Forum www.parowozy.com.pl Strona Główna www.parowozy.com.pl
Parowozy z Wolsztyna
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Ol49-3
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.parowozy.com.pl Strona Główna -> Poczekalnia
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
damix55




Dołączył: 04 Sty 2009
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 12:30, 20 Lip 2012    Temat postu:

Dlaczego trudno ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MK




Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Środa Wlkp

PostWysłany: Śro 21:53, 01 Sie 2012    Temat postu:

Trudno jest dlatego, że przepisy ustawy prawo zamówień publicznych są dobre dla przetargów na ułożenie chodników. Prawda jest taka, że w tym przypadku to firma startująca w przetargu robi zleceniodawcy łaskę. Z jednej strony mamy urzędników, którzy nie mają pojęcia o przedmiocie zamówienia, a z drugiej przedsiębiorcę, który nie chce wdepnąć w ... mnogie naprawy gwarancyjne. Przestaję wierzyć, że uda się wyremontować trójkę. Samo kupno i organizacja transportu trwało prawie 1,5 roku!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Panewka




Dołączył: 30 Kwi 2008
Posty: 183
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 23:19, 01 Sie 2012    Temat postu:

Jaskółki ćwierkają że jedyny poza grupą PKP wykonawca rewizji nie może wydać wszystkich dokumentów do startowania w przetargu publicznym organizowanym przez Podmiot z tej półki. Ale jaka jest prawda to wie radio techeran

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
łysy




Dołączył: 28 Gru 2009
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 22:58, 21 Paź 2012    Temat postu:

Tym razem jaskółki ćwierkają że zrezygnowano z naprawy i Ol49-3 ma iść na pomnik. Szkoda.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krawczykus




Dołączył: 13 Lut 2008
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Swidnica

PostWysłany: Pon 20:32, 22 Paź 2012    Temat postu:

Też tak niestety słyszałem. Dla mnie tym bardziej szkoda bo brałem udział w konwojowaniu tego parowozu i wagonów z Białegostoku, były wielkie plany i nic.....

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
łysy




Dołączył: 28 Gru 2009
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 22:30, 22 Paź 2012    Temat postu:

krawczykus napisał:
były wielkie plany i nic.....


Szkoda bo pomysł przygotowany był z głową i miał szanse na powodzenie. Mając pieniądze i chcąc coś zrobić zawsze się uda osiągnąć cel, którym w tym przypadku była naprawa parowozu. W tym przypadku zabrakło najwyraźniej chęci. I nigdy coś podobnego się nie uda dopóki urzędy będą tak mało elastycznie podchodzić do tematu. To, że dysponuje się pieniędzmi, nie zawsze oznacza, że wszystko zrobi się samo.
Podkreślam jeszcze raz, że szkoda bo to był jedyny pomysł który miał jakieś perspektywy, których nie ma ani Wolsztyn ani Chabówka ani Jaworzyna. Parowóz Ol49-3 będzie symbolem niemocy polskich urzędów. Tyle na ten temat, chciałbym wierzyć, że jednak jeszcze jest nadzieja ale nie da się.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
AXEL




Dołączył: 19 Lut 2008
Posty: 240
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: W-wa

PostWysłany: Wto 14:12, 23 Paź 2012    Temat postu:

Ale porażka... masakra po prostu !!! Była kasa, były chęci a nie udało się przeskoczyć papierologi i całego tego bałaganu związanego z zamówieniami publicznymi. Cóż, trudno... zapewne to koniec marzeń o czynnym parowozie na tej trasie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ty51infy




Dołączył: 03 Wrz 2012
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: CHORZÓW

PostWysłany: Wto 15:54, 23 Paź 2012    Temat postu:

urzędnicy powinni się teraz zwolnić z pracy, bo są nie udolni i wstyd przynoszą. jak ktoś nie potrafi sobie poradzić ze swoją pracą to się go wypier...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Furia




Dołączył: 30 Sie 2012
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Dopiewo/Poznań

PostWysłany: Wto 17:49, 23 Paź 2012    Temat postu:

No i teraz jest właściwy czas na raban. Mamy maszynę, w całkiem niezłym stanie, z którą da się zrobić coś konkretnego. Temat jest chwytliwy, bo biurokracji i głupoty nikt nie lubi. Może da się coś zrobić, a pamiętajmy że urzędnik lepiej pracuje gdy ktoś mu kamerą po rękach świeci.

Z tego co mi wiadomo - SM41-111 jest robiona na "dzikim zachodzie", Oelka stoi, a co z wagonami? Zabytki klasy zero, większość to jedyne sztuki z niezbyt licznych serii.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mpmazurek




Dołączył: 07 Lut 2008
Posty: 170
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rabka-Zdrój / Kraków

PostWysłany: Wto 18:37, 23 Paź 2012    Temat postu:

łysy napisał:
Podkreślam jeszcze raz, że szkoda bo to był jedyny pomysł który miał jakieś perspektywy, których nie ma ani Wolsztyn ani Chabówka ani Jaworzyna.


Możesz to rozwinąć?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez mpmazurek dnia Wto 18:43, 23 Paź 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zbychu




Dołączył: 23 Sie 2012
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 19:03, 23 Paź 2012    Temat postu:

Furia napisał:
Z tego co mi wiadomo - SM41-111 jest robiona na "dzikim zachodzie", Oelka stoi, a co z wagonami? Zabytki klasy zero, większość to jedyne sztuki z niezbyt licznych serii.

Aktualnie stoją sobie pod chmurką przy dworcu Toruń Główny, razem z piętrusami i innym nieużywanym taborem...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
łysy




Dołączył: 28 Gru 2009
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 19:52, 23 Paź 2012    Temat postu:

mpmazurek napisał:
łysy napisał:
Podkreślam jeszcze raz, że szkoda bo to był jedyny pomysł który miał jakieś perspektywy, których nie ma ani Wolsztyn ani Chabówka ani Jaworzyna.


Możesz to rozwinąć?


Oczywiście. Wolsztyn i Chabówka są zdane na łaskę / niełaskę PKP Cargo i ewentualnie co poniektórych samorządów (głównie dotyczy Wolsztyna). Jaki przychód z tego całego interesu każdy wie. Dopóki będzie taka sytuacja, że ktoś chce to dotować, jakoś będzie to funkcjonować. Jak się odechce to wiadomo co się stanie.
W przypadku projektu kujawsko-pomorskiego było inaczej. Widać, że ktoś przemyślał sprawę i chciał wyeksponować z głową zabytkowy tabor aby przy minimalnej ilości pieniędzy uzyskać jak największy efekt i zysk, co czyniłoby całe przedsięwzięcie chociaż w części opłacalne, w związku z czym byłyby perspektywy na dalszy rozwój.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
John C.




Dołączył: 10 Lut 2008
Posty: 281
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź

PostWysłany: Śro 10:42, 24 Paź 2012    Temat postu:

Jak sie w specyfikacje przetargu publicznego wpisuje wymóg pięcioletniej gwarancji na parowóz to co sie dziwić ze wykonawca sie nie znalazł. To byl chory przetarg i tyle. W normalnych warunkach pewnie wpłynełyby oferty z Czech i Niemiec.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
EŁCKI PASJONAT




Dołączył: 02 Lut 2013
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ełk

PostWysłany: Czw 12:49, 25 Lip 2013    Temat postu:

Witajcie,
Coś się wreszcie ruszyło w temacie Torunia: [link widoczny dla zalogowanych] Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MatysJ




Dołączył: 08 Kwi 2008
Posty: 179
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Czw 14:33, 25 Lip 2013    Temat postu:

Miejmy nadzieję że coś z tego będzie, bo jest to świetny projekt którego byłoby szkoda.
Swoją drogą, w artykule jest napisane że pociągi specjalne ruszą już za rok, z trakcją spalinową jak i parową, a więc jakoś niedługo chyba zacznie się naprawa Oelki, ktoś wie coś więcej na ten temat ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.parowozy.com.pl Strona Główna -> Poczekalnia Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
Strona 5 z 6

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin