|
www.parowozy.com.pl Parowozy z Wolsztyna
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Monomach
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 99
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Śro 14:40, 27 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Parowozy Ty2 to bodajże najbardziej uniwersalne parowozy wykorzystywane w Polsce, nadają się do ciągnięcia składów osobowych i towarowych. Ponadto są stosunkowo niezawodne, łatwe w obsłudze i prowadzeniu, a także dosyć ekonomiczne (choć tu sporo zależy od maszynisty). Mam znaleźć kolejne powody?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Monomach dnia Śro 14:40, 27 Lut 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
t-o
Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 223
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: stąd
|
Wysłany: Śro 16:37, 27 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Monomach napisał: | Parowozy Ty2 to bodajże najbardziej uniwersalne parowozy wykorzystywane w Polsce |
Tak, masz racje i to po początków lat dziewięćdziesiątych.
Monomach napisał: | nadają się do ciągnięcia składów osobowych i towarowych. |
Owszem, ale zauważ że parowozy z Wolsztyna już od paru lat nie prowadzą pociągów towarowych i zupełnie sie nie zanosi żeby takowe pociągi prowadzić miały. Co do osobowych to zwróć uwagę na szybkość rozkładową pociągów do Leszna i do Poznania, to nie te rozkłady co do Sulechowa gdzie sie mógł kulać 40 km/h.
Monomach napisał: | Ponadto są stosunkowo niezawodne, łatwe w obsłudze i prowadzeniu, a także dosyć ekonomiczne (choć tu sporo zależy od maszynisty). Mam znaleźć kolejne powody? |
To jest wypisz wymaluj jakbyś mówił o parowozie Ol49... z tym że Ol49 nad Ty2 ma tą przewagę że to parowóz stworzony do ruchu osobowego, a nie jedynie przystosowany....
No to dawaj śmiało następne powody, może one sie obronią..... choć wątpię.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Filip B.
Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Nowy Dwór Gdański
|
Wysłany: Śro 21:28, 27 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Powód nie przywracania do ruchu Ty2 jest chyba oczywisty. Skoro pod ręką jest aż tyle Oelek, które nadają się do pociągów w węźle wolsztyńskim idealnie (poza tym są nowoczesne, łatwe w obsłudze itd.), przy założeniu, że trzonem działalności parowozowni będzie obsługa planowców, niecelowe jest naprawienie czegoś ekstra.
Co do rozkładu jazdy - Tomaszu, akurat w przypadku Teigreka możliwe jest utrzymanie pociągu wytrasowanego na 70, chociaż zapewne drużyna przypłaciłaby to jakąś trzęsawicą (w końcu parowóz TOWAROWY). Jeżeli będzie nadmiar pieniędzy i pojawi się opcja naprawy to Ty2 byłby idealny. Tak jak Ok1 i Ok22 zajmowałby się głównie działalnością turystyczną, a jeżeli zaszłaby potrzeba - poprowadził na przykład jedną parę na Leszno
Ale to wszystko sfera marzeń...
Pozdrawiam!
FB
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jorg
Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Śląsk Cieszyński
|
Wysłany: Czw 10:36, 28 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Witam. Pozwólcie że się wtrącę , jak wiadomo są w naszym kraju czynne całe dwie sztuki dwój w Chabówce i przynajmniej drugie tyle których naprawa nie była by tak droga np z Jaworzyny czy to z Ełku. Ja bym stawiał na większą atrakcje na unikat w Polsce i na świecie ,obecnie stojącą oczekującą naprawy Ty3.
Pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
NaNu
Dołączył: 07 Lut 2008
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Puck
|
Wysłany: Czw 11:31, 28 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Ponieważ nasze rozważania są raczej skazane na pozostanie w sferze czystej teorii, to proponuję reaktywacje "Wielkiej Trójki". Konkretnie do Pm36 dodać
Pt31 i Pu29. Wiem, że to fantasmagoria, ale pomarzyć rzecz ludzka.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
spike232323
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 200
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: Czw 20:12, 28 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Mnie też sie marzy zobaczenie Ty3-2 pod parą, kriegslok w akcji.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Andrzej T.
Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: Pią 2:56, 29 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Zmienię ten miałki temat...
Zapraszam na [link widoczny dla zalogowanych]! Jest kolejna porcja zdjęć Ol49-111 z Leszna z 12, 15 i 26.02. Powiem tylko tyle - latający kocioł stał się faktem
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Monomach
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 99
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Pią 9:08, 29 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
No to trzeba przyznać, że rozbieranie czajników w "ZNTK" Leszno idzie szybko i sprawnie. Proponuję współzawodnictwo "stachanowskie" jak za starych dobrych czasów. Kto pierwszy skończy naprawę - Gniezno, czy Leszno? Zastanówmy się nad nagrodą...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Łukasz G.
Dołączył: 07 Lut 2008
Posty: 101
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Jaworzno
|
Wysłany: Pią 11:42, 29 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Widzę, że warsztaty w Lesznie bardzo się starają. Rośnie konkurencja dla Gniezna .
Nie widzę potrzeby robienia wyścigów, gdyż moim zdaniem nawet lepiej robić naprawę dłużej, a dokładniej. No i warsztaty w Gnieźnie robią naprawy w innym zakresie - nie wymienia się skrzyni ogniowej.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Łukasz G. dnia Pią 11:43, 29 Lut 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pepa_Rider25
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 89
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Złotów\Poznań
|
Wysłany: Pią 11:49, 29 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Takie fotki z naprawy to az sie miło ogląda:) To nie to co Piła.... :/ Swoją droga ciekawe jak tam kociołek od "Aleksandry" 59?? Samą maszyne widuje dośc czesto z pociagu (Piła-Złotów) i jak mowie komus że to bedzie jezdzic to nikt nie wierzy... szkoda ze tyle czasu stoi pod chmurka. Wracając do Leszna i Gniezna, to dobrze ze są jeszcze takie miejsca:) Ciekawe czy mnie sie kiedys uda taki cos otworzyc <marzenie:p>
Pozdrawiam !
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Andrzej T.
Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: Pią 12:20, 29 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Monomach napisał: | Zastanówmy się nad nagrodą... |
Skoro patrzymy kategoriami minionej epoki, to nadanie symbolicznego miana "brygady przodującej" pewnie wystarczy No i oczywiście szacunek w oczach miłośników. Swoją drogą na przykładzie leszczyńskiej szopy widać różnice mentalne w obrębie tej samej firmy ...na drugiej szali mamy oczywiście pewną placówkę odległą od Leszna o 47 km ...i nie tylko ją.
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KubaRally2
Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 208
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 15:20, 29 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
pozwole sobie podac link:
[link widoczny dla zalogowanych]
tu tez wszystko wyglada bardzo porzadnie,choc wiem to tylko kilka zdiec.chwala takim warsztatom.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Szepol
Dołączył: 07 Lut 2008
Posty: 231
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 32 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wałbrzych
|
Wysłany: Pią 20:26, 29 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Andrzej T. napisał: | Zmienię ten miałki temat... |
No proszę, a jednak można. Same takie NG chciałoby się oglądać. Ciekawe jak to będzie wyglądać dalej i jak będzie się 111 sprawowała po takiej naprawie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Muki
Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Pią 20:56, 29 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Początki naprawy wyglądają baaaardzo obiecująco! Widać dokładność w działaniu.
Jeśli dalej tak będzie to można przypuścić, że będzie się sprawować tak samo, albo nawet lepiej! Miejmy nadzieję, że lepiej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Monomach
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 99
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Śro 9:20, 12 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
Jaki to dziwny czas nastał, że na 3 Oelki z ważną rewizją żadna nie jest pod parą... Co wpływa na tak wysoką awaryjność? Sam wiek chyba nie może być aż tak istotny, skoro przy kazdej NG parowozy są dosłownie rozbierane do zera a każda część sprawdzana, regenerowana i jeżeli zachodzi taka konieczność naprawiana...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|