|
www.parowozy.com.pl Parowozy z Wolsztyna
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Robert77
Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 133
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 5/5
|
Wysłany: Pon 18:48, 28 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
Plan parady podany jest na stronie PKP CARGO. Poniżej wklejam z lekka poprawiony plan imprezy.
Spotykamy się na Parowozowym Show w Wolsztynie.
W dniach 2-4 maja br. Spółka PKP CARGO zaprasza do Wolsztyna (wielkopolskie) na doroczne Parowozowe Show. Główną atrakcją imprezy będzie w dniu 3 maja jubileuszowa XV Parada Parowozów z udziałem rekordowej liczby 21 maszyn z Polski (z Wolsztyna, Chabówki i Jaworzyny Śląskiej), Niemiec, Czech, Węgier i Wielkiej Brytanii. Zaprezentują się m.in. Ok1 - najstarszy czynny polski parowóz, Pm36 - "Piękna Helena", opalany mazutem najszybszy parowóz świata serii 18 201 z Niemiec oraz angielski GWR 5521. Pokazom parowozów i przejazdom pociągów retro będzie towarzyszylo wiele interesujących pokazów i występów artystycznych.
Do zobaczenia w Wolsztynie!
Szczegółowy Program Parowozowego Show zamieszczamy poniżej.
Parowozowe Show w Wolsztynie
2 – 4 maja 2008r.
Program imprezy
DZIEŃ I (piątek)
Rozpoczęcie imprezy o godz. 16:00
Przejazd drezynami
Wystawa „Wieże wodne o zmierzchu”
Pokazy obrządzania parowozów
Prezentacja Zbiorów Sprzętu Ratownictwa technicznego
(atrakcje trwają cały dzień)
21:00 Widowisko „Światło Dźwięk i Para”
ok.22:30 - zakończenie imprezy
DZIEŃ II (sobota)
Przejazdy pociągami retro
Rozpoczęcie imprezy o godz. 10:30
11:00 Pokaz sprawnościowy SOK
11:20 Pokaz sprawnościowy żużlowca UNII TARNÓW
11:30 Licytacja na rzecz Fundacji Era Parowozów
12:00 Występ zespołu VIDEO
13:00 – 15:00 XV PARADA PAROWOZÓW
16:00 - 17:30 Występ zespołu TEXWAY
17:00 - Losowanie nagród wśród darczyńców.
18:00 Zakończenie imprezy
DZIEŃ III (niedziela)
Rozpoczęcie imprezy: 09:45
Przejazdy pociągami retro
11:00 Międzynarodowe Zawody Maszynistów
ok. 15:00 zakończenie imprezy
Rozkład jazdy pociągów
3 maja 2008
9.50 - odjazd poc. Retro Wolsztyn – Nowawieś Mochy , parowóz Ty2-911 [skład wag. Retro CM Pń przejazd ogólnodostępny]. Przewoźnik - PKP CARGO S.A.
10.45 – przyjazd poc. Retro relacji Nowawieś Mochy - Wolsztyn prowadzonego lokomotywą trakcji parowej Ty2-911 [skład wag. Retro CM Pń - przejazd ogólnodostępny dostępny]. Przewoźnik - PKP CARGO S.A.
11.03 – przyjazd poc. relacji Berlin – Wolsztyn prowadzonego lokomotywami w trakcji podwójnej lok. 03 1010 oraz 52 81 77 + 13 wagonów . [lok. i wagony organizatora – Traditionszug Berlin - przejazd dla zamkniętej grupy turystycznej]. Przewoźnik - PKP CARGO S.A.
11.45 – przyjazd poc. relacji Dresden – Cottbus - Wolsztyn - prowadzonego lokomotywą parową 03 2204 [ wł. LDC Cottbus + 7 wagonów salonowych RIC – towarzystwa Muzeum Darmstadt – Kranichstein - przejazd dla zamkniętej grupy turystycznej]. Przewoźnik – PKP CARGO S.A.
12.12 – przyjazd poc. relacji Cottbus – Wolsztyn prowadzonego lokomotywą trakcji parowej 18 201 [ parowóz wł. Towarzystwa Dampfplus GmbH + 11 wagonów własności LDC Cottbus - przejazd dla zamkniętej grupy turystycznej]. Przewoźnik – PKP CARGO S.A.
11.51 – przyjazd poc. nr 67501 relacji Wrocław – Wolsztyn prowadzonego lokomotywami trakcji parowej Tkt48-18 i GWR 5521+9 wagonów [lokomotywy i wagony - Dolnośląski Zakład Przewozów Regionalnych – pociąg ogólnodostępny]. Przewoźnik - PKP Przewozy Regionalne Sp. z o.o.
12.17 – przyjazd poc. rozkładowy nr 77503 relacji Poznań – Leszno - Wolsztyn prowadzonego lokomotywą trakcji parowej Pt47-112+ 9 wagonów [wagony Wielkopolski Zakład Przewozów Regionalnych - przejazd ogólnodostępny ]. Przewoźnik - PKP Przewozy Regionalne Sp. z o.o.
13.00-13.20 Uroczyste otwarcie parady
13.20 – 15.00 XV PARADA PAROWOZÓW z udziałem lokomotyw trakcji parowej: GWR 5521 [Wlk. Brytania], 464 202, 433 002, 423 041, [Czechy], 109.109 [Węgry], 03 1010, 52 8177, 03 2204, 18 201 – Niemcy, Ty2-911, Tr12-25 [Skansen Chabówka], Tkt48 -18 [PR Wrocław], Pm36-2, Pt47-112, Ol49-7,Ol49-69,Ol49-23, Tr5-65, Ok22-31, Ok1-359 - [Zakład Taboru PKP CARGO S.A. w Poznaniu]
15.25 – wyjazd lokomotyw trakcji parowej 18 201, 03 2204, 03 1010 do Leszna [na obrotnicę ] – Leszno przyj. 16.18.
16.05 - wyjazd poc. Retro relacji Wolsztyn – Stefanowo – Wolsztyn prowadzonego lokomotywą trakcji parowej Tr12-25 [skład wag. Retro Wrocław i CM Pń - przejazd ogólnodostępny]. Przewoźnik - PKP CARGO S.A.
17.05 - przyjazd poc. Retro relacji Wolsztyn – Stefanowo – Wolsztyn prowadzonego lokomotywą trakcji parowej Tr12-25.
17.45 - przyjazd lokomotyw trakcji parowej 18 201, 03 1010, 03 22204 z Leszna
[z obrócenia] – Leszno odj. 16.52
18.00 Wyjazd z poc. nr 76500 Hefajstos do Wrocławia z parowozami Tkt48-18 i GWR5521+ skład PR Wrocław – przewoźnik – PKP Przewozy Regionalne Sp. z o.o.
17.50 - wyjazd poc. nr 77501 relacji Wolsztyn - Poznań prowadzonego lokomotywą trakcji parowej Ol49 [wagony Wielkopolski Zakład Przewozów Regionalnych - przejazd ogólnodostępny]. Przewoźnik - PKP Przewozy Regionalne Sp. z o.o.
18.18 - wyjazd poc. relacji Wolsztyn – Cottbus – Dresden prowadzonego lokomotywą trakcji parowej 18 201 + 7 wag.[lok. tow. Dampfplus GmbH + 7 wagonów RIC] Przewoźnik - PKP CARGO S.A.
18.48 – wyjazd poc. relacji Wolsztyn – Cottbus prowadzonego lokomotywą trakcji parowej 03 2204 [lok. i 11 wagonów LDC - przejazd dla zamkniętej grupy turystycznej]. Przewoźnik - PKP CARGO S.A.
19.00 - wyjazd poc. relacji Wolsztyn – Berlin prowadzonego lokomotywami parowymi serii 03 1010 i 52 81 77 + 13 wagonów [lok. i wagony organizatora – Traditionszug Berlin - przejazd dla zamkniętej grupy turystycznej].
Przewoźnik - PKP CARGO S.A.
4 maja 2008
11.30 -12.30 - Stacja Wolsztyn – zawody o tytuł najlepszej drużyny parowozowej
9.30 - wyjazd poc. Retro relacji Wolsztyn – Rakoniewice – Wolsztyn prowadzonego lokomotywą trakcji parowej Tr5-65 [skład wag. Retro CM Pń przejazd ogólnodostępny] – Przewoźnik - PKP CARGO S.A. ( przyjazd ok.10.57)
13.35 - wyjazd poc. Retro relacji Wolsztyn – Nowawieś Mochy – Wolsztyn prowadzonego lokomotywą trakcji parowej Ok1-359 [skład wag. Retro CM Pń. przejazd ogólnodostępny] – Przewoźnik - PKP CARGO S.A. ( przyjazd ok.14.30)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lewar
Dołączył: 07 Lut 2008
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pon 18:49, 28 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
Jeżeli pojawi się choć gram rdzy ,to pełną odpowiedzialność ponosi Era i oczywiście pan Robert. Kto !Pytam się ,kto choć trochę odpowiedzialny zleca wykonanie renowacji tak dużego parowozu, raptem ledwo dwa miesiące przed paradą.
Nie masz Robercie pojęcia o renowacji i malowaniu parowozu. Byłem w Wolsztynie prawie co weekend i widziałem jak zapierniczali od piątku do niedzieli ,od rana do wieczora. Ile godzin stracili przez deszcz ,który im ciągle na łeb padał. A wieczorami to nawet nie chcieli usiąść i pogadać, tak byli zmarnowani od roboty.
Zrobili jak umieli i jak czas im na to pozwolił.
Pytam więc jeszcze raz! Czy zdajesz sobie sprawę Robercie, ile faktycznie potrzeba czasu na porządną odnowę takiego kolosa jak Pt?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Doctor
Dołączył: 10 Lut 2008
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pon 18:51, 28 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
A co sie stało że Era się tak nagle wycofała z finansowania pociągów specjalnych podczas tej całej imprezy?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Robert77
Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 133
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 5/5
|
Wysłany: Pon 19:03, 28 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
Doctor napisał: | A co sie stało że Era się tak nagle wycofała z finansowania pociągów specjalnych podczas tej całej imprezy? |
Odmowa dotacji ze strony Urzędu Marszałkowskiego. Dotacja została przyznana na wydawnictwo, które obecnie jest realizowane.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Doctor
Dołączył: 10 Lut 2008
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pon 19:26, 28 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
Robert77 napisał: |
Na miejscu nie byłem ponieważ prace mam w Warszawie i ciężko co dziennie jeździć do Wolsztyna. Co faktycznie chciałbym tam być i pomagać przy remoncie parowozu. |
No to jak na osobę decydującą/biorącą udział w podejmowaniu decyzji - nie popisałeś się. Rozumiem, że pracując w Warszawie trudno jest co drugi dzień zaglądać do Wolsztyna. Ale żeby wydawać decyzję na podstawie paru fotek i nie oglądania parowozu w ogóle w realu... Kto tak robi....?
Cytat: | Przedstawiam zdjęcia które wzbudzają moje obawy co do jakości wykonania.
[link widoczny dla zalogowanych]
proszę spojrzeć dokładnie na otulinę kotła. |
Może jeszcze nie zdążyli skończyć czyszczenia?
Cytat: | http://www.eraparowozow.pl/images_/pt47-106/PICT7281_.jpg
czołownica jest cała pokryta rdzą. Wygląda to tak jak by była wyskrobana a potem nie zabezpieczona przez dzień lub dwa. Następnie pokryta farbą.
Ze zdjęcia można wywnioskować, że skoro jest już nakładana farba podkładowa powyżej czołownicy to jaki sens było by szlifować rdzę na czołownicy? Przecież wiadomo że jak się szlifuje to leci kurz, który osadza się wszędzie. |
Przecież wiadomo, że jeśli kurz osiądzie na suchej farbie to można go stamtąd zmyć lub zetrzeć...
Cytat: | http://www.eraparowozow.pl/images_/pt47-106/PICT7285_.jpg
Pod budką maszynisty nie została oczyszczona rama parowozu.
|
A może nie było konieczności by ją czyścić do wysokiego połysku?
Podane przeze mnie wątpliwości nie są jedynymi możliwymi w tej sytuacji. Łatwo podważyć podstawy Twoich decyzji Robercie.
Najazdu na t-o w kontekście powyższego komentować nie będę. Zza klawiatury każdy jest mądry.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Robert77
Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 133
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 5/5
|
Wysłany: Pon 19:38, 28 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
Nie będę wdawał się już w zbędne dyskusje. Forum pozostawiam fachowcom od parowozów i wirtuozom klawiatury. Widać że na niczym się nie znam...
Przyjąłem do wiadomości.
Pozdrawiam
PS. Nie chcę już zaśmiecać wątku o paradzie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
t-o
Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 223
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: stąd
|
Wysłany: Pon 19:44, 28 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
Widać że Towarzystwo Przyjaciół Wolsztyńskiej Parowozowni potrafi zrobić porządny pociąg na 173 kilometry, a biedna Era do Stefanowa (16 kilometrów) nie może sie wybrać...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pepa_Rider25
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 89
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Złotów\Poznań
|
Wysłany: Pon 20:02, 28 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
lewar: Cytat: | Jeżeli pojawi się choć gram rdzy ,to pełną odpowiedzialność ponosi Era i oczywiście pan Robert. |
1. Jeśli dobrze sie orientuje jest to pierwsza tak renowacja w Wolsztynie przeprowadzona przez Erę. Postanowili odmalować i to zrobili. Jak?? nie widzialem nie oceniam. Jeśli źle to pewnie nauczą sie na błędach i zrobia następnym razem lepiej.
2. Skoro jest taka "nagonka" na Erę i pana Roberta, to ja proponuje żeby Erą nie przeprowadzała wiecej takich akcji... Niech maszyna dalej rdzewieją...
3. Moze lepiej zastanowić się kto jest odpowiedzialny za stan parowozu z przed roku, dlaczego zardzewiał??
4. Ja jako MK, Erze i panu Robertowi mogę powiedzieć jedynie: DZIĘKUJE! Parowóz mojej ulubionej serii wygląda dużo lepiej niż rok temu
t-o: Cytat: | Widać że Towarzystwo Przyjaciół Wolsztyńskiej Parowozowni potrafi zrobić porządny pociąg na 173 kilometry, a biedna Era do Stefanowa (16 kilometrów) nie może sie wybrać... |
1. Skoro taka biedna , to prosze sie zorientować ile pieniędzy na odmalowanie Pt zostało zebrane a ile Era dołożyła.
2. Ja osobiście wole odmalowany Parowóz niż przejażdzkę
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Pepa_Rider25 dnia Pon 20:05, 28 Kwi 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
t-o
Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 223
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: stąd
|
Wysłany: Pon 20:12, 28 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
Pepa_Rider25 napisał: |
1. Skoro taka biedna , to prosze sie zorientować ile pieniędzy na odmalowanie Pt zostało zebrane a ile Era dołożyła.
2. Ja osobiście wole odmalowany Parowóz niż przejażdzkę
Pozdrawiam |
ad. 1 Ano właśnie ile dołożyła???? To pomyśl sobie jak wielkie pieniądze Era Parowozów wyłożyła w zeszłym roku na pociągi do Tuchorzy, bo wtedy to Era była "spiritus movens" tych przejażdżek.
ad.2 to, że wolisz to twoja sprawa ale zabytki kolei to nie tylko oglądanie ich na pomnikach ale szeroko pojęte obcowanie z nimi, a najlepszym na to sposobem są:
- Po pierwsze społeczne akcje odmalowywania parowozów (np Skierniewice, Jaworzyna Śląska i inne), a
- po drugie uczestnictwo w przejazdach pociągów retro. Już samo fotografowanie to kontakt jedynie "drugiego stopnia" podobnie jak samo oglądanie.
Zaś szczytem marzeń jest połączenia jednego z drugim, co miało miejsce na przykład 12 kwietnia w Wolsztynie.... otóż członkowie TPWP sami pomalowali parowóz, wedle prawdy historycznej, następnie skonsumowali w jego cieniu kiełbachy z grilla, aby na drugi dzień jechać pociągiem retro... Czy jest coś ciekawszego???
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Robert77
Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 133
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 5/5
|
Wysłany: Pon 20:14, 28 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
Pepa_Rider25 napisał: | lewar: Cytat: | Jeżeli pojawi się choć gram rdzy ,to pełną odpowiedzialność ponosi Era i oczywiście pan Robert. |
1. Jeśli dobrze sie orientuje jest to pierwsza tak renowacja w Wolsztynie przeprowadzona przez Erę. Postanowili odmalować i to zrobili. Jak?? nie widzialem nie oceniam. Jeśli źle to pewnie nauczą sie na błędach i zrobia następnym razem lepiej.
2. Skoro jest taka "nagonka" na Erę i pana Roberta, to ja proponuje żeby Erą nie przeprowadzała wiecej takich akcji... Niech maszyna dalej rdzewieją...
3. Moze lepiej zastanowić się kto jest odpowiedzialny za stan parowozu z przed roku, dlaczego zardzewiał??
4. Ja jako MK, Erze i panu Robertowi mogę powiedzieć jedynie: DZIĘKUJE! Parowóz mojej ulubionej serii wygląda dużo lepiej niż rok temu
t-o: Cytat: | Widać że Towarzystwo Przyjaciół Wolsztyńskiej Parowozowni potrafi zrobić porządny pociąg na 173 kilometry, a biedna Era do Stefanowa (16 kilometrów) nie może sie wybrać... |
1. Skoro taka biedna , to prosze sie zorientować ile pieniędzy na odmalowanie Pt zostało zebrane a ile Era dołożyła.
2. Ja osobiście wole odmalowany Parowóz niż przejażdzkę
Pozdrawiam |
To ja dziękuję za miłe słowa poparcia od osoby niezależnej, która rozumie problem remontu Pt47-106.
Pierwszy sensowny głos w tej przepychance słownej.
Dodam, że nie jest to prosta operacja. Było sporo problemów w kwestii formalnej jak i technicznej a nie wspomnę o finansowej.
Proponuję najpierw zastanowić się nad tym co się pisze i krytykuje.
Kwestia uruchomienia pociągów:
T-o jak wiesz ile kosztowało uruchomienie pociągu dla TPWP to średnio pomnóż to przez ilość planowanych pociągów. Wyjdzie Ci suma ok. 50 tyś. zł. Jeśli masz tyle pieniędzy i zapłacisz to pojedziemy... nawet na koniec świata. Dlatego zastanów się co piszesz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
t-o
Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 223
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: stąd
|
Wysłany: Pon 20:24, 28 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
Robert77 napisał: |
T-o jak wiesz ile kosztowało uruchomienie pociągu dla TPWP to średnio pomnóż to przez ilość planowanych pociągów. Wyjdzie Ci suma ok. 50 tyś. zł. Jeśli masz tyle pieniędzy i zapłacisz to pojedziemy... nawet na koniec świata. Dlatego zastanów się co piszesz. |
A po co mnożyć??? Jako specjalista EP pewnie wiesz (choć z powyższego postu to jakoś nie wynika) skąd się bierze cena za pociąg... wiec jeśli porównujesz całodzienny pociąg ze zmianą drużyn na parowozie, z podsyłem składu do Leszna i podsyłem wagonów retro z Poznania, do pociągów gdzie wagoniki są na miejscu trasa jest dość krótka nie potrzeba wodować ani wielce kombinować z omijaniem pociągów rozkładowych to gratuluje obeznania. A może jesteś na tyle genialny, że sam potrafisz mi na poczekaniu zrobić kalkulacje na pociąg retro do Stefanowa????
Pociąg TPWP kosztował x złotych i tyle zostało za niego zapłacone. W czym problem? Nie powiesz mi że te klika pociągów do Stefanowa i Rakoniewic będzie kosztowało jak za pociąg TPWP pomnożone przez ich liczbę??? Nie wiem kto w te brednie uwierzy...
A znów za 50 tysięcy na koniec świata nie zajedziesz... nie wiem czy z Wolsztyna byś na drugi koniec Polski za tyle dojechał
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Robert77
Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 133
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 5/5
|
Wysłany: Pon 20:36, 28 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
T-o Twoje rozumowanie jest genialne...
Mam już dość bezsensownej polemiki. Ja się na niczym nie znam ok. Niech już tak będzie...
... mądrzejszym trzeba ustąpić.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tomek
Dołączył: 08 Lut 2008
Posty: 111
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Gniezno
|
Wysłany: Pon 20:46, 28 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
Robert77 napisał: | Zaprezentują się m.in. Ok1 - najstarszy czynny polski parowóz, Pm36 - "Piękna Helena" |
Od kiedy? A przepraszam Ok22-31, który to rocznik?
Tomek
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lewar
Dołączył: 07 Lut 2008
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pon 22:05, 28 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
No pięknie! A zaczęło sie od zdjęcia pana malarza przy pracy?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
John C.
Dołączył: 10 Lut 2008
Posty: 281
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Pon 23:20, 28 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
Robert77 napisał: | Nie będę wdawał się już w zbędne dyskusje. Forum pozostawiam fachowcom od parowozów i wirtuozom klawiatury. Widać że na niczym się nie znam...
Przyjąłem do wiadomości.
Pozdrawiam
PS. Nie chcę już zaśmiecać wątku o paradzie. |
Wypraszam sobie takie kończenie dyskusji . Zadałem proste pytanie o zabezbieczenie społecznych pieniędzy wydanych na malowanie Pt47. Jeśli będzie wszystko jak należy to OK, kto odpowie jak kasa złuszczy się razem z farbą albo wyblaknie po roku , takich przypadków aż nadto na kolei. Jeśli Pan Robert wydaje społeczne pieniądze to na pytania o nie musi odpowiadać.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|