Forum www.parowozy.com.pl Strona Główna www.parowozy.com.pl
Parowozy z Wolsztyna
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Pociągi specjalne 2012
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.parowozy.com.pl Strona Główna -> Pociągi specjalne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Björn Bollmann




Dołączył: 16 Lis 2009
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Nie 0:38, 15 Kwi 2012    Temat postu:

I to miało być jeszcze w dodatku produkt turystyczny o dobrej jakości nota bene...

Dzień dobry...

Pozdr.
B.B.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Björn Bollmann dnia Nie 14:59, 15 Kwi 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
DoT




Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

PostWysłany: Nie 10:36, 15 Kwi 2012    Temat postu:

Podajcie konkretnie za co twórca "markowego produktu turystycznego" i "w dodatku produkt turystycznej o dobrej jakości" powinien się wstydzić?

Co takiego zrobił źle??


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wojt7




Dołączył: 11 Mar 2012
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 11:55, 15 Kwi 2012    Temat postu:

Pomimo problemów ze sprężarką, Pm36-2 okazała się silniejsza od spalinowozu:
http://www.youtube.com/watch?v=KQ-WCVvCqUc


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Panewka




Dołączył: 30 Kwi 2008
Posty: 183
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 11:59, 15 Kwi 2012    Temat postu:

Źle zadane pytanie. Ile razy zrobił źle. Co impreza to spóźnienia cirka 90min. , więc trudno mówić o przypadku. Chyba że w PKP skacze niesamowity chochlik i robi psikusy tylko jednemu organizatorowi. Inne imprezy przechodzą gładko i to są prawdziwe Markowe wyjazdy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Raczek




Dołączył: 11 Gru 2010
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wolsztyn

PostWysłany: Nie 12:20, 15 Kwi 2012    Temat postu:

@Gagarin: Info o pociągach 25 i 26.04 pochodzi ze strony [link widoczny dla zalogowanych]
Obecnie co prawda nie ma już informacji o tych przejazdach, ale nie ma też o ich odwołaniu. Kilka dni przed przejazdem z Chabówki do Nowego Sącza i z powrotem (31.03. i 01.04.) też nie było już wzmianki o tych pociągach na stronie, a impreza się odbyła. Podejrzewam, że w tym przypadku jest podobnie, gdyż jest to ten sam organizator.

Co do PIERNIKA... Opóźnienie generalnie było około godziny, w drodze powrotnej trochę ponad. Już sam wyjazd z Poznania był jakieś pół godziny później. Jednak najgorsze stało się w Gnieźnie, w drodze powrotnej. Wsiadł jakiś niedomagający pan i narobił troszkę szumu. W momencie wezwania SOKistów akurat Peema ruszała, po czym nastąpiło gwałtowne hamowanie i poszła sprężarka. Maszyniści próbowali to naprawiać, przy okazji załatwiano jakiś transport zastępczy. Po ponad godzinie podjechały 2xEZT i przejazd z Gniezna do Poznania trwał już zaledwie pół godziny. Koniec końców w Poznaniu pociąg zameldował się o 00:30, czyli dobre 2,5 godziny po czasie. I tak cud, że Peema dawała tak długo radę z bądź co bądź długim składem. Nie widzę sensu zażynania parowozów w ten sposób. Organizatorzy zdecydowanie częściej powinni korzystać z pomocy lokomotyw spalinowych czy elektrycznych, szczególnie w drodze powrotnej.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ariel Ciechański




Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 782
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 31 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Skierniewice

PostWysłany: Nie 13:08, 15 Kwi 2012    Temat postu:

Raczek napisał:
I tak cud, że Peema dawała tak długo radę z bądź co bądź długim składem. Nie widzę sensu zażynania parowozów w ten sposób. Organizatorzy zdecydowanie częściej powinni korzystać z pomocy lokomotyw spalinowych czy elektrycznych, szczególnie w drodze powrotnej.


Organizatorowi rok temu parę osób próbowało to wytłumaczyć. Niestety obstawał przy swoimi przy okazji obsmarowując oponentów gdzie się da... No to mamy nową markę... A czy dobrą?? Odpowiedzcie sobie sami Wink.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pitras




Dołączył: 18 Kwi 2010
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Puszczykowo

PostWysłany: Nie 13:58, 15 Kwi 2012    Temat postu:

Moim zdaniem Turkol powinien skupić się na jakiś trzy dniowych wyjazdach, aby nie było takiej jazdy na wariata. Ile wczoraj parowóz miał przerwy od ruszenia z Poznania do powrotu? Bardzo mało zapewne, gdyż jeszcze zrobiono pociąg z Torunia do Bydgoszczy.

Moim zdaniem można by pokombionować z takim pociągiem jak rok temu był do Gdańska, z tym, że skład 4-5 wagonowy, bez warsu, wyjazd z Poznania w piątek rano, powrót w niedzielę wieczorem, a w sobotę np. kurs Gdynia- Kościerzyna- Gdynia. A może nawet i dwa takie kursy. Podobnie do Kołobrzegu, można by spróbować z takimi wyjazdami i tam na miejscu w sobotę kurs do Szczecina, no i jeszcze do Ustki możliwość też by była.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Pitras dnia Nie 14:00, 15 Kwi 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ty45408




Dołączył: 06 Mar 2010
Posty: 194
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Piotrków Tryb.

PostWysłany: Nie 14:24, 15 Kwi 2012    Temat postu:

Przecież to jest pociąg "specjalny", a nie normalny - więc i opóźnienia muszą być specjalne.
Raczek napisał:
Organizatorzy zdecydowanie częściej powinni korzystać z pomocy lokomotyw spalinowych czy elektrycznych, szczególnie w drodze powrotnej.
A tak na poważnie, czy pamiętacie jaki raban niektórzy robili, jak organizatorzy doczepili na popychu spalinówkę do "Kilofa"? A co do opóźnienia, to jak wynika z relacji głównym powodem była awaria sprężarki (która to już z kolei), a nie jakaś wina organizatora. Bez przesady! I tak źle, i tak niedobrze.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ariel Ciechański




Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 782
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 31 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Skierniewice

PostWysłany: Nie 14:29, 15 Kwi 2012    Temat postu:

ty45408 napisał:
A tak na poważnie, czy pamiętacie jaki raban niektórzy robili, jak organizatorzy doczepili na popychu spalinówkę do "Kilofa"?


Raban był o to, że sprzedawali pociąg z parowozem, a zamierzali zaoferować erzatz...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
DoT




Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

PostWysłany: Nie 15:09, 15 Kwi 2012    Temat postu:

Panewka napisał:
Źle zadane pytanie. Ile razy zrobił źle. Co impreza to spóźnienia cirka 90min. , więc trudno mówić o przypadku. Chyba że w PKP skacze niesamowity chochlik i robi psikusy tylko jednemu organizatorowi. Inne imprezy przechodzą gładko i to są prawdziwe Markowe wyjazdy.
Pytanie zadane jest dobrze i ciągle nie ma odpowiedzi. Piszesz
Panewka napisał:
Ile razy zrobił źle.
Pytam po raz kolejny (również Tp4 oraz B.B.) CO ZROBIŁ ŹLE, że ma się wstdzić?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
John C.




Dołączył: 10 Lut 2008
Posty: 281
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź

PostWysłany: Nie 15:18, 15 Kwi 2012    Temat postu:

Rabanów to było wiele o ten parowóz. Mamona zaślepiała oczy wielu ludziom , zbyt wielu. Tyle w temacie.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez John C. dnia Nie 15:23, 15 Kwi 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
OL49-100




Dołączył: 07 Sie 2010
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 16:42, 15 Kwi 2012    Temat postu:

Panowie przecież można było zrobić tak: dołączyć jeszcze 3 wagony ,Ol 49-59 podłączyć za Pm36 = pełny sukces ,2 parowozy i 9-10 wagonów czyli miód dla oka i aparaty gorące a te pare złoty więcej to by każdy dorzucił,Niemcy potrafią zrobić imprezki z dwoma parowozami a u nas jeszcze nie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Björn Bollmann




Dołączył: 16 Lis 2009
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Nie 17:22, 15 Kwi 2012    Temat postu:

A jak! Np. dwoma parowozami (03 204 i 03 1010) równolegle po berlińskim Stadtbahnie - wrażenie wręcz niepowtarzalne!

Pozdr.
B.B.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
AXEL




Dołączył: 19 Lut 2008
Posty: 240
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: W-wa

PostWysłany: Nie 17:23, 15 Kwi 2012    Temat postu:

Ta, a ruch planowy poprowadzi wół ... Zejdź na ziemie co marzycielu Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
DoT




Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

PostWysłany: Nie 18:23, 15 Kwi 2012    Temat postu:

Björn Bollmann napisał:
A jak! Np. dwoma parowozami (03 204 i 03 1010) równolegle po berlińskim Stadtbahnie - wrażenie wręcz niepowtarzalne!

Pozdr.
B.B.
A co z odpowidzią na moje pytanie w sprawie produktu turystycznego dobrej jakości?

Również niepowtarzalne wrażenie robią niemieckie pociągi retro jadące na paradę parowozów ciągnięte przez SPALINÓWKĘ zamiast dwóch parowozów?
Zdaje się, że kilka razy mieliśmy z czymś takim do czynienia.
Rozumiem, że to też jest produkt turystyczny "dobrej (czytaj wątpliwej) jakości"?
I bez wątpienia jest to powód do wstydu dla organizatora!


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez DoT dnia Nie 18:24, 15 Kwi 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.parowozy.com.pl Strona Główna -> Pociągi specjalne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Strona 2 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin