|
www.parowozy.com.pl Parowozy z Wolsztyna
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Shogi
Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Pon 12:30, 30 Cze 2008 Temat postu: Amatorskie Pośpiechy na polskich liniach ?? |
|
|
Przeglądałem sobie dziś railpictures.net i trafiłem na coś takiego:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Pomijając pomyłki techniczne jak nazwa pociągu, to od kiedy miłośnikom kolei pozwala się prowadzić pośpiechy pełne ludzi (sezon wakacyjny !) na głównych liniach kolejowych z dużym natężeniem ruchu ???? Ja rozumiem, że na jakieś lekko używanej linii z Wolsztyna mogą ew. prowadzić lokalne pociągi pod nadzorem maszynistów, ale to już chyba jest przegięcie ?? Wg. mnie to czysty pokaz głupoty albo chciwości (albo jednego i drugiego) ludzi z PKP żeby zatłoczony pociąg pozwalać prowadzić amatorom i nieważne przez jak bardzo doświadczonego maszynistę będą nadzorowani...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piotres
Dołączył: 09 Lut 2008
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Włoszakowice
|
Wysłany: Pon 21:14, 30 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
jakoś nie widze w lokomotywach MK (a może nie rozróżniam ich od maszynistów)
Pewnie zbyt czuły jesteś na tym punkcie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Pon 21:28, 30 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
Koledze chodzi o podpisy. W których jawnie jest napisane że "dzięki Wolsztyn experience pociąg będzie poprowadzony przez 2 brytyjskich miłośników". ZGROZA aż nóż się w kieszeni otwiera. Niech się wysypią z takim pociągiem to piękna będzie z tego afera, do jednej o mały włos by doszło tylko że pewien siwy dziadek miał pozwolenie żeby być na parowozie, swoją drogą szkoda że je miał.
PZDR EMIL
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Shogi
Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Pon 21:29, 30 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
Piotres napisał: | jakoś nie widze w lokomotywach MK (a może nie rozróżniam ich od maszynistów)
Pewnie zbyt czuły jesteś na tym punkcie. |
A jak taki MK założy ciuchy robocze, to jak go rozróżnisz od maszynisty, gdy tylko łepek będzie wystawał z kabiny Siódemki ? Poza tym wątpię żeby jeździli zbyt często, więc łatwo ich przegapić. Ale szczerze mówiąc, nie chciałbym się znaleźć ani w pociągu z takim prawie-jak-maszynistą, ani w innym pociągu na jego trasie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KubaRally2
Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 208
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 21:35, 30 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
Kilka razy widziałem jak zaraz po przyjeździe z Jelcza owi,jak to nazwano 'entuzjaści' zaraz byli prowadzeni do niebieskiej EP,która w tym czasie ma kilka minut postoju na Głównym z jakimś pośpiechem.Ładnie to wszystko ustawione... Koleś nawet nie musi czekać,tu wysiada tam wsiada i 'bawi' się dalej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piotres
Dołączył: 09 Lut 2008
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Włoszakowice
|
Wysłany: Wto 8:08, 01 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
Shogi napisał: | Piotres napisał: | jakoś nie widze w lokomotywach MK (a może nie rozróżniam ich od maszynistów)
Pewnie zbyt czuły jesteś na tym punkcie. |
A jak taki MK założy ciuchy robocze, to jak go rozróżnisz od maszynisty, gdy tylko łepek będzie wystawał z kabiny Siódemki ? Poza tym wątpię żeby jeździli zbyt często, więc łatwo ich przegapić. Ale szczerze mówiąc, nie chciałbym się znaleźć ani w pociągu z takim prawie-jak-maszynistą, ani w innym pociągu na jego trasie. |
W sumie masz racje, PKP staje sie żywym muzeum gdzie wszystko można dotknąć, obejrzeć, poprowadzić. Niestety, głównie dla Angielskich MK
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Panewka
Dołączył: 30 Kwi 2008
Posty: 183
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 17:09, 04 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
Piotres napisał: | Shogi napisał: | Piotres napisał: | jakoś nie widze w lokomotywach MK (a może nie rozróżniam ich od maszynistów)
Pewnie zbyt czuły jesteś na tym punkcie. |
A jak taki MK założy ciuchy robocze, to jak go rozróżnisz od maszynisty, gdy tylko łepek będzie wystawał z kabiny Siódemki ? Poza tym wątpię żeby jeździli zbyt często, więc łatwo ich przegapić. Ale szczerze mówiąc, nie chciałbym się znaleźć ani w pociągu z takim prawie-jak-maszynistą, ani w innym pociągu na jego trasie. |
W sumie masz racje, PKP staje sie żywym muzeum gdzie wszystko można dotknąć, obejrzeć, poprowadzić. Niestety, głównie dla Angielskich MK |
Zasadniczo kierunek jest taki że powinna się wypowiedzieć Najwyższa Izba Kontroli co się wyprawia z "turystami" za nastawnikami i przepustnicami. Jesli uzna że jest wporządku to nie ma problemu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
AXEL
Dołączył: 19 Lut 2008
Posty: 240
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: W-wa
|
Wysłany: Pią 19:55, 18 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
Dajcie spokój, robicie zamieszanie bo was na to nie stać. A gdyby nie Ci Angielscy MKole mielibyście Skansen w Wolsztynie z garscią rdzewiejących trupów a nie czynną parowozownię. Po co robić z tego afere? Jakiś konkretny powód poza powyższym?
Zachęcam do zrobienia uprawnień i jeździjcie do bólu, a nie utyskujecie nad swoim losem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mpmazurek
Dołączył: 07 Lut 2008
Posty: 170
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rabka-Zdrój / Kraków
|
Wysłany: Pią 22:08, 18 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
Przede wszystkim, to nie jest problem dla NIK.
Co do zasług brytyjskich MK dla utrzymania ruchu w Wolsztynie-nigdzie nie spotkałem się z danymi, które by potwierdzały, żeby wpływy z ich działalności przewyższały straty związane z ich jazdami na tyle, by pozwalało to na utrzymanie tam ruchu planowego. Wiele mówi się o ich partycypacji, jednak brak jest rzetelnych danych na ten temat...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Borat
Dołączył: 21 Mar 2008
Posty: 100
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Kazachstan
|
Wysłany: Pią 23:18, 18 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
AXEL napisał: | Dajcie spokój, robicie zamieszanie bo was na to nie stać. |
Hehehe, w końcu napisał ktoś to prosto z mostu
mpmazurek napisał: | Co do zasług brytyjskich MK dla utrzymania ruchu w Wolsztynie-nigdzie nie spotkałem się z danymi, które by potwierdzały, żeby wpływy z ich działalności przewyższały straty związane z ich jazdami na tyle, by pozwalało to na utrzymanie tam ruchu planowego. Wiele mówi się o ich partycypacji, jednak brak jest rzetelnych danych na ten temat... |
Ciekawe co jeszcze wymyślicie. Codziennie można zobaczyć pociąg z parowozem na czele, a nawet nim się przejechać. Ludzie z całego świata zjeżdżają właśnie po to, co my mamy na wyciągnięcie ręki. Jednak jak to nam, Polakom, wiecznie mało, wiecznie źle, wiecznie niezadowoleni...
Post został pochwalony 1 raz
Ostatnio zmieniony przez Borat dnia Pią 23:19, 18 Lip 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lewar
Dołączył: 07 Lut 2008
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Sob 9:39, 19 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
A może w tej sprawie powołać komisję śledczą? takie to teraz modne.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mpmazurek
Dołączył: 07 Lut 2008
Posty: 170
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rabka-Zdrój / Kraków
|
Wysłany: Sob 13:59, 19 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
Borat napisał: | mpmazurek napisał: | Co do zasług brytyjskich MK dla utrzymania ruchu w Wolsztynie-nigdzie nie spotkałem się z danymi, które by potwierdzały, żeby wpływy z ich działalności przewyższały straty związane z ich jazdami na tyle, by pozwalało to na utrzymanie tam ruchu planowego. Wiele mówi się o ich partycypacji, jednak brak jest rzetelnych danych na ten temat... |
Ciekawe co jeszcze wymyślicie. Codziennie można zobaczyć pociąg z parowozem na czele, a nawet nim się przejechać. Ludzie z całego świata zjeżdżają właśnie po to, co my mamy na wyciągnięcie ręki. Jednak jak to nam, Polakom, wiecznie mało, wiecznie źle, wiecznie niezadowoleni... |
Tylko pytanie-na ile jest to zasługa brytyjskich MK a na ile PKP Cargo.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez mpmazurek dnia Sob 14:00, 19 Lip 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Nie 11:19, 20 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
Cytat: | bo was na to nie stać |
Mnie nie stać? Mnie? Mnie stać na wszystko. Po prostu mi się nie podoba że mogę sobie kupić prawo kierowania - fakt jednorazowe - ale zawsze. A uprawnienia - takie prawdziwe - owszem, najpierw skończę robić na koła gumowe potem zacznę robić na stalowe.
PZDR EMIL
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Nie 13:38, 20 Lip 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Marek Z.
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bytom
|
Wysłany: Nie 12:50, 20 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
AXEL napisał: | Dajcie spokój, robicie zamieszanie bo was na to nie stać. A gdyby nie Ci Angielscy MKole mielibyście Skansen w Wolsztynie z garscią rdzewiejących trupów a nie czynną parowozownię. Po co robić z tego afere? Jakiś konkretny powód poza powyższym? |
Owszem, tak. Życie i zdrowie dziesiątek, a może setek pasażerów. Ja osobiście jestem i zawsze byłem pełen uznania dla działalności The Wolsztyn Experience, ale w tym konkretnym przypadku mam prawo do niepokoju. Nie mam bowiem znikąd wiarygodnej wiadomości, czy:
1. Angielscy miłośnicy prowadzący ten pośpiech mieli ważne uprawnienia do prowadzenia pociągów pasażerskich;
2. Czy właściwy organ PKP wyraził oficjalną zgodę na prowadzenie przez nich pociągu na terenie Polski.
AXEL napisał: | Zachęcam do zrobienia uprawnień i jeździjcie do bólu, a nie utyskujecie nad swoim losem. |
Ta zachęta już mnie nie dotyczy - ani wiek, ani wzrok dawno nie ten (58 lat i okulary +1,5). Ale bynajmniej nie utyskuję z tego (ani z żadnego innego) powodu nad swoim losem. Świetnie daję sobie radę przy wszelkich pracach nad odrestaurowywaniem zabytkowego taboru. Tam co najwyżej przy odrobinie nieuwagi mogę sobie palucha "zajechać" szlifierą - prowadząc pociąg stwarzałbym śmiertelne niebezpieczeństwo dla wielu ludzi.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Marek Z.
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bytom
|
Wysłany: Nie 13:02, 20 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
Borat napisał: | (.....)nam, Polakom, wiecznie mało, wiecznie źle, wiecznie niezadowoleni... |
Ani mi mało, ani źle. Jestem również zadowolony z działalności The Wolsztyn Experience. Ale do niepokoju - podkreślam: niepokoju, a nie zaś "niezadowolenia" mam prawo. Więcej - post powyżej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|