
kanał 2: Ol49-7. Parowóz jest wyosiowany. W momencie jak byłem miała płukany stojak. Większość prac w warsztatach skupiła się teraz na niej. Planowany koniec naprawy średniej to kwiecień 2009.
Kanał 3: Pt47-65. Parowóz jest gotowy, czeka na odbiór. Nie jest jeszcze pomalowany.
Kanał 4: Tender 25D49-98 (oznaczony 34D74-42) dla Pt47-65. Gotowy, czeka na malowanie.
Kanał 5: Ol49-23. Parowóz jest wyosiowany i ogołocony z większości części. Kocioł jest przygotowywany do demontażu i wywiezienia do Interloku, gdzie zostanie poddany kapitalnemu remontowi. Wg majstrów jest już na to decyzja i powinno się to odbyć na dniach.
Kanał 6: Pusty
Kanał 7: I tu niespodzianka; na wózku leży bokiem nadwozie tendra 25D49-01. Tender ten jeździł do (oidp) 2005 roku na Ol49-23. I do niej też ma trafić po naprawie. Cała kasta ma powstać na nowo!. Nawą ma mieć też ramę! Podobno już przyjechały do niej materiały. Mówiąc krótko tender zostanie zrobiony od nowa (z wyjątkiem wózków). Kto go widział na własne oczy ten zrozumie dlaczego. Generalnie był w takim stanie że nie miał być już robiony, ale jak widać brakuje tendra do oelki. Tylko czy to się kalkuluje? Tego dnia akurat wspawana była nowa blacha na spodzie.
Kanał 8: Pusty. Docelowo ma tu stać pozostałość Ol49-23 po wywiezieniu kotła.
Kanał 9: Tender 25D49-? od Ol49-7. Tender stoi na podnośnikach i poddawany jest rewizji.
Kanał 10: Pusty
Przejście do drugiej części hali, należącej do PKP Nieruchomości, jest zamurowane. Hala stoi pusta, są tam jedynie zestawy kołowe do oelek i stare podwozie tendra 25D49-01.
W drugiej hali stoją: TKt48-72, 77, 163, Ty3-2, TKi3-87, Ol49-69 (bez tendra), SM40, SM41 i parę innych rupieci. Przed pierwszą halą stoi jak zawsze ogryzek Ol49-32, jeszcze bardziej rozgrabiona niż ostatnio. Teraz pozbawiona jest lewej wiatrownicy.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Irys dnia Czw 20:06, 22 Sty 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pepa_Rider25
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 89
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Złotów\Poznań
|
Wysłany: Czw 22:58, 22 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Kocioł od 23 ma iść do Interloku....hmmm bardzo ciekawe... z tego co pamiętam jest tam już 5 lub 6 kociołków. No nie powiem nie powiem.... ciekawie się robi, ciekawie:p Chyba też zacznę kotły spawać... zapotrzebowanie rośnie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Monomach
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 99
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Nie 21:07, 01 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Witam! Mam pytanie odnośnie stanu napraw w Gnieźnie? Czy są jakieś nowe wiadomości? Czy Pt47-65 przeszła próbę wodną? jak posuwają się prace przy Oelkach?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Monomach dnia Nie 21:08, 01 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tomek
Dołączył: 08 Lut 2008
Posty: 111
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Gniezno
|
Wysłany: Wto 19:38, 03 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Monomach napisał: | Czy Pt47-65 przeszła próbę wodną? |
Parowóz jest przygotowany do przeprowadzenia próby wodnej. Kiedy ona będzie miała miejsce tego jeszzcze nie wiadomo.
Monomach napisał: | jak posuwają się prace przy Oelkach? |
Siódemka poddawana jest klasycznej naprawie średniej, a 23 będzie przygotowywana do demontażu kotła - wkrótce zamontowane zostaną zestawy kołowe tak, by możliwe było wystawienie parowozu na zewnątrz.
Pozdrawiam,
Tomek
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
robert
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 19 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Wto 20:36, 03 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Pytanie za 100 punktów. Po co przeprowadzać próbę wodną??? Jaki jest sens??? Moim zdaniem, powinna stać w Gnieźnie i cierpliwie czekać, zakonserwowana.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Lxd2
Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: PL
|
Wysłany: Wto 21:17, 03 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Chyba nie tylko mi brakuje strony pana tomka o warszatach w gnieźnie. A jak posuwają sie prace przy Tkp5 własności SHK ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
schlottermeyer
Dołączył: 07 Lut 2008
Posty: 101
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 9:13, 04 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Lxd2 napisał: | A jak posuwają sie prace przy Tkp5 własności SHK ? |
A'propos - coś przegapiłem. Jaki jest nowy adres www SHK?
Sorki za OT, pozdrawiam!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
robert
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 19 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Wto 23:46, 24 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
t-o napisał: | robert napisał: | Bez przesady, Po wojnie nawet dłuuuugo po wojnie "peta" i boczniaki to nie był jakiś dziwoląg, tylko często spotykany skład. |
Powiem krótko, pokaż zdjęcia. |
Odświeżam. Pisząc, że jeżdziły długo, nie spodziewałem się, że aż tak długo.
[link widoczny dla zalogowanych]
To był jakiś specjal? Czy w 1981 roku takie składy to była normalka?
Ok. Sam sobie odpowiadam. Chyba to była normalka
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 1 raz
Ostatnio zmieniony przez robert dnia Wto 23:50, 24 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kaktus34
Dołączył: 03 Cze 2008
Posty: 297
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Chabówka
|
Wysłany: Czw 16:38, 26 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Co z Pt47-65, która miała przejść próbę na początku stycznia? Marzec się kończy i cały czas nic.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|