|
www.parowozy.com.pl Parowozy z Wolsztyna
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Ariel Ciechański
Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 782
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 31 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Skierniewice
|
Wysłany: Pon 23:10, 13 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
łysy napisał: | Ale co z tego skoro Cargo wymyśla coraz to nowe problemy typu niewniesienie do spółki budynku szopy. . |
Cargo dzierżawi budynki od PKP S.A. więc nawet nie ma prawa wnosić nieswojego majątku do spółki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Panewka
Dołączył: 30 Kwi 2008
Posty: 183
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 23:12, 13 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
"A nie jeździć bez celu z pociągami planowymi, dla kilku fotografów. "
Zapomniałeś dla kogo pościągano parowozy skąd można było aby zadowolić niekoniecznie fotografów. Nawet zakusy robiono na chabówkowe maszyny aby zarzynać na nizinach. Teraz zarżnięto prawie wszystko i nie słychć lamentu tych pouczaczy z dalekiego kraju. Czy za taką "ochronę" dziedzictwa Europy Wschodniej też przyznają królewski medal?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Panewka
Dołączył: 30 Kwi 2008
Posty: 183
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 23:14, 13 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Ariel Ciechański napisał: | łysy napisał: | Ale co z tego skoro Cargo wymyśla coraz to nowe problemy typu niewniesienie do spółki budynku szopy. . |
Cargo dzierżawi budynki od PKP S.A. więc nawet nie ma prawa wnosić nieswojego majątku do spółki. |
A nie swój parowóz to może wnosić?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
DoT
Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pon 23:16, 13 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
A wnosi?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Ariel Ciechański
Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 782
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 31 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Skierniewice
|
Wysłany: Pon 23:20, 13 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Pm36-2 wg wariantów biznesplanu. A maszyna nie jest własnością PKP Cargo.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mpmazurek
Dołączył: 07 Lut 2008
Posty: 170
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rabka-Zdrój / Kraków
|
Wysłany: Wto 10:06, 14 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Ariel Ciechański napisał: |
Pm36-2 wg wariantów biznesplanu. A maszyna nie jest własnością PKP Cargo. |
Problem depozytów Muzeum Kolejnictwa poruszałem już w innych wątkach. W przypadku sprawnych maszyn mamy do czynienia z quasi-podwójną własnością-tabor wpisany jest na inwentarz Cargo. Sytuacja prawna jest więc bardzo skomplikowana. Kwestia ewentualnego zasiedzenia byłaby jednak bardzo trudna z prawnego punktu widzenia.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
DoT
Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Wto 18:43, 14 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Ariel Ciechański napisał: |
Pm36-2 wg wariantów biznesplanu. A maszyna nie jest własnością PKP Cargo. | No to jeszcze raz zapytam, czy wnosi?
Skoro wszyscy wiedzą, że nie jest własnością Cargo to jak można ją wnieść do spółki. A może w biznesplanie jest mowa o tej lokomotywie, że będzie użytkowana, nie będąc własnością spółki. Od razu mówię, że nie wiem co jest w biznesplanie, tylko zgaduję.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
John C.
Dołączył: 10 Lut 2008
Posty: 281
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Wto 23:06, 14 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
DoT napisał: | Ariel Ciechański napisał: |
Pm36-2 wg wariantów biznesplanu. A maszyna nie jest własnością PKP Cargo. | No to jeszcze raz zapytam, czy wnosi?
Skoro wszyscy wiedzą, że nie jest własnością Cargo to jak można ją wnieść do spółki. A może w biznesplanie jest mowa o tej lokomotywie, że będzie użytkowana, nie będąc własnością spółki. Od razu mówię, że nie wiem co jest w biznesplanie, tylko zgaduję. |
Taaa, ciekawe dla prawników, dyrektora MuzKolu oraz Marszałka Mazowieckiego. Jasne że może być użyczona, tylko koszty od 1995 roku ponosi PKP , teraz okazuje się że nie ma prawa wnieść do Spółki, czyli zezwolenie na użytkowanie musi wydać właściciel , tylko co z tego będzie miał? Zasadniczo już jeden parowóz z Warszawy został wyeksplatowany i obija się po wolsztyńskiej szopie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ty45408
Dołączył: 06 Mar 2010
Posty: 194
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Piotrków Tryb.
|
Wysłany: Śro 11:15, 15 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
W zasadzie tytuł tego tematu brzmi: co dalej z Pt-47-65? ale jakoś tak został zwekslowany na pytanie: co z Pm-36? A tu (wbrew pozorom nie jest to daleko) za 10 miesięcy minie dla niej termin Rz. Narazie jak widać nie ma spółki ani projektu dalszej działalności, wczoraj maszyniści jej nie odebrali po rozpaleniu gdyż niesprawne są inżektory (obydwa - !!!), nie wiadomo kto jest tak naprawdę właścicielem i kto za to wszystko ma płacić - słowem czeski film z gatunku "Nikt nic nie wie". W tej sytuacji te 10 miesięcy to jest naprawdę niewiele. Czyli jak zwykle w ostatniej chwili coś się wykombinuje, coś się zaimprowizuje i "bylejakość" będzie rozkwitać jak zawsze. Co do tematu właściwego to wolałbym, aby w pierwszej kolejności została przywrócona do życia Pt-47, jako maszyna wielce udana i prezentująca serię wielce zasłużoną dla kolejnictwa, czego o Pm-36 powiedzieć się nie da. Pozdrawiam wszystkich!
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bydgoszcz_waskotorowa
Dołączył: 13 Kwi 2011
Posty: 225
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Śro 11:32, 15 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Zgadzam się w pełni z przedmówcą i również proponuję powrót do meritum sprawy, czyli do Pt47-65.
Kilka dni temu pojawiła się informacja, że Petucha została wyciągnięta z szopy. Czy dalej stoi pod chmurką, czy też znalazło się dla niej miejsce z powrotem pod dachem?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Ok1-359
Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: Śro 15:59, 15 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
bydgoszcz_waskotorowa napisał: | Zgadzam się w pełni z przedmówcą i również proponuję powrót do meritum sprawy, czyli do Pt47-65.
Kilka dni temu pojawiła się informacja, że Petucha została wyciągnięta z szopy. Czy dalej stoi pod chmurką, czy też znalazło się dla niej miejsce z powrotem pod dachem? |
Petucha stoi w szopie na stanowisku ósmym.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
łysy
Dołączył: 28 Gru 2009
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 19:20, 15 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Mam nadzieje ze nie skonczy tak jak 112
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Szymek
Dołączył: 20 Paź 2010
Posty: 92
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Stęszew
|
Wysłany: Śro 19:58, 15 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Co do przyszłości parowozowni, planu, napraw, ilości sprawnych maszyn itd itd jestem optymistą. Umiarkowanym, ale optymistą. Są kwestie których lepiej nie rozpowiadać, których nie podaje się do publicznej wiadomości. Tak robią wszystkie towarzystwa w Polsce. Mówi się tylko niezbędne minimum, tak żeby zaspokoić ciekawość ciekawskich. O reszcie się nie mówi. I bardzo dobrze; im ciszej, im spokojniej tym lepiej dla sprawy. Sama parowozownia w Wolsztynie jest tego najlepszym przykładem. Tutaj właściwi nie mówi się o niczym, a informacje zawarte na stronie Wojtka są warte tyle co plotki spod sklepu. I tak jest lepiej! Dzięki temu to jeszcze funkcjonuje.
Plany na temat przyszłości parowozowni są bardzo skromne, a właściwie bardzo ostrożne. Wg mnie podano pewne minimum, coś co będzie na pewno, na co są fundusze. Ale na tym napewno spółka nie poprzestanie i będzie szukała innego źródła dofinansowania. Byłoby absurdem podawania do wiadomości, że być może do życia przywrócony będzie Ty2-406 i prawdopodobnie, jak dobrze pójdzie to Ok22. A jak coś nie dojdzie do skutku to wielki lament będzie że obiecali i jak zwykle nic nie wyszło. Wierze, że plany są o wiele szersze, że wszystko wkrótce się samo wyjaśni i nastanie jako taka normalność. Powołanie spółki to trudna i zawiła sprawa. Tu musi się dogadać UM, Starostwo, Gmina, pewnie samo Miasto Wolsztyn też, Cargo, PKP NZ(?) i Bóg jeden wie co jeszcze. To jest gąszcz procedur, biurokracji, to są nieuregulowane stany prawne, to jest droga przez męke. Taki proces wymaga czasu, a ten napewno nie służy parowozowni, bo jak widać wszystko tam ledwo kupy się trzyma. Trzeba uzbroić się w cierpliwość i czekać. Czekać co czas przyniesie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tp4
Dołączył: 09 Lut 2008
Posty: 269
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań (Wielkie Księstwo Poznańskie)
|
Wysłany: Śro 23:01, 15 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Czekać trzeba - owszem. Nie można jednak zapomnieć, że zegarki z napisem ,,rewizja/naprawa'' tykają...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MatysJ
Dołączył: 08 Kwi 2008
Posty: 179
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Pią 22:31, 17 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Szymek napisał: | Trzeba uzbroić się w cierpliwość i czekać. Czekać co czas przyniesie. |
Rdza czekać nie będzie...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez MatysJ dnia Pią 22:32, 17 Cze 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|