|
www.parowozy.com.pl Parowozy z Wolsztyna
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Nie 17:14, 20 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
Angielscy turyści, którzy są sędziwymi osobami z mocnymi okularami prowadzą składy. nam brakuje osób do prowadzenia składu. Wiele jest eliminowanych przez wzrok. Przecież po to są okulary by korygować wzrok i być funkcjonalną osobą. Biorąc rozumowanie na kolei samochodem część społeczeństwa nie powinna jeździć.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
spike232323
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 200
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: Nie 23:15, 20 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
Marek piszesz: Ja osobiście jestem i zawsze byłem pełen uznania dla działalności The Wolsztyn Experience(..), jednocześnie niepochwalasz prowadzenia składu przez emerytów z Anglii. Przecież w ten sposób WE działa od lat, tyle że oni prowadzą parowozy na linii WL-Poznań, jaka różnica że ryzykują życie pasażerów tu czy tam...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Marek Z.
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bytom
|
Wysłany: Pon 16:02, 21 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
Nie tak: nie dosłownie w czambuł nie pochwalam - ale nie wiem na pewno, czy każdy taki turysta ma odpowiednie ważne uprawnienia. Powinno się powiedzieć jasno, jak z tym jest. Jeżeli WE czarno na białym powie (lub napisze) a PKP potwierdzi, że każdy turysta brytyjski, który podejmuje się prowadzić pociągi (nie lokomotywy luzem) posiada na to ważne uprawnienia - wówczas złamanego słowa przeciw temu nie powiem. Dotąd jednak sprawa budzi mój niepokój (nie potępienie!)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
AXEL
Dołączył: 19 Lut 2008
Posty: 240
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: W-wa
|
Wysłany: Wto 5:37, 22 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
A ja wam dobrze radzę. Ani to wasza sprawa ani interes. Zrobicie wkoło tego afere, bo forum jak już dawno się okazało czytają również władze PKP i będzie niepotrzebny smród. Dla prostego MK niech te parowozy jeżdzą i już. A jak któryś z mechaników na moment puści Anglika za przepustnice - jego sprawa i jego odpowiedzialność. Wystarczy.
Co do braku maszynistów - wiem coś o tym. Dam Wam prosty przykład.
Koleje Mazowieckie zaproponowały mi pracę. Jako że mam uprawnienia pomocnika na elektrowóz, chcą przeszkolić i wrzucić na maszyniste EZT. Na początek rzucili 3000 zł netto!!!
Byłem na rozmowie w Cargo w Poznaniu. Miałem iść do Wolsztyna. Ale naprawdę uwierzcie że za niecałe 1400 zł babrać sie na kopciuchu... pomimo mojej całej miłości do tych maszyn, chyba dziękuję.
I jak ma którykolwiek z maszynistów innej trakcji robić uprawnienia na parowóz? Po co? Dopóki nie zmieni sie polityka finansowa Cargo dopóty tam nie będzie miał kto jeździć. Niestety ...
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Marek Z.
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bytom
|
Wysłany: Wto 14:06, 22 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
AXEL napisał: | A ja wam dobrze radzę. Ani to wasza sprawa ani interes. Zrobicie wkoło tego afere, bo forum jak już dawno się okazało czytają również władze PKP i będzie niepotrzebny smród. Dla prostego MK niech te parowozy jeżdzą i już. A jak któryś z mechaników na moment puści Anglika za przepustnice - jego sprawa i jego odpowiedzialność. Wystarczy. |
Co prawda, to prawda. Sam na innym wątku pisałem o dyskrecji i "nie trąbieniu przed sobą" (wprawdzie dotyczyło to innego problemu), tym niemniej lepiej byłoby, gdyby była pewność, że nikt niepowołany nie bawi się w maszynistę na pociągach pasażerskich. Ale OK - ufam i wierzę w odpowiedzialność WE i PKP, więc swój udział w tej dyskusji zamykam.
AXEL napisał: | I jak ma którykolwiek z maszynistów innej trakcji robić uprawnienia na parowóz? Po co? Dopóki nie zmieni sie polityka finansowa Cargo dopóty tam nie będzie miał kto jeździć. Niestety ... |
A na to my nie mamy wpływu, więc szkoda zdrowia, czasu i prądu na dalsze nasze rozważania w tym temacie. Zajmijmy się "pracą organiczną" w naszych szopach. Jak to Ariel powiedział?.... Aha: hej, do szopy, Mikole!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mpmazurek
Dołączył: 07 Lut 2008
Posty: 170
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rabka-Zdrój / Kraków
|
Wysłany: Śro 20:16, 23 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
AXEL napisał: | A ja wam dobrze radzę. Ani to wasza sprawa ani interes. |
Zgadza się, powinien zainteresować się tym Urząd Dozoru Technicznego a nie my. Nie widzę jednak nic złego w wyrażaniu zaniepokojenia. Obawiam się, że dzikie jazdy pogarszają stan techniczny parowozów...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Ariel Ciechański
Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 782
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 31 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Skierniewice
|
Wysłany: Śro 21:00, 23 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
mpmazurek napisał: |
Zgadza się, powinien zainteresować się tym Urząd Dozoru Technicznego a nie my. |
Chyba raczej Urząd Transportu Kolejowego, ewentualnie Transportowy Dozór Techniczny...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Borat
Dołączył: 21 Mar 2008
Posty: 100
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Kazachstan
|
Wysłany: Śro 21:32, 23 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
mpmazurek napisał: | Obawiam się, że dzikie jazdy pogarszają stan techniczny parowozów... |
Znowu, ktoś nie ma pojęcia na dany temat, a mądruje...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
AXEL
Dołączył: 19 Lut 2008
Posty: 240
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: W-wa
|
Wysłany: Śro 21:41, 23 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
Brak mi słów. Naślij kolego Miłoszu UTK na Wolsztyn niech to zamkną w pi... i będzie spokój nie? Weź sie 100 razy zastanów zanim podetniesz gałąź na której siedzisz. A co do pogarszania stanu parowozów - na pewno nie robią tego takei jazdy.
Tak czytam Twój post 3,4 5 raz i zastanawiam sie co poza szumem (niczym wypowiedź Leppera) on wnosi?
Zrozum że Ci Angielscy MKole to trzon dochodów WE i taka jest prawda !!!
Co za różnica czy Sobie pojeżdżą czy nie. Ja nie raz tam byłem, i na maszynie, i w szopie, i piłem gorzałe z mechanikami po pracy ... i powiadam wam nikt nic złego nie robi. Wszystko w granicach rozsądku i pod bacznym okiem mechaników. Dlatego nie roztrząsajmy tego i proponuje zamknąć temat póki nie jest za późno !!!
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
elektryk
Dołączył: 11 Lut 2008
Posty: 140
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Czw 8:56, 24 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
AXEL napisał: |
Zrozum że Ci Angielscy MKole to trzon dochodów WE i taka jest prawda !!!
|
To, że jest to trzon dochodów WE to jedna sprawa, a ile z tego ma Cargo na dofinansowanie codziennego ruchu parowozów, to druga. Czy poza sumą 4 * pozwolenie na jazdę w budce @ 150 zł / kurs parowozu WE w inny sposób partycypuje w kosztach utrzymania "jedynej w Europie czynnej parowozowni" ?
A poza tym fora internetowe są od tego, żeby wyrażać swoje poglądy, pod warunkiem, że robi się to w sposób kulturalny (oraz zgodny z regułami języka polskiego). Twierdzenie że z WE jest wszystko zgodnie z prawem a jednocześnie apele, żeby tego tematu nie poruszać bo ktoś się tym jeszcze zainteresuje i interes zamknie jest conajmniej nielogiczne - jeśli wszystko jest O.K. to czego się bać ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
AXEL
Dołączył: 19 Lut 2008
Posty: 240
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: W-wa
|
Wysłany: Czw 10:20, 24 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
A ja zacytuje Ariela "Do szopy MiKole" Odejdźcie od kompów i weźcie sie za robote. A czy Cargo cos z tego dostaje czy nie to ani twoja ani niczyja sprawa. Mają umowę z WE taką jaką mają i to ich rozliczenia. Nic nikomu do tego.
Dla mnie temat zamknięty, z resztą to odgrzewany kotlet który był wałkowaby 100 razy.
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Marek Z.
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bytom
|
Wysłany: Czw 11:53, 24 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
AXEL napisał: | A ja zacytuje Ariela "Do szopy MiKole" |
Hehe, ja pierwszy go zacytowałem Zresztą uważajmy, bo jeszcze Ariel zażąda od nas tantiemów za prawa autorskie
AXEL napisał: | to odgrzewany kotlet który był wałkowaby 100 razy. |
I zawsze z mizernym skutkiem... zostawmy sprawy, na które nie mamy wpływu. Szkoda energii (naszej i elektrycznej).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
DoT
Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Czw 13:00, 24 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
elektryk napisał: | To, że jest to trzon dochodów WE to jedna sprawa, a ile z tego ma Cargo na dofinansowanie codziennego ruchu parowozów, to druga. | A za co i na podstawie czego Cargo ma brać na dofinansowanie codziennego ruchu parowozów?
elektryk napisał: | Czy poza sumą 4 * pozwolenie na jazdę w budce @ 150 zł / kurs parowozu WE w inny sposób partycypuje w kosztach utrzymania "jedynej w Europie czynnej parowozowni" ? | To zaproponuj jak może partycypować w kosztach, tylko coś możliwego do realizacji.
A swoją drogą to ile razy była dyskusja, że cena jest wygórowana i niedostępna dla polskiego MK. Przecież cena może być jedna dla każdego turysty niezależnie jakiego jest koloru.
elektryk napisał: | ...Twierdzenie że z WE jest wszystko zgodnie z prawem a jednocześnie apele, żeby tego tematu nie poruszać bo ktoś się tym jeszcze zainteresuje i interes zamknie jest conajmniej nielogiczne - jeśli wszystko jest O.K. to czego się bać ? | Odpowiedź jest prosta - Bać się zamknięcia! Bo jak się zamknie, to będzie święty spokój!!! Żaden UTK, NIK Prokuratura i inne urzędy, jakie jeszcze jesteś w stanie wymyślić nic nie zrobią jak zamknie się ostatnią czynną parowozownię. A internauci, kilka dni poklepią w klawiaturę i nic więcej nie zrobią. Więc jest się czego bać? Czy to, co piszę JEST LOGICZNE?
No i na koniec, żeby kolejny raz nie powtarzać Ariela "Na szlaki kolejowe ratować, to co jeszcze zostało, MiKole!
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Marek Z.
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bytom
|
Wysłany: Czw 15:21, 24 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
Coś za dużo razy wzywamy imię Ariela - chyba to nieomylny znak, że wątek czas zamknąć... ale decyzja należy do moderatorów.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
elektryk
Dołączył: 11 Lut 2008
Posty: 140
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Czw 23:18, 24 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
DoT napisał: | A za co i na podstawie czego Cargo ma brać na dofinansowanie codziennego ruchu parowozów? |
Zatem trudno jest twierdzić, że dzięki WE utrzymywany jest ruch parowozów. Z resztą wystarczy zajrzeć chociażby na stronę Wojtka, żeby przeczytać kto się głównie do tego dokłada. Jaki procent ogółu turystów przybywających do Wolsztyna dla jego atrakcji - parowozów stanowią ci, którzy przyjechali "pomachać przepustnicą" ? I czy do obsługi nierentownej trakcji parowej dołożą więcej, niż trochę ponad równowartość tony węgla na jeden przejazd ?
DoT napisał: |
A swoją drogą to ile razy była dyskusja, że cena jest wygórowana i niedostępna dla polskiego MK. Przecież cena może być jedna dla każdego turysty niezależnie jakiego jest koloru. |
Była taka dyskusja i chodziło w niej nie tylko o cenę a raczej o dostępność, a jeszcze dokładniej - niedostępność pozwoleń na jazdę w budce, dla przeciętnego śmiertelnika, który zgłosi się aby takowe zakupić. Powoływałem się tu na przykład kolegii, który w takiej właśnie sytuacji usłyszał, że jak tylko pojawi się nowa pula pozwoleń to jest od razu wykupywana przez wiadomy podmiot zagraniczny. Odniosę si ę tu przy okazji do dywagacji innego autora, że na WE plują ci, co ich nie stać. Jak najbardziej stać, tylko towar jest dostępny dla wybrańców.
DoT napisał: |
Odpowiedź jest prosta - Bać się zamknięcia! Bo jak się zamknie, to będzie święty spokój!!! Żaden UTK, NIK Prokuratura i inne urzędy, jakie jeszcze jesteś w stanie wymyślić nic nie zrobią jak zamknie się ostatnią czynną parowozownię. A internauci, kilka dni poklepią w klawiaturę i nic więcej nie zrobią. Więc jest się czego bać?
|
1. Nic nie pisałem o NIKu, UTK i Prokuraturze. Proszę czytać uważniej i rozróżniać autorów postów.
2. Jeśli nawet to forum czytają decydenci z grupy PKP, to przecież zgodnie z zapewnieniami kilku wypowiadających się tu osób wszystko jest w jak najlepszym porządku, dlaczego więc ktoś miałby temu przeszkadzać, a co więcej, zamknąć parowozownię Wolsztyn ?
DoT napisał: |
Czy to, co piszę JEST LOGICZNE?
|
Niestety, nie bardzo. Wątpliwości powyżej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|