|
www.parowozy.com.pl Parowozy z Wolsztyna
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
spike232323
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 200
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: Pon 10:25, 23 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
Co tam w Lesznie, jak -111 no i jak Peemka, czy na imieniny Helenki wróci...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pit
Dołączył: 16 Maj 2008
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Leszno
|
Wysłany: Pią 1:42, 27 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
Witam! W Lesznie prace przy Ol49-111 idą do przodu, choć nieco zwolniły ze względu na terminowe zlecenia warsztatu. Obecnie "łatana" jest ostoja parowozu. Na miejsce dotarły też blachy, które zostaną wspawane w miejsce skorodowanych, do skrzyni wodnej tendra. Co do Pm36-2 stoi obecnie pod "szopą", niedaleko dawnego zasieku węglowego i oczekuje na "zwolnienie miejsca" w warsztacie. Pozdrawiam!
P. S. Fotki "111" z 17 czerwca br. już na strocne LSSK.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
spike232323
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 200
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: Nie 23:29, 20 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
ostatnie info z maja...a jak aktualnie wygląda sytuacja w Lesznie...pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
spike232323
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 200
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: Nie 23:33, 20 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
A może ktoś wie co się stało z Ol49-7, gdyż znalazłem jakieś niepokojące informacje że zdefektował 18.07 w okolicach Malborka, a wyglądało to ponoć dość makabrycznie, jaki ogień, para w kabinie...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Pon 0:31, 21 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
Idąc za dobrze znającym się na rzeczy i solidnym źródle:
Cytat: | Z opisów zdarzenia wynika, że podczas jazdy w dymnicy pękła rura parowlotowa, łącząca kocioł z silnikiem! Para zamiast trafić do cylindra, gwałtownie rozprężyła się w dymnicy i rurami ogniowymi uderzyła do paleniska, skąd uszła przez drzwiczki do budki wydmuchała przez boczne klapy żar z popielnika na tory[...] Podobny "efekt" daje pęknięcie elementu przegrzewacza, ale już nie na taką skalę - przekrój elementu jest znacznie mniejszy, niż rury parowlotowej. Wystarczy jednak, żeby ogień cofał się do budki. |
PZDR EMIL
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pit
Dołączył: 16 Maj 2008
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Leszno
|
Wysłany: Pon 10:14, 21 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
Witam! W leszczyńskiej "szopie" prace przy Ol49-111 ruszyły ponownie (informacje z wizyty 20 lipca, a kiedy następne zobaczymy, gdyż ekipa LSSK jest w "rozjazdach" wakcyjnych)! Co wynika z oględzin (tylko i wyłącznie, gdyż na szopie nie było nikogo z kim możnaby zamienić słowo): kocioł został przestawiony do hali zapadni i częściowo już "opiaskowany", ostoja została przesunięta na jego dawne miejsce przy Ty2-1086 i wygląda już na prawie ukończoną (wspawki zostały wyszlifowane, smarownice pomalowano podkładem), prawdopodobnie jakieś prace były wykonywane przy blokach cylindrowych. Nie udało się natomiast ustalić co dzieje się z Pm36-2. Nieco ponad tydzień temu została przesunięta pod samą "szopę", tak jakby lada dzień miała być wstawiona do warsztatu i poddana naprawie. Wczoraj jednak w szopie i jej okolicach "peemki" nie było! Schować nie za bardzo mieli ją gdzie, dokąd pojechała, niewiadomo? Pozdrawiam!
P. S. Ze względu na wyjazdy wakacyjne dokumentację naprawy Ol49-111 (oraz innych wydarzeń z leszczyńskiej szopy) można zobaczyć tutaj: [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
spike232323
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 200
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: Pon 16:31, 21 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
pit zasiałeś mój niepokój, ciekawe co z nią zrobili...
Co do oelki tą informacje miałem, a czy wiadomo co dalej, czy wróci a podeślą coś innego czy to koniec wakacyjnych wojaży...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Ok1-359
Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: Pon 17:07, 21 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
Z tego co można przeczytać u pana Wojtka na stronie w dziale peemy pisze
,,31 maja 2008 roku podczas powrotu z Kołobrzegu z pociągiem specjalnym "Pirat" doszło do uszkodzenia rury komunikacyjnej w parowozie Pm36-2. Po kilku dniach postoju w Poznaniu parowóz trafił do Leszna, gdzie będzie naprawiany i poddany naprawie głównej.''
A termin naprawy mija 31 października tego roku.
Co do oelki7 to wątpie żeby coś podesłali innego z Wolsztyna bo na dobrą sprawe...nie ma co.A oelka69 potrzebna będzie w planie.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Ok1-359 dnia Pon 17:09, 21 Lip 2008, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pit
Dołączył: 16 Maj 2008
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Leszno
|
Wysłany: Wto 13:11, 22 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
Witam! Sprawa z Pm36-2 wyjaśniona! "Helcia" stoi w Lesznie! Ostatnio nie było jej widać, gdyż wciśnięto ją na tory postojowe czynnych "spaliniaków" nieco za szopą, pomiędzy leszczyńskie SU45 i ST43 (choć muszę przyznać, że początkowo zwątpiłem, gdyż w październiku 2006 roku, gdy była na naprawie przepustnicy w Lesznie, zniknęła na kilka dni spod szopy, a później okazało się, że odcholowano ją do Wolsztyna, po czym wróciła na dalsze prace do Leszna). Za wywołane zamieszanie przeprawszam! Pozdrawiam!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Łukasz G.
Dołączył: 07 Lut 2008
Posty: 101
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Jaworzno
|
Wysłany: Pon 8:31, 18 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Mam pytanie jak wygląda obecnie naprawa Ol49-111? I czy zaczęto coś dłubać przy Pm36-2?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pit
Dołączył: 16 Maj 2008
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Leszno
|
Wysłany: Pią 22:23, 29 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Witam! Sytuacja w Lesznie prawie bez zmian! Trwają dalsze prace przy Ol49-111, głównie "na" kotle. Pm36-2 stoi natomiast cały czas pod szopą i czeka na swoją kolejkę. Fotki z dziś zaczynają się od tej: [link widoczny dla zalogowanych] Pozdrawiam!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pit
Dołączył: 16 Maj 2008
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Leszno
|
Wysłany: Sob 16:36, 30 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Witam ponownie! Oto link do artykułu z gazety "Panorama Leszczyńska" z 7 sierpnia br. na temat naprawy Ol49-111 w Lesznie: [link widoczny dla zalogowanych] Pozdrawiam!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Ty2-911
Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 155
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 17:54, 30 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
pit napisał: | Witam ponownie! Oto link do artykułu z gazety "Panorama Leszczyńska" z 7 sierpnia br. na temat naprawy Ol49-111 w Lesznie: [link widoczny dla zalogowanych] Pozdrawiam! |
Co ta za chece tam piszą, że Ol49-111 może trafić do jakiegoś muzeum w Niemczech ???
To chyba są jakieś żarty.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Ty2-911 dnia Sob 17:55, 30 Sie 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Szepol
Dołączył: 07 Lut 2008
Posty: 231
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 32 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wałbrzych
|
Wysłany: Sob 21:40, 30 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
To chyba jakieś żarty
Chyba niedługo trzeba się będzie zacząć przykuwać do parowozów albo kłaść na torach bo kretynizm decydentów przekracza już wszelkie granice!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Filip B.
Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Nowy Dwór Gdański
|
Wysłany: Sob 22:23, 30 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Ciekawe kto podjął taką decyzję. Moim zdaniem powinna iść 81, albo 85, a nie najlepiej utrzymana z nieczynnych wolsztyńskich Oelek, nie rozszabrowana, jedyna z tendrem na wózkach starego typu. Niemcy by sobie spokojnie dorobili brakujące części w 81/85 bo ich stać na takie imprezy, a przynajmniej los parowozów składających się z blach grubości bibuły byłby zabezpieczony. W przeciwnym razie wspomniane przeze mnie Ole czeka zapewne to, co pięć lat temu garstkę Kriegsloków. Stoją nawet w tym samym miejscu...
Pozdrawiam!
FB
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|