|
www.parowozy.com.pl Parowozy z Wolsztyna
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Ariel Ciechański
Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 782
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 31 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Skierniewice
|
Wysłany: Pon 18:16, 27 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Borat napisał: | Patrząc jednak na parowóz Las 3343. Uważam, że przy sensownym zarządzaniu naprawa może się zwrócić. Jeśli nie, to zarobić na kolejną, która w stosunku do odbudowy będzie znacznie tańsza. |
Chyba jednak nie ta skala dotacji (400 tysi. rocznie z budżetu UMiG Kuźnia Raciborska) i nie ta skala parowozu jednak Drogi Boracie...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Borat
Dołączył: 21 Mar 2008
Posty: 100
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Kazachstan
|
Wysłany: Pon 18:28, 27 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Ariel Ciechański napisał: | Chyba jednak nie ta skala dotacji (400 tysi. rocznie z budżetu UMiG Kuźnia Raciborska) i nie ta skala parowozu jednak Drogi Boracie... |
Chcesz być upierdliwy, to bądź. Ja nie zamierzam ciągnąć tej rozmowy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Ariel Ciechański
Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 782
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 31 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Skierniewice
|
Wysłany: Pon 18:41, 27 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Borat napisał: |
Chcesz być upierdliwy, to bądź. Ja nie zamierzam ciągnąć tej rozmowy. |
Twój wybór - ja mam prawo się zastanawiać i prognozować na podstawie dotychczasowych wyników NGO's. Ty chcesz wnioskować na podstawie osiągnięć jednostki budżetowej samorządu gminnego. Jak dla mnie rzeczy nieporównywalne...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
TKh05353
Dołączył: 21 Lis 2009
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: Pon 21:26, 27 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
MatysJ napisał: |
Po co taką tajemnice robisz ?
Chyba najbliższa okazja do zobaczenia Ty2-24 pod parą to piknik kolejowy w Racławicach Śląskich |
Najpierw niech wszystko będzie wszystko odebrane a później można myśleć o Racławicach Śląskich
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Łukasz G.
Dołączył: 07 Lut 2008
Posty: 101
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Jaworzno
|
Wysłany: Wto 20:56, 04 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
Wykorzystam okazję i napiszę, co udało mi się znaleźć -> wśród różnych atrakcji przygotowywanych na doroczne święto zabytków techniki na Górnym Śląsku znalazły się pierwszy raz także Pyskowice, a to dzięki skansenowi parowozów [link widoczny dla zalogowanych] W programie właściwie tylko wystawa taboru kolejowego, ale od dość dawna zbiory nie były udostępniane szerszej publiczności na ogólnodostępnej imprezie więc jest okazja by porozmawiać z członkami TOZK, pooglądać eksponaty schowane w wagonowni, pewnie też zapytać o postęp w renowacji Ty42-24
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
TKh05353
Dołączył: 21 Lis 2009
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: Wto 23:07, 18 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
TKh05353 napisał: | MatysJ napisał: |
Po co taką tajemnice robisz ?
Chyba najbliższa okazja do zobaczenia Ty2-24 pod parą to piknik kolejowy w Racławicach Śląskich |
Najpierw niech wszystko będzie wszystko odebrane a później można myśleć o Racławicach Śląskich |
Ty 42- 24 w dniu 18.06.2013 został odebrany. Można powiedzieć do parowozu witak wśród żywych.
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tp4
Dołączył: 09 Lut 2008
Posty: 269
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań (Wielkie Księstwo Poznańskie)
|
Wysłany: Śro 13:27, 19 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
A Ty42-24 prezentuje się tak: [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Szepol
Dołączył: 07 Lut 2008
Posty: 231
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 32 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wałbrzych
|
Wysłany: Śro 19:34, 19 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
Kto by pomyślał, że z wraku może być takie cudo. Gratulacje dla osób zaangażowanych w naprawę bo teigrek może budzić podziw
P.S. Ciekawi mnie wpisany na stronie Tomiego kocioł: nr 22 ZNTK Wrocław 1943r. To 1943 mieliśmy w Breslau ZNTKi?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tomi
Dołączył: 22 Lip 2009
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 21:36, 19 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
Szepol napisał: | P.S. Ciekawi mnie wpisany na stronie Tomiego kocioł: nr 22 ZNTK Wrocław 1943r. To 1943 mieliśmy w Breslau ZNTKi? |
No i trafiłeś, Kolego, tą drwiną niczym kulą w płot. Przed wytykaniem rzekomych błędów proponuję uważnie przeanalizować księgę kotłową PKP albo trochę formularzy, ze szczególnym uwzględnieniem numeru inwentarzowego 4030 albo np. 1242. Ponieważ mam jednak powody sądzić, że źródła te są Ci obce, to podpowiem, że pod numerem 1242 wpisano kocioł z Tr21-99: producent ZNTK Wrocław MF8 nr 8/19/1923! Przytoczę jeszcze przykład ponad dwudziestu kotłów produkcji ZNTK Poznań MF12, głównie dla Ty2 - lata produkcji 1943-44, ale są wśród nich również takie ciekawostki, jak kocioł 8/1920 dla Ty1-25 (inw. 3492) albo 11/1917 dla Tp4-285 (inw. 2227). Można by powiedzieć: to dopiero bzdury! Tymczasem wytłumaczenie jest bardzo proste - te kotły zostały odbudowane, a warsztaty nadały im własne numery fabryczne, pozostawiając pierwotny rok produkcji. Być może jest to dziś nieco mylące, ale takie dane figurowały w oficjalnych dokumentach parowozów i nie pozostało mi nic innego, jak pozostawić taki właśnie zapis.
Pzdr
Tomi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
TKh05353
Dołączył: 21 Lis 2009
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: Śro 22:41, 19 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
Tp4 napisał: | A Ty42-24 prezentuje się tak: [link widoczny dla zalogowanych] |
Pan Marek Ciesielski nie jest decydentem, o udostępnianiu zdjęć wykonywanych na terenie zakładu. Ja tą sprawę poruszę jest to złamanie procedury.
Pewnie pan Marek naopowiadał co byłoby gdyby nie on i pewnie by ten parowóz nawet nie ruszył zmiejsca.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
t-o
Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 223
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: stąd
|
Wysłany: Śro 22:50, 19 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
TKh05353 napisał: | Ja tą sprawę poruszę jest to złamanie procedury. |
Zaczyna się...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Ciesiel
Dołączył: 11 Lut 2008
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 22:55, 19 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
Panie Piotrze, to poczekaj pan na wideo, zaraz będzie! :p
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tp4
Dołączył: 09 Lut 2008
Posty: 269
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań (Wielkie Księstwo Poznańskie)
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Szepol
Dołączył: 07 Lut 2008
Posty: 231
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 32 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wałbrzych
|
Wysłany: Śro 23:21, 19 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
Tomi napisał: | No i trafiłeś, Kolego, tą drwiną niczym kulą w płot. |
Nie wszystko zakończone emotikoną musi koniecznie oznaczać drwinę. Tak, nie mam dostępu do takich źródeł. Nie, nie wytykałem błędu. Tak, utwierdził mnie Kolega w moim podejrzeniu.
Chciałem jedynie zwrócić uwagę na ten fakt, bo w mojej opinii jest to zwyczajny zamierzony błąd, równie bezsensowny jak oznaczanie Ol49-99 numerem 69. Ot, zwykłe przekłamywanie historii. PKP zawsze było w tyle z rzetelnym prowadzeniem dokumentacji, a archiwa zakładowe palone w piecach bądź fruwające na wietrze dopełniły obrazu.
Jeżeli już mnie tak zbeształeś za nic to powiedz mi proszę w jakich zakładach naprawdę powstał ten kocioł? Niektórzy pewnie będą twierdzić, że to Linke-Hoffman Werke AG, co bardziej rozgarnięci podadzą Königliche Hauptwerkstatt Breslau Odertor i wszystko będzie pewnie błędem jeżeli nie zachowała się oryginalna dokumentacja, najlepiej niemiecka, a ja w to mocno wątpię. Natomiast za 150 lat (ten kocioł może być już wtedy nawet możliwy do zgarnięcia na szufelkę) ludzie będą twierdzić, że w 1943 roku mieliśmy w Breslau prężnie działające ZNTKi.
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Panewka
Dołączył: 30 Kwi 2008
Posty: 183
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 0:46, 20 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
Tp4 napisał: | http://www.youtube.com/watch?v=Qw99YVzzXmQ&feature=youtu.be |
Konrad, to straszne. Na filmie widać tajne niemieckie wagony, ordung szlag trafił. Ciekawe co zrobi kontrwywiad zakładowy...........
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|