Forum www.parowozy.com.pl Strona Główna www.parowozy.com.pl
Parowozy z Wolsztyna
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Piast'11

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.parowozy.com.pl Strona Główna -> Pociągi specjalne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bydgoszcz_waskotorowa




Dołączył: 13 Kwi 2011
Posty: 225
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Pon 8:29, 01 Sie 2011    Temat postu: Piast'11

krzychu12231 napisał:
"Wielokrotnie parowóz na poszczególnych odcinkach trasy do Gniezna próbując pokonać najmniejsze nawet wzniesienie musiał wycofywać się z całym składem pociagu PIAST o kilkaset metrów, aby z rozpędu pokonać pagórek. Pasażerowie z rozbawieniem komentowali kolejne postoje w polu i wycofywanie pociagu. Szkoda, że doświadczeni maszyniści nie byli w stanie rozpędzić pociągu w sposób gwarantujący płynny i planowy przejazd pociągu na całej trasie."

Przepraszam za mały OFFTOP ale tak to się Oelka zdaje do 7 wagonów Piasta.

Kiedy wreszcie ma wrócić z Leszna Ol49-59? (coś długo naprawiają parowóz który w kwietniu przeszedł naprawę rewizyjną).


Mam pytanie - co się właściwie stało z Ol49-7, że nie mogła pociągnąć składu z Gniezna do Poznania?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krzychuPKP




Dołączył: 13 Kwi 2011
Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Konin

PostWysłany: Pon 11:13, 01 Sie 2011    Temat postu:

Niektórzy mówią, że się "zgubiła", ale inni donoszą, że ciagle jej wodę wlewali.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bydgoszcz_waskotorowa




Dołączył: 13 Kwi 2011
Posty: 225
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Pon 11:19, 01 Sie 2011    Temat postu:

krzychuPKP napisał:
Niektórzy mówią, że się "zgubiła", ale inni donoszą, że ciagle jej wodę wlewali.


Czyli TurKol zapomniał uwzględnić w rozkładzie wodowanie, czy też jakiś problem z lokiem?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krzychuPKP




Dołączył: 13 Kwi 2011
Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Konin

PostWysłany: Pon 11:38, 01 Sie 2011    Temat postu:

Nie, po prostu Cargo dało TurKol-owi zepsutą siudemkę, która z 6-oma wagonami nie dawała rady wjechać za pierwszym razem na jakiś pagórek i kilka razy na szlaku musieli się cofac po kilkaset metrów, by dane wzniesienie pokonać, w Gnieźnie zamiast byc o 17:00 pociąg dotarł około 19:20 i dopiero koło 20:00 Ol49 odczepiła się, by pojechać na nawadnianie, a, że to trwało długo, to do 21:00 się nie wyrobili. Jeśli by skład dojechał planowo, to by sie bez problemu wyrobili.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez krzychuPKP dnia Pon 11:40, 01 Sie 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bydgoszcz_waskotorowa




Dołączył: 13 Kwi 2011
Posty: 225
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Pon 11:51, 01 Sie 2011    Temat postu:

krzychuPKP napisał:
Nie, po prostu Cargo dało TurKol-owi zepsutą siudemkę, która z 6-oma wagonami nie dawała rady wjechać za pierwszym razem na jakiś pagórek i kilka razy na szlaku musieli się cofac po kilkaset metrów, by dane wzniesienie pokonać, w Gnieźnie zamiast byc o 17:00 pociąg dotarł około 19:20


A co niby w tej siódemce było zepsute? Biorąc do kupy większość dostępnych informacji na temat tego pociągu wynika, że po prostu ciągnęła ona za ciężki, jak na swoje możliwości, skład na trudnym szlaku z racji wzniesień połączonych z dodatkowym utrudnieniem, jakim było zarośnięte torowisko, potęgujące uślizgi przy mokrej pogodzie. Ol49 to nie Ty2. Z pustego i Salomon nie naleje.

Nie demonizujmy Cargo - jacy są, tacy są, ale Ol49-7 przed tą feralną sobotą prowadziła przez ponad tydzień cały ruch planowy, a także wróciła z Piasta o własnych siłach, co świadczy dobitnie o jej pełnej sprawności w chwili obecnej.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KubaRally2




Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 208
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 14:16, 02 Sie 2011    Temat postu:

Może nie że 'nie na swoje możliwości' ale napewno 'nie na swój stan'.
http://www.youtube.com/watch?v=ggSs1PJeuMY
Polecam od 6.20.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.parowozy.com.pl Strona Główna -> Pociągi specjalne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin