|
www.parowozy.com.pl Parowozy z Wolsztyna
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
DoT
Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Wto 2:05, 29 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Widzę, że nikt nie pamięta, że głównym powodem przeprowadzki do Leszna jest chęć sprzedaży parowozowni na hipermarket. Dziwne, że kolega z Gniezna nic o tym nie wspomina.
A przy okazji ile lat wykonywana była ostatnia naprawa wolsztyńskiej Oelki w Pile? Przypomnę, że mówimy o warsztacie specjalistycznym z odpowiednim wyposażeniem i doświadczona kadrą! Porównajmy może taki warsztat z szopą na której od lat nie było parowozu, nie ma fachowców i wyposażenia. Dodajmy do tego zmiany organizacyjne w Cargo, kryzys i brak pieniędzy. I teraz śmiało możemy narzekać że nic nie umieją i chodzi o likwidację ruchu planowego. Gratuluję logiki rozumowania opartej na prawdziwych informacjach.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Ogryzek
Dołączył: 26 Gru 2009
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gniezno
|
Wysłany: Wto 3:55, 29 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
DoT napisał: | ...głównym powodem przeprowadzki do Leszna jest chęć sprzedaży parowozowni na hipermarket. Dziwne, że kolega z Gniezna nic o tym nie wspomina... |
Nie wspominam ponieważ planów zagospodarowania tego terenu juz widziałem wiele (na własne oczy) od jak już wspomniałeś hipermarketu po centra rozrywki (typu: base, siłownia, kino itd.) na muzeum kończąc... Poza tym z tego co wiem to konserwator zabytków jest w trakcie opisywania tego wszystkiego i w tym czasie nie może być nic ruszone (tak słyszałem).
Tak czy owak na chwile obecna "mała" hala stoi i straszy swoja cisza a "duża" jest jeszcze używana. We wrześniu (chyba- nie pamiętam) była jakaś impreza techno- ponoć udana. Ze względu na prace nie moglem na niej byc wiec nie wiem czy faktycznie była taka udana
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Borat
Dołączył: 21 Mar 2008
Posty: 100
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Kazachstan
|
Wysłany: Wto 17:05, 29 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
arturo6666 napisał: | ...Pm36-2 jest w trakcie prac... |
Zwróciłeś uwagę, czy rury ogniowe są już wsadzone? Niestety, ale na twoich zdjęciach nie znalazłem odpowiedzi. Z góry dziękuję, za odpowiedź.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Irys
Dołączył: 29 Kwi 2008
Posty: 217
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Stęszew
|
Wysłany: Wto 20:51, 29 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
arturo6666 napisał: | zapraszam do galerii: [link widoczny dla zalogowanych] |
Nie żebym się czepiał głupot, ale PT-47 65, OL-49 59 może pisać głupi pismak z GW, a nie ktoś uważający się za MK.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Irys
Dołączył: 29 Kwi 2008
Posty: 217
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Stęszew
|
Wysłany: Pon 22:21, 01 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Może ktoś potwierdzić informacje o pocięciu kotła od Ol49-111? Oraz tą o całkowitym zaprzestaniu prac przy Pm36?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
robert
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 19 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Pon 22:28, 01 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Mam taką cicha nadzieję, że to nie jest prawda...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Andrzej T.
Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: Wto 8:37, 02 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
No oczywiście, że to bzdury...
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
spike232323
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 200
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: Sob 14:31, 06 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Szkoda tylko ze wzorem kolegi z Gniezna, z Leszna nie ma żadnych informacji... Proszę tylko niech nikt minie pisze ze mam blisko, ten argument już raz padł, a myślę ze mnie tylko mnie to interesuje
Bardzo proszę przestrzegać zasad pisowni i ortografii!!!mpmazurek
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
robert
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 19 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Pią 23:28, 19 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Nie wiedziałem gdzie to wkleić.
[link widoczny dla zalogowanych]
Fundacja Era Parowozów remontuje kolejne parowozy!
Fundacja Era Parowozów zebrała fundusze na remont kolejnych parowozów. Została już podpisana umowa na renowację eksponatów znajdujących się na terenie Skansenu Taboru Kolejowego w Chabówce. Tym razem będą to: Ty23-104 i Ty42-19 oraz wagon Ashx nr 07 tzw. „salonka”. W najbliższym czasie zamierza również wyremontować parowozy: TKt48-143 i Ty42-148 stacjonujące w Parowozowni Wolsztyn, na co pozyskała już część środków w 2009 roku.
Zabytków kolejnictwa, które wymagają natychmiastowej pomocy jest jednak znacznie więcej. Fundacja w swoich planach na 2010 rok zakłada pozyskanie funduszy na remont następnych czterech parowozów: Ty1-76, Ty51-223, OKz32-2 i Ty42-107. Wobec bardzo wysokich kosztów renowacji powyższych eksponatów Fundacja zwraca się do wszystkich z prośbą o pomoc.
Jesteśmy organizacją pożytku publicznego upoważnioną do pozyskania 1% podatku od osób fizycznych. W styczniu 2010 roku rozpoczęła Kampanię 1% pod hasłem „Parowóz ma duszę! Okaż ją i ty!” Dlatego też każdy, komu nie jest obojętny los zabytków kolejnictwa może wspomóc działania Fundacji, przekazując jej niewielką część swojego podatku. Aby to zrobić wystarczy w rocznym rozliczeniu podatkowym wpisać w odpowiednią rubrykę KRS Fundacji 0000241695 oraz jej nazwę „Fundacja Era Parowozów”.
I tu mam pytanko. Dlaczego remont parowozów OKz32-2 i Ty42-107 jest zestawiony razem z RENOWACJĄ TKt48, Ty1, Ty23 i jeszcze kilku innych parowozów, no chyba, że Ty51-223 i Ty1-76 będą robione pod parę ?
Podobno firma taka jaka jest PKP nie może przyjmować różnego rodzaju darowizn np. w postaci 1%. I czy ERA jest sponsorem i inicjatorem naprawy OKz32 i Ty42-107???
P.S-Chwała wam za renowację parowozów ale...może zamiast TKt48-143 na warsztat pojedzie Ol49-81, taka moja drobna sugestia.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez robert dnia Pią 23:34, 19 Lut 2010, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Ariel Ciechański
Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 782
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 31 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Skierniewice
|
Wysłany: Sob 11:12, 20 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
robert napisał: |
I tu mam pytanko. Dlaczego remont parowozów OKz32-2 i Ty42-107 jest zestawiony razem z RENOWACJĄ TKt48, Ty1, Ty23 i jeszcze kilku innych parowozów, no chyba, że Ty51-223 i Ty1-76 będą robione pod parę ? |
Chłopaki chyba liczą chyba, że zgarną 1% wszystkim organizacjom dotąd działającym w branży Śmiem jednak twierdzić, że zejście z dwóch etatów dałoby im więcej forsy na renowacje taboru niż podkradanie jej prawdziwym organizacjom pozarządowym takim jak PSMK, KSK czy FPKW...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
para_buch
Dołączył: 27 Sie 2008
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 17:07, 20 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
co najmniej dziwne - przecież za REMONT OKz32 i Ty42-107 zapłaciło PKP CARGO wiec co Era chce niby poddawać renowacji przy tych maszynach?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Panewka
Dołączył: 30 Kwi 2008
Posty: 183
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 0:27, 21 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Chciałem jedynie zauwazyć że wspomniane wyżej organizacje nie mają problemów z wynagradzaniem etatowych pracowników - bo ich nie mają. Więc są jakby "skazane" na efektywne wydawanie każdej złotówki. Jak widać po wyremontowanym taborze idzie im to całkiem dobrze. Zwracam jeszcze uwage że w większości jest to tabor CZYNNY. Co nietrudno bylo zauwazyć we Wrocławiu , Sudetach na pociągach specjalnych czy Warszawie na Dniach Techniki , czy też w Rogowie na wąskim więc cieszy oko i duszę MK.
Henio
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Panewka dnia Nie 0:29, 21 Lut 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Filip B.
Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Nowy Dwór Gdański
|
Wysłany: Nie 10:20, 21 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Ty42 i OKz32 to jakieś brednie, przecież PKP Cargo wydaje na nie kupę pieniędzy. A czy "zmienić" tekatkę? Niezbyt, bo na nią z wielką pompą zbierano przed rokiem. Za 2 miesiące parada, a żaden z wymienionych wyżej parowozów wolsztyńskich nawet nie został dotknięty skrobakiem.
Pozdrawiam!
FB
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Panewka
Dołączył: 30 Kwi 2008
Posty: 183
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 16:44, 21 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Bo widzisz Filipie , na tych etatach Cargowskich to mają tyle roboty z mnogością pomysłów że się im wszelakie parowozy merdają dokumentnie. Tylko jak to sie będzie miało z wydawaniem kasy Darczyńców jak spłynie na Cargowską Fundację deszcz złotówek?
Henio
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KubaRally2
Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 208
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 23:52, 23 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Nie został dotknięty bo tydzień temu jeszczy był w śniegu;).w zeszłych latach było tak samo z początkiem prac i zawsze udało się zdążyć,więc nie martwiłbym się o to.Co innego to naprawa Pm36 w Lesznie....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|