Forum www.parowozy.com.pl Strona Główna www.parowozy.com.pl
Parowozy z Wolsztyna
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Nyskie parowozy (Ty2-140 i Ty2-1176)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4 ... 9, 10, 11  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.parowozy.com.pl Strona Główna -> Poczekalnia
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ariel Ciechański




Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 782
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 31 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Skierniewice

PostWysłany: Pon 18:27, 15 Mar 2010    Temat postu:

Robert77 napisał:

Jeśli zabytki stoją na bocznicach prze kilkanaście lat to nikomu to nie przeszkadza, ale jak znajdzie się ktoś kto chce to uratować to zaczyna się w ta osobę "bombardować"... Smutne to jest.

Najlepsza jest postawa, na kogoś napluć, a samemu nic nie robić...


Odróżnijmy zabytki od dawców organów. Jak narazie idziemy w kierunku, w którym potencjalni dawcy organów będą chronieni prawem. A pojazdy w dobrym stanie technicznym właściciel będzie mógł w każdej chwili zezłomować.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Ariel Ciechański dnia Pon 18:28, 15 Mar 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ty2-1226




Dołączył: 25 Cze 2009
Posty: 451
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: zza węgła

PostWysłany: Pon 18:28, 15 Mar 2010    Temat postu:

Ariel Ciechański napisał:
Ja piszę o:
a) pomnikach
b) zbiorach zgromadzonych w Chabówce
c) zbiorach zgromadzonych w Wolsztynie
Pojazdy te poza obiektami stanowiącymi własność Muzeum Kolejnictwa nie podlegają żadnej ochronie prawnej - a są w znacznie lepszym stanie niż dawcy organów z Tłuszcza czy Nysy.

O.K. Ale dalej nie rozumiem o co Tobie Arielu chodzi?
Mam Wolsztyn i Chabówkę wpisać? Ależ larum by powstało. Zagryźlibyście mnie na miejscu. Wink Laughing
Pomniki? Są wpisywane. W całym kraju jest wszczętych kilka takich postępowań! Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Ty2-1226 dnia Pon 18:29, 15 Mar 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ariel Ciechański




Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 782
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 31 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Skierniewice

PostWysłany: Pon 18:29, 15 Mar 2010    Temat postu:

Ty2-1226 napisał:
Zagryźlibyście mnie na miejscu. Wink Laughing

My, czy Cargo Roberta Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ty2-1226




Dołączył: 25 Cze 2009
Posty: 451
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: zza węgła

PostWysłany: Pon 18:30, 15 Mar 2010    Temat postu:

Ariel Ciechański napisał:
My, czy Cargo Roberta Razz

Wy, bo co ma biedny Robert do tego? Ja działam sam.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ariel Ciechański




Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 782
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 31 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Skierniewice

PostWysłany: Pon 18:32, 15 Mar 2010    Temat postu:

Ty2-1226 napisał:

Wy, bo co ma biedny Robert do tego? Ja działam sam.


Jak to się w prawie nazywa - wspólnie i w porozumieniu Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ty2-1226




Dołączył: 25 Cze 2009
Posty: 451
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: zza węgła

PostWysłany: Pon 18:38, 15 Mar 2010    Temat postu:

A jakie tam wspólnie i w porozumieniu! Rolling Eyes
Jakaś spiskowa teoria dziejów. Laughing Działam sam (albo inaczej: wraz z moim Towarzystwem). I takie są fakty. Robert nie jest członkiem Towarzystwa. Działa w Fundacji. Nie ma porozumienia o współpracy pomiędzy Towarzystwem a Fundacją. Nic z tych rzeczy.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ariel Ciechański




Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 782
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 31 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Skierniewice

PostWysłany: Pon 18:43, 15 Mar 2010    Temat postu:

Ty2-1226 napisał:
Nie ma porozumienia o współpracy pomiędzy Towarzystwem a Fundacją. Nic z tych rzeczy.


No cóż - formalnie oczywiście nie Wink Ale w rzeczywistości myślę, że pewien pracownik pewnej fundacji grupy PKP ma bardzo duży wpływ na to, które maszyny tegoż PKP S.A. próbujesz wpisać do rejestru zabytków Razz. Chyba nie będziemy udawać, że białe jest czarne i vice versa. Nie prawdaż..


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ty2-1226




Dołączył: 25 Cze 2009
Posty: 451
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: zza węgła

PostWysłany: Pon 19:03, 15 Mar 2010    Temat postu:

Arielu. Proszę Ciebie o opamiętanie. Twoja wypowiedź buja w oparach absurdu. Najlepiej będzie, jak wykonasz telefon do Roberta i sam się przekonasz.
Robert nie ma żadnego wpływu na podejmowane przeze mnie decyzje. Przedstawię jednak Tobie mechanizm. Mam w swoim posiadaniu wykaz maszyn należących do grupy PKP (Nieruchomości, Cargo, Inter). Analizuję co jest - według mnie - najbardziej zagrożone i wtedy kieruję do właściwego miejscowo konserwatora wniosek o wpis.
Ot i cała filozofia.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ariel Ciechański




Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 782
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 31 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Skierniewice

PostWysłany: Pon 19:10, 15 Mar 2010    Temat postu:

Ty2-1226 napisał:
Arielu. Proszę Ciebie o opamiętanie. Twoja wypowiedź buja w oparach absurdu. Najlepiej będzie, jak wykonasz telefon do Roberta i sam się przekonasz.
Robert nie ma żadnego wpływu na podejmowane przeze mnie decyzje. Przedstawię jednak Tobie mechanizm. Mam w swoim posiadaniu wykaz maszyn należących do grupy PKP (Nieruchomości, Cargo, Inter). Analizuję co jest - według mnie - najbardziej zagrożone i wtedy kieruję do właściwego miejscowo konserwatora wniosek o wpis.
Ot i cała filozofia.

