|
www.parowozy.com.pl Parowozy z Wolsztyna
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
spike232323
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 200
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: Czw 8:43, 02 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
Dajcie jakieś zdjęcia z Leszna...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Andrzej T.
Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: Czw 14:24, 02 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
spike232323 napisał: | Dajcie jakieś zdjęcia z Leszna... |
Co znaczy "dajcie"? Pojedź sobie i zrób, to będziesz miał.
...no chyba, że mama nie puści.
Post został pochwalony 2 razy
Ostatnio zmieniony przez Andrzej T. dnia Czw 14:25, 02 Lip 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
spike232323
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 200
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: Pią 15:43, 03 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
Ale jesteś mądry, ręce opadają. Taka odpowiedz potwierdza jedno, tylko piep#$%^& o głupotach i ciągłe kłótnie, gratuluje....W takim razie poproszę łaskawie o jakieś fotografie z tego co dzieje sie w Lesznie, bo coś takiego ktoś chyba kiedyś obiecał jak pierwszy parowóz trafił do Leszna. Dziwne że Pana Tomka nie trzeba było prosić...Albo może zapytam mamy?
Bardzo proszę o zaprzestanie kłótni. Proszę również o przestrzegania zasad pisowni i ortografii. Dziękuję!
Post został pochwalony 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pit
Dołączył: 16 Maj 2008
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Leszno
|
Wysłany: Wto 16:50, 21 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
Relacje z napraw w Lesznie są już dostępne na nowej stronie LSSK > [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Monomach
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 99
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Wto 17:01, 21 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
Ale na miłość Boską poprawcie te błędy na stronce: "Pm32-2" i "artykół" wołają o pomstę do nieba. Poza tym fajnie, ze są nowe zdjęcia. Jak się wydaje prace przy Ol49-111 jakoś idą - tylko kto to poskłada do kupy ? Pm36-2 raczej nieruszana...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Irys
Dołączył: 29 Kwi 2008
Posty: 217
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Stęszew
|
Wysłany: Wto 17:47, 21 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
Monomach napisał: | Jak się wydaje prace przy Ol49-111 jakoś idą - tylko kto to poskłada do kupy |
Czyżby? Warto zaznaczyć że niedługo miną 2 lata od rozpoczęcia "naprawy" 111 i puki co są bliżej początku niż końca. Zakład nie jet należycie przygotowany do wykonywania napraw parowozów w takim zakresie, brakuje pracowników, a przede wszystkim odpowiedniego sprzętu. Nie łudzę się już na wczesne ukończenie naprawy, ani na jej super jakość, w którą wielu nadal wierzy. To co widzimy to gospodarcza robota bez odpowiedniego zaplecza. Wszyscy narzekali na Gniezno, teraz gdy nie ma Gniezna nie ma napraw parowozów... Na rew średnią czeka Ol49-69, na kapitalny remont czekają Pm36-2, Ol49-23, Ok1-359, Ok22-31. Wierzycie że zostaną kiedyś naprawione? Nie ma Gniezna, nie ma Wolsztyna! Zostały jeszcze trzy sprawne maszyny które mają papiery ważne 2 lata. Co będzie potem?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kaktus34
Dołączył: 03 Cze 2008
Posty: 297
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Chabówka
|
Wysłany: Wto 21:43, 21 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
Ok1-359 nie idzie do "remontu kapitalnego", a jedynie do Naprawy Średniej. Co do reszty, to się zgadzam, bo też wydaje mi się, że Leszno nie da rady naprawiać tylu parowozów. Co do NG to naprawdę się martwię, bo NŚ to nawet w Chabówce się robi, też bez super wyposażenia.
PS. Kiedyś rozmawiałem z młodym MK i powiedział, że przeniesienie napraw do Leszna, to dobry pomysł i że poprawi to szybkość napraw. Po prostu ręce opadają.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
spike232323
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 200
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: Śro 8:50, 22 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
Nasuwa sie jesden wniosek. Cieszmy sie z parowozów póki jeszcze jeżdżą....szkoda...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
para_buch
Dołączył: 27 Sie 2008
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 10:14, 22 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
"spieszmy sie kochać parowozy- tak szybko odchodzą..."
