Forum www.parowozy.com.pl Strona Główna www.parowozy.com.pl
Parowozy z Wolsztyna
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Parada Parowozów -Wolsztyn 2008r
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 15, 16, 17  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.parowozy.com.pl Strona Główna -> Poczekalnia
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Robert77




Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 133
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 5/5

PostWysłany: Pon 18:48, 28 Kwi 2008    Temat postu:

Plan parady podany jest na stronie PKP CARGO. Poniżej wklejam z lekka poprawiony plan imprezy.


Spotykamy się na Parowozowym Show w Wolsztynie.



W dniach 2-4 maja br. Spółka PKP CARGO zaprasza do Wolsztyna (wielkopolskie) na doroczne Parowozowe Show. Główną atrakcją imprezy będzie w dniu 3 maja jubileuszowa XV Parada Parowozów z udziałem rekordowej liczby 21 maszyn z Polski (z Wolsztyna, Chabówki i Jaworzyny Śląskiej), Niemiec, Czech, Węgier i Wielkiej Brytanii. Zaprezentują się m.in. Ok1 - najstarszy czynny polski parowóz, Pm36 - "Piękna Helena", opalany mazutem najszybszy parowóz świata serii 18 201 z Niemiec oraz angielski GWR 5521. Pokazom parowozów i przejazdom pociągów retro będzie towarzyszylo wiele interesujących pokazów i występów artystycznych.

Do zobaczenia w Wolsztynie!

Szczegółowy Program Parowozowego Show zamieszczamy poniżej.



Parowozowe Show w Wolsztynie

2 – 4 maja 2008r.



Program imprezy



DZIEŃ I (piątek)

Rozpoczęcie imprezy o godz. 16:00

Przejazd drezynami

Wystawa „Wieże wodne o zmierzchu”

Pokazy obrządzania parowozów

Prezentacja Zbiorów Sprzętu Ratownictwa technicznego

(atrakcje trwają cały dzień)

21:00 Widowisko „Światło Dźwięk i Para”

ok.22:30 - zakończenie imprezy





DZIEŃ II (sobota)

Przejazdy pociągami retro

Rozpoczęcie imprezy o godz. 10:30

11:00 Pokaz sprawnościowy SOK

11:20 Pokaz sprawnościowy żużlowca UNII TARNÓW

11:30 Licytacja na rzecz