|
www.parowozy.com.pl Parowozy z Wolsztyna
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Shogi
Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Pią 20:46, 27 Cze 2008 Temat postu: Petucha z towarowym 28.06.2008 |
|
|
Cytat: | Na zamówienie Wolsztyn Experience zostanie dziś rozpalona Pt47-112, która jutro poprowadzi pociąg towarowy na trasie Wolsztyn - Zbąszynek. |
Ktoś zna rozkład jutrzejszego przejazdu ? Byłbym wdzięczny za info
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Robert77
Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 133
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 5/5
|
Wysłany: Pią 21:17, 27 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
Z tego co dziś dostałem od CM Poznań to ok 8 rano. Dokładnie nie pamiętam.
Pojedzie Pt47+5 wagonów towarowych. Pociąg jedzie na trasie Wolsztyn-Zbąszynek-Wolsztyn.
W palnie miało być, że Parowóz ciągnie 3 wagony brankardy z Wl do Zbaszynka. Tam skład się urywa. Podpina się do zdawki zamiast spalinówki do WL ciągnie wagony towarowe parowóz (zmiana trakcji).
Tak to mniej więcej powinno wyglądać.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Doctor
Dołączył: 10 Lut 2008
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Sob 20:49, 28 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
Rzeczywistość była natomiast taka:
Start z Wolsztyna: Pt47-112 + 4 węglarki, z czego jedna dwuosiowa Es, w Zbąszyniu (nie w Zbąszynku) oblot i powrót z tym samym składem tendrem naprzód. Czyli nie licząc Es-a skład jak za ostatnich lat obsługi parowozami towarów, tyle, że węglarek mniej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
koki161
Dołączył: 29 Cze 2008
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zbąszynek
|
Wysłany: Nie 12:02, 29 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
Doctor napisał: | w Zbąszyniu (nie w Zbąszynku) oblot i powrót z tym samym składem tendrem naprzód. |
Nie rozumiem.. Czy skład w końcu dojechał wczoraj do Zbąszynka? Ja niestety nie mogłem iść na foty ;(
heh
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Doctor
Dołączył: 10 Lut 2008
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Nie 23:06, 29 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
Nie dojechał do Zbąszynka tylko do Zbąszynia, gdzie wykonano oblot i hajda z powrotem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bartosh
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Pon 15:03, 30 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
Pt47 z lokalnym skladem towarowym, to KOSZMAR bezposrednio wziety z koncowego okresu pary na PKP.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Borat
Dołączył: 21 Mar 2008
Posty: 100
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Kazachstan
|
Wysłany: Pon 16:59, 30 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
Doctor napisał: | Rzeczywistość... |
[link widoczny dla zalogowanych]
Opis zdjęcia: Dogorywający parowóz (cieknie w nim co tylko może) i rozkwitające przydrożne maki
Mógłbyś rozwinąć myśl?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Pon 21:08, 30 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
Mnie się wydaje że im lepszy stan parowozu tym mniej paruje. Zasadniczo na postoju powinny dym z komina, i ewentualnie para z rurki od turbogeneratora lecieć. W czasie jazdy tych parujących miejsc powinno być więcej, ale chyba nie tak jak tu na zdjęciu.
PZDR EMIL
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Panewka
Dołączył: 30 Kwi 2008
Posty: 183
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 21:45, 30 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
Emil napisał: | Mnie się wydaje że im lepszy stan parowozu tym mniej paruje. Zasadniczo na postoju powinny dym z komina, i ewentualnie para z rurki od turbogeneratora lecieć. W czasie jazdy tych parujących miejsc powinno być więcej, ale chyba nie tak jak tu na zdjęciu.
PZDR EMIL |
Kolega Emil chyba ma dziadka maszynistę który mu opowiada jak to kiedyś bywało na prawdziwej kolei. Teraz takiej nie ma. Skoro PKP nie potrafi utrzymać w należytym stanie KILKU czynnych parowozów to zwyczajnie żenada. Prosze nie pisać że w ruchu planowym. 30-25 lat temu było kilka tysięcy parowozów w ruchu planowym i jak widac na archiwalnych zdięciach nie gubiły dziurami pary.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Irys
Dołączył: 29 Kwi 2008
Posty: 217
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Stęszew
|
Wysłany: Wto 5:53, 01 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
Panewka napisał: | 30-25 lat temu było kilka tysięcy parowozów w ruchu planowym i jak widać na archiwalnych zdjęciach nie gubiły dziurami pary. |
I było też kilkanaście manufaktur co się zajmowało ich naprawami. Wówczas NG trwała 2-3 tyg. I parę też gubiły.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Wto 12:23, 01 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
Cytat: | Kolega Emil chyba ma dziadka maszynistę który mu opowiada jak to kiedyś bywało na prawdziwej kolei. |
Kolega Emil istotnie miał dziadka pomocnika, jeździł na Skierniewickich parowozach. Niestety nie zdążyłem go poznać, za to parowozów dobrze utrzymanych widziałem trochę i z grubsza wiem "co i jak". Zasadniczo grupa ludzi w której się obracam wyznaje kult "dobrej roboty" więc jeżeli jakikolwiek tabor to musi być w dobrym stanie utrzymany.
Cytat: | I było też kilkanaście manufaktur... |
Powiedziałbym Szymonie że manufaktury mamy teraz, wówczas były to warsztaty i zakłady naprawczo-produkcyjne z prawdziwego zdarzenia.
PZDR EMIL
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|