Forum www.parowozy.com.pl Strona Główna www.parowozy.com.pl
Parowozy z Wolsztyna
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

PIRAT 2011 - Zwiastun nowego Produktu Turystycznego w WLKP
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.parowozy.com.pl Strona Główna -> Pociągi specjalne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szepol




Dołączył: 07 Lut 2008
Posty: 231
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wałbrzych

PostWysłany: Czw 12:23, 24 Lut 2011    Temat postu:

Szymek napisał:

Czyli jakie? 10%? 30%, a może 50% poniesionych kosztów? Czy przemawia to żeby zawiesić plan we Wolsztynie i "przenieść" go na Dolny Śląsk? Jak chcą niech sobie jeżdżą swoimi maszynami. Kto im zabrania?


Ano zabrania, zabrania. Pt47-112, Ol49-111 i Tr5-65 to dolnośląskie maszyny, to, że ktoś sobie je przywłaszczył i się jeszcze nimi szczyci jednocześnie doprowadzając je do ruiny nie znaczy, że wielu z Dolnego Śląska nie może odżałować tej straty, a jest to żal ponad podziałami. Wy patrzycie w Wolsztyn jak w obrazek, no może nie dziwne bo o ile się orientuję to chyba przez Twoją miejscowość kursują te cudeńka(?) ale dla wielu innych to po prostu krwiopijca, który daje w zamian jedynie Paradę Parowozów, która zresztą z roku na rok ma coraz mniej do zaoferowania oprócz tłumu gapiów. Ludzie mieszkający dalej niż 50-100km nie chcą nawet ryzykować przyjazdu w dni powszednie bo jaka jest gwarancja, że spotkają parowóz? Sam sobie odpowiem, że żadna.

Szymek napisał:
I mnóstwo pieniędzy, bo tylko o nie tu chodzi. Masz je?


Mnóstwo pieniędzy? W ekonomii głównym problemem nie jest pieniądz lecz właśnie biznesplan, bez niego można przejeść miliardy bez pożytku dla nikogo. Gdyby znalazł się naprawdę doby plan, znalazłyby się i pieniądze.

Nawiązując jeszcze do wypowiedzi jakoby Ol49-71 była w dobrym stanie, to moim zdanie już zupełna ignorancja. Ten parowóz wymaga wymiany skrzyni ogniowej, takich dobrych stanów to w nawet w Polsce na pęczki. Taka wymiana skrzyni to dopiero podnosi koszty Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jorg




Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Śląsk Cieszyński

PostWysłany: Czw 17:30, 24 Lut 2011    Temat postu:

Nawiązując jeszcze do wypowiedzi jakoby Ol49-71 była w dobrym stanie, to moim zdanie już zupełna ignorancja. Ten parowóz wymaga wymiany skrzyni ogniowej, takich dobrych stanów to w nawet w Polsce na pęczki. Taka wymiana skrzyni to dopiero podnosi koszty

No fakt ale przepisy to przepisy , jakby nie patrzeć to powoli wszystkie wolsztyńskie kopciuchy będą musiały mieć wymienioną skrzynię ogniową.
to trochę dziwne że w ostatnich latach Chabówka potrafiła wymienić kilka skrzyń np. TKt48 lub Ty42 a WL zero.

Pozd.Jorg


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szymek




Dołączył: 20 Paź 2010
Posty: 92
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Stęszew

PostWysłany: Pią 20:56, 25 Lut 2011    Temat postu:

Masz racje z '71 i wiem o tym doskonale. Fakt, zły przykład.
Takie rozżalanie nie przystoi komuś takiemu jak Ty. Było, minęło. 10 lat temu skansen w Jaworzynie był w stanie totalnej ruiny i przeznaczony był do likwidacji, tak więc zabranie 3 ostatnich sprawnych maszyn do Wolsztyna było chyba najrozsądniejszym posunięciem. Obie placówki należały do PKP Cargo, a te nie wykonywało z początku żadnych napraw, ratowali się więc Jaworzyną i Choszcznem (Nie zabrali wam Ty45, Ty42 i Ty2-1169, czy TKt48-18 tylko dlatego że nikomu do niczego we Wolsztynie nie były potrzebne). Biorąc pod uwagę że MPiK jest teraz własnością samorządową, te trzy parowozy nie mają już nic wspólnego z Jaworzyną oprócz wspólnej historii. I nie wytykaj mi tu wolsztynocentryzmu bo wiesz że jestem ostatnią osobą którą można o to posądzaćWink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ariel Ciechański




Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 782
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 31 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Skierniewice

PostWysłany: Pią 21:00, 25 Lut 2011    Temat postu:

Szymek napisał:
10 lat temu skansen w Jaworzynie był w stanie totalnej ruiny i przeznaczony był do likwidacji, tak więc zabranie 3 ostatnich sprawnych maszyn do Wolsztyna było chyba najrozsądniejszym posunięciem.


I de facto rozpoczęło równię pochyłą Jaworzyny. Wbrew temu co piszesz 10 lat temu skansen w Jaworzynie jeszcze normalnie działał. Ruina się zaczęła, jak okazało się, że zostaje w PKP S.A.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Patryk Skopiec




Dołączył: 19 Lut 2011
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

PostWysłany: Śro 22:07, 02 Mar 2011    Temat postu:

Witam ponownie,

wszystkim zainteresowanym Turystyką Kolejową dziękuję za odpowiedzi na moje pytania, za sugestie i uwagi pod adresem Produktu Turystycznego, którego start planowany jest już na koniec maja.
Skala, forma i zakres odpowiedzi na pytania daje obraz sytuacji i faktycznego zainteresowania tematem, co jest podstawą do ukierunkowania naszych pomysłów, działań i formy ich realizacji.
Do zobaczenia na szlaku! Smile

pozdrawiam

Patryk Skopiec


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gurdol1




Dołączył: 02 Lip 2009
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Brzeg

PostWysłany: Śro 3:10, 06 Kwi 2011    Temat postu:

Panie Patryku

Ja dopiero teraz przeczytałem powyższy wątek (zaległości mam Smile. Odpowiadam:

TAK - jestem zainteresowany Waszymi pociagami w cenach ok 90 zł (kwota umowa, może być inna), ze SZCZEGÓLNYM uwzględnieniem pociągów planowanych na terenie Dolnego ŚLąska czy Opolszczyzny(mieszkam w Brzegu). Ale nie tylko - w Wielkopolsce też bywam.

Jak już napisali przedpiscy - na terenie DŚ mamy tyle ciekawy górskich tras, że aż się prosi o pociągi parowe - jestem PEWIEN dobrej frekwecji.

Jaka szkoda, że kilka lat temu przez wredny numer kosztowy wrocławskiej Peelki uwalono przejazdy parowe z Kłodzka do Kudowy i Stronia (ludzie powpłacali już całe kwoty, była rezerwacja, byli napaleni, a przed samym finałem peelka podwyższyła koszt prawie o 100% i SZLAG NAGŁY wszystko trafił).

Od tej pory taktuję wrocławską peelkę jak bandę dziadów i ostatnich biurwicznych gnojków, ale to akurat inny temat.

TAK - jestem chętny na Wasze pociągi, byle były!


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Gurdol1 dnia Śro 3:10, 06 Kwi 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Patryk Skopiec




Dołączył: 19 Lut 2011
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

PostWysłany: Sob 13:48, 09 Kwi 2011    Temat postu:

Witam wszystkich ponownie!

...i zapraszam na przejazd pociągiem PIRAT do kołobrzeskiego portu! Pociąg zostanie uruchomiony tradycyjnie w ostatnią sobotę maja tj 28 maja 2011 roku, szczegóły na bieżąco będą się pojawiać na stronie internetowej poświęconej Turystyce Kolejowej: TurKol.pl Łatwo zapamiętać adres strony - ponieważ jej nazwa składa się z dwóch trzyliterowych początków słów Turystyka Kolejowa!

Bilety na PIRATa będą dostępne w wybranych kasach Przewozów Regionalnych na terenie Wielkopolski, a także za pośrednictwem strony TurKol.pl - generalnie od 2 maja 2011, niemniej jeśli ktoś chce wcześniej rezerwować bilety może kontaktować się w tej sprawie z organizatorem za pomocą tej samej strony internetowej - poprzez Szybki Kontakt.

pozdrawiam serdecznie

Patryk Skopiec


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krzychuPKP




Dołączył: 13 Kwi 2011
Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Konin

PostWysłany: Pią 22:17, 06 Maj 2011    Temat postu:

A ja czekam już na pociąg "Pojezierze" do Sierakowa Very Happy Trzeba pojechać z rodzinką do krainy jezior Wink Już się nie mogę doczekać. Jest jedno "ale" : by przyjazd do Poznania nie był później niż 20:15, bo nikt nie pojedzie, a do/z Konina trzeba jakoś dojechać...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
DoT




Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

PostWysłany: Sob 21:44, 07 Maj 2011    Temat postu:

Do Sierakowa to ja pojadę z rodzinką nawet jak powrót będzie dopiero o 20:16. Laughing

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krzychuPKP




Dołączył: 13 Kwi 2011
Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Konin

PostWysłany: Nie 8:04, 08 Maj 2011    Temat postu:

@DoT: No, o 1, 2 czy 3 minuty nie chodzi, jak będzie 5 minut to będzie git, ale nie 10 minut, czy 15 czy 20, bo to zawsze nie jest miło, jak już jesteś zmęczony, a musisz jechać dalej (do Konina w moim przypadku). Moja osoba towarszysząca podczas powrotu "Cegielskim" z Wolsztyna była wściekła, bo byliśmy opóźnieni aż 45 minut, a na dodatek ta "osoba" jechała na drugi dzień do rodziny rano, a ja TeeLKą do Kutna.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
DoT




Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

PostWysłany: Nie 11:48, 08 Maj 2011    Temat postu:

Czyli chodzi o to, że jeśli pociąg się spóźni, to dobrze by było aby pociągi wyjeżdżające (np. do Konina) poczekały chwilę na przesiadających się.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krzychuPKP




Dołączył: 13 Kwi 2011
Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Konin

PostWysłany: Wto 14:01, 10 Maj 2011    Temat postu:

@DoT: Niee, nie chodzi o to. Ja przyjadę pewnie samochodem, ale nie ważne jak jedziesz dalej, to jest zmęczenie, na dodatek jeśli myślisz, że masz gdzieś jechać następnego dnia.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krzychuPKP




Dołączył: 13 Kwi 2011
Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Konin

PostWysłany: Sob 21:33, 13 Sie 2011    Temat postu:

Witam, coś chyba jest nie teges, bo mamy 21:35 i na YT nie ma żadnego filmu z Pojezierzem w roli głównej, że o rail.phototrans czy tk6 (zdjęcia) nie wspomnę. Nie rozumiem tego, dosłownie nie ma żadnego materiału o Pojezierzu...!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kryniax




Dołączył: 03 Kwi 2010
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Konin

PostWysłany: Sob 21:58, 13 Sie 2011    Temat postu:

Pojezierze dopiero kończy podróż za 24 minuty, jak się nie spóźni. Może ci co jadą w nocy wrzucą nagrania

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tp4




Dołączył: 09 Lut 2008
Posty: 269
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań (Wielkie Księstwo Poznańskie)

PostWysłany: Sob 22:42, 13 Sie 2011    Temat postu:

Co się kolego niecierpliwisz. Bez przesady. Jak było trzeba czekać za odbitkami kilka dni to było dobrze a teraz parę minut i wszystko musi być...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.parowozy.com.pl Strona Główna -> Pociągi specjalne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Strona 3 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin