Forum www.parowozy.com.pl Strona Główna www.parowozy.com.pl
Parowozy z Wolsztyna
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Ol49-3
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.parowozy.com.pl Strona Główna -> Poczekalnia
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Michal1985




Dołączył: 04 Mar 2010
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa / Wydminy

PostWysłany: Pią 8:39, 13 Maj 2011    Temat postu:

A czy wiadomo coś o ewentualnej trasie przejazdu ,,oelki'' ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MK




Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Środa Wlkp

PostWysłany: Pią 9:14, 13 Maj 2011    Temat postu:

Na 14 maja był plan, ale jak zwykle nie dojdzie do skutku. Transport prawdopodobnie będzie trasą: Białystok-Tłuszcz-Legionowo-Nasielsk-Sierpc-Toruń.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Aterwik




Dołączył: 15 Maj 2011
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 8:55, 15 Maj 2011    Temat postu:

Czy ktoś z Was może wie, czy oelka została już przetransportowana do Torunia?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MK




Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Środa Wlkp

PostWysłany: Nie 20:48, 15 Maj 2011    Temat postu:

Nie, nadal stoi w Białymstoku.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MK




Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Środa Wlkp

PostWysłany: Pon 20:58, 23 Maj 2011    Temat postu:

Prawdopodobnie jutro oelka i wagony około godziny 15 wyjadą do Torunia.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bydgoszcz_waskotorowa




Dołączył: 13 Kwi 2011
Posty: 225
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Pon 21:33, 23 Maj 2011    Temat postu:

MK napisał:
Prawdopodobnie jutro oelka i wagony około godziny 15 wyjadą do Torunia.


Super wiadomość! Czy ktoś będzie miał możliwość fotografowania po drodze?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MK




Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Środa Wlkp

PostWysłany: Pon 21:49, 23 Maj 2011    Temat postu:

Podejrzewam, że będzie tylko możliwość na zasadzie OKP Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tp4




Dołączył: 09 Lut 2008
Posty: 269
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań (Wielkie Księstwo Poznańskie)

PostWysłany: Wto 21:10, 24 Maj 2011    Temat postu:

Właśnie dostałem sms'a od Kol. MK. Mam przekazać, że Ol49-3 właśnie zbliża się do Ełku

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bydgoszcz_waskotorowa




Dołączył: 13 Kwi 2011
Posty: 225
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Śro 6:17, 25 Maj 2011    Temat postu:

Coraz lepsze wiadomości! Mam nadzieję, że o tej porze cały skład już stoi w Toruniu na Kluczykach.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ariel Ciechański




Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 782
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 31 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Skierniewice

PostWysłany: Śro 9:25, 25 Maj 2011    Temat postu:

bydgoszcz_waskotorowa napisał:
Coraz lepsze wiadomości! Mam nadzieję, że o tej porze cały skład już stoi w Toruniu na Kluczykach.


Rotfl. To chyba musieliby setą cały czas walić Very Happy... A zwykle parowozy na zimno wlecze się z prędkością do 50 km/h


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bydgoszcz_waskotorowa




Dołączył: 13 Kwi 2011
Posty: 225
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Śro 10:04, 25 Maj 2011    Temat postu:

Ariel Ciechański napisał:
Rotfl. To chyba musieliby setą cały czas walić Very Happy... A zwykle parowozy na zimno wlecze się z prędkością do 50 km/h



Sądząc po tym, że skład wyruszył z Białegostoku do Ełku, można przypuszczać, że priorytetem było poprowadzenie go najdłużej jak się da pod drutem. Stąd logicznie nakreśla się trasa: Białystok --> Ełk ---(ten odcinek spalinowym)---> Czerwonka --> Olsztyn --> Toruń. Trasa ta ma ok. 420km, a licząc od Ełku ok. 315km. Jadąc setką, Drogi Kolego, skład byłby w Toruniu dziś przed 1. w nocy (wliczając jakieś pół godziny na wymianę lokomotyw). Natomiast przyjmując jazdę z prędkością 50km/h, spokojnie powinni zajechać na Kluczyki między 6. a 7. rano, czyli tak, jak poprzednio napisałem.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ariel Ciechański




Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 782
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 31 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Skierniewice

PostWysłany: Śro 10:16, 25 Maj 2011    Temat postu:

bydgoszcz_waskotorowa napisał:
Natomiast przyjmując jazdę z prędkością 50km/h, spokojnie powinni zajechać na Kluczyki między 6. a 7. rano, czyli tak, jak poprzednio napisałem.


