Forum www.parowozy.com.pl Strona Główna www.parowozy.com.pl
Parowozy z Wolsztyna
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Co dalej z Pt47-65?
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 15, 16, 17, 18, 19  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.parowozy.com.pl Strona Główna -> Poczekalnia
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
John51-223




Dołączył: 26 Kwi 2014
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Leszno

PostWysłany: Sob 16:22, 01 Lis 2014    Temat postu:

krzychu12231 napisał:
W 34 dni nikt nie wykona rewizji parowozu.

Ol49-59 ma być ponoć, zaznaczam ponoć bo to nic pewnego, gotowa w marcu. Ale znając życie, to skończy się tak jak z Pt47, czyli pewnie będzie w grudniu 2015.



Właśnie dobrze że zaznaczyłeś "ponoć", bo ja już osobiście w terminy pkp cargo nie wierzę...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bydgoszcz_waskotorowa




Dołączył: 13 Kwi 2011
Posty: 225
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Sob 18:36, 01 Lis 2014    Temat postu:

John51-223 napisał:
Wieści moim zdaniem złe to raz, po drugie skąd posiadasz takie informację? Według mnie przedłużenie rewizji dla Ol jest totalną głupotą był czas na wykonanie tej rewizji stała 34 dni. Widzę że w sprawie Wolsztyna nic nie idzie w dobrym kierunku naprawa Pt się przeciąga, powołanie spółki również ( przez wybory pewnie) czyli wielka klapa :/


Informacja pochodzi z Turkolu. Są na bieżąco w temacie, gdyż zależy im mocno na Petusze, która dzięki pojemniejszemu tendrowi umożliwi mniejszą ilość czasochłonnych postojów na wodowanie dla pociągów przez nich organizowanych. Większa moc i siła pociągowa jest też nie bez znaczenia.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
John51-223




Dołączył: 26 Kwi 2014
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Leszno

PostWysłany: Sob 18:42, 01 Lis 2014    Temat postu:

Zostaje tylko znaczenie mocy kolego, bo Pt pojechała na naprawę do Chabówki z tendrem od Ol49 czyli pojemność tendra jest taka sama.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bydgoszcz_waskotorowa




Dołączył: 13 Kwi 2011
Posty: 225
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Nie 8:55, 02 Lis 2014    Temat postu:

John51-223 napisał:
Zostaje tylko znaczenie mocy kolego, bo Pt pojechała na naprawę do Chabówki z tendrem od Ol49 czyli pojemność tendra jest taka sama.


Tu akurat zdania są podzielone.

Tp4 napisał:
Krążą słuchy, że 65 po naprawie ma wrócić z tendrem 34D74 od 112.


CarnageLink napisał:
Już nie krążą, tylko Pt47-65 będzie jeździła z tendrem od Pt47-112, czyli 34D74.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
John51-223




Dołączył: 26 Kwi 2014
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Leszno

PostWysłany: Nie 12:25, 02 Lis 2014    Temat postu:

bydgoszcz_waskotorowa napisał:
John51-223 napisał:
Zostaje tylko znaczenie mocy kolego, bo Pt pojechała na naprawę do Chabówki z tendrem od Ol49 czyli pojemność tendra jest taka sama.


Tu akurat zdania są podzielone.

Tp4 napisał:
Krążą słuchy, że 65 po naprawie ma wrócić z tendrem 34D74 od 112.


CarnageLink napisał:
Już nie krążą, tylko Pt47-65 będzie jeździła z tendrem od Pt47-112, czyli 34D74.


Trafna uwaga, ale zapewne prawdę poznamy dopiero jak "Petucha" wróci do Wolsztyna.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krzychu12231




Dołączył: 17 Lip 2010
Posty: 85
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Babimost

PostWysłany: Czw 12:03, 20 Lis 2014    Temat postu:

34D74 stoi (a przynajmniej stał pod koniec sierpnia) za halą napraw w Chabówce, z tego co przyuważyłem to już pomalowany podkładem. Czyli chyba jednak ten tender wróci z Petuchą do Wosztyna.

Z tego co ja wiem, to poszła na naprawę z tendrem od Oelki bo Wolsztyn chciał, żeby z nim wróciła. Ale podobno jakiś inspektor się nie zgodził na dalszą taką jazdą (oprócz niszczenia tendrów źle działało to także na skrzynię sprzęgową parowozu) i dlatego robiony jest 34D74, wózki w Nowym Sączu (ponieważ Chabówka tylko parowozy może robić na ich prędkość konstrukcyjną, wagony i wszystko inne na wózkach tylko do 80km/h), reszta w Chabówce.

Edit: tyle zostało z Oelkowego tendra który razem z Pt47-65 trafił do Chabówki: [link widoczny dla zalogowanych]
Tender jedzie do Wolsztyna gdzie zapadnie decyzja co z nim dalej będzie.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez krzychu12231 dnia Sob 22:49, 06 Gru 2014, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
John51-223




Dołączył: 26 Kwi 2014
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Leszno

PostWysłany: Nie 12:32, 07 Gru 2014    Temat postu:

To znów Pt47 nie będzie mogła być obracana na obrotnicy w Wolsztynie o ile dobrze kojarzę bo z tendrem 34D74 będzie za długa. A tender od oelki pojechał na odbudowę z tego co czytałem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krzychu12231




Dołączył: 17 Lip 2010
Posty: 85
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Babimost

PostWysłany: Nie 16:20, 07 Gru 2014    Temat postu:

Komentarz od odbudowie pod zdjęciem może dotyczyć tendra przy Ty2. O tendrze Oelkowym od Pt47 Maciej Panasiewicz napisał, że jest zwracany do Wolsztyna.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
John51-223




Dołączył: 26 Kwi 2014
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Leszno

PostWysłany: Pon 22:00, 08 Gru 2014    Temat postu:

krzychu12231 napisał:
Komentarz od odbudowie pod zdjęciem może dotyczyć tendra przy Ty2. O tendrze Oelkowym od Pt47 Maciej Panasiewicz napisał, że jest zwracany do Wolsztyna.


Zapewne gdzieś go ukryją w Powodowie lub Lesznie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
John51-223




Dołączył: 26 Kwi 2014
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Leszno

PostWysłany: Nie 13:55, 11 Sty 2015    Temat postu:

Jeszcze ciepła informacja prosto z Chabówki którą otrzymałem: Naprawa Pt47-65 to dla nas wielkie wyzwanie. Parowóz trafił do nas do naprawy głównej i mieliśmy świadomość, że pracy będzie sporo, ale.... Stopień jego zużycia, rażące zaniedbania przy poprzednich naprawach przerosły nasze najczarniejsze przewidywania. Wiele części musimy wykonywać od podstaw, a jako znawcy tematu wiecie, że nie jest to łatwe a na pewno, chcąc to zrobić najlepiej jak potrafimy, zabiera to sporo czasu. Podobne problemy z odbudową kotła ma bardzo doświadczony Interlok w Pile. Kocioł, podobnie jak naprawiane przez nas podwozie, silnik, układ biegowy i wszystkie systemy (elektryczny, smarowania, pneumatyczny), armatura i tender również będzie w większości nowy. Ale zapewniamy, że pracę trwają i ta piękna maszyna wróci na szlak! Terminu ukończenia naprawy nie deklarujemy, bo to w dużej mierze jest uzależnione od powrotu kotła po naprawie, a opóźnienie wynosi grubo ponad rok. Jak będą znane szczegóły na pewno Was powiadomimy Smile

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez John51-223 dnia Nie 13:57, 11 Sty 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kaufmann




Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Przemęt

PostWysłany: Nie 20:24, 11 Sty 2015    Temat postu:

Teraz nasuwa się pytanie czy nie lepiej byłoby poddać NG Pt47-112?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
John51-223




Dołączył: 26 Kwi 2014
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Leszno

PostWysłany: Nie 21:33, 11 Sty 2015    Temat postu:

kaufmann napisał:
Teraz nasuwa się pytanie czy nie lepiej byłoby poddać NG Pt47-112?


Odpowiedzi juz nie poznamy na to pytanie. PKP Cargo wyszło z założenia że Pt47-65 była dłużej sprawna i pewnie dlatego to ją wybrano na NG


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MatysJ




Dołączył: 08 Kwi 2008
Posty: 179
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Wto 17:00, 13 Sty 2015    Temat postu:

kaufmann napisał:
Teraz nasuwa się pytanie czy nie lepiej byłoby poddać NG Pt47-112?


A kiedy ją ostatnio widziałeś ? Ja rok temu, i się przeżegnałem... trup jak te inne co stoją pod wiaduktem...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kaufmann




Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Przemęt

PostWysłany: Czw 21:43, 15 Sty 2015    Temat postu:

Codziennie ją widzę. Rzeczywiście wygląda fatalnie ale nie oceniajmy jej po wyglądzie zewnętrznym...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ok1-322 i ty51-183




Dołączył: 22 Cze 2014
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: tomaszów mazowiecki

PostWysłany: Śro 19:21, 18 Mar 2015    Temat postu:

Na jakim postępie są obecnie prace nad tą lokomotywą

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez ok1-322 i ty51-183 dnia Śro 19:21, 18 Mar 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.parowozy.com.pl Strona Główna -> Poczekalnia Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 15, 16, 17, 18, 19  Następny
Strona 16 z 19

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin