|
www.parowozy.com.pl Parowozy z Wolsztyna
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mpmazurek
Dołączył: 07 Lut 2008
Posty: 170
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rabka-Zdrój / Kraków
|
Wysłany: Pon 22:19, 15 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Szarik`44 napisał: | @ LHB & Robert77
Uparliście się wszyscy na podpisanie się imieniem i nazwiskiem? Zmieni to coś?
|
Wynika to z faktu pewnej asymetrii, jaka wystąpiła w tej sytuacji-z jednej strony występujesz anonimowo (korzystając z anonimowości jaką zapewnia nick) a sam krytykujesz w ostrych słowach innych, określając obiekt krytyki nie tylko poprzez sam nick ale także imię i nazwisko.
Robert77 napisał: | Te które należą do PKP CARGO są zdecydowanie w lepszym stanie niż te należące do PKP.S.A. Kolega Ariel o tym dobrze wie ale woli postukać w klawiszki na forum |
Akurat kolega Ariel jest ostatnią osobą którą bym posądzał o czcze pisanie na forum...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez mpmazurek dnia Pon 22:21, 15 Mar 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Ariel Ciechański
Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 782
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 31 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Skierniewice
|
Wysłany: Pon 22:26, 15 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Robert77 napisał: |
Wracając do parowozów. Te które należą do PKP CARGO są zdecydowanie w lepszym stanie niż te należące do PKP.S.A. |
I dlatego powinny być objęte przede wszystkim ochroną. A truchła NZ-ów traktowane jako "dawcy organów"
Robert77 napisał: | Kolega Ariel o tym dobrze wie ale woli postukać w klawiszki na forum |
No cóż, skoro Kolega Robert biorąc za to samo co Kolega Ariel robi społecznie pensyjkę o tym nie wiedział, to myślę, że jednak warto troszkę pobawić się myszką i klawiaturką .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Ty2-1226
Dołączył: 25 Cze 2009
Posty: 451
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: zza węgła
|
Wysłany: Pon 22:52, 15 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Arielu, wyjaśnij mi jedno, bo nie mogę pojąć. Od lat czytam po forach kolejowych, jak to trzeba by ratować te cenne zabytki. I nagle mam Twój wpis, że tak wiele z tych cennych zabytków z Cargo nie jest wpisanych. Dlaczego?! I co miłośnicy kolejnictwa zrobili, by ten stan rzeczy zmienić?
Zrzucanie wszystkiego na Fundacje trąci mi nieco moralnością Kalego. Jacy są (zapewne dalece niedoskonali), ale są. Lepiej lub gorzej (kto ich tam wie?), ale próbują. Co zrobili inni skoro cargowskie maszyny nie są wpisane? Tylko proszę nie pisz mi znowu, że masz swoje zabawki, bo jak masz tak pisać, to nie pisz wcale. Jak masz swoje zabawki to nie przeszkadzaj innym przy ich zabawkach. Oczywiście jestem nieobiektywny, bo nie znam tematu tak jak Ty, czy Robert, ale nigdy do tego nie dążyłem. Dlatego też wyjaśnij mi to wszystko po ludzku, jak krowie na miedzy.
A co do trucheł NZ-ów to pozwolę sobie (będę taki bezczelny) nie zgodzić się z Tobą. Owszem, potrzebni są dawcy organów. Bez dwóch zdań. Jednak mam nieodparte wrażenie, a nawet pewność, że niektóre z tych trucheł mają szanse (i zasługują) na lepszy los.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Ty2-1226 dnia Pon 22:54, 15 Mar 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Ariel Ciechański
Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 782
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 31 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Skierniewice
|
Wysłany: Pon 23:07, 15 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Ty2-1226 napisał: |
Zrzucanie wszystkiego na Fundacje trąci mi nieco moralnością Kalego. Jacy są (zapewne dalece niedoskonali), ale są. Lepiej lub gorzej (kto ich tam wie?), ale próbują. |
1. Fundacja Era Parowozów została powołana do opieki na zabytkami znajdującymi się w rękach PKP Cargo S.A.
2. Fundacja dysponuje trzema etatami administracyjnymi - zwracam uwagę, że żaden inny NGO's z branży i myślę tu np. o PSMK, KSK, SGKW czy FPKW nie zatrudnia pracowników administracyjnych, a a w przeciwieństwie do Ery mają oni na głowie albo muzeum, albo czynne koleje wąskotorowe. Na działania na rzecz innych pozostaje więc mało czasu. Jeżeli da się administrować trzema kolejami wąskotorowymi za pomocą prezesa dziennego studenta, to wyobraźmy sobie jakie ma możliwości Fundacja nie obciążona majątkiem, za to posiadająca trzy etaty biurowe - z prostej matematyki wynika, że kilka, jak nie kilkunastokrotnie większe.
Ty2-1226 napisał: |
A co do trucheł NZ-ów to pozwolę sobie (będę taki bezczelny) nie zgodzić się z Tobą. Owszem, potrzebni są dawcy organów. Bez dwóch zdań. Jednak mam nieodparte wrażenie, a nawet pewność, że niektóre z tych trucheł mają szanse (i zasługują) na lepszy los. |
A ja zadam przewrotne pytanie - co o wiele lepszymi parowozami, które np. drżą o swój los pod wiaduktem w Wolsztynie??
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Ariel Ciechański dnia Pon 23:11, 15 Mar 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Marek Sz
Dołączył: 08 Lut 2008
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 23:58, 15 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Ty2-1226 napisał: | Arielu, wyjaśnij mi jedno, bo nie mogę pojąć. Od lat czytam po forach kolejowych, jak to trzeba by ratować te cenne zabytki. |
Pytanie czy niekompletny Ty2 w stanie złomiastym jest cennym zabytkiem? Wg mnie nie. Już dobrych kilka lat ( 6? 7? ) temu padło stwierdzenie, że nie uda sie uratować wszystkiego, więc nalezy sie kierowac trzema kryteriami - wartością pojazdu, możliwie dobrym stanem technicznym i mozliwie łatwym transportem do potencjalnego miejsca zabezpieczenia. Czy Ty2 z Nysy spełniają któryś z powyzszych?
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KLAN PALUCHOWSKICH
Dołączył: 19 Lut 2008
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 0:20, 16 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Ty2-1226 napisał: | Arielu, wyjaśnij mi jedno, bo nie mogę pojąć. Od lat czytam po forach kolejowych, jak to trzeba by ratować te cenne zabytki. |
1. Co to jest CENNY ZABYTEK i czy jest to TYLKO parowóz ?
2. Mamy X zabytków, wg. jakich kryteriów wyznaczamy kolejkę do ochrony prawnej ?
Bartosz Paluchowski
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Ty2-1226
Dołączył: 25 Cze 2009
Posty: 451
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: zza węgła
|
Wysłany: Wto 10:47, 16 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Ariel Ciechański napisał: |
1. Fundacja Era Parowozów została powołana do opieki na zabytkami znajdującymi się w rękach PKP Cargo S.A. |
Arielu, czy Ty czasami czytasz to co piszesz? Mam wrażenie, że chyba nie.
Nie jest prawdą to co piszesz wyżej.
Zgodnie ze statutem (chyba nie znasz go) Fundacja Era Parowozów ma następujące cele:
Cytat: | 1. Utrzymanie i zagospodarowanie na cele kulturalne i turystyczne zabytkowego taboru kolejowego,
2. Popularyzowanie historycznych i kulturowych walorów transportu kolejowego,
3. Pielęgnowanie i upowszechnianie zjawisk, treści i wartości kolejowych linii historycznych,
4. Propagowanie kultury, zarówno materialnej, jak i duchowej i poszerzanie wiedzy historycznej o kolejnictwie w Polsce i Europie,
5. Popularyzowanie osiągnięć kolejnictwa na ziemiach polskich. |
Źródło: [link widoczny dla zalogowanych]
Gdzie tu mowa o PKP Cargo S.A.? Nie ma ani słowa!
Ariel Ciechański napisał: | 2. Fundacja dysponuje trzema etatami administracyjnymi - zwracam uwagę, że żaden inny NGO's z branży i myślę tu np. o PSMK, KSK, SGKW czy FPKW nie zatrudnia pracowników administracyjnych, a a w przeciwieństwie do Ery mają oni na głowie albo muzeum, albo czynne koleje wąskotorowe. Na działania na rzecz innych pozostaje więc mało czasu. Jeżeli da się administrować trzema kolejami wąskotorowymi za pomocą prezesa dziennego studenta, to wyobraźmy sobie jakie ma możliwości Fundacja nie obciążona majątkiem, za to posiadająca trzy etaty biurowe - z prostej matematyki wynika, że kilka, jak nie kilkunastokrotnie większe. |
Jak rozumiem jest to zarzut do PKP Cargo S.A., że dała na Fundację, a nie np. na PSMK?
Ja wiem, że byłoby cudownie, gdyby PSMK, KSK, SGKW, czy FPKW i za pewne jeszcze kilka innych NGO-sów miało bogatego wujka. Ale może czas poszukać?
Fundacja ma mały wpływ na wolę fundatora (tak się składa, że sam tworzyłem kilka fundacji). Jak PKP Cargo chciało tak zrobiło, ale dlaczego wola Cargo ma być Wam solą w oku i powodem do napadania na Fundację? Zazdrość przemawia? Chciałbyś być na miejscu Roberta?
Wybacz, ale nie rozumiem Twojego toku myślenia.
Mógłbyś mi napisać jeszcze raz, ale bardziej składnie?
Cytat: | A ja zadam przewrotne pytanie - co o wiele lepszymi parowozami, które np. drżą o swój los pod wiaduktem w Wolsztynie?? |
Marek Sz napisał: | Pytanie czy niekompletny Ty2 w stanie złomiastym jest cennym zabytkiem? Wg mnie nie. Już dobrych kilka lat ( 6? 7? ) temu padło stwierdzenie, że nie uda sie uratować wszystkiego, więc nalezy sie kierowac trzema kryteriami - wartością pojazdu, możliwie dobrym stanem technicznym i mozliwie łatwym transportem do potencjalnego miejsca zabezpieczenia. Czy Ty2 z Nysy spełniają któryś z powyzszych? |
Panie MarkuSz, według mnie (zastrzegam) nyskie teigreki są w całkiem niezłym stanie.
Czy Ty2-1226 zasługiwał na palnik? Według mnie nie. W tej chwili zabiegają o niego dwie gminy.
Co rozumie Pan przez: możliwie dobry stan techniczny, wartość pojazdu i możliwie łatwy transport oraz potencjalne miejsce zabezpieczenia?
Wszystkiego zapewne nie uda się uratować, ale czy oznacza to, że mamy wszystko sobie odpuścić?
Chyba nie tędy droga.
Spieszmy się kochać/ratować parowozy, bo tak szybko i po cichu od nas odchodzą.
KLAN PALUCHOWSKICH napisał: | 1. Co to jest CENNY ZABYTEK i czy jest to TYLKO parowóz ?
2. Mamy X zabytków, wg. jakich kryteriów wyznaczamy kolejkę do ochrony prawnej ?
Bartosz Paluchowski |
Trafne pytania!
Na pewno nie są to tylko parowozy.
A co do ścieżek do ochrony to są one nadzwyczaj pokręcone.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Ty2-1226 dnia Wto 10:54, 16 Mar 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Ariel Ciechański
Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 782
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 31 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Skierniewice
|
Wysłany: Wto 11:25, 16 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Pozwolę sobie nie odpowiadać na mniej lub bardziej rozdawane poniżej pasa ciosy - dyskusja ta wszak powoli do niczego konkretnego nie zaczęła prowadzić. Zwłaszcza, że prezentuję tu swoje prywatne zdanie, a jest ono zupełnie nie rozumiem czemu przypisywane organizacji, w której działam.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Ariel Ciechański dnia Wto 14:18, 16 Mar 2010, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Marek Sz
Dołączył: 08 Lut 2008
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 11:29, 16 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Ty2-1226 napisał: |
Co rozumie Pan przez: możliwie dobry stan techniczny, wartość pojazdu i możliwie łatwy transport oraz potencjalne miejsce zabezpieczenia?
|
Stan techniczny - kompletność pojazdu, stan techniczny całosci, stan tech. poszczególnych czesci.
Wartośc pojazdu - wartość historyczna, wiek, ilość zachowanych w Polsce/na swiecie egzemplarzy, związek z historią polskiej kolei i/lub techniki.
Transport - tylko w przypadku zakładanej dyslokacji
Ty2-1226 napisał: |
Wszystkiego zapewne nie uda się uratować, ale czy oznacza to, że mamy wszystko sobie odpuścić?
|
Czy w sytuacji gdy na normalnym torze mamy poza 4 skansenami grupy PKP w różnym stanie tylko 6 skansenów lub wiekszych kolekcji prywatnych i społecznych, oraz pewnej ilości mniejszych lub pojedynczych egzemplarzy, jest sens walczyć o Ty2, zachowane w ilości 53 sztuk ( + 14 Ty42 )? Czy w sytuacji tak skąpych zasobów ludzkich, finansowych, lokalowych ma to sens? Bo przecież ktos tym taborem musi sie zająć, inaczej wpis do rejstru tylko odwlecze o kilka lat zniszczenie pojazdu.
Wg mnie jest troche ciekawszych pojazdów, zachowanych w pojedynczych egzemplarzach, od Brombergów poczynając.
A uzywająć przykładów "pancernych" - jeśli jest szansa na uratowanie tylko jednego pojazdu a do wyboru jest T 34-76 lub T 55 to co wybrać?
Ty2-1226 napisał: |
Spieszmy się kochać/ratować parowozy, bo tak szybko i po cichu od nas odchodzą. |
A od kiedy kolej konczy sie na parowozach?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KLAN PALUCHOWSKICH
Dołączył: 19 Lut 2008
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 14:11, 16 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
1. EP vs PKP Cargo- w statucie zapisów brak ale w działalności niezbite dowody. Nie jest to oczywiście powód do jakiekolwiek ujmy na honorze itp. mieli kasę założyli fundację działającą lepiej/gorzej* ich brocha. Jedyny powód do polemiki to ewentualnie status OPP i 1%.
*-podkreślić właściwe słowo
2. Bijemy pianę w sprawie kilkunastu trupo-złomów a SN ze Szczecina jak w rejestrze nie był tak nie jest, nadal nie jest chroniony prawnie. Ostatnim czasem poszła przecież plota o złomowaniu i podniósł się lament. Jakieś wnioski ? Coś się zmieniło ?
UWAGA !
Moje posty wyrażają MOJE PRYWATNE zdanie i nie mogą być absolutnie w żaden sposób utożsamiane z organizacjami z którymi współpracuję !
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Szarik`44
Dołączył: 14 Mar 2010
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 16:55, 16 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Widzę, że udało mi się wywołać (fakt w dość kontrowersyjny sposób) całkiem ciekawą dyskusję. Przy okazji wyszło kilka ciekawych "kwiatków".
@ Klan Paluchowskich
Liczysz na to, że ktoś wpisze tego SNa? jeżeli zrobi to ktokolwiek to na pewno nie będzie to Ty2-1226. On ma cudowną karteczkę z parowozami od kolegi z fundacji. Na niej pewnie na czerwono zaznaczone to co należy wpisywać i leci "hurtownia" z pismami. Tzw. Działalność odtwórcza bo samemu za mała wiedza żeby cokolwiek wymyślić, a zrobić to już w ogóle.
@ Ty2-1226
Ariel pisze, że skończyłeś prawo... nie wiem czy się śmiać czy płakać. Ze mnie na siłę chcesz zrobić tchórzliwego kłamcę. A z innych robisz jakiś chorych zazdrośników...
Dla mnie jesteś śmiesznym facecikiem z warszawki. Który z domowego zacisza próbuje ratować zabytki. Niestety mam dla Ciebie złą wiadomość... siedząc w domu nie ochronisz niczego większego od samochodu. Smutek, że nie potrafisz tego zrozumieć i faktycznie czegoś zmienić.
Post został pochwalony 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Ty2-1226
Dołączył: 25 Cze 2009
Posty: 451
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: zza węgła
|
Wysłany: Wto 17:09, 16 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Marek Sz napisał: | Stan techniczny - kompletność pojazdu, stan techniczny całosci, stan tech. poszczególnych czesci.
Wartośc pojazdu - wartość historyczna, wiek, ilość zachowanych w Polsce/na swiecie egzemplarzy, związek z historią polskiej kolei i/lub techniki.
Transport - tylko w przypadku zakładanej dyslokacji. |
Dziękuję za objaśnienie.
Marek Sz napisał: | Czy w sytuacji gdy na normalnym torze mamy poza 4 skansenami grupy PKP w różnym stanie tylko 6 skansenów lub wiekszych kolekcji prywatnych i społecznych, oraz pewnej ilości mniejszych lub pojedynczych egzemplarzy, jest sens walczyć o Ty2, zachowane w ilości 53 sztuk ( + 14 Ty42 )? |
Według mnie tak.
Marek Sz napisał: | Czy w sytuacji tak skąpych zasobów ludzkich, finansowych, lokalowych ma to sens? Bo przecież ktos tym taborem musi sie zająć, inaczej wpis do rejstru tylko odwlecze o kilka lat zniszczenie pojazdu.
Wg mnie jest troche ciekawszych pojazdów, zachowanych w pojedynczych egzemplarzach, od Brombergów poczynając. |
W takim razie należałoby Pana pytania odwrócić. Bo, czy ma sens istnienie aż tylu stowarzyszeń, które ledwie egzystują? Może powołać jedną fundację lub stowarzyszenie o randze ogólnopolskiej? Scentralizować pieniądze, zasoby ludzkie i lokalowe?
Marek Sz napisał: | A uzywająć przykładów "pancernych" - jeśli jest szansa na uratowanie tylko jednego pojazdu a do wyboru jest T 34-76 lub T 55 to co wybrać? |
A w jakiej wersji miała by być 76-ka a w jakiej 55-ka? Bo od tego duuużo zależy.
Marek Sz napisał: | A od kiedy kolej konczy sie na parowozach? |
A kto powiedział, że się kończy?
Ariel Ciechański napisał: | Pozwolę sobie nie odpowiadać na mniej lub bardziej rozdawane poniżej pasa ciosy - dyskusja ta wszak powoli do niczego konkretnego nie zaczęła prowadzić. Zwłaszcza, że prezentuję tu swoje prywatne zdanie, a jest ono zupełnie nie rozumiem czemu przypisywane organizacji, w której działam. |
Arielu, jak Kuba Bogu tak Bóg Kubie. Chciałeś dyskusji to ją masz. Chciałeś dopiec Fundacji, a nawet statutu nie sprawdziłeś. Jak sam wyprowadzasz ciosy poniżej to ma być dobrze? Trochę powagi.
Szarik`44 napisał: | Widzę, że udało mi się wywołać (fakt w dość kontrowersyjny sposób) całkiem ciekawą dyskusję. Przy okazji wyszło kilka ciekawych "kwiatków". |
To ma być dyskusja? Naprzód trzeba mieć odwagę podpisać się pod nią imieniem i nazwiskiem!
Bzdury człowieku wypisujesz i tyle. Nie mam cudownych karteczek. Nikt mi takowych nie dał, a już na pewno z żadnej fundacji.
Podałem brutalne, nagie fakty o Twoich mających krótkie nogi kłamstwach. Kolejny forumowy anonimowy zadymiarz się znalazł.
Swoje wnioski do konserwatorów piszę w pracy (o zgrozo!).
I na koniec zmartwię Ciebie, ale to bardzo. Udało mi się uratować rzecz większą i cięższą od samochodu. Ciekawe, czy dojdziesz?
KLAN PALUCHOWSKICH napisał: | 1. EP vs PKP Cargo- w statucie zapisów brak ale w działalności niezbite dowody. Nie jest to oczywiście powód do jakiekolwiek ujmy na honorze itp. mieli kasę założyli fundację działającą lepiej/gorzej* ich brocha. Jedyny powód do polemiki to ewentualnie status OPP i 1%.
*-podkreślić właściwe słowo
|
Zgadzam się, ale z jednym wyjątkiem. Dlaczego status OPP i 1% ma być tematem polemicznym?
KLAN PALUCHOWSKICH napisał: | 2. Bijemy pianę w sprawie kilkunastu trupo-złomów a SN ze Szczecina jak w rejestrze nie był tak nie jest, nadal nie jest chroniony prawnie. Ostatnim czasem poszła przecież plota o złomowaniu i podniósł się lament. Jakieś wnioski ? Coś się zmieniło ? |
Podniósł się lament. A czy któraś z organizacji zajmująca się ochroną zabytków kolejnictwa coś - cokolwiek - w tej sprawie zrobiła?
Ja wiem (z sieci), że Fundacja Era Parowozów coś tam robiła, a inne??
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Ty2-1226 dnia Wto 17:22, 16 Mar 2010, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KLAN PALUCHOWSKICH
Dołączył: 19 Lut 2008
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 17:41, 16 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Ty2-1226 napisał: | Arielu, jak Kuba Bogu tak Bóg Kubie. Chciałeś dyskusji to ją masz. Chciałeś dopiec Fundacji, a nawet statutu nie sprawdziłeś. Jak sam wyprowadzasz ciosy poniżej to ma być dobrze? Trochę powagi. |
Ariel i jego dopiekacz
Statut jest jak prawo-jest ...i tyle. Działanie się liczy, tu i teraz. Co z tego ze na papierze nie ma że fundacja wspiera TYLKO PKP Cargo jeśli dotychczas nie wsparła nikogo innego i z tego mi wiadomo tego nie zrobi?
Czy Cargowska fundacja do wspierania Cargo to coś złego ?
Następnym krokiem będzie forumowa komisja śledcza ds. działalności fundacji Era Parowzów, racjonalności wykorzystania środków itp. Tylko czy my aby tego chcemy ?
PS. Byłeś takim gorącym orędownikiem podpisywania swoim imieniem i nazwiskiem postów a nadal oficjalnie wiem o tobie żeś Ty2-1226, boisz się czegoś, wstydzisz ?
PS2. Tradycyjnie przypominam że moje posty to moje prywatne zdanie i absolutnie nie mogą być utożsamiane z jakąkolwiek z organizacji z którymi współpracuję
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez KLAN PALUCHOWSKICH dnia Wto 17:44, 16 Mar 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Ty2-1226
Dołączył: 25 Cze 2009
Posty: 451
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: zza węgła
|
Wysłany: Wto 17:47, 16 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
KLAN PALUCHOWSKICH napisał: | Ariel i jego dopiekacz
Statut jest jak prawo-jest ...i tyle. Działanie się liczy, tu i teraz. Co z tego ze na papierze nie ma że fundacja wspiera TYLKO PKP Cargo jeśli dotychczas nie wsparła nikogo innego i z tego mi wiadomo tego nie zrobi?
Czy Cargowska fundacja do wspierania Cargo to coś złego ?
Następnym krokiem będzie forumowa komisja śledcza ds. działalności fundacji Era Parowzów, racjonalności wykorzystania środków itp. Tylko czy my aby tego chcemy ?
PS. Byłeś takim gorącym orędownikiem podpisywania swoim imieniem i nazwiskiem postów a nadal oficjalnie wiem o tobie żeś Ty2-1226, boisz się czegoś, wstydzisz ?
PS2. Tradycyjnie przypominam że moje posty to moje prywatne zdanie i absolutnie nie mogą być utożsamiane z jakąkolwiek z organizacji z którymi współpracuję |
Klan. Nigdy nie ukrywałem kto się kryje pod nickiem Ty2-1226.
Nigdy nie utożsamiałem Ciebie z żadną organizacją.
Z komisjami śledczymi dajmy sobie siana.
Nie wiem, czy Fundacja EP nie będzie działała na rzecz innych zabytków niż te PKP Cargo.
Pozdrawiam
Piotr Lewandowski
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Robert77
Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 133
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 5/5
|
Wysłany: Wto 18:24, 16 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Piotrze ja się powtórzę. Ludzie mają pretensje o wszystko i do wszystkich byle nie do siebie.
Ludzie sami nic nie robią albo praktycznie nie wiele dla ratowania zabytków kolejnictwa ale wolą opluwać publicznie na forach internetowych. Słowo pisane nie boli i nic nie kosztuje.
Polemika jaką się tu prowadzi jest co najmniej śmieszna i żałosna. Widać, że solą w oku jest Fundacja. Pytam się czemu?
Czy 1% i OPP Fundacji jest czymś złym. Odnoszę wrażenie że tak, ponieważ PSMK starci potencjalnych podatników? Czyżby zazdrość przemawiała??
W kwestii ratowania SN61 ze Szczecina. Nie ma sensu wpisywania tego pojazdu do rejestru zabytków, ponieważ jest to pojazd współczesny.
Również śmiem twierdzić, że żadne stowarzyszenie miłośników kolei nie zrobiło nic aby uratować ten pojazd. Jak zwykle na forach podniósł się wrzask i na tym się rola Miłośników skończyła. Fundacja zaczęła działać aby to szybko uratować.
Bartku, poza tym każdy nawet Ty możesz wystąpić o wpis do rejestru zabytków. Nikt Cię przecież nie zatrzymuje i nie zakazuje. Należy napisać pismo do WKZ i wypełnić białą kartę. Nic prostszego.
Zadam pytanie czemu tego nie zrobiłeś i inni MK? Tylko w swojej odpowiedzi nie zwalaj że to ja powinien zrobić bo biorę za to kasę, a inni to nie... bo co są gorsi?
Druga sprawa.
Ariel, zadam Ci pytanie jakim majątkiem zarządza Fundacja Era Parowozów?
Po za tym zawsze możesz przyjść i popracować na rzecz Fundacji.
Nadal uważam, że ta dyskusja do niczego nie prowadzi.
Cytat: | Ariel Ciechański Pozwolę sobie nie odpowiadać na mniej lub bardziej rozdawane poniżej pasa ciosy - dyskusja ta wszak powoli do niczego konkretnego nie zaczęła prowadzić. |
Ta dyskusja do niczego nie prowadzi i zgadzam się z kolegą Arielem.
Cytat: | Zwłaszcza, że prezentuję tu swoje prywatne zdanie, a jest ono zupełnie nie rozumiem czemu przypisywane organizacji, w której działam. |
Działając w PSMK jesteś utożsamiany z tą organizacją tak jak wielokrotnie podkreślałeś i udowadniałeś mnie. Działa to dokładnie na takiej samej zasadzie.
Ja wypowiadając się tu na forum również wypowiadam się wyłącznie prywatnie.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Robert77 dnia Wto 18:25, 16 Mar 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|