Kolego... Nie ucz ojca dzieci robić Very Happy. 50 km/h to prędkość maksymalna a nie średnia to po pierwsze. Średnią trzeba przyjąć w okolicach 25-30 km/h
Po drugie parowóz co jakiś czas trzeba zatrzymać na oględziny i ewentualne uzupełnienie oleju w łożyskach.
Po trzecie to nie jest jedyny pociąg na linii, a wszak porusza się po liniach jednotorowych więc dochodzą krzyżowania z innymi pociągami.
Po czwarte trzeba zmieniać albo lokomotywę ciągnącą lub chociaż jej maszynistę.

Przykładowe czasy przejazdów:
Częstochowa - Skierniewice, v max 30 km/h. odj 17.52 przyj. ok. drugiej następnego dnia, jazda za osobną lokomotywą
Sosnowiec - Skierniewice, odj 14.35, przyjazd 6.18 po 40 h jazdy z Vmax 40 km/h w rozkładowych pociągach
Ełk- Skierniewice, vmax 30 km/h, odrębny pociąg, ponad 24 h i kilka godzin opóźnienia w stosunku do założonego rozkładu wyłącznie z powodów ruchowych...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bydgoszcz_waskotorowa




Dołączył: 13 Kwi 2011
Posty: 225
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Śro 10:37, 25 Maj 2011    Temat postu:

Skoro Kolega kolejarz z zawodu, to zwracam honor i uznaję powyższe przewidywania.
Mam tylko cichą nadzieję, że nie wyjdzie to aż tak fatalistycznie - szczególnie biorąc pod uwagę, że z założenia nastąpi dwukrotna wymiana lokomotyw i drużyn (zmiana trakcji), a przynajmniej część oględzin oraz smarowań można załatwić podczas krzyżowań.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ariel Ciechański




Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 782
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 31 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Skierniewice

PostWysłany: Śro 10:44, 25 Maj 2011    Temat postu:

bydgoszcz_waskotorowa napisał:
Skoro Kolega kolejarz z zawodu, to zwracam honor i uznaję powyższe przewidywania.

Nie kolejarz, ale praktyk. W paru konwojach zabytkowych gratów brałem udział, z tego część jako kierownik lub nawet organizator.
Kiedyś np jadąc z wagonem z Małaszewicz do Skierniewic wszystko posypało się jak domek z kart, bo przez problemy z luzowaniem wypadliśmy z rozkładu i potem trzymali nas gdzie się tylko dało. W skutek tego musieliśmy od Łukowa jechać pasażerem i dopiero po weekendzie jechać z powrotem, aby przeprowadzić wagon dalej.

bydgoszcz_waskotorowa napisał:

Mam tylko cichą nadzieję, że nie wyjdzie to aż tak fatalistycznie - szczególnie biorąc pod uwagę, że z założenia nastąpi dwukrotna wymiana lokomotyw i drużyn (zmiana trakcji), a przynajmniej część oględzin oraz smarowań można załatwić podczas krzyżowań.


Imho raczej całość na dieslu, ale wymiany nawet drużyn mogą czasami nabić dodatkową godzinę i więcej. Bo ktoś nie dojedzie na czas albo dyspozytor źle zaplanował. No i pytanie czy jadą za osobną lokomotywą czy w rozkładowych towarowych.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mpmazurek




Dołączył: 07 Lut 2008
Posty: 170
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rabka-Zdrój / Kraków

PostWysłany: Śro 11:46, 25 Maj 2011    Temat postu:

Skoro już jesteśmy tacy precyzyjni-prędkość handlowa, nie średnia;)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.parowozy.com.pl Strona Główna -> Poczekalnia Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
Strona 2 z 6

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin