|
www.parowozy.com.pl Parowozy z Wolsztyna
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bydgoszcz_waskotorowa
Dołączył: 13 Kwi 2011
Posty: 225
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Pią 9:12, 15 Kwi 2011 Temat postu: Co dalej z Pt47-65? |
|
|
Cytat: | 14.04.2011
Awaria Pt47-65. Problemy z panewkami. Parowóz został w Lesznie. |
Zbliża się nieuchronnie termin rewizji zewnętrznej Petuchy. Na stronie [link widoczny dla zalogowanych] podany jest tylko miesiąc. Czy wiadomo może, do jakiego dnia ta rewizja jest ważna, tj. czy na pewno ten parowóz będzie mógł uczestniczyć w Paradzie?
No i najważniejsze pytanie - czy rewizja będzie wykonywana? Czy też może nastąpi przedłużenie obecnego terminu?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Raczek
Dołączył: 11 Gru 2010
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: Pią 12:52, 15 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Z tego co kojarzę to bodajże jest to 30.04 czyli idealne do parady
Sam jestem ciekaw co teraz zrobią z tym fantem. Ale znając życie pewnie jakoś ją poskładają do parady, a później już jej nie ujrzymy pod parą...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
krzychuPKP
Dołączył: 13 Kwi 2011
Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Konin
|
Wysłany: Pią 22:37, 15 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Raczek napisał: | Z tego co kojarzę to bodajże jest to 30.04 czyli idealne do parady
Sam jestem ciekaw co teraz zrobią z tym fantem. Ale znając życie pewnie jakoś ją poskładają do parady, a później już jej nie ujrzymy pod parą... |
Prawdopodobnie powrotny "Cegielski" będzie jej ostatnim pociągiem jaki poprowadzi...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Björn Bollmann
Dołączył: 16 Lis 2009
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Wto 11:30, 03 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
... i chyba na zawsze już odstawiany i cieszyć będzie oko lub raczej ręce złomiarzy. Podzielam pesymizm poprzednich wpisów.
Pozdr.
B.B .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bydgoszcz_waskotorowa
Dołączył: 13 Kwi 2011
Posty: 225
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Śro 20:26, 04 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Szkoda poczciwej Petuchy...nie poprowadziła nawet powrotnego Cegielskiego. W sumie aż do momentu odjazdu tego pociągu nikt z obsługi stacji nie wiedział, jaki parowóz pociągnie skład, a nawet czy w ogóle będzie to parowóz (przez długi czas na czele składu stała odpalona SU42).
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez bydgoszcz_waskotorowa dnia Śro 20:30, 04 Maj 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
krzychu12231
Dołączył: 17 Lip 2010
Posty: 85
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Babimost
|
Wysłany: Śro 16:42, 01 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Dwie Petuchy udupione w 2,5 roku, gratulacje...
Nie rozumiem też po co w ogóle robili jej naprawę główną której koszt jest znaacznie wyższy od naprawy średniej skoro ma być odstawiona przed pierwszą rewizją zewnętrzną, strata kasy tylko...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez krzychu12231 dnia Śro 16:45, 01 Cze 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gurdol1
Dołączył: 02 Lip 2009
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Brzeg
|
Wysłany: Śro 23:40, 08 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Ukatrupienie DRUGIEJ Petuchy - i to niemal zaraz po naprawie głównej - to przejaw skrajnego BUSZU i dziczy polskiej. Nie umiemy uszanować prawie niczego, to i nie dziwne że tak mozolnie nam idą wszelkie inwestycje związane z koleją. I nie dziwne, że nawet sukcesy są zazwyczaj opluwane.
Kraj (naród, kolej?) który nie potrafi zachować jako czynnego JEDYNEGO egzemparza swego wielkoseryjnego kultowego pospiesznego parowozu nie zasługuje na szacunek - KOLEJARZE także, niezależnie czy oni się nazywają Cargo czy spółka wielkopolska.
Odszczekam, jak zobaczę petuchę żywą, w co coraz bardziej wątpię.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Gurdol1 dnia Śro 23:41, 08 Cze 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bydgoszcz_waskotorowa
Dołączył: 13 Kwi 2011
Posty: 225
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Czw 15:56, 09 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Tak sobie myślę, że skoro dało się dziś przedłużyć rewizję Ol49-7, i to o pół roku, w sytuacji, gdy powinna ona teraz mieć naprawę główną z wymianą skrzyni ogniowej, to może dobrym pomysłem byłoby zrobić to samo z Pt47-65. Pytanie podstawowe jest jeszcze takie, czy Petucha jest w planie naprawczym na ten rok? Jeśli nie, nie stoi zupełnie nic na przeszkodzie, by zaprosić do niej komisarza. O ile maksymalnie można przedłużyć termin rewizji zewnętrznej?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Ariel Ciechański
Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 782
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 31 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Skierniewice
|
Wysłany: Czw 16:06, 09 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
bydgoszcz_waskotorowa napisał: | O ile maksymalnie można przedłużyć termin rewizji zewnętrznej? |
Hmm. Są w tym kraju przypadki, którym rewizję odracza się już chyba z 20 lat .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
krzychu12231
Dołączył: 17 Lip 2010
Posty: 85
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Babimost
|
Wysłany: Czw 20:14, 09 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Tym bardziej że jak znów wypadnie jakiś ciężki pociąg jak w tym roku Cegielski, np. planowany przez TurKol "Kilof" do Kłodzka to jakby nie patrzeć raz że masa a dwa że przez Wałbrzych profil niezbyt łatwy, jestem ciekaw jak Oelka albo Helena sobie poradzi, skoro ich moc w porównaniu do Petuchy jest zdecydowanie mniejsza.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Ok1-359
Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: Czw 21:19, 09 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Nic nie pojedzie.Teraz jakieś ,,Kilofy'' sie organizuje czy tam ,,Ziemianiny'',dlaczego nikt o tym nie myślał 3-5 lat temu kiedy w Parowozowni było więcej parowóz i to pewniejszych do jazdy,niż teraz gdzie przy ledwo 3 parowozach (w sumie to 2 i pół) organizuje się super extra pociągi bez przemyślenia sprawy że to nie tylko wrzucenie kilku łopat do pieca i heja!.
Jak to ktoś mądry powiedział: Najpierw się wykłada kasę na porządne remonty taboru, a dopiero potem produkt turystyczny się robi.
Widać,lepiej robić na opak.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
robert
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 19 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Pią 21:18, 10 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Bez przesady. Ol49-100 dawała sobie radę w Kłodzkiej parowozowni
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
łysy
Dołączył: 28 Gru 2009
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 20:24, 12 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Ok1-359 napisał: |
Jak to ktoś mądry powiedział: Najpierw się wykłada kasę na porządne remonty taboru, a dopiero potem produkt turystyczny się robi.
|
A skąd ta kasa? Jeżeli ten ktoś był taki mądry to mógł podać również źródła, z których tę kasę można pozyskać.
Bawcie się dalej w Wolsztynie w ruch planowy i udawajcie obrażonych na cały świat, musicie jednak pamiętać że bez wejścia na rynek turystyki za moment Wolsztyn będzie jedynie historią. A w zasadzie już jest.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Ariel Ciechański
Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 782
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 31 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Skierniewice
|
Wysłany: Pon 11:43, 13 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
łysy napisał: |
A skąd ta kasa? Jeżeli ten ktoś był taki mądry to mógł podać również źródła, z których tę kasę można pozyskać. |
Jak autor cytowanego przez Ok1-359 stwierdzenia, czuję się wywołany do tablicy. Podmiotem kreującym nowy produkt turystyczny jak dobrze mniemam jest UMWW i to on powinien zadbać o środki na całe przedsięwzięcie, a nie że marszałek zaczyna mieć nową zabawkę, za którą nie chce płacić...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
łysy
Dołączył: 28 Gru 2009
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 21:34, 13 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Ariel Ciechański napisał: | a nie że marszałek zaczyna mieć nową zabawkę, za którą nie chce płacić... |
Ok zgadzam się. Ale komu marszałek ma płacić? Dotować PKP Cargo nie może. Może zaplanować więcej na przewozy regionalne i zwiększyć dotację za km przebiegu pociągu z parowozem. Ale wtedy pieniądze te trafią w bliżej nieokreślone miejsce.
Jak więc dopilnować żeby kasa szła na naprawy parowozów? Myślę, że pomysł z powołaniem spółki jest słuszny. Ale co z tego skoro Cargo wymyśla coraz to nowe problemy typu niewniesienie do spółki budynku szopy. Tak więc pole działania jest dość zawężone. Życzę, żeby spółka powstała bo to jedyny ratunek. Ale pewności nikt nie ma.
Podsumowując nie popieram niektórych działań marszałka (np powołanie spółki KW). Ale organizowanie tych pociągów jest strzałem w 10. Bo pokazują wreszcie że można wykorzystać racjonalnie parowóz i zadowolić tym masę ludzi. A nie jeździć bez celu z pociągami planowymi, dla kilku fotografów. Myślę, że uruchamianie tych pociągów ma pokazać wszystkim decydentom zarówno samorządowym jak i kolejowym, że utrzymanie parowozowni w jakiejś formie ma sens. I wbrew pozorom to jest dobry czas na uruchamianie takich pociągów, ponieważ może to bardziej pomóc niż zaszkodzić parowozowni. Nawet kosztem pociągów planowych.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|