|
www.parowozy.com.pl Parowozy z Wolsztyna
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Szarik`44
Dołączył: 14 Mar 2010
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 1:18, 17 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
@Robert77
Ja wiem co będzie "nie-demagogią". Jak napiszę, że:
fundacja niczym się nie różni od reszty kolejowych OPPków, bo miała tak samo ciężko na starcie, bo nie miała gdzie i czego pokazać, bo uwaga najlepsze - musiała mocno się wysilić żeby zaistnieć i wyjść do ludzi. Ale napisanie czegoś takiego byłoby jak odpowiedź na jedno z pytań w programie "1 z 10" (gorąco wszystkim polecam bardzo poszerza wiedzę):
Pyt. Które płuco człowieka jest większe lewe czy prawe?
Odp. Człowiek nie ma płuc.
czyli bzdura totalna. Bo widzisz ja nigdy nie pisałem, że fundacja jest gorsza i nigdy tak nie uważałem, napisałem za to, że macie lepiej i łatwiej niż inni (dlaczego? czyt. mój poprzedni post)
PSMK było na DTP? Doprawdy? czym? Pewnie tym parowozem co go 3 rok skrobią...
Pewnie chłopakom ze skierniewic jest miło, że chcesz się zrehabilitować ale wybacz wygląda to obleśnie. Generalnie chodzi o to, że dużo osób was widzi. A mało kto z nich wie, że bierzecie i\lub dostajecie za to co robicie kasę i tyle... Ja chętniej oddałbym swoje pieniądze komuś kto wyraźnie ich potrzebuje czyli idea "non profit" żyje i rządzi.
Odnośnie sprawozdania to mnie jako obywatelowi Polskiemu tak samo jak całej reszcie obywateli należy się publiczne ogłoszenie takiego sprawka przez waszą fundację. Niezależnie od waszych wewn. przepisów o rachunkowości. Zapraszam do ustawy o pożytku publicznym i wolontariacie. Natomiast gdzie należy szukać tej ustawy to ja nie będę tłumaczył. Myślę, że sam znajdziesz. Mam też nadzieję, że niebawem będę mógł przeczytać co zrobiła Era w roku 2009 być może zmienię wtedy swoje zdanie o fundacji.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
John C.
Dołączył: 10 Lut 2008
Posty: 281
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Śro 1:46, 17 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
""Popatrz co robi się w PSMK. Przez trzy lata miłośnicy skrobią jeden parowóz i wyskrobać go nie mogą... Same fakty mówią za siebie.""
Po pierwsze Kolego Robercie, PSMK ma ważniejsze zadania niż skrobanie parowozu. Jak zaistnieje taka potrzeba będzie skrobany następne trzy lata . Priorytety są zupełnie inne, jak mowa o faktach. Tobie suche biurko- w celu ratowania zabytków- zapewnia pracodawca. Rozumiem że dyskusja podnosi adrenalinę więc wypisuje się różne żeczy, czasem niepotrzebne. Miłośnicy wypisali na temat Fundacji co im na wątrobie leżało, Fundacja odgryzła się po swojemu i zakończmy ku chwale parowozów czynnych i tych w krzakach.. Przypominam w związku z tą dyskusją że członkowie lub sympatycy PSMK wypowiadają się na forum prywatnie i nie reprezentują stanowiska Zarządu. Zarząd ma inne kanały komunikowania się z Fundacją co łaskawie przypominam i prosze Ariela i Roberta o wyciszenie swoich emocji w najbliższej sympatycznej kawiarni.
Co do truposzy, moje prywatne zdanie jest takie że jak jest okazja należy zachować nawet najgorszego straszaka. Jeśli są osoby które to robią to chwała im i tyle. Skąd jeden z drugim mądral wie jak wykorzysta go następne pokolenie. Może artystycznie (obecnie Wrocław) a może na torach. Części? jaki problem, kasa to bedzie problem nastepnych pokoleń. Nie mój , i nie wasz. Po nas zostaną parowozy (oby)dla następnych TECHNOLOGÓW i Waszych wnuków, o nich już się nie myśli.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez John C. dnia Śro 2:02, 17 Mar 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Ty2-1226
Dołączył: 25 Cze 2009
Posty: 451
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: zza węgła
|
Wysłany: Czw 17:55, 25 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Witam,
Niedługo będą wykonane oględziny parowozów. O wynikach poinformuję.
Pozdrawiam
Ty2-1226
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
stasiek
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: Wto 10:14, 30 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Szarik`44 napisał: |
PSMK było na DTP? Doprawdy? czym? Pewnie tym parowozem co go 3 rok skrobią...
Pewnie chłopakom ze skierniewic jest miło, że chcesz się zrehabilitować ale wybacz wygląda to obleśnie. Generalnie chodzi o to, że dużo osób was widzi. A mało kto z nich wie, że bierzecie i\lub dostajecie za to co robicie kasę i tyle... Ja chętniej oddałbym swoje pieniądze komuś kto wyraźnie ich potrzebuje czyli idea "non profit" żyje i rządzi.
|
chłopacy ze Skierniewic byli na DTP 120 letnim wagonem który w ciagu 2 lat przywrócili do pełnej sprawności.
Ale po co sprawdzać lepiej pisać nie wiedząc
pozdrawiuam
st
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KLAN PALUCHOWSKICH
Dołączył: 19 Lut 2008
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 21:03, 30 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
stasiek napisał: | chłopacy ze Skierniewic byli na DTP 120 letnim wagonem który w ciagu 2 lat przywrócili do pełnej sprawności. |
Nie wiem jak ty ale ja w tym 3 letnim skrobaniu parowozów (o tak oczywiście, bo profesjonalizm mierzymy czas skrobania parowozu) widziałem ironię poprostu
Pozdrawiam !
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Krzysiek Laskowice
Dołączył: 08 Kwi 2010
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 17:33, 09 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Kolego miły,sympatyczny z jednej strony masz rację,gdyż po wpisaniu tych maszyn do rejestru na każde ich pomalowanie czy ogólnie ruszenie trzeba mieć ciężkie pozwolenie od konserwatora więc mija się to z celem.Z drugiej zaś strony dzięki temu wpisowi napewno nie pójdą pod palnik,najwyżej zgniją.Nie zapominaj jednak w jakim kraju żyjesz ! Tu jest wszystko możliwe bo prawo chroni bogaczy i układy,najprostszym tego przykładem jest Ol49-17 z Łukowa... Osobiście wolałbym aby te maszyny trafiły w ręcę prywatnego miłośnika.Niestety w naszym kraju takich brakuje,a walka z utrudniającymi nam życie urzędasami to walka z wiatrakami.
Bardzo proszę nie nawoływać do zbyt radykalnych działań.mpmazurek
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Ty2-1226
Dołączył: 25 Cze 2009
Posty: 451
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: zza węgła
|
Wysłany: Czw 16:33, 10 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Witam!
Po dłuższej przerwie miło mi poinformować, że w kwietniu br. były dokonane zapowiedziane oględziny maszyn.
W dniu 17 maja 2010 r. Opolski Wojewódzki Konserwator Zabytków wydał decyzje o wpisaniu nyskich teigreków do rejestru zabytków
Hura, hura, hura!
Konserwatorowi dziękujemy, PKP gratulujemy nowych zabytków.
O dalszych krokach poinformuję.
Pozdr. Ty2-1226
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KLAN PALUCHOWSKICH
Dołączył: 19 Lut 2008
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 22:04, 10 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Cytat: | Hura, hura, hura!
Konserwatorowi dziękujemy, PKP gratulujemy nowych zabytków. Laughing |
Jak chcesz mogę ci codziennie wystawiać wpis do rejestru na te czajniki, mój papier będzie miał taką samą moc jak i tamte. ŻADNĄ, ani to nie ochroni przed korozją ani przed szabrem ani przed niczym innym, jedynie słodko zakonserwuje ten pierdolnik.
Wpisz SN61 w rejestr, wtedy to będzie miało jakiś sens i pożytek.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Ty2-1226
Dołączył: 25 Cze 2009
Posty: 451
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: zza węgła
|
Wysłany: Czw 22:10, 10 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
A róbta co chceta. Możecie sobie Klan Paluchowskich nawet przejechać paluchem po nieheblowanej desce jeśli sprawia Tobie to przyjemność.
Wpis został dokonany. Dla nas to się liczy, a nie co, kto i na kogo, gdzie napisał.
Miłego wieczoru.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Ty2-1226 dnia Czw 22:10, 10 Cze 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Szepol
Dołączył: 07 Lut 2008
Posty: 231
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 32 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wałbrzych
|
Wysłany: Czw 22:57, 10 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
KLAN PALUCHOWSKICH napisał: | Wpisz SN61 w rejestr, wtedy to będzie miało jakiś sens i pożytek. |
Skoro będzie miało sens i pożytek, jak sam twierdzisz, to wpisz Ty. Czekam niecierpliwie na relacje.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Ariel Ciechański
Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 782
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 31 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Skierniewice
|
Wysłany: Nie 2:07, 13 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Szepol napisał: |
Skoro będzie miało sens i pożytek, jak sam twierdzisz, to wpisz Ty. Czekam niecierpliwie na relacje. |
Łukasz, zdaje się nie wyczuwasz pewnej ironii w wypowiedzi Bartka...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Ariel Ciechański
Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 782
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 31 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Skierniewice
|
Wysłany: Pon 10:25, 06 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Ty2-1226 napisał: | Witam!
Po dłuższej przerwie miło mi poinformować, że w kwietniu br. były dokonane zapowiedziane oględziny maszyn.
W dniu 17 maja 2010 r. Opolski Wojewódzki Konserwator Zabytków wydał decyzje o wpisaniu nyskich teigreków do rejestru zabytków
Hura, hura, hura!
Konserwatorowi dziękujemy, PKP gratulujemy nowych zabytków.
O dalszych krokach poinformuję.
Pozdr. Ty2-1226 |
A jak mają się zabytki rok po wpisie?? Cóż prezentuje to zdjęcie z 3 czerwca 2011 r....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KubaRally2
Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 208
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 17:33, 11 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Jak widać są dość dobrze schowane ;p
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ziomek?
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 83
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kołobrzeg
|
Wysłany: Sob 23:31, 11 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
To wygląda na nowy rodzaj kamuflażu Teraz tak będą ukrywane parowozy przed złomiarzami.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Ty2-1226
Dołączył: 25 Cze 2009
Posty: 451
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: zza węgła
|
Wysłany: Śro 15:52, 14 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
Ariel Ciechański napisał: | A jak mają się zabytki rok po wpisie?? Cóż prezentuje to zdjęcie z 3 czerwca 2011 r.... |
Zrobiłeś coś sam w tej sprawie, że się udzielasz? Nie? To dobrze Ci radzę, idź do swoich zabawek, albo zrób - cokolwiek pożytecznego - jeszcze lepiej ode mnie, jeśli tylko oczywiście potrafisz, a nie głupio się wymądrzasz.
Wkrótce postaram się wrócić do tematu. Na razie poszło pismo do prezydenta Poznania w sprawie zabrania z Nysy poznańskiego teigreka. Potem przyjdzie czas na drugiego (chciałbym, aby został wyeksponowany w Nysie). Nie od razu Skierniewice zbudowano.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|