Oj tak, a świstak zawija sreberka. Naprawdę jestem zbyt dużym chłopcem, aby mi opowiadać bajeczki. Nie uwierzę w brak jakiejkolwiek współpracy w tej materii z Robertem. Wszak od SD80 walczycie w ramię w ramię. No chyba, że faktycznie jesteś tak pojętnym (w końcu prawo na UW zobowiązuje Razz), że przyswoiłeś sobie wiedzę merytoryczną gromadzoną przez innych latami w kilka miesięcy. Ja rozumiem, że ta prawda dla Roberta nie jest wygodna - cóż nie da się zarazem jeść ciasteczka i trzymać je w pudełeczku Razz.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ty2-1226




Dołączył: 25 Cze 2009
Posty: 451
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: zza węgła

PostWysłany: Pon 19:14, 15 Mar 2010    Temat postu:

Arielu, nie będę udowadniał, że nie jestem wielbłądem. Znamy się z Robertem, ale nie oznacza to, że: a) współpracujemy ze sobą, b) nie różnimy się w swoich ocenach.
Nie walczymy też "ramię w ramię".
Ale by się o tym przekonać musiałbyś porozmawiać z Robertem.
Tyle z mojej strony. Temat uważam za wyczerpany.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ariel Ciechański




Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 782
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 31 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Skierniewice

PostWysłany: Pon 19:22, 15 Mar 2010    Temat postu:

Ty2-1226 napisał:
.
Tyle z mojej strony. Temat uważam za wyczerpany.

Cóż, pozostaje mi tylko podpisać ten protokoł rozbieżności Piotrze Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ty2-1226




Dołączył: 25 Cze 2009
Posty: 451
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: zza węgła

PostWysłany: Pon 19:30, 15 Mar 2010    Temat postu:

Chyba nie ma innego wyjścia Arielu. Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ariel Ciechański




Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 782
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 31 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Skierniewice

PostWysłany: Pon 19:31, 15 Mar 2010    Temat postu:

Ty2-1226 napisał:
Chyba nie ma innego wyjścia Arielu. Smile

I wzajemnie Piotrze, wzajemnie Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Robert77




Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 133
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 5/5

PostWysłany: Pon 20:31, 15 Mar 2010    Temat postu:

Ja do tego bym powołał Komisję "Złomową", i zatrudnił CBA. Laughing

Powiem jak na spowiedzi, ja z Piotrem nie kolaborujemy, teorii spiskowej dziejów nie piszemy.

Proponuję aby Ariel zaczął spisywać wszystkie nasze wypowiedzi a następnie zrobił nam czarną teczkę za współpracę. Jak tworzyć absurdy to na całego. Laughing

Oj panowie jak się czyta powyższe wypowiedzi to niezły ubaw jest.

Wracając do parowozów. Te które należą do PKP CARGO są zdecydowanie w lepszym stanie niż te należące do PKP.S.A. Kolega Ariel o tym dobrze wie ale woli postukać w klawiszki na forum Laughing


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Stanisław_Lilpop




Dołączył: 11 Lis 2008
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ze Stolicy

PostWysłany: Pon 22:16, 15 Mar 2010    Temat postu:

Ja czytając tą całą dyskusję dochodzę do kilku wniosków.

Primo:
Szarik`44 uderzył w dobre C. Temat wpisywania wraków do rejestru jest niewątpliwie warty uwagi ... Konserwatorzy często mają pojęcie o obrazach i innych dziełach sztuki, a nie mają go o parowozach dlatego dają się wmanewrować we wpisanie złomu do rejestru licząc, że ktoś kto występuje o wpis się na tym zna ... jak widać często jest tak, że nie zna się ani konserwator ani wpisujący.

Secundo:
Do rejestru wpisywać tylko to co jest w co najmniej 90% kompletne, endemiczne lub zagrożone szybkim palnikiem, bo wpisywanie do rejestru kompletnego wraku tylko dlatego, że np do 1999 był grzejką lub samej ramy bo "ładne buty ma komuś je da" to jakaś ogromna pomyłka. Ktoś kto zna się na ochronie zabytków wie, że takie działanie jest zupełnie bezsensowne.

Tertio:
Widać, że w środowisku jest grupa zbawców wszechświata, którzy chcą być lekiem na całe "zło" lejące się strumieniami z PeKaPu i sam nie wiem co o tym myśleć...

i Quarto - Ultimo:
Jak dzieci, jak dzieci...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.parowozy.com.pl Strona Główna -> Poczekalnia Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4 ... 9, 10, 11  Następny
Strona 3 z 11

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin