|
www.parowozy.com.pl Parowozy z Wolsztyna
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
John51-223
Dołączył: 26 Kwi 2014
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Leszno
|
Wysłany: Sob 16:22, 01 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
krzychu12231 napisał: | W 34 dni nikt nie wykona rewizji parowozu.
Ol49-59 ma być ponoć, zaznaczam ponoć bo to nic pewnego, gotowa w marcu. Ale znając życie, to skończy się tak jak z Pt47, czyli pewnie będzie w grudniu 2015. |
Właśnie dobrze że zaznaczyłeś "ponoć", bo ja już osobiście w terminy pkp cargo nie wierzę...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bydgoszcz_waskotorowa
Dołączył: 13 Kwi 2011
Posty: 225
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Sob 18:36, 01 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
John51-223 napisał: | Wieści moim zdaniem złe to raz, po drugie skąd posiadasz takie informację? Według mnie przedłużenie rewizji dla Ol jest totalną głupotą był czas na wykonanie tej rewizji stała 34 dni. Widzę że w sprawie Wolsztyna nic nie idzie w dobrym kierunku naprawa Pt się przeciąga, powołanie spółki również ( przez wybory pewnie) czyli wielka klapa :/ |
Informacja pochodzi z Turkolu. Są na bieżąco w temacie, gdyż zależy im mocno na Petusze, która dzięki pojemniejszemu tendrowi umożliwi mniejszą ilość czasochłonnych postojów na wodowanie dla pociągów przez nich organizowanych. Większa moc i siła pociągowa jest też nie bez znaczenia.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
John51-223
Dołączył: 26 Kwi 2014
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Leszno
|
Wysłany: Sob 18:42, 01 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
Zostaje tylko znaczenie mocy kolego, bo Pt pojechała na naprawę do Chabówki z tendrem od Ol49 czyli pojemność tendra jest taka sama.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bydgoszcz_waskotorowa
Dołączył: 13 Kwi 2011
Posty: 225
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Nie 8:55, 02 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
John51-223 napisał: | Zostaje tylko znaczenie mocy kolego, bo Pt pojechała na naprawę do Chabówki z tendrem od Ol49 czyli pojemność tendra jest taka sama. |
Tu akurat zdania są podzielone.
Tp4 napisał: | Krążą słuchy, że 65 po naprawie ma wrócić z tendrem 34D74 od 112. |
CarnageLink napisał: | Już nie krążą, tylko Pt47-65 będzie jeździła z tendrem od Pt47-112, czyli 34D74. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
John51-223
Dołączył: 26 Kwi 2014
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Leszno
|
Wysłany: Nie 12:25, 02 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
bydgoszcz_waskotorowa napisał: | John51-223 napisał: | Zostaje tylko znaczenie mocy kolego, bo Pt pojechała na naprawę do Chabówki z tendrem od Ol49 czyli pojemność tendra jest taka sama. |
Tu akurat zdania są podzielone.
Tp4 napisał: | Krążą słuchy, że 65 po naprawie ma wrócić z tendrem 34D74 od 112. |
CarnageLink napisał: | Już nie krążą, tylko Pt47-65 będzie jeździła z tendrem od Pt47-112, czyli 34D74. |
|
Trafna uwaga, ale zapewne prawdę poznamy dopiero jak "Petucha" wróci do Wolsztyna.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
krzychu12231
Dołączył: 17 Lip 2010
Posty: 85
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Babimost
|
Wysłany: Czw 12:03, 20 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
34D74 stoi (a przynajmniej stał pod koniec sierpnia) za halą napraw w Chabówce, z tego co przyuważyłem to już pomalowany podkładem. Czyli chyba jednak ten tender wróci z Petuchą do Wosztyna.
Z tego co ja wiem, to poszła na naprawę z tendrem od Oelki bo Wolsztyn chciał, żeby z nim wróciła. Ale podobno jakiś inspektor się nie zgodził na dalszą taką jazdą (oprócz niszczenia tendrów źle działało to także na skrzynię sprzęgową parowozu) i dlatego robiony jest 34D74, wózki w Nowym Sączu (ponieważ Chabówka tylko parowozy może robić na ich prędkość konstrukcyjną, wagony i wszystko inne na wózkach tylko do 80km/h), reszta w Chabówce.
Edit: tyle zostało z Oelkowego tendra który razem z Pt47-65 trafił do Chabówki: [link widoczny dla zalogowanych]
Tender jedzie do Wolsztyna gdzie zapadnie decyzja co z nim dalej będzie.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez krzychu12231 dnia Sob 22:49, 06 Gru 2014, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
John51-223
Dołączył: 26 Kwi 2014
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Leszno
|
Wysłany: Nie 12:32, 07 Gru 2014 Temat postu: |
|
|
To znów Pt47 nie będzie mogła być obracana na obrotnicy w Wolsztynie o ile dobrze kojarzę bo z tendrem 34D74 będzie za długa. A tender od oelki pojechał na odbudowę z tego co czytałem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
krzychu12231
Dołączył: 17 Lip 2010
Posty: 85
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Babimost
|
Wysłany: Nie 16:20, 07 Gru 2014 Temat postu: |
|
|
Komentarz od odbudowie pod zdjęciem może dotyczyć tendra przy Ty2. O tendrze Oelkowym od Pt47 Maciej Panasiewicz napisał, że jest zwracany do Wolsztyna.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
John51-223
Dołączył: 26 Kwi 2014
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Leszno
|
Wysłany: Pon 22:00, 08 Gru 2014 Temat postu: |
|
|
krzychu12231 napisał: | Komentarz od odbudowie pod zdjęciem może dotyczyć tendra przy Ty2. O tendrze Oelkowym od Pt47 Maciej Panasiewicz napisał, że jest zwracany do Wolsztyna. |
Zapewne gdzieś go ukryją w Powodowie lub Lesznie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
John51-223
Dołączył: 26 Kwi 2014
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Leszno
|
Wysłany: Nie 13:55, 11 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Jeszcze ciepła informacja prosto z Chabówki którą otrzymałem: Naprawa Pt47-65 to dla nas wielkie wyzwanie. Parowóz trafił do nas do naprawy głównej i mieliśmy świadomość, że pracy będzie sporo, ale.... Stopień jego zużycia, rażące zaniedbania przy poprzednich naprawach przerosły nasze najczarniejsze przewidywania. Wiele części musimy wykonywać od podstaw, a jako znawcy tematu wiecie, że nie jest to łatwe a na pewno, chcąc to zrobić najlepiej jak potrafimy, zabiera to sporo czasu. Podobne problemy z odbudową kotła ma bardzo doświadczony Interlok w Pile. Kocioł, podobnie jak naprawiane przez nas podwozie, silnik, układ biegowy i wszystkie systemy (elektryczny, smarowania, pneumatyczny), armatura i tender również będzie w większości nowy. Ale zapewniamy, że pracę trwają i ta piękna maszyna wróci na szlak! Terminu ukończenia naprawy nie deklarujemy, bo to w dużej mierze jest uzależnione od powrotu kotła po naprawie, a opóźnienie wynosi grubo ponad rok. Jak będą znane szczegóły na pewno Was powiadomimy
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez John51-223 dnia Nie 13:57, 11 Sty 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kaufmann
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Przemęt
|
Wysłany: Nie 20:24, 11 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Teraz nasuwa się pytanie czy nie lepiej byłoby poddać NG Pt47-112?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
John51-223
Dołączył: 26 Kwi 2014
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Leszno
|
Wysłany: Nie 21:33, 11 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
kaufmann napisał: | Teraz nasuwa się pytanie czy nie lepiej byłoby poddać NG Pt47-112? |
Odpowiedzi juz nie poznamy na to pytanie. PKP Cargo wyszło z założenia że Pt47-65 była dłużej sprawna i pewnie dlatego to ją wybrano na NG
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MatysJ
Dołączył: 08 Kwi 2008
Posty: 179
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Wto 17:00, 13 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
kaufmann napisał: | Teraz nasuwa się pytanie czy nie lepiej byłoby poddać NG Pt47-112? |
A kiedy ją ostatnio widziałeś ? Ja rok temu, i się przeżegnałem... trup jak te inne co stoją pod wiaduktem...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kaufmann
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Przemęt
|
Wysłany: Czw 21:43, 15 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Codziennie ją widzę. Rzeczywiście wygląda fatalnie ale nie oceniajmy jej po wyglądzie zewnętrznym...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ok1-322 i ty51-183
Dołączył: 22 Cze 2014
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: tomaszów mazowiecki
|
Wysłany: Śro 19:21, 18 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Na jakim postępie są obecnie prace nad tą lokomotywą
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez ok1-322 i ty51-183 dnia Śro 19:21, 18 Mar 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|