Forum www.parowozy.com.pl Strona Główna www.parowozy.com.pl
Parowozy z Wolsztyna
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Amatorskie Pośpiechy na polskich liniach ??
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.parowozy.com.pl Strona Główna -> Poczekalnia
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Shogi




Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pon 12:30, 30 Cze 2008    Temat postu: Amatorskie Pośpiechy na polskich liniach ??

Przeglądałem sobie dziś railpictures.net i trafiłem na coś takiego:

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Pomijając pomyłki techniczne jak nazwa pociągu, to od kiedy miłośnikom kolei pozwala się prowadzić pośpiechy pełne ludzi (sezon wakacyjny !) na głównych liniach kolejowych z dużym natężeniem ruchu ???? Ja rozumiem, że na jakieś lekko używanej linii z Wolsztyna mogą ew. prowadzić lokalne pociągi pod nadzorem maszynistów, ale to już chyba jest przegięcie ?? Wg. mnie to czysty pokaz głupoty albo chciwości (albo jednego i drugiego) ludzi z PKP żeby zatłoczony pociąg pozwalać prowadzić amatorom i nieważne przez jak bardzo doświadczonego maszynistę będą nadzorowani...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Piotres




Dołączył: 09 Lut 2008
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Włoszakowice

PostWysłany: Pon 21:14, 30 Cze 2008    Temat postu:

jakoś nie widze w lokomotywach MK (a może nie rozróżniam ich od maszynistów)
Pewnie zbyt czuły jesteś na tym punkcie. Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Pon 21:28, 30 Cze 2008    Temat postu:

Koledze chodzi o podpisy. W których jawnie jest napisane że "dzięki Wolsztyn experience pociąg będzie poprowadzony przez 2 brytyjskich miłośników". ZGROZA aż nóż się w kieszeni otwiera. Niech się wysypią z takim pociągiem to piękna będzie z tego afera, do jednej o mały włos by doszło tylko że pewien siwy dziadek miał pozwolenie żeby być na parowozie, swoją drogą szkoda że je miał.

PZDR EMIL
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Shogi




Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pon 21:29, 30 Cze 2008    Temat postu:

Piotres napisał:
jakoś nie widze w lokomotywach MK (a może nie rozróżniam ich od maszynistów)
Pewnie zbyt czuły jesteś na tym punkcie. Wink


A jak taki MK założy ciuchy robocze, to jak go rozróżnisz od maszynisty, gdy tylko łepek będzie wystawał z kabiny Siódemki ? Poza tym wątpię żeby jeździli zbyt często, więc łatwo ich przegapić. Ale szczerze mówiąc, nie chciałbym się znaleźć ani w pociągu z takim prawie-jak-maszynistą, ani w innym pociągu na jego trasie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KubaRally2




Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 208
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 21:35, 30 Cze 2008    Temat postu:

Kilka razy widziałem jak zaraz po przyjeździe z Jelcza owi,jak to nazwano 'entuzjaści' zaraz byli prowadzeni do niebieskiej EP,która w tym czasie ma kilka minut postoju na Głównym z jakimś pośpiechem.Ładnie to wszystko ustawione... Koleś nawet nie musi czekać,tu wysiada tam wsiada i 'bawi' się dalej.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Piotres




Dołączył: 09 Lut 2008
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Włoszakowice

PostWysłany: Wto 8:08, 01 Lip 2008    Temat postu:

Shogi napisał:
Piotres napisał:
jakoś nie widze w lokomotywach MK (a może nie rozróżniam ich od maszynistów)
Pewnie zbyt czuły jesteś na tym punkcie. Wink


A jak taki MK założy ciuchy robocze, to jak go rozróżnisz od maszynisty, gdy tylko łepek będzie wystawał z kabiny Siódemki ? Poza tym wątpię żeby jeździli zbyt często, więc łatwo ich przegapić. Ale szczerze mówiąc, nie chciałbym się znaleźć ani w pociągu z takim prawie-jak-maszynistą, ani w innym pociągu na jego trasie.


W sumie masz racje, PKP staje sie żywym muzeum gdzie wszystko można dotknąć, obejrzeć, poprowadzić. Niestety, głównie dla Angielskich MK


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Panewka




Dołączył: 30 Kwi 2008
Posty: 183
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 17:09, 04 Lip 2008    Temat postu:

Piotres napisał:
Shogi napisał:
Piotres napisał:
jakoś nie widze w lokomotywach MK (a może nie rozróżniam ich od maszynistów)
Pewnie zbyt czuły jesteś na tym punkcie. Wink


A jak taki MK założy ciuchy robocze, to jak go rozróżnisz od maszynisty, gdy tylko łepek będzie wystawał z kabiny Siódemki ? Poza tym wątpię żeby jeździli zbyt często, więc łatwo ich przegapić. Ale szczerze mówiąc, nie chciałbym się znaleźć ani w pociągu z takim prawie-jak-maszynistą, ani w innym pociągu na jego trasie.


W sumie masz racje, PKP staje sie żywym muzeum gdzie wszystko można dotknąć, obejrzeć, poprowadzić. Niestety, głównie dla Angielskich MK


Zasadniczo kierunek jest taki że powinna się wypowiedzieć Najwyższa Izba Kontroli co się wyprawia z "turystami" za nastawnikami i przepustnicami. Jesli uzna że jest wporządku to nie ma problemu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
AXEL




Dołączył: 19 Lut 2008
Posty: 240
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: W-wa

PostWysłany: Pią 19:55, 18 Lip 2008    Temat postu:

Dajcie spokój, robicie zamieszanie bo was na to nie stać. A gdyby nie Ci Angielscy MKole mielibyście Skansen w Wolsztynie z garscią rdzewiejących trupów a nie czynną parowozownię. Po co robić z tego afere? Jakiś konkretny powód poza powyższym?
Zachęcam do zrobienia uprawnień i jeździjcie do bólu, a nie utyskujecie nad swoim losem.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mpmazurek




Dołączył: 07 Lut 2008
Posty: 170
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rabka-Zdrój / Kraków

PostWysłany: Pią 22:08, 18 Lip 2008    Temat postu:

Przede wszystkim, to nie jest problem dla NIK.

Co do zasług brytyjskich MK dla utrzymania ruchu w Wolsztynie-nigdzie nie spotkałem się z danymi, które by potwierdzały, żeby wpływy z ich działalności przewyższały straty związane z ich jazdami na tyle, by pozwalało to na utrzymanie tam ruchu planowego. Wiele mówi się o ich partycypacji, jednak brak jest rzetelnych danych na ten temat...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Borat




Dołączył: 21 Mar 2008
Posty: 100
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Kazachstan

PostWysłany: Pią 23:18, 18 Lip 2008    Temat postu:

AXEL napisał:
Dajcie spokój, robicie zamieszanie bo was na to nie stać.

Hehehe, w końcu napisał ktoś to prosto z mostu Laughing


mpmazurek napisał:
Co do zasług brytyjskich MK dla utrzymania ruchu w Wolsztynie-nigdzie nie spotkałem się z danymi, które by potwierdzały, żeby wpływy z ich działalności przewyższały straty związane z ich jazdami na tyle, by pozwalało to na utrzymanie tam ruchu planowego. Wiele mówi się o ich partycypacji, jednak brak jest rzetelnych danych na ten temat...

Ciekawe co jeszcze wymyślicie. Codziennie można zobaczyć pociąg z parowozem na czele, a nawet nim się przejechać. Ludzie z całego świata zjeżdżają właśnie po to, co my mamy na wyciągnięcie ręki. Jednak jak to nam, Polakom, wiecznie mało, wiecznie źle, wiecznie niezadowoleni...


Post został pochwalony 1 raz

Ostatnio zmieniony przez Borat dnia Pią 23:19, 18 Lip 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lewar




Dołączył: 07 Lut 2008
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

PostWysłany: Sob 9:39, 19 Lip 2008    Temat postu:

A może w tej sprawie powołać komisję śledczą? takie to teraz modne.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mpmazurek




Dołączył: 07 Lut 2008
Posty: 170
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rabka-Zdrój / Kraków

PostWysłany: Sob 13:59, 19 Lip 2008    Temat postu:

Borat napisał:
mpmazurek napisał:
Co do zasług brytyjskich MK dla utrzymania ruchu w Wolsztynie-nigdzie nie spotkałem się z danymi, które by potwierdzały, żeby wpływy z ich działalności przewyższały straty związane z ich jazdami na tyle, by pozwalało to na utrzymanie tam ruchu planowego. Wiele mówi się o ich partycypacji, jednak brak jest rzetelnych danych na ten temat...

Ciekawe co jeszcze wymyślicie. Codziennie można zobaczyć pociąg z parowozem na czele, a nawet nim się przejechać. Ludzie z całego świata zjeżdżają właśnie po to, co my mamy na wyciągnięcie ręki. Jednak jak to nam, Polakom, wiecznie mało, wiecznie źle, wiecznie niezadowoleni...


Tylko pytanie-na ile jest to zasługa brytyjskich MK a na ile PKP Cargo.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez mpmazurek dnia Sob 14:00, 19 Lip 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Nie 11:19, 20 Lip 2008    Temat postu:

Cytat:
bo was na to nie stać

Mnie nie stać? Mnie? Laughing Mnie stać na wszystko. Po prostu mi się nie podoba że mogę sobie kupić prawo kierowania - fakt jednorazowe - ale zawsze. A uprawnienia - takie prawdziwe - owszem, najpierw skończę robić na koła gumowe potem zacznę robić na stalowe.

PZDR EMIL


Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Nie 13:38, 20 Lip 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Marek Z.




Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bytom

PostWysłany: Nie 12:50, 20 Lip 2008    Temat postu:

AXEL napisał:
Dajcie spokój, robicie zamieszanie bo was na to nie stać. A gdyby nie Ci Angielscy MKole mielibyście Skansen w Wolsztynie z garscią rdzewiejących trupów a nie czynną parowozownię. Po co robić z tego afere? Jakiś konkretny powód poza powyższym?

Owszem, tak. Życie i zdrowie dziesiątek, a może setek pasażerów. Ja osobiście jestem i zawsze byłem pełen uznania dla działalności The Wolsztyn Experience, ale w tym konkretnym przypadku mam prawo do niepokoju. Nie mam bowiem znikąd wiarygodnej wiadomości, czy:
1. Angielscy miłośnicy prowadzący ten pośpiech mieli ważne uprawnienia do prowadzenia pociągów pasażerskich;
2. Czy właściwy organ PKP wyraził oficjalną zgodę na prowadzenie przez nich pociągu na terenie Polski.
AXEL napisał:
Zachęcam do zrobienia uprawnień i jeździjcie do bólu, a nie utyskujecie nad swoim losem.

Ta zachęta już mnie nie dotyczy - ani wiek, ani wzrok dawno nie ten (58 lat i okulary +1,5). Ale bynajmniej nie utyskuję z tego (ani z żadnego innego) powodu nad swoim losem. Świetnie daję sobie radę przy wszelkich pracach nad odrestaurowywaniem zabytkowego taboru. Tam co najwyżej przy odrobinie nieuwagi mogę sobie palucha "zajechać" szlifierą - prowadząc pociąg stwarzałbym śmiertelne niebezpieczeństwo dla wielu ludzi.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Marek Z.




Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bytom

PostWysłany: Nie 13:02, 20 Lip 2008    Temat postu:

Borat napisał:
(.....)nam, Polakom, wiecznie mało, wiecznie źle, wiecznie niezadowoleni...

Ani mi mało, ani źle. Jestem również zadowolony z działalności The Wolsztyn Experience. Ale do niepokoju - podkreślam: niepokoju, a nie zaś "niezadowolenia" mam prawo. Więcej - post powyżej.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.parowozy.com.pl Strona Główna -> Poczekalnia Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5  Następny
Strona 1 z 5

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin