Forum www.parowozy.com.pl Strona Główna www.parowozy.com.pl
Parowozy z Wolsztyna
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Co dalej z Pt47-65?
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, ... 17, 18, 19  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.parowozy.com.pl Strona Główna -> Poczekalnia
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ariel Ciechański




Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 782
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 31 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Skierniewice

PostWysłany: Pon 23:10, 13 Cze 2011    Temat postu:

łysy napisał:
Ale co z tego skoro Cargo wymyśla coraz to nowe problemy typu niewniesienie do spółki budynku szopy. .


Cargo dzierżawi budynki od PKP S.A. więc nawet nie ma prawa wnosić nieswojego majątku do spółki.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Panewka




Dołączył: 30 Kwi 2008
Posty: 183
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 23:12, 13 Cze 2011    Temat postu:

"A nie jeździć bez celu z pociągami planowymi, dla kilku fotografów. "

Zapomniałeś dla kogo pościągano parowozy skąd można było aby zadowolić niekoniecznie fotografów. Nawet zakusy robiono na chabówkowe maszyny aby zarzynać na nizinach. Teraz zarżnięto prawie wszystko i nie słychć lamentu tych pouczaczy z dalekiego kraju. Czy za taką "ochronę" dziedzictwa Europy Wschodniej też przyznają królewski medal?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Panewka




Dołączył: 30 Kwi 2008
Posty: 183
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 23:14, 13 Cze 2011    Temat postu:

Ariel Ciechański napisał:
łysy napisał:
Ale co z tego skoro Cargo wymyśla coraz to nowe problemy typu niewniesienie do spółki budynku szopy. .


Cargo dzierżawi budynki od PKP S.A. więc nawet nie ma prawa wnosić nieswojego majątku do spółki.


A nie swój parowóz to może wnosić?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
DoT




Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pon 23:16, 13 Cze 2011    Temat postu:

A wnosi?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ariel Ciechański




Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 782
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 31 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Skierniewice

PostWysłany: Pon 23:20, 13 Cze 2011    Temat postu:

DoT napisał:
A wnosi?

Pm36-2 wg wariantów biznesplanu. A maszyna nie jest własnością PKP Cargo.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mpmazurek




Dołączył: 07 Lut 2008
Posty: 170
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rabka-Zdrój / Kraków

PostWysłany: Wto 10:06, 14 Cze 2011    Temat postu:

Ariel Ciechański napisał:
DoT napisał:
A wnosi?

Pm36-2 wg wariantów biznesplanu. A maszyna nie jest własnością PKP Cargo.


Problem depozytów Muzeum Kolejnictwa poruszałem już w innych wątkach. W przypadku sprawnych maszyn mamy do czynienia z quasi-podwójną własnością-tabor wpisany jest na inwentarz Cargo. Sytuacja prawna jest więc bardzo skomplikowana. Kwestia ewentualnego zasiedzenia byłaby jednak bardzo trudna z prawnego punktu widzenia.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
DoT




Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

PostWysłany: Wto 18:43, 14 Cze 2011    Temat postu:

Ariel Ciechański napisał:
DoT napisał:
A wnosi?

Pm36-2 wg wariantów biznesplanu. A maszyna nie jest własnością PKP Cargo.
No to jeszcze raz zapytam, czy wnosi?
Skoro wszyscy wiedzą, że nie jest własnością Cargo to jak można ją wnieść do spółki. A może w biznesplanie jest mowa o tej lokomotywie, że będzie użytkowana, nie będąc własnością spółki. Od razu mówię, że nie wiem co jest w biznesplanie, tylko zgaduję.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
John C.




Dołączył: 10 Lut 2008
Posty: 281
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź

PostWysłany: Wto 23:06, 14 Cze 2011    Temat postu:

DoT napisał:
Ariel Ciechański napisał:
DoT napisał:
A wnosi?

Pm36-2 wg wariantów biznesplanu. A maszyna nie jest własnością PKP Cargo.
No to jeszcze raz zapytam, czy wnosi?
Skoro wszyscy wiedzą, że nie jest własnością Cargo to jak można ją wnieść do spółki. A może w biznesplanie jest mowa o tej lokomotywie, że będzie użytkowana, nie będąc własnością spółki. Od razu mówię, że nie wiem co jest w biznesplanie, tylko zgaduję.


Taaa, ciekawe dla prawników, dyrektora MuzKolu oraz Marszałka Mazowieckiego. Jasne że może być użyczona, tylko koszty od 1995 roku ponosi PKP , teraz okazuje się że nie ma prawa wnieść do Spółki, czyli zezwolenie na użytkowanie musi wydać właściciel , tylko co z tego będzie miał? Zasadniczo już jeden parowóz z Warszawy został wyeksplatowany i obija się po wolsztyńskiej szopie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ty45408




Dołączył: 06 Mar 2010
Posty: 194
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Piotrków Tryb.

PostWysłany: Śro 11:15, 15 Cze 2011    Temat postu:

W zasadzie tytuł tego tematu brzmi: co dalej z Pt-47-65? ale jakoś tak został zwekslowany na pytanie: co z Pm-36? A tu (wbrew pozorom nie jest to daleko) za 10 miesięcy minie dla niej termin Rz. Narazie jak widać nie ma spółki ani projektu dalszej działalności, wczoraj maszyniści jej nie odebrali po rozpaleniu gdyż niesprawne są inżektory (obydwa - !!!), nie wiadomo kto jest tak naprawdę właścicielem i kto za to wszystko ma płacić - słowem czeski film z gatunku "Nikt nic nie wie". W tej sytuacji te 10 miesięcy to jest naprawdę niewiele. Czyli jak zwykle w ostatniej chwili coś się wykombinuje, coś się zaimprowizuje i "bylejakość" będzie rozkwitać jak zawsze. Co do tematu właściwego to wolałbym, aby w pierwszej kolejności została przywrócona do życia Pt-47, jako maszyna wielce udana i prezentująca serię wielce zasłużoną dla kolejnictwa, czego o Pm-36 powiedzieć się nie da. Pozdrawiam wszystkich!

Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bydgoszcz_waskotorowa




Dołączył: 13 Kwi 2011
Posty: 225
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Śro 11:32, 15 Cze 2011    Temat postu:

Zgadzam się w pełni z przedmówcą i również proponuję powrót do meritum sprawy, czyli do Pt47-65.
Kilka dni temu pojawiła się informacja, że Petucha została wyciągnięta z szopy. Czy dalej stoi pod chmurką, czy też znalazło się dla niej miejsce z powrotem pod dachem?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ok1-359




Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wolsztyn

PostWysłany: Śro 15:59, 15 Cze 2011    Temat postu:

bydgoszcz_waskotorowa napisał:
Zgadzam się w pełni z przedmówcą i również proponuję powrót do meritum sprawy, czyli do Pt47-65.
Kilka dni temu pojawiła się informacja, że Petucha została wyciągnięta z szopy. Czy dalej stoi pod chmurką, czy też znalazło się dla niej miejsce z powrotem pod dachem?


Petucha stoi w szopie na stanowisku ósmym.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
łysy




Dołączył: 28 Gru 2009
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 19:20, 15 Cze 2011    Temat postu:

Mam nadzieje ze nie skonczy tak jak 112

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szymek




Dołączył: 20 Paź 2010
Posty: 92
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Stęszew

PostWysłany: Śro 19:58, 15 Cze 2011    Temat postu:

Co do przyszłości parowozowni, planu, napraw, ilości sprawnych maszyn itd itd jestem optymistą. Umiarkowanym, ale optymistą. Są kwestie których lepiej nie rozpowiadać, których nie podaje się do publicznej wiadomości. Tak robią wszystkie towarzystwa w Polsce. Mówi się tylko niezbędne minimum, tak żeby zaspokoić ciekawość ciekawskich. O reszcie się nie mówi. I bardzo dobrze; im ciszej, im spokojniej tym lepiej dla sprawy. Sama parowozownia w Wolsztynie jest tego najlepszym przykładem. Tutaj właściwi nie mówi się o niczym, a informacje zawarte na stronie Wojtka są warte tyle co plotki spod sklepu. I tak jest lepiej! Dzięki temu to jeszcze funkcjonuje.

Plany na temat przyszłości parowozowni są bardzo skromne, a właściwie bardzo ostrożne. Wg mnie podano pewne minimum, coś co będzie na pewno, na co są fundusze. Ale na tym napewno spółka nie poprzestanie i będzie szukała innego źródła dofinansowania. Byłoby absurdem podawania do wiadomości, że być może do życia przywrócony będzie Ty2-406 i prawdopodobnie, jak dobrze pójdzie to Ok22. A jak coś nie dojdzie do skutku to wielki lament będzie że obiecali i jak zwykle nic nie wyszło. Wierze, że plany są o wiele szersze, że wszystko wkrótce się samo wyjaśni i nastanie jako taka normalność. Powołanie spółki to trudna i zawiła sprawa. Tu musi się dogadać UM, Starostwo, Gmina, pewnie samo Miasto Wolsztyn też, Cargo, PKP NZ(?) i Bóg jeden wie co jeszcze. To jest gąszcz procedur, biurokracji, to są nieuregulowane stany prawne, to jest droga przez męke. Taki proces wymaga czasu, a ten napewno nie służy parowozowni, bo jak widać wszystko tam ledwo kupy się trzyma. Trzeba uzbroić się w cierpliwość i czekać. Czekać co czas przyniesie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tp4




Dołączył: 09 Lut 2008
Posty: 269
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań (Wielkie Księstwo Poznańskie)

PostWysłany: Śro 23:01, 15 Cze 2011    Temat postu:

Czekać trzeba - owszem. Nie można jednak zapomnieć, że zegarki z napisem ,,rewizja/naprawa'' tykają...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MatysJ




Dołączył: 08 Kwi 2008
Posty: 179
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pią 22:31, 17 Cze 2011    Temat postu:

Szymek napisał:
Trzeba uzbroić się w cierpliwość i czekać. Czekać co czas przyniesie.

Rdza czekać nie będzie...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez MatysJ dnia Pią 22:32, 17 Cze 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.parowozy.com.pl Strona Główna -> Poczekalnia Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, ... 17, 18, 19  Następny
Strona 2 z 19

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin