Forum www.parowozy.com.pl Strona Główna www.parowozy.com.pl
Parowozy z Wolsztyna
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Naprawy
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 16, 17, 18 ... 20, 21, 22  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.parowozy.com.pl Strona Główna -> Poczekalnia
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
robert




Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pon 16:08, 03 Maj 2010    Temat postu:

Pamiętam dyskusję i spory jakie toczyły się wokół malowania TKt48-18. Różnica między 18 a 143 jest taka, że ten pierwszy był czynny. Nie podoba mi się malowanie tej "tekatki" ale nie dramatyzował bym, bo ten parowóz nigdzie nie pojedzie.
Równie dobrze pamiętam jeszcze na starym forum dyskusję dotyczącą malowania Ty3-2 Było to z 9 lat temu. Padały zarzuty, że ten parowóz jest pomalowany pod niemiecka publiczkę.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Stanisław_Lilpop




Dołączył: 11 Lis 2008
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ze Stolicy

PostWysłany: Pon 23:37, 03 Maj 2010    Temat postu:

Do DoT:
Angielski Turysta szuka w Wolsztynie tego co jest dla niego zbyt drogie w UK. Z dobrego źródła wiem, że wyspiarze u siebie krzyczą za wejście (tak, tak wejście, nie: dotykanie, macanie lub jeżdżenie) do budki 100 funciaków. U nas w kraju można to mieć albo na ładne oczy albo za piwo... a jak się zostawi w odpowiednim miejscu 100 peelenów to i jazda po prawej nie jest problemem. Więc jak widać u nas wychodzi cztery razy taniej "pi razy oko".
Generalnie dla nich najlepiej by było gdyby czuli się jak u siebie - obsługiwani przez anglojęzyczny personel w myśl zasady płace i wymagam. Poprzednie malowanie Pm36 było zdecydowanie ukłonem w stronę "fajfokloków". Tabliczki typu "Bob Wyatt" i "Beautiful Helen" na pewno nie są ukłonem w moją stronę. Z resztą chyba nie ma sensu się rozpisywać w temacie Anglików ... dla nich MD Wolsztyn to niemal "państwo w państwie" rządzące się swoimi innymi od reszty kraju zasadami.

A kolor TKt48-143 to raczej fatalna wtopa wybierającego i/lub zerowy pomyślunek przy jego wyborze.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Stanisław_Lilpop dnia Pon 23:42, 03 Maj 2010, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Panewka




Dołączył: 30 Kwi 2008
Posty: 183
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 22:25, 04 Maj 2010    Temat postu:

Coś drgnęło i jest pierwsza jaskółka odwalenia herbaciaży od spraw decyzyjnych, czyli malatura Peemy. Teraz mamy sondę odnośnie tych paskudnych tablic nie mających nic wspólnego z PKP i polską tradycją.
Zdiąć to paskudztwo z maszyny!!!!! Dzięki za sondę, oby się przełożyła na skutek!
Przy okazji, ile trzeba zapłacić za dokończenie sfuszerowanej "renowacji" Tekatki? Pomosty od spodu nie tknięte, skrzynie wodne to samo. Pomalowano jedynie miejsca rzucające sie w oczy i to z zaciekami i śladami starej farby pod spodem. Jesli to kosztowało kilkanaście tysi z publicznych składek to gratulacje dla Rady Nadzorczej znanej fundacji.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
spike232323




Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 200
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Wolsztyn

PostWysłany: Śro 7:37, 05 Maj 2010    Temat postu:

Niezrozumiałe dla mnie jest, dlaczego te parowozy sa malowane na szybko przed parada, zamiast ze spokojem zrobić to chociaż na pół roku wcześniej, było by ładniej bez fuszery, może i kolor dobierałby nie-daltonista.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Śro 14:33, 05 Maj 2010    Temat postu:

Są malowane przed samą paradą, ponieważ ostatnie prace też są robione przed paradą.

Bardzo proszę stosować się do zasad pisowni!
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szepol




Dołączył: 07 Lut 2008
Posty: 231
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wałbrzych

PostWysłany: Śro 16:44, 05 Maj 2010    Temat postu:

Ciekawi mnie czemu głosu w sprawie malowania TKt48-143 nie zabrał jeszcze nasz forumowy przedstawiciel Ery Parowozów...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ringo13




Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rybnik

PostWysłany: Czw 7:07, 06 Maj 2010    Temat postu:

Z punktu widzenia fundacji renowacja została przeprowadzona wręcz modelowo.
Cytat ze strony fondacji:
"Odnowiona „tekatka” została zaprezentowana podczas XVII Parady Parowozów Wolsztynie ciesząc się dużym zainteresowaniem publiczności. Zwracała uwagę swoją świeżością, pachnącą farbą i starannością wykonania prac konserwatorskich."


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tp4




Dołączył: 09 Lut 2008
Posty: 269
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań (Wielkie Księstwo Poznańskie)

PostWysłany: Czw 10:06, 06 Maj 2010    Temat postu:

Musze ich zmartwić ale takie ,,zainteresowanie'' było spowodowane głównie tym, że na przeciwko stała scena...

pozdr


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KubaRally2




Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 208
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 23:22, 06 Maj 2010    Temat postu:

ringo13 napisał:

Cytat ze strony fondacji:
"...starannością wykonania prac konserwatorskich."

Widać to choćby po nie wymienionych popękanych odbłyskinkach...
Co do koloru to chyba aż takiego dramatu nie ma,choć nie ma też euforii. Na zdjęciach przed paradą wydawało mi się że jest znacznie gorzej...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
robert




Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pią 23:37, 07 Maj 2010    Temat postu:

Może czegoś nie doczytałem ale co robi tender od Ol49-60 i Ol49-85 w zasiekach?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Irys




Dołączył: 29 Kwi 2008
Posty: 217
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Stęszew

PostWysłany: Śro 16:12, 12 Maj 2010    Temat postu:

Można jedynie zgadywać że szuka się jakiejś "przyczepki" do Pt47-65. O ile wiem stary tender 25D49-98 nie nadaje się do użytku. Tylko czy tender od Ol49-60, lub Pt47-112 będzie lepszy? To tylko moje gdybanie Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
robert




Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Śro 19:04, 19 Maj 2010    Temat postu:

Ciekawa sprawa z tymi naprawami. Nie sądzicie? Brak sprawnego parowozu i spalinowka prowadzi ruch. Na dodatek naprawy zaczyna się od Ol49 gdzie prace są dosyć poważne. Dlaczego nie wzięli się za Pt47? Przecież tam zakres prac jest stosunkowo mały, tylko wylać nowa panewke i śmiało może prowadzić dwie pary pociągów. Co jest grane? Ktoś robi z nas durniów czy ktoś, kto zleca naprawy sam jest durniem?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Irys




Dołączył: 29 Kwi 2008
Posty: 217
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Stęszew

PostWysłany: Czw 18:50, 20 Maj 2010    Temat postu:

Myślę że to pierwsze Wink Gdyby chodziło o panewkę, dziś by jechałaRazz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Panewka




Dołączył: 30 Kwi 2008
Posty: 183
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 21:22, 20 Maj 2010    Temat postu:

Wiesz , szykuje sie nowa Spółka , a więc nowe etaty , kompetencje etc. UM ma mieć pakiet większościowy co było warunkiem reorganizacji. Zaczyna sie zabawa którą warto obserwować , tyle nam pozostało i domysły.
Henio


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MWM*)




Dołączył: 24 Maj 2010
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 20:09, 24 Maj 2010    Temat postu:

Witam.
Mam takie pytanko bo dziwi mnie jedna rzecz dlaczego po dwóch latach postoju na dworze PT47-112, wstawili ją powrotem do szopy. Nigdzie nie mogę znaleźć jakiś informacji. A wiem że tam stoi bo codziennie tam przejeżdżam i Ją widze.
Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.parowozy.com.pl Strona Główna -> Poczekalnia Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 16, 17, 18 ... 20, 21, 22  Następny
Strona 17 z 22

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin