Forum www.parowozy.com.pl Strona Główna www.parowozy.com.pl
Parowozy z Wolsztyna
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Renowacja Ty5-16
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.parowozy.com.pl Strona Główna -> Jaworzyna
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
t-o




Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 223
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: stąd

PostWysłany: Pią 18:00, 15 Lut 2008    Temat postu:

robert napisał:
Nie sugeruj sie tym napisem, gdyż PKP go nie wykonała.


A Ty się nie sugeruj twierdzeniem, że wszystko na terenie waszego muzeum jest własnością tegoż muzeum, bo tak nie jest...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krawczykus




Dołączył: 13 Lut 2008
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Swidnica

PostWysłany: Pią 18:01, 15 Lut 2008    Temat postu:

po co ten Ty2 tam w ogóle stoi? po co został sprowadzony?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
robert




Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pią 18:08, 15 Lut 2008    Temat postu:

Po pierwsze-To muzeum jest tak samo moje jak i twoje, więc nie pisz waszego.
Po drugie-nigdzie nie napisałem, że wiem na pewno
A po trzecie-Czytając twoje posty wydaje mi sie, że jakoś podchodzisz wyjątkowo sceptycznie do odrestaurowania Pt47. Jesli sie myle to mnie popraw
Są dwa priorytety dla naszej ekipy. Ty2-821 i właśnie ta Pt47. I bedę pisał o nich bo juz dawno temu wspominaliśmy, że te dwie lokomotywy stoja w kolejce


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
t-o




Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 223
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: stąd

PostWysłany: Pią 18:13, 15 Lut 2008    Temat postu:

1. Ok nie będę tak pisał Smile
2. To raczej pewne, że nie wiesz tego na pewno Smile
3. Jakoś tak właśnie jest, nie mylisz się Smile
No to życzą wytrwałości i powodzenia w realizacji planów. Petuszek nigdy za wiele Smile

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szepol




Dołączył: 07 Lut 2008
Posty: 231
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wałbrzych

PostWysłany: Pią 18:26, 15 Lut 2008    Temat postu:

t-o napisał:
A Ty się nie sugeruj twierdzeniem, że wszystko na terenie waszego muzeum jest własnością tegoż muzeum, bo tak nie jest...


Owszem są np parowozy MuzKolu, prywatna kolekcja zabawek i prywatna kolekcja motocykli ale nie PKP.

Przypomnę Ci, że Pt47-78 wyciągnięta została ze Ścinawki Średniej wraz z TKt48-100. Trudno aby te parowozy były w dobrym stanie bez gruntownej odbudowy. Polecam Ci samemu wziąść się do roboty, jeśli nie tu to gdzie indziej a wtedy będziemy mogli porozmawiać. Pewny jednak jestem, że szybko byś zmienił swoje poglądy. Zza biurka wszystko wygląda inaczej.

Ty2-1035 wystawiony został decyzją pewnego pana dosyć dobrze znanego w środowisku miłośników. Ten kto ma wiedzieć to wie o kogo chodzi, reszcie to do niczego nie potrzebne. Problem polega na tym, że jeśli nikt nie zdecyduje się go kupić to ratunku dla niego nie ma.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
t-o




Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 223
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: stąd

PostWysłany: Pią 18:42, 15 Lut 2008    Temat postu:

Tego nie trzeba przypominać wiem o tym doskonale, z reszta tą petuszke i tekatkę miałem przyjemność oglądać w Ścinawce na własne oczy. Zgoda, że trudno żeby były odmalowane na błysk, ale zgodzicie sie ze mną że tak samo trudno aby każdy parowóz czy każda "te igrek dwójka" pekapy była super odmalowana... nie ta skala i nie to podejście, jednak mimo wszystko przyznacie mi racje że szeroko pojęte PKP ma troszkę więcej dobrze utrzymanych eksponatów niż NASZE muzeum w Jaworzynie, wiec pokazywanie , jak to zrobił Robert na przykładzie tej dwójki jak wyglądają eksponaty PKP (tam akurat było napisane CARGO) jest troszkę moim zdaniem niesprawiedliwe, w końcu CARGO to nie instytucja muzealna, w przeciwieństwie do muzeum które zawsze dąży do eksponowania i renowacji wszystkich bądź przeważającej większości swoich eksponatów.

Co do Twoich poleceń to zostawię to bez komentarza, ja Ciebie też przy Ty5 nie podpędzałem ani nie polecałem coś poprawić...
Co do moich poglądów to uwierz, że są już ugruntowane, a praca przy parowozie nie jest mi obca co paru ludzi z tego forum może potwierdzić i jakoś dotychczas mi sie nie odechciało... Jeśli chodzi o biurko to dziękuje czasem zza niego mam piękny widok....
Co do tej dwójki to zapewne oboje wiemy o co chodzi.

Gorąco Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szepol




Dołączył: 07 Lut 2008
Posty: 231
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wałbrzych

PostWysłany: Pią 19:17, 15 Lut 2008    Temat postu:

Masz rację, PKP jest tylko firmą szukającą zysków, od muzeów należy wymagać więcej. Z drugiej strony jednak muzea, zwłaszcza te prywatne, utrzymywane w większość z prywatnych pieniędzy nie mogą dysponować takimi środkami jak przykładowe PKP Cargo. Nie można jednak oceniać na podstawie jednego parowozu Smile

t-o napisał:
Co do moich poglądów to uwierz, że są już ugruntowane, a praca przy parowozie nie jest mi obca co paru ludzi z tego forum może potwierdzić i jakoś dotychczas mi sie nie odechciało...


Chwała Ci za to Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Szepol dnia Pią 19:18, 15 Lut 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
t-o




Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 223
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: stąd

PostWysłany: Pią 19:31, 15 Lut 2008    Temat postu:

Szepol napisał:
Masz rację, PKP jest tylko firmą szukającą zysków, od muzeów należy wymagać więcej.


Pozwolę sobie na jeszcze jedną ripostę...
Otóż zauważ że PKP (szeroko rozumiana, bądź wąsko jako CARGO) jest też właścicielem Chabówki, Kościerzyny i Wolsztyna, chyba jasne jest, że zyski o których wspominasz szuka sie też w "muzeo-skansenach" które też przynoszą pieniądze, czy to zwykłe zeciaki za bilety wstępu, czy kilkanaście, bądź kilkadziesiąt zeciaków za bilet w pociągu retro czy też tysiące tych samych zeciaków za wynajem parowozów czy wagonów, nie mówiąc już o tym że każdy pociąg retro to w jakimś sensie reklama dla kolei.
Więc nie jest tak prosto powiedzieć że szuka się tylko zysków....
Nic nie jest do końca ani czarne ani białe. Generalizując do niczego nie dojdziemy.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Pią 19:42, 15 Lut 2008    Temat postu:

[quote="t-o"]
robert napisał:

A Ty się nie sugeruj twierdzeniem


A ja mówie by po prostu przyjechać i zobaczyć i przy okazji zagościć na pare dni skrobiąc cokolwiek co będziemy robić. Dodam, że jeszcze w ramach odpoczynku od parowozów EP23 zdałoby się poprawić i wtedy będzie miodzio.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krawczykus




Dołączył: 13 Lut 2008
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Swidnica

PostWysłany: Pią 19:49, 15 Lut 2008    Temat postu:

a co jutro będzie potrzebne? co wziąć ze sobą?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Pią 19:58, 15 Lut 2008    Temat postu:

dobry humor i to co uznasz za stosowne. przyjedź około 10 jak już chłopaki będą i wkręcą Ciebie w temat
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
robert




Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pią 22:42, 15 Lut 2008    Temat postu:

Wrzucę swoje 3 grosze. PKP istnieje jednak już trochę czasu, dysponuje nieporównywalnie większymi pieniędzmi niż PSMK, TOZK, MPiK i wszystkimi innymi organizacjami czy stowarzyszeniami, razem wzięte. To po pierwsze.
Po drugie 99% osób, które angażują się w tych organizacjach to są wolontariusze, w odróżnieniu od PKP. Byłem w zeszłym roku w Kościerzynie. To co zobaczyłem za płotem, bez kitu przypominało mi trochę Ścinawkę.
To oni powinni sie wstydzić a nie My.
Nie wspomnę już o muzeum kolejnictwa. A takie coś jak skansen w Kościerzynie istnieje dłużej niż MPiK. Gdyby rocznie odnawiali jedna lokomotywę nie oglądalibyśmy tego co oglądamy dziś. Nam naprawdę nie chodzi o ilość ale jakość odrestaurowania eksponatów, pod którymi nie jako podpisujemy sie z imienia i nazwiska.
Nie ma co tu gdybać, jak skończymy Ty5 to kolejnymi parowozami, będą albo Ty2-821 robiony na kriegsloka albo Pt47. Te dwa parowozy są na tyle ciekawe, że koniecznie muszą być robione w pierwszej kolejności. Tym bardziej, że ich stan pogarsza sie z roku na rok.

P.S-Na koniec za przykład podam Pt47-106. Chyba żadne komentarze już nie są potrzebne.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KubaRally2




Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 208
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 22:52, 15 Lut 2008    Temat postu:

a Pt31?? cos mi sie kiedys obijalo o uszy o jego renowacji.w koncu chyba jest jednym z wiekszych unikatow...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
robert




Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pią 23:07, 15 Lut 2008    Temat postu:

Stoi schowana i krzywda jej sie nie dzieje. Nie dotykamy jej bo śpi Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szepol




Dołączył: 07 Lut 2008
Posty: 231
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wałbrzych

PostWysłany: Pią 23:24, 15 Lut 2008    Temat postu:

KubaRally2 napisał:
a Pt31?? cos mi sie kiedys obijalo o uszy o jego renowacji.w koncu chyba jest jednym z wiekszych unikatow...


Może to dziwnie zabrzmi ale przez jakiś czas musi zostać w takim stanie jakim się znajduje. Może mu to wyjśc naprawde na dobre.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.parowozy.com.pl Strona Główna -> Jaworzyna Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następny
Strona 2 z 9

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin