Forum www.parowozy.com.pl Strona Główna www.parowozy.com.pl
Parowozy z Wolsztyna
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Petucha z towarowym 28.06.2008

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.parowozy.com.pl Strona Główna -> Pociągi specjalne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Shogi




Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pią 20:46, 27 Cze 2008    Temat postu: Petucha z towarowym 28.06.2008

Cytat:
Na zamówienie Wolsztyn Experience zostanie dziś rozpalona Pt47-112, która jutro poprowadzi pociąg towarowy na trasie Wolsztyn - Zbąszynek.


Ktoś zna rozkład jutrzejszego przejazdu ? Byłbym wdzięczny za info Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Robert77




Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 133
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 5/5

PostWysłany: Pią 21:17, 27 Cze 2008    Temat postu:

Z tego co dziś dostałem od CM Poznań to ok 8 rano. Dokładnie nie pamiętam.

Pojedzie Pt47+5 wagonów towarowych. Pociąg jedzie na trasie Wolsztyn-Zbąszynek-Wolsztyn.

W palnie miało być, że Parowóz ciągnie 3 wagony brankardy z Wl do Zbaszynka. Tam skład się urywa. Podpina się do zdawki zamiast spalinówki do WL ciągnie wagony towarowe parowóz (zmiana trakcji).

Tak to mniej więcej powinno wyglądać.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Doctor




Dołączył: 10 Lut 2008
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

PostWysłany: Sob 20:49, 28 Cze 2008    Temat postu:

Rzeczywistość była natomiast taka:
Start z Wolsztyna: Pt47-112 + 4 węglarki, z czego jedna dwuosiowa Es, w Zbąszyniu (nie w Zbąszynku) oblot i powrót z tym samym składem tendrem naprzód. Czyli nie licząc Es-a skład jak za ostatnich lat obsługi parowozami towarów, tyle, że węglarek mniej.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
koki161




Dołączył: 29 Cze 2008
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zbąszynek

PostWysłany: Nie 12:02, 29 Cze 2008    Temat postu:

Doctor napisał:
w Zbąszyniu (nie w Zbąszynku) oblot i powrót z tym samym składem tendrem naprzód.


Nie rozumiem.. Czy skład w końcu dojechał wczoraj do Zbąszynka? Ja niestety nie mogłem iść na foty ;(
heh


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Doctor




Dołączył: 10 Lut 2008
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

PostWysłany: Nie 23:06, 29 Cze 2008    Temat postu:

Nie dojechał do Zbąszynka tylko do Zbąszynia, gdzie wykonano oblot i hajda z powrotem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bartosh




Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków

PostWysłany: Pon 15:03, 30 Cze 2008    Temat postu:

Pt47 z lokalnym skladem towarowym, to KOSZMAR bezposrednio wziety z koncowego okresu pary na PKP.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Borat




Dołączył: 21 Mar 2008
Posty: 100
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Kazachstan

PostWysłany: Pon 16:59, 30 Cze 2008    Temat postu:

Doctor napisał:
Rzeczywistość...

[link widoczny dla zalogowanych]
Opis zdjęcia: Dogorywający parowóz (cieknie w nim co tylko może) i rozkwitające przydrożne maki
Mógłbyś rozwinąć myśl?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Pon 21:08, 30 Cze 2008    Temat postu:

Mnie się wydaje że im lepszy stan parowozu tym mniej paruje. Zasadniczo na postoju powinny dym z komina, i ewentualnie para z rurki od turbogeneratora lecieć. W czasie jazdy tych parujących miejsc powinno być więcej, ale chyba nie tak jak tu na zdjęciu.

PZDR EMIL
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Panewka




Dołączył: 30 Kwi 2008
Posty: 183
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 21:45, 30 Cze 2008    Temat postu:

Emil napisał:
Mnie się wydaje że im lepszy stan parowozu tym mniej paruje. Zasadniczo na postoju powinny dym z komina, i ewentualnie para z rurki od turbogeneratora lecieć. W czasie jazdy tych parujących miejsc powinno być więcej, ale chyba nie tak jak tu na zdjęciu.

PZDR EMIL

Kolega Emil chyba ma dziadka maszynistę który mu opowiada jak to kiedyś bywało na prawdziwej kolei. Teraz takiej nie ma. Skoro PKP nie potrafi utrzymać w należytym stanie KILKU czynnych parowozów to zwyczajnie żenada. Prosze nie pisać że w ruchu planowym. 30-25 lat temu było kilka tysięcy parowozów w ruchu planowym i jak widac na archiwalnych zdięciach nie gubiły dziurami pary.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Irys




Dołączył: 29 Kwi 2008
Posty: 217
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Stęszew

PostWysłany: Wto 5:53, 01 Lip 2008    Temat postu:

Panewka napisał:
30-25 lat temu było kilka tysięcy parowozów w ruchu planowym i jak widać na archiwalnych zdjęciach nie gubiły dziurami pary.

I było też kilkanaście manufaktur co się zajmowało ich naprawami. Wówczas NG trwała 2-3 tyg. I parę też gubiły.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Wto 12:23, 01 Lip 2008    Temat postu:

Cytat:
Kolega Emil chyba ma dziadka maszynistę który mu opowiada jak to kiedyś bywało na prawdziwej kolei.


Kolega Emil istotnie miał dziadka pomocnika, jeździł na Skierniewickich parowozach. Niestety nie zdążyłem go poznać, za to parowozów dobrze utrzymanych widziałem trochę i z grubsza wiem "co i jak". Zasadniczo grupa ludzi w której się obracam wyznaje kult "dobrej roboty" więc jeżeli jakikolwiek tabor to musi być w dobrym stanie utrzymany.

Cytat:
I było też kilkanaście manufaktur...

Powiedziałbym Szymonie że manufaktury mamy teraz, wówczas były to warsztaty i zakłady naprawczo-produkcyjne z prawdziwego zdarzenia.

PZDR EMIL
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.parowozy.com.pl Strona Główna -> Pociągi specjalne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin