|
www.parowozy.com.pl Parowozy z Wolsztyna
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jorg
Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Śląsk Cieszyński
|
Wysłany: Pią 11:44, 08 Lut 2008 Temat postu: Naprawy w Gnieznie |
|
|
Witam. Mam pytanie odnośnie przechodzącej w warsztatach NG Pm36-2 , na jakim etapie jest jej naprawa ,czy będzie malowana? Drugie moje pytanie dotyczy warsztatów wąskotorowych , wiem że jest tam TKp Śląsk. Jeśli nie jest to jakaś tajemnica na jakim etapie i czy zaczęła sie jego NG.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tomek
Dołączył: 08 Lut 2008
Posty: 111
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Gniezno
|
Wysłany: Sob 13:40, 09 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Jorg napisał: | Witam. Mam pytanie odnośnie przechodzącej w warsztatach NG |
... rewizję. Peemka naprawie głównej poddana zostanie jesienią br. Obecnie trwają prace związane z przygotowaniem parowozu do "sezonu letniego".
Jorg napisał: | na jakim etapie jest jej naprawa |
W tej chwili trwa montaż zespórek. Wózki jezdne tenra 32D36-2 zostały już zamontowane.
Jorg napisał: | czy będzie malowana? |
Na pewno nie tym razem.
Zapraszam do regularnego śledzenia mojej strony.
Tomek
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Ty2-911
Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 155
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 14:48, 09 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Tomek napisał: | Jorg napisał: | Witam. Mam pytanie odnośnie przechodzącej w warsztatach NG |
... rewizję. Peemka naprawie głównej poddana zostanie jesienią br. Obecnie trwają prace związane z przygotowaniem parowozu do "sezonu letniego".
Tomek |
Przecież 9. 11. 2007 została podana wiadomość:
W strugach deszczu o godzinie 8:15, prawie równolegle z planowym pociągiem 33232 prowadzonym przez Ok22-31, na naprawę główną wyjechała do Gniezna "Piękna Helena". Czekamy na szybki powrót "pod parą" z ważną rewizją kotła! O naprawach wolsztyńskich parowozów pisze dzisiejsza Gazeta Lubuska.
Więc dlaczego twierdzisz, że obecnie nie jest na naprawie głównej ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tomek
Dołączył: 08 Lut 2008
Posty: 111
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Gniezno
|
Wysłany: Sob 15:10, 09 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Ty2-911 napisał: | Więc dlaczego twierdzisz, że obecnie nie jest na naprawie głównej ? |
Nigdy nie podaje żadnych informacji, których nie popierają fakty. Początkowo zapadła decyzja o głównej, którą następnie zmieniono, czego Wojtek nie odnotował na stronie. Będąc na miejscu wiem jaki zakres prac jest przeprowadzany i jakie są dalsze plany w stosunku do tego parowozu, o których napisałem wyżej. Jeśli to Ciebie nie przekonuje... możesz sądzić inaczej.
Tomek
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Ty2-911
Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 155
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 16:08, 09 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Tomek napisał: | Ty2-911 napisał: | Więc dlaczego twierdzisz, że obecnie nie jest na naprawie głównej ? |
Nigdy nie podaje żadnych informacji, których nie popierają fakty. Początkowo zapadła decyzja o głównej, którą następnie zmieniono, czego Wojtek nie odnotował na stronie. Będąc na miejscu wiem jaki zakres prac jest przeprowadzany i jakie są dalsze plany w stosunku do tego parowozu, o których napisałem wyżej. Jeśli to Ciebie nie przekonuje... możesz sądzić inaczej.
Tomek |
Dobra. Dzięki za rozjaśnienie sytuacji.
Trzeba było napisać od razu, że NG została przełożona, a teraz robią rewizję zewnętrzną.
Jakbyś mógł to podaj link do Twojej stronki.
Pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tomek
Dołączył: 08 Lut 2008
Posty: 111
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Gniezno
|
Wysłany: Sob 17:02, 09 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Ty2-911 napisał: | Dobra. Dzięki za rozjaśnienie sytuacji. |
Proszę bardzo
Ty2-911 napisał: | Trzeba było napisać od razu, że NG została przełożona, a teraz robią rewizję zewnętrzną. |
Tomek napisał: | Peemka naprawie głównej poddana zostanie jesienią br. Obecnie trwają prace związane z przygotowaniem parowozu do "sezonu letniego". |
Ty2-911 napisał: | Jakbyś mógł to podaj link do Twojej stronki |
Nie wiem czy przejdzie przez filtr spamerski, ale spróbuję [link widoczny dla zalogowanych] (w ostateczności proszę zlikwidować odstępy)
Pozdrawiam,
Tomek
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tomek
Dołączył: 08 Lut 2008
Posty: 111
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Gniezno
|
Wysłany: Pon 17:46, 11 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Witam,
11.02.2008
Rozpoczęła się naprawa główna wolsztyńskiej Pt47-65.
Parowóz stoi obecnie na podnośnikach na stanowisku naprawczym nr 13. Zdemontowane elementy układu jezdnego i napędowego parowozu poddane zostaną regeneracji. Przetoczono już profil zestawów kołowych napędnych.
Z kotła wyciągnięto elementy przegrzewacza. Trwa demontaż rur ogniowych. Ze skrzyni ogniowej usunięte zostały stare cegły szamotowe.
Regeneracji poddane zostaną wszystkie elementy układu hamulcowego tj. klocki hamulcowe, sprężarka, zbiorniki ciśnieniowe poddane zostaną próbie szczelności.
Pt47-65 przyjechała do Gniezna 17 października 2006 roku. Ostatnią naprawę główną parowozu wykonano w 2003 roku, jednak 2 lipca 2005 roku Pt47-65 została odstawiona i od tego czasu - najpierw w Wolsztynie, a później w Gnieźnie - oczekiwała decyzji o rozpoczęciu naprawy.
Kontynuowana jest naprawa Pm36-2 - montowane są nowe zespórki.
Na stanowisku naprawczym nr 9 trwa rewizja tendra 25D49-98.
Tomek
Świat Parowozów
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Szepol
Dołączył: 07 Lut 2008
Posty: 231
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 32 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wałbrzych
|
Wysłany: Pon 22:48, 11 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Tomek napisał: | Rozpoczęła się naprawa główna wolsztyńskiej Pt47-65. |
Ojej, ciekawe skąd panowie w Gnieźnie wezmą części do niej. Ciekawe która petucha na tym ucierpi ? Jak się patrzy na to co zrobiono tam z Pt47-28 to aż żal serce ściska. Gdyby nie jeden człowiek to do Jaworzyny wróciłaby nawet bez wiązarów, korbowodów i innych drobiazgów, których wg jakiegoś pracownika przecież "nie było".
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
DeMoN
Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z domu
|
Wysłany: Wto 1:57, 12 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Lepiej jeden czynny parowóz, niż kilka nieczynnych...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
robert
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 19 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Wto 15:34, 12 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
sugerujesz, że nic sie nie stało, że Pt47-28 została zdemolowana w Gnieżnie??? Przyjedż do Jaworzyny i zobacz jak wygląda ta lokomotywa. Zabrali nawet cięgło przepustnicy, że nie wspomne o rozebranym do gołych części turbogeneratorze. Dlaczego nie wsadzili tam starych zużytych elementów. Gdzie sie podziała ta blacha ??? SIĘ PYTAM?????
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 1 raz
Ostatnio zmieniony przez robert dnia Wto 15:35, 12 Lut 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Filip B.
Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Nowy Dwór Gdański
|
Wysłany: Wto 17:18, 12 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Gdy dochodziło do demolki nikt nawet nie śmiał przypuszczać, że powstanie coś takiego jak MPiK. Wszak naprawa 65 ciągnęła się OIDP od 2001 do 2003.
Pozdrawiam!
FB
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
robert
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 19 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Wto 17:27, 12 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Nie usprawiedliwia to jednak dewastacji, jaka spotkała ten parowóz. Całe szczęście, że został z tamtąd zabrany, bo za parę lat wyglądał by jak Ol49-32. Może niedługo doczeka sie renowacji, choć jest kilka ważniejszych projektów,jak na chwile obecną.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
elektryk
Dołączył: 11 Lut 2008
Posty: 140
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wto 19:46, 12 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
robert napisał: | Nie usprawiedliwia to jednak dewastacji, jaka spotkała ten parowóz. Całe szczęście, że został z tamtąd zabrany, bo za parę lat wyglądał by jak Ol49-32. Może niedługo doczeka sie renowacji, choć jest kilka ważniejszych projektów,jak na chwile obecną. |
A jak zamierzacie uzupełnić braki wyposażenia - tych części, które posłużyły do przeszczepu, a nie zostały zastąpione wyeksploatowanymi odpowiednikami ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Szepol
Dołączył: 07 Lut 2008
Posty: 231
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 32 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wałbrzych
|
Wysłany: Wto 21:06, 12 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
elektryk napisał: | A jak zamierzacie uzupełnić braki wyposażenia - tych części, które posłużyły do przeszczepu, a nie zostały zastąpione wyeksploatowanymi odpowiednikami ? |
Otulina to tylko blacha więc to można dorobić we własnym zakresie, drągi co prawda leżą w tendrze ale trzeba wytopić do nich nowe panewki a czynnej kuźni obecnie nie posiadamy. Turbogenerator i pare innych drobiazgów może jeszcze znajdziemy u nas w magazynie. Odiskiernik można próbować samemu dorabiać. Pozostaje problem z przegrzewaczem i wyposażeniem budki.
Może pewnego cudownego poranka panowie w WL zorientują się, że w ich Pt47-65 "zniknęło" kilka drobiazgów
Warto zobaczyć także jak wyglądają zestawy kołowe podmienione z Pt47-65. Dotarte chyba do samego koła bosego.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Pią 15:11, 15 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Szepol napisał: |
Może pewnego cudownego poranka panowie w WL zorientują się, że w ich Pt47-65 "zniknęło" kilka drobiazgów
Warto zobaczyć także jak wyglądają zestawy kołowe podmienione z Pt47-65. Dotarte chyba do samego koła bosego. |
tak - te kilka drobiazgów to wspominane zestawy kołowe , jestem za, keidy bierzemy autko i wpadamy do Wielkopolski po części, mi pasuje sobota po południu
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|