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Irys
Dołączył: 29 Kwi 2008
Posty: 217
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Stęszew
|
Wysłany: Śro 11:13, 22 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
kaktus34 napisał: | Ok1-359 nie idzie do "remontu kapitalnego", a jedynie do Naprawy Średniej |
Jesteś tego pewien? Bo ja nie. Teoretycznie wypada mu NS, ale w praktyce nie jest to takie oczywiste. Znając jakość ostatniej NG w Gnieźnie, jej częstą awaryjność (strach było ją puszczać do planu) wątpię żeby było inaczej. Przykład z ostatnich lat: Pt47-65 i 112... Co do Leszna; szykuje się tam w najbliższym czasie niezła trupiarnia: Ty3-2, Ty2-1086, TKi3-87, Ol49-23 i obie 69, Pm36-2, SM40, SM41, SN81. O ile w Gnieźnie maszyny stały pod dachem i były bezpieczne o tyle teraz czeka je powolne gnicie pod chmurką. Żeby było śmieszniej pod koniec zeszłego roku rozebrano nie dokończoną część hali w Lesznie, tym samym zaprzepaszczając jakąkolwiek jej rozbudowę dla przyszłych zakładów (chociażby położenie zadaszenia dla stojących na wachlarzu parowozów. Zero koordynacji, zero przyszłościowego myślenia...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kaktus34
Dołączył: 03 Cze 2008
Posty: 297
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Chabówka
|
Wysłany: Śro 11:22, 22 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
Z tą Ok1-359, to aż tak źle chyba nie ma. Na pewno ma się lepiej od Ok22-31. W tym roku za wiele to się nie najeździła, ale należy pamiętać, że termin rewizji został przedłużony. Z Poznania nawet przyprowadziła jeden pociąg (gdyby nie zderzenie, to bez problemów). W znacznie gorszej sytuacji jest np. Ty3-2, której już raczej pod parą nie zobaczymy. Ciekawi mnie jak przy takim tempie napraw będzie wyglądał ruch planowy w 2011 roku. Czy zobaczymy tam tylko SA108 i SA132?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kaktus34 dnia Śro 11:23, 22 Lip 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tp4
Dołączył: 09 Lut 2008
Posty: 269
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań (Wielkie Księstwo Poznańskie)
|
Wysłany: Śro 18:43, 22 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
kaktus34 napisał: | Ciekawi mnie jak przy takim tempie napraw będzie wyglądał ruch planowy w 2011 roku. Czy zobaczymy tam tylko SA108 i SA132? |
Do tego czasu już będą nowe typy trabantów (taki czarny humor)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Panewka
Dołączył: 30 Kwi 2008
Posty: 183
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 22:44, 22 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
Zgadzam się w pełni z Irysem. "Tylnymi drzwiami" PKP załatwi "trudny" temat pary. Znowu świat będzie rechotał z Polaków że zarżneli kurę bo nie wiedzieli jak rozmnożyć jaja. A w około granic parowozy mają się coraz lepiej i pieniądze się znajdują na remonty.
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
keylan
Dołączył: 20 Mar 2008
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 12:34, 23 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
O ile Ty3 nie ma sensu remontować - warto by ją zabezpieczć tak by następne pokolenie omgło ją uruchomić jeśli znajdą na to fundusze, to mi jest szkoda TKi3 mały tendrzak w sam raz do jeżdżenia z 2-4 donnerami czy boczniakami na krótkie trasy na zamówienie czy jakieś imprezy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Panewka
Dołączył: 30 Kwi 2008
Posty: 183
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 3:16, 26 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
keylan napisał: | O ile Ty3 nie ma sensu remontować - warto by ją zabezpieczć tak by następne pokolenie omgło ją uruchomić jeśli znajdą na to fundusze, to mi jest szkoda TKi3 mały tendrzak w sam raz do jeżdżenia z 2-4 donnerami czy boczniakami na krótkie trasy na zamówienie czy jakieś imprezy. |
W którym miejscu mam się śmiać ? Dzieci o wielkich sercach , życie na stalowych szlakach w polskiej żeczywistosci jeszcze Was nie raz rąbnie po betonie....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|