Forum www.parowozy.com.pl Strona Główna www.parowozy.com.pl
Parowozy z Wolsztyna
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Co dalej z Pt47-65?
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 17, 18, 19  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.parowozy.com.pl Strona Główna -> Poczekalnia
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ty45408




Dołączył: 06 Mar 2010
Posty: 194
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Piotrków Tryb.

PostWysłany: Śro 17:42, 27 Lut 2013    Temat postu:

Szymek napisał:
Pt47, owszem ma 23m (dokładnie 23835mm, czyli prawie 24m), ale od zderzaka do zderzaka. Istotny jest rozstaw osi skrajnych. W przypadku Pt47 jest to ok 21m. Obrotnica we Wolsztynie ma 20,5m z czego 0,5 i tak było tyle o ile dospawane dla Pm36.

Rozstaw osi skrajnych Pm36 razem z tendrem wynosi dokładnie 19800 mm i napewno mieści się na obrotnicy 20,5 metra. Nie wiem skąd ta wieść o dospawaniu (sic!!!) obrotnicy.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ok1-359




Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wolsztyn

PostWysłany: Śro 18:00, 27 Lut 2013    Temat postu:

Mieści się,owszem.Ale na styk...dosłownie.Przy pełnym obciążeniu (woda,węgiel) nie było łatwo jej ustawić na obrotnicy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MichałŁ




Dołączył: 20 Lis 2012
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Krasnystaw

PostWysłany: Śro 20:48, 27 Lut 2013    Temat postu:

Zwłaszcza jeżeli przepustnica chodzi tak dziadowsko jak na tym filmiku od 2;30
http://www.youtube.com/watch?v=bbbe88yse-Q


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szymek




Dołączył: 20 Paź 2010
Posty: 92
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Stęszew

PostWysłany: Śro 20:54, 27 Lut 2013    Temat postu:

t-o napisał:
Szymek napisał:
było tyle o ile dospawane dla Pm36.


Ńie żartuj kolego......


"Dospawane" w cudzysłowie rzecz jasna;)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ty45408




Dołączył: 06 Mar 2010
Posty: 194
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Piotrków Tryb.

PostWysłany: Śro 22:18, 27 Lut 2013    Temat postu:

MichałŁ napisał:
Zwłaszcza jeżeli przepustnica chodzi tak dziadowsko jak na tym filmiku od 2;30
http://www.youtube.com/watch?v=bbbe88yse-Q

To już wiem po co tyle chłopa na pomoście. Dwóch do przepustnicy, dwóch następnych do hamulca (być może) - tylko do łopaty nie ma wielu chętnych. Ale dali chłopaki radę.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bogumił W.




Dołączył: 16 Lut 2008
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Trzcianka

PostWysłany: Nie 10:55, 03 Mar 2013    Temat postu:

Witam,
Oto kilka fotek kotła z pilskiego Interloku. Miejmy nadzieję, że pilscy Fachowcy uporają się z robotą w miarę szybko. Choć wiadomo, że roboty jest duuużo.
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
maly97




Dołączył: 20 Sie 2011
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 19:39, 21 Mar 2013    Temat postu:

Wieści z Chabówki

W Chabówce zima nie odpuszcza. W ostatni piątek spadło 70 cm świeżego śniegu!
W hali napraw trwają prace przy naprawie głównej wolsztyńskiej Pt47-65. Niestety z uwagi na zły stan techniczny parowozu wiele podzespołów musi być odtwarzanych od podstaw, a to wymaga czasu. Kocioł parowozu naprawiany jest w pilskim Interloku. Jego fatalny stan również wprawił w zdumienie pilskich fachowców. Odbudowy wymaga dzwon dymnicy, większość blach płaszcza stojaka, wieniec stopowy, skrzynia ogniowa, korpus przepustnicy, ściana sitowa od strony dymnicy. Naprawiane będą również szwy nitowe łączące dzwona walczaka oraz połączenie stojaka z walczakiem. Termin ukończenia naprawy kotła planowany jest na przełom lipca i sierpnia.
Równocześnie dobiega końca naprawa główna Ty42-107. Zakres prac również był spory z uwagi na kilkunastoletni postój parowozu. Oprócz naprawy głównej kotła, konieczna była gruntowna naprawa układu biegowego parowozu. Odbudowano ponadto całą armaturę kotła, budkę maszynisty, instalację pneumatyczną, układ smarowania, instalację elektryczną. Wymieniono półwózek przedni wraz z zestawem tocznym, z uwagi na fakt, że dotychczasowy był skorodowany i nie spełniał kryteriów do ponownego zastosowania.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ty45408




Dołączył: 06 Mar 2010
Posty: 194
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Piotrków Tryb.

