|
www.parowozy.com.pl Parowozy z Wolsztyna
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Björn Bollmann
Dołączył: 16 Lis 2009
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Nie 0:38, 15 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
I to miało być jeszcze w dodatku produkt turystyczny o dobrej jakości nota bene...
Dzień dobry...
Pozdr.
B.B.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Björn Bollmann dnia Nie 14:59, 15 Kwi 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
DoT
Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Nie 10:36, 15 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Podajcie konkretnie za co twórca "markowego produktu turystycznego" i "w dodatku produkt turystycznej o dobrej jakości" powinien się wstydzić?
Co takiego zrobił źle??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Wojt7
Dołączył: 11 Mar 2012
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Panewka
Dołączył: 30 Kwi 2008
Posty: 183
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 11:59, 15 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Źle zadane pytanie. Ile razy zrobił źle. Co impreza to spóźnienia cirka 90min. , więc trudno mówić o przypadku. Chyba że w PKP skacze niesamowity chochlik i robi psikusy tylko jednemu organizatorowi. Inne imprezy przechodzą gładko i to są prawdziwe Markowe wyjazdy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Raczek
Dołączył: 11 Gru 2010
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: Nie 12:20, 15 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
@Gagarin: Info o pociągach 25 i 26.04 pochodzi ze strony [link widoczny dla zalogowanych]
Obecnie co prawda nie ma już informacji o tych przejazdach, ale nie ma też o ich odwołaniu. Kilka dni przed przejazdem z Chabówki do Nowego Sącza i z powrotem (31.03. i 01.04.) też nie było już wzmianki o tych pociągach na stronie, a impreza się odbyła. Podejrzewam, że w tym przypadku jest podobnie, gdyż jest to ten sam organizator.
Co do PIERNIKA... Opóźnienie generalnie było około godziny, w drodze powrotnej trochę ponad. Już sam wyjazd z Poznania był jakieś pół godziny później. Jednak najgorsze stało się w Gnieźnie, w drodze powrotnej. Wsiadł jakiś niedomagający pan i narobił troszkę szumu. W momencie wezwania SOKistów akurat Peema ruszała, po czym nastąpiło gwałtowne hamowanie i poszła sprężarka. Maszyniści próbowali to naprawiać, przy okazji załatwiano jakiś transport zastępczy. Po ponad godzinie podjechały 2xEZT i przejazd z Gniezna do Poznania trwał już zaledwie pół godziny. Koniec końców w Poznaniu pociąg zameldował się o 00:30, czyli dobre 2,5 godziny po czasie. I tak cud, że Peema dawała tak długo radę z bądź co bądź długim składem. Nie widzę sensu zażynania parowozów w ten sposób. Organizatorzy zdecydowanie częściej powinni korzystać z pomocy lokomotyw spalinowych czy elektrycznych, szczególnie w drodze powrotnej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Ariel Ciechański
Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 782
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 31 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Skierniewice
|
Wysłany: Nie 13:08, 15 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Raczek napisał: | I tak cud, że Peema dawała tak długo radę z bądź co bądź długim składem. Nie widzę sensu zażynania parowozów w ten sposób. Organizatorzy zdecydowanie częściej powinni korzystać z pomocy lokomotyw spalinowych czy elektrycznych, szczególnie w drodze powrotnej. |
Organizatorowi rok temu parę osób próbowało to wytłumaczyć. Niestety obstawał przy swoimi przy okazji obsmarowując oponentów gdzie się da... No to mamy nową markę... A czy dobrą?? Odpowiedzcie sobie sami .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pitras
Dołączył: 18 Kwi 2010
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Puszczykowo
|
Wysłany: Nie 13:58, 15 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Moim zdaniem Turkol powinien skupić się na jakiś trzy dniowych wyjazdach, aby nie było takiej jazdy na wariata. Ile wczoraj parowóz miał przerwy od ruszenia z Poznania do powrotu? Bardzo mało zapewne, gdyż jeszcze zrobiono pociąg z Torunia do Bydgoszczy.
Moim zdaniem można by pokombionować z takim pociągiem jak rok temu był do Gdańska, z tym, że skład 4-5 wagonowy, bez warsu, wyjazd z Poznania w piątek rano, powrót w niedzielę wieczorem, a w sobotę np. kurs Gdynia- Kościerzyna- Gdynia. A może nawet i dwa takie kursy. Podobnie do Kołobrzegu, można by spróbować z takimi wyjazdami i tam na miejscu w sobotę kurs do Szczecina, no i jeszcze do Ustki możliwość też by była.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Pitras dnia Nie 14:00, 15 Kwi 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ty45408
Dołączył: 06 Mar 2010
Posty: 194
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Piotrków Tryb.
|
Wysłany: Nie 14:24, 15 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Przecież to jest pociąg "specjalny", a nie normalny - więc i opóźnienia muszą być specjalne.
Raczek napisał: | Organizatorzy zdecydowanie częściej powinni korzystać z pomocy lokomotyw spalinowych czy elektrycznych, szczególnie w drodze powrotnej. | A tak na poważnie, czy pamiętacie jaki raban niektórzy robili, jak organizatorzy doczepili na popychu spalinówkę do "Kilofa"? A co do opóźnienia, to jak wynika z relacji głównym powodem była awaria sprężarki (która to już z kolei), a nie jakaś wina organizatora. Bez przesady! I tak źle, i tak niedobrze.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Ariel Ciechański
Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 782
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 31 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Skierniewice
|
Wysłany: Nie 14:29, 15 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
ty45408 napisał: | A tak na poważnie, czy pamiętacie jaki raban niektórzy robili, jak organizatorzy doczepili na popychu spalinówkę do "Kilofa"? |
Raban był o to, że sprzedawali pociąg z parowozem, a zamierzali zaoferować erzatz...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
DoT
Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Nie 15:09, 15 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Panewka napisał: | Źle zadane pytanie. Ile razy zrobił źle. Co impreza to spóźnienia cirka 90min. , więc trudno mówić o przypadku. Chyba że w PKP skacze niesamowity chochlik i robi psikusy tylko jednemu organizatorowi. Inne imprezy przechodzą gładko i to są prawdziwe Markowe wyjazdy. | Pytanie zadane jest dobrze i ciągle nie ma odpowiedzi. Piszesz Panewka napisał: | Ile razy zrobił źle. | Pytam po raz kolejny (również Tp4 oraz B.B.) CO ZROBIŁ ŹLE, że ma się wstdzić?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
John C.
Dołączył: 10 Lut 2008
Posty: 281
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Nie 15:18, 15 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Rabanów to było wiele o ten parowóz. Mamona zaślepiała oczy wielu ludziom , zbyt wielu. Tyle w temacie.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez John C. dnia Nie 15:23, 15 Kwi 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
OL49-100
Dołączył: 07 Sie 2010
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 16:42, 15 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Panowie przecież można było zrobić tak: dołączyć jeszcze 3 wagony ,Ol 49-59 podłączyć za Pm36 = pełny sukces ,2 parowozy i 9-10 wagonów czyli miód dla oka i aparaty gorące a te pare złoty więcej to by każdy dorzucił,Niemcy potrafią zrobić imprezki z dwoma parowozami a u nas jeszcze nie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Björn Bollmann
Dołączył: 16 Lis 2009
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Nie 17:22, 15 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
A jak! Np. dwoma parowozami (03 204 i 03 1010) równolegle po berlińskim Stadtbahnie - wrażenie wręcz niepowtarzalne!
Pozdr.
B.B.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
AXEL
Dołączył: 19 Lut 2008
Posty: 240
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: W-wa
|
Wysłany: Nie 17:23, 15 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Ta, a ruch planowy poprowadzi wół ... Zejdź na ziemie co marzycielu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
DoT
Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Nie 18:23, 15 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Björn Bollmann napisał: | A jak! Np. dwoma parowozami (03 204 i 03 1010) równolegle po berlińskim Stadtbahnie - wrażenie wręcz niepowtarzalne!
Pozdr.
B.B. | A co z odpowidzią na moje pytanie w sprawie produktu turystycznego dobrej jakości?
Również niepowtarzalne wrażenie robią niemieckie pociągi retro jadące na paradę parowozów ciągnięte przez SPALINÓWKĘ zamiast dwóch parowozów?
Zdaje się, że kilka razy mieliśmy z czymś takim do czynienia.
Rozumiem, że to też jest produkt turystyczny "dobrej (czytaj wątpliwej) jakości"?
I bez wątpienia jest to powód do wstydu dla organizatora!
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez DoT dnia Nie 18:24, 15 Kwi 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|