|
www.parowozy.com.pl Parowozy z Wolsztyna
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
John C.
Dołączył: 10 Lut 2008
Posty: 281
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Śro 10:30, 29 Gru 2010 Temat postu: Ol49-3 |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
W zasadzie należy trzymać kciuki za.........wytrwałość kujawskich urzedników i podatników. Zakup taboru odbył się za śmieszne pieniądze , górka teraz się zacznie ale mam nadzieję że mają zdolnych menagerów którzy wszystko dokładnie policzyli łącznie z rewizjami Oli. Ale mamy pewne elementy które wyraźnie wskazują że Cargo ma dosyć Wolsztyna skoro świetną maszyne sprzedali. I dobrze , są nadzieje że nie skończy rozwleczona po kątach......................
Swoją drogą ciekawe kto zarobi na rewizji ? za porządne pieniądze i przyzwoicie czy "tanio i dobrze" i trzeba będzie ciągnąć na haku SM ...tak na wszelki wypadek.................................
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Monomach
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 99
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Śro 23:02, 29 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
W sumie podwójna trakcja Ol49-3 + SM41-111 też nie wyglądała by źle Jestem ciekaw tylko, czy to koniec zakupów taboru? 4 wagony to jak sądzę troszkę za mało, jak na obsługę tej trasy. Chyba, że kursy odbywać się będą tylko w wakacje, wtedy rewizje można odbywać poza sezonem, a dokładne przygotowanie taboru przed sezonem pozwoli na w miarę bezproblemowe użytkowanie w okresie wakacyjnym.
Swoją drogą warto by pomyśleć o zmianie przepisów dot. rewizji parowozów - zastępując okresy dwuletnie wymogiem np. wykonania określonego przebiegu. Rewizje dwuletnie parowozów, które jeżdżą okazyjnie, lub prawie wcale (Tr5-65, Ok1-359) to jakaś pomyłka. Przepisy były na czasie, gdy parowozy jeździły jako podstawowy środek trakcyjny, a nie produkt o charakterze stricte turystycznym.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Michal1985
Dołączył: 04 Mar 2010
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa / Wydminy
|
Wysłany: Czw 2:18, 30 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
Ol49-3 od końca kwietnia 2009 stała na terenie białostockiej lokomotywowni...Pamiętam jak zabierali OELKĘ i wagony sypialne do Białegostoku...Chciałbym teraz tylko zapytać...czy transport odbędzie się z Białegostoku przez Warszawę i dalej do Torunia czy może jednak przez Giżycko, Kętrzyn, Olsztyn i Toruń...Wolałbym ten drugi wariant - bo na 1000% obfociłbym ten skład porządnie!
Tak czy inaczej - nie pozostaje nam chyban ic innego jak tylko się cieszyć, prawda?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Szymek
Dołączył: 20 Paź 2010
Posty: 92
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Stęszew
|
Wysłany: Pią 14:34, 31 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
Michal1985 napisał: | nie pozostaje nam chyban ic innego jak tylko się cieszyć, prawda? |
Puki skład nie wyjedzie na trasę nie ma się za bardzo z czego cieszyć
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Michal1985
Dołączył: 04 Mar 2010
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa / Wydminy
|
Wysłany: Pią 18:09, 31 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
No w sumie fakt, ale patrząc na to z innej strony - ''3-ka'' stojąca pod chmurką lub ''rozbierana'' przez amatorów żelaza'' - to jednak wizja bardziej optymistyczna... Zainwestowali, to może jednak coś z tego będzie.
Ciekawe jak sprawa wygląda jeżeli chodzi o kocioł...w sumie ostatni raz pod parą ''3'' była w roku 2001 lub 2002 - brała udział w nagraniach serialu ''Siedlisko''. Później stała w ełckiej szopie...Teoretycznie czynniki atmosferyczne jej nie zniszczyły, złomiarze nie rozkradli - szopa była dozorowana i zamykana, poza tym dyspozytor i inne maszyny - SMki, Gagariny stacjonowały obok na stanowiskach... Ciekawe jaki jest tam stan kotła?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bydgoszcz_waskotorowa
Dołączył: 13 Kwi 2011
Posty: 225
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Czw 8:06, 21 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Chciałbym wrócić do tematu. Ostatnio szukałem informacji na temat postępu tego projektu, ale od czasu ogłoszenia realizacji inwestycji pod koniec zeszłego roku (np. w artykule z pierwszego postu tego tematu), brak jest jakichkolwiek nowych wieści.
Serwis "Wciąż pod parą" wykazuje, że Ol49-3 stoi ciągle w Białymstoku.
Czy ktoś z Was jest może bliżej sprawy? Czy coś się dzieje w kwestii tego projektu, czy też skończyło się tylko na szumnych zapowiedziach?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tp4
Dołączył: 09 Lut 2008
Posty: 269
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań (Wielkie Księstwo Poznańskie)
|
Wysłany: Czw 15:49, 21 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
SM41-111 znajduje się już w Toruniu. Ol49-3 tak jak napisałeś - w Białymstoku
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MK
Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Środa Wlkp
|
Wysłany: Pią 20:31, 22 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Na dzień dzisiejszy termin transportu oelki i wagonów do Torunia to połowa maja.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Filip B.
Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Nowy Dwór Gdański
|
Wysłany: Sob 8:28, 23 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
W pierwotnej wersji miało być to 5 stycznia. Jeśli samo PRZEWIEZIENIE PAROWOZU z Białego do Torunia ma pół roku obsuwy, to w tym tempie całość skończy się tragedią. Każdy kto choć troszkę orientuje się w sprawach parowozowych widzi ile trwają dzisiaj naprawy (Pm36, oba Ty42, Px z Żuław). Cóż... takie czasy. Ale zaraz skończy się okres rozliczeniowy projektu, samorząd zostanie z kupą niesprawnego taboru generującego jedynie problemy... A mogło być tak pięknie.
Pozdrawiam!
FB
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
John C.
Dołączył: 10 Lut 2008
Posty: 281
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Sob 11:29, 23 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Nawet jak sie znajdzie w Toruniu to cienko widze dalsze losy Oli. Życie pokazało że w Kraju pozostał jedynie Interlok który za przyzwoite pieniądze zrobi w miarę należycie maszynę. Za nieprzyzwoite zrobi "na kurs w jedną stronę" jak ostatnio. Należy pamiętać o rodzącej się w bólach Spółce w Wielkopolsce, niewyobrażalne aby owa Spółka topiła kasę w Lesznie i ryzykowała wieczne problemy z parowozami. Więc w Pile będzie tłoczno , jak tam ma się znaleźć jeszcze trójeczka to pojęcia nie mam. Ale są jeszcze przetargi miedzynarodowe a firm w około Polski na szczęście nie brakuje, za granicą byli mądrzejsi -jak zwykle- i nie zaorali radośnie parowozowego zaplecza.
Pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MK
Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Środa Wlkp
|
Wysłany: Sob 18:49, 23 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Filip B. napisał: | W pierwotnej wersji miało być to 5 stycznia. Jeśli samo PRZEWIEZIENIE PAROWOZU z Białego do Torunia ma pół roku obsuwy, to w tym tempie całość skończy się tragedią. |
Pierwotnym terminem tego transportu był 28.12.2010, później data była co tydzień przesuwana, aż nastąpiło załamanie i zastój w sprawie. Wydaje się, że ta obecnie ustalona jest najbardziej prawdopodobną ze wszystkich dotychczas ustalanych. Niestety kierowanie takim projektem wprost z samorządu jest bardzo utrudnione i w tym tempie wątpliwe jest ogłoszenie przetargu na remont czegokolwiek w tym roku, ponieważ najpierw muszą się zakończyć inne prace przygotowawcze.
Trzymajmy kciuki za ten projekt
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
robert
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 19 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Sob 20:04, 23 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Słyszałem, że cena była okrutna za transport tego parowozu
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez robert dnia Sob 20:04, 23 Kwi 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
AXEL
Dołączył: 19 Lut 2008
Posty: 240
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: W-wa
|
Wysłany: Śro 3:57, 11 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
A co oznacza okrutna cena?
Wiem jaka firma ją przewiezie i za jakie pieniądze i nie sądzę żeby była to okrutna cena zważywszy na fakt iż olkę trzeba było przygotować (Gniezno wąskotorowe hehe) a i potem eskortować w trakcie podróży.
Polecam informacje na temat transportu Pt47-50 do Pyskowic.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MK
Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Środa Wlkp
|
Wysłany: Czw 13:59, 12 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Ta cena jest okrutna dla zwykłego zjadacza chleba, ale dla urzędu marszałkowskiego raczej nie. Szkoda tylko, że jak na razie realnej daty transportu nie widać...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|