|
www.parowozy.com.pl Parowozy z Wolsztyna
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Horus
Dołączył: 20 Mar 2008
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 21:52, 09 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
Nabiera kształtów, ale wydaje mi się, że oszczędzasz na detalach Detal jest fajny i trzeba go robic
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Silgrin4D
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 10:10, 10 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
Hmmm... Co masz na myśli? Jakość już zrobionych, czy brak następnych? Szczegóły rzeczywiście są najfajniejsze i dlatego zostawiłem sobie na wypadek "kryzysu", bo tutaj najszybciej widać rezultat. Jako że kryzys właśnie jest, zabrałem się za nie. Nie robię podzespół po podzespole, tylko "skaczę" do tego, co akurat najlepiej wychodzi. W ten sposób łatwiej uniknąć wypalenia.
Wersja bez Radiosity, render time 8min...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Silgrin4D dnia Śro 11:26, 16 Kwi 2008, w całości zmieniany 6 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Silgrin4D
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 11:25, 16 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
...i odrobinę przyzwoitsza, ale za to, pomimo starannej optymalizacji, na moim 1xCel1,5 z 0,5GB RAM pod XP "smażyła się" ok. 2h...
EDIT: Podmieniam na 100. wersję. Taki mały jubileusz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Horus
Dołączył: 20 Mar 2008
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 13:07, 16 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
Proponuje dorobic tory, wtedy duzo lepiej bedzie sie prezentowac
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Silgrin4D
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 14:12, 16 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
Horus napisał: | Proponuje dorobic tory, wtedy duzo lepiej bedzie sie prezentowac |
Wiem, wiem... Dzięki za sugestię, zgadzam się całkowicie - nawet już o tym myślałem, gdy zobaczyłem Ty Przekrój szyny już ściągnięty, przyglądałem się gwoździom na Twoim renderku (w naturze widziałem tylko wąskotorowe).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Silgrin4D
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 9:53, 28 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
Na razie bez szyn, ale parę szczegółów wrzucam. Dzisiaj spróbuję zawitać na Szczęśliwice... coś mi się nie zgadza w rozrządzie.
EDIT: Złapałem przechodzącego pod domem toromistrza... Co prawda szyny S49 (nie znalazłem przekrojów "szóstek" ani "ósemek"), ale podkłady jak się patrzy, i to co metr
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Silgrin4D dnia Wto 10:27, 29 Kwi 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Silgrin4D
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 9:24, 07 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Długi weekend za nami. Nie każdy dotarł na Par(adę)Par(owozów), ale nie znaczy to, że kilka majowych dni upłynęło nam na myśleniu o czymś innym, niż czajniki...
Usunięte kolejne 1000 MB (poprawki w mechanizmie napędowym, parorozdzielczym i detalach kotła - kominie, orurowaniu...), wymieniona belka czołowa (czy też jak się nazywa ten element na którym są montowane bufory i sprzęg) dodane wnętrze ostoi (jeszcze będę je musiał dopracować, bo w blueprincie z Modelarza zauważyłem błędy), zrobione zamki, przewymiarowane nity i dodane inne detale dymnicy, część nitów zamieniona na śruby, dodane pneumatyczne zawory piasecznicy, dalsze detale cylindra i rozrządu pary...
Duuże sęczki dla Horusa za link do tutka o oświetleniu SkyDome, to było właśnie to, czego mi brakowało. Jak wnioskuję z Twoich postów, w MAXiu takie oświetlenie masz niemal domyślnie... No, ale nie każdy korzysta z tego zaporowo taniego softu:P
EDIT: Tysiąc pierwszym Małym Błędem były zbyt okrągłe nity na dymnicy. Poza tym dużych modyfikacji wymagała ostoja; autor blueprintu zdrowo puścił tutaj wodze fantazji. Renderek będzie gdy znajdę wolną noc;)
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Silgrin4D dnia Czw 10:19, 08 Maj 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|