PostWysłany: Czw 20:18, 21 Mar 2013    Temat postu:

A można wiedzieć skąd będą wzięte zestawy kołowe? Jak sobie przypominam już 27.07.2011 "Panewka" zwracał uwagę na konieczność ich wymiany.
Panewka napisał:
Ech, a który z dyskutowiczów widział buty maszyny na własne oczy, pitu pitu o kotle i duperelach a szewca nie widać , za drogi. Tak samo w okafkach. pozdrawiam

W każdym razie widać, że naprawa trwa i kiedyś zostanie doprowadzona do końca, mimo jeszcze niedawnego ogólnego pesymizmu na forum, co do możliwości ujrzenia Pt47-65 pod parą.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
TKh05353




Dołączył: 21 Lis 2009
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Zabrze

PostWysłany: Nie 14:10, 24 Mar 2013    Temat postu:

Bogumił W. napisał:
Witam,
Oto kilka fotek kotła z pilskiego Interloku. Miejmy nadzieję, że pilscy Fachowcy uporają się z robotą w miarę szybko. Choć wiadomo, że roboty jest duuużo.
[link widoczny dla zalogowanych]


Mam nadzieję, że naprawa da szansę parowozowi długo pojeździć Smile Do następnej głównej.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krzychu12231




Dołączył: 17 Lip 2010
Posty: 85
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Babimost

PostWysłany: Pon 22:38, 03 Cze 2013    Temat postu:

Może mi ktoś powiedzieć ile węgla zabiera tender 34D74? Bo dane jakie posiadam są sprzeczne.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bydgoszcz_waskotorowa




Dołączył: 13 Kwi 2011
Posty: 225
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Śro 8:08, 07 Sie 2013    Temat postu:

Dosyć długo nie było wieści na temat postępu prac przy tej maszynie, dlatego pragnę podbić temat. Pytanie zatem do osób obeznanych - jak przebiega naprawa? Czy są jakieś wstępne widoki na orientacyjny termin zakończenia prac?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bogumił W.




Dołączył: 16 Lut 2008
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Trzcianka

PostWysłany: Śro 17:19, 14 Sie 2013    Temat postu:

Byłem dzisiaj w pilskim Interloku. Oto kilka fotek z wizyty.
[link widoczny dla zalogowanych]
Nieoficjalny i bardzo przybliżony termin zakończenia to koniec września - październik tego roku.
Pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zbychu




Dołączył: 23 Sie 2012
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 17:35, 14 Sie 2013    Temat postu:

Czyli rzeczywiście kocioł praktycznie odbudowują a nie remontują.
Co do terminu - rozumiem, że to termin zakończenia prac przy kotle. Ciekawe czy zdążą Petuchę złożyć zanim upłynie termin rewizji Oelki?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krzychu12231




Dołączył: 17 Lip 2010
Posty: 85
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Babimost

PostWysłany: Śro 23:04, 14 Sie 2013    Temat postu:

Jaki jest orientacyjny koszt całej naprawy? Bo z tego co zasłyszałem to wraz z odbudową prawie od zera kotła to mówi się o 4mln zł.....

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jakub S.




Dołączył: 25 Sty 2013
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zakopane

PostWysłany: Sob 23:00, 19 Paź 2013    Temat postu:

Dzisiaj będąc w Chabówce nie zuważyłem ostoi Pt47 co znaczy że jej naprawa już skończona.
Dodatkowo zaglądając przez okno parowozowni zauważyłem oryginalny (długi) tender od Pt47-112. Z numerem mogę się mylić, ponieważ napis był starty. Czy to oznacza, że Pt47-65 będzie miała inny tender?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.parowozy.com.pl Strona Główna -> Poczekalnia Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 17, 18, 19  Następny
Strona 10 z 19

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin