Forum www.parowozy.com.pl Strona Główna www.parowozy.com.pl
Parowozy z Wolsztyna
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Parowozownia Leszno
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.parowozy.com.pl Strona Główna -> Gniezno
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
DoT




Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

PostWysłany: Wto 2:05, 29 Gru 2009    Temat postu:

Widzę, że nikt nie pamięta, że głównym powodem przeprowadzki do Leszna jest chęć sprzedaży parowozowni na hipermarket. Dziwne, że kolega z Gniezna nic o tym nie wspomina.
A przy okazji ile lat wykonywana była ostatnia naprawa wolsztyńskiej Oelki w Pile? Przypomnę, że mówimy o warsztacie specjalistycznym z odpowiednim wyposażeniem i doświadczona kadrą! Porównajmy może taki warsztat z szopą na której od lat nie było parowozu, nie ma fachowców i wyposażenia. Dodajmy do tego zmiany organizacyjne w Cargo, kryzys i brak pieniędzy. I teraz śmiało możemy narzekać że nic nie umieją i chodzi o likwidację ruchu planowego. Gratuluję logiki rozumowania opartej na prawdziwych informacjach. Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ogryzek




Dołączył: 26 Gru 2009
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gniezno

PostWysłany: Wto 3:55, 29 Gru 2009    Temat postu:

DoT napisał:
...głównym powodem przeprowadzki do Leszna jest chęć sprzedaży parowozowni na hipermarket. Dziwne, że kolega z Gniezna nic o tym nie wspomina...


Nie wspominam ponieważ planów zagospodarowania tego terenu juz widziałem wiele (na własne oczy) od jak już wspomniałeś hipermarketu po centra rozrywki (typu: base, siłownia, kino itd.) na muzeum kończąc... Poza tym z tego co wiem to konserwator zabytków jest w trakcie opisywania tego wszystkiego i w tym czasie nie może być nic ruszone (tak słyszałem).

Tak czy owak na chwile obecna "mała" hala stoi i straszy swoja cisza a "duża" jest jeszcze używana. We wrześniu (chyba- nie pamiętam) była jakaś impreza techno- ponoć udana. Ze względu na prace nie moglem na niej byc wiec nie wiem czy faktycznie była taka udana Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Borat




Dołączył: 21 Mar 2008
Posty: 100
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Kazachstan

PostWysłany: Wto 17:05, 29 Gru 2009    Temat postu:

arturo6666 napisał:
...Pm36-2 jest w trakcie prac...

Zwróciłeś uwagę, czy rury ogniowe są już wsadzone? Niestety, ale na twoich zdjęciach nie znalazłem odpowiedzi. Z góry dziękuję, za odpowiedź.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Irys




Dołączył: 29 Kwi 2008
Posty: 217
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Stęszew

PostWysłany: Wto 20:51, 29 Gru 2009    Temat postu:

arturo6666 napisał:
zapraszam do galerii: [link widoczny dla zalogowanych]

Nie żebym się czepiał głupot, ale PT-47 65, OL-49 59 może pisać głupi pismak z GW, a nie ktoś uważający się za MK.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Irys




Dołączył: 29 Kwi 2008
Posty: 217
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Stęszew

PostWysłany: Pon 22:21, 01 Lut 2010    Temat postu:

Może ktoś potwierdzić informacje o pocięciu kotła od Ol49-111? Oraz tą o całkowitym zaprzestaniu prac przy Pm36?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
robert




Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pon 22:28, 01 Lut 2010    Temat postu:

Mam taką cicha nadzieję, że to nie jest prawda...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Andrzej T.




Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wolsztyn

PostWysłany: Wto 8:37, 02 Lut 2010    Temat postu:

No oczywiście, że to bzdury...

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
spike232323




Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 200
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Wolsztyn

PostWysłany: Sob 14:31, 06 Lut 2010    Temat postu:

Szkoda tylko ze wzorem kolegi z Gniezna, z Leszna nie ma żadnych informacji... Proszę tylko niech nikt minie pisze ze mam blisko, ten argument już raz padł, a myślę ze mnie tylko mnie to interesuje

Bardzo proszę przestrzegać zasad pisowni i ortografii!!!mpmazurek


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
robert




Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pią 23:28, 19 Lut 2010    Temat postu:

Nie wiedziałem gdzie to wkleić.
[link widoczny dla zalogowanych]
Fundacja Era Parowozów remontuje kolejne parowozy!
Fundacja Era Parowozów zebrała fundusze na remont kolejnych parowozów. Została już podpisana umowa na renowację eksponatów znajdujących się na terenie Skansenu Taboru Kolejowego w Chabówce. Tym razem będą to: Ty23-104 i Ty42-19 oraz wagon Ashx nr 07 tzw. „salonka”. W najbliższym czasie zamierza również wyremontować parowozy: TKt48-143 i Ty42-148 stacjonujące w Parowozowni Wolsztyn, na co pozyskała już część środków w 2009 roku.
Zabytków kolejnictwa, które wymagają natychmiastowej pomocy jest jednak znacznie więcej. Fundacja w swoich planach na 2010 rok zakłada pozyskanie funduszy na remont następnych czterech parowozów: Ty1-76, Ty51-223, OKz32-2 i Ty42-107. Wobec bardzo wysokich kosztów renowacji powyższych eksponatów Fundacja zwraca się do wszystkich z prośbą o pomoc.

Jesteśmy organizacją pożytku publicznego upoważnioną do pozyskania 1% podatku od osób fizycznych. W styczniu 2010 roku rozpoczęła Kampanię 1% pod hasłem „Parowóz ma duszę! Okaż ją i ty!” Dlatego też każdy, komu nie jest obojętny los zabytków kolejnictwa może wspomóc działania Fundacji, przekazując jej niewielką część swojego podatku. Aby to zrobić wystarczy w rocznym rozliczeniu podatkowym wpisać w odpowiednią rubrykę KRS Fundacji 0000241695 oraz jej nazwę „Fundacja Era Parowozów”.



I tu mam pytanko. Dlaczego remont parowozów OKz32-2 i Ty42-107 jest zestawiony razem z RENOWACJĄ TKt48, Ty1, Ty23 i jeszcze kilku innych parowozów, no chyba, że Ty51-223 i Ty1-76 będą robione pod parę Smile?
Podobno firma taka jaka jest PKP nie może przyjmować różnego rodzaju darowizn np. w postaci 1%. I czy ERA jest sponsorem i inicjatorem naprawy OKz32 i Ty42-107???
P.S-Chwała wam za renowację parowozów ale...może zamiast TKt48-143 na warsztat pojedzie Ol49-81, taka moja drobna sugestia.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez robert dnia Pią 23:34, 19 Lut 2010, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ariel Ciechański




Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 782
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 31 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Skierniewice

PostWysłany: Sob 11:12, 20 Lut 2010    Temat postu:

robert napisał:

I tu mam pytanko. Dlaczego remont parowozów OKz32-2 i Ty42-107 jest zestawiony razem z RENOWACJĄ TKt48, Ty1, Ty23 i jeszcze kilku innych parowozów, no chyba, że Ty51-223 i Ty1-76 będą robione pod parę Smile?


Chłopaki chyba liczą chyba, że zgarną 1% wszystkim organizacjom dotąd działającym w branży Wink Śmiem jednak twierdzić, że zejście z dwóch etatów dałoby im więcej forsy na renowacje taboru niż podkradanie jej prawdziwym organizacjom pozarządowym takim jak PSMK, KSK czy FPKW...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
para_buch




Dołączył: 27 Sie 2008
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 17:07, 20 Lut 2010    Temat postu:

co najmniej dziwne - przecież za REMONT OKz32 i Ty42-107 zapłaciło PKP CARGO wiec co Era chce niby poddawać renowacji przy tych maszynach?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Panewka




Dołączył: 30 Kwi 2008
Posty: 183
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 0:27, 21 Lut 2010    Temat postu:

Chciałem jedynie zauwazyć że wspomniane wyżej organizacje nie mają problemów z wynagradzaniem etatowych pracowników - bo ich nie mają. Więc są jakby "skazane" na efektywne wydawanie każdej złotówki. Jak widać po wyremontowanym taborze idzie im to całkiem dobrze. Zwracam jeszcze uwage że w większości jest to tabor CZYNNY. Co nietrudno bylo zauwazyć we Wrocławiu , Sudetach na pociągach specjalnych czy Warszawie na Dniach Techniki , czy też w Rogowie na wąskim więc cieszy oko i duszę MK.
Henio


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Panewka dnia Nie 0:29, 21 Lut 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Filip B.




Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nowy Dwór Gdański

PostWysłany: Nie 10:20, 21 Lut 2010    Temat postu:

Ty42 i OKz32 to jakieś brednie, przecież PKP Cargo wydaje na nie kupę pieniędzy. A czy "zmienić" tekatkę? Niezbyt, bo na nią z wielką pompą zbierano przed rokiem. Za 2 miesiące parada, a żaden z wymienionych wyżej parowozów wolsztyńskich nawet nie został dotknięty skrobakiem.
Pozdrawiam!
FB


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Panewka




Dołączył: 30 Kwi 2008
Posty: 183
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 16:44, 21 Lut 2010    Temat postu:

Bo widzisz Filipie , na tych etatach Cargowskich to mają tyle roboty z mnogością pomysłów że się im wszelakie parowozy merdają dokumentnie. Tylko jak to sie będzie miało z wydawaniem kasy Darczyńców jak spłynie na Cargowską Fundację deszcz złotówek?
Henio


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KubaRally2




Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 208
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 23:52, 23 Lut 2010    Temat postu:

Nie został dotknięty bo tydzień temu jeszczy był w śniegu;).w zeszłych latach było tak samo z początkiem prac i zawsze udało się zdążyć,więc nie martwiłbym się o to.Co innego to naprawa Pm36 w Lesznie....

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.parowozy.com.pl Strona Główna -> Gniezno Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
Strona 2 z 5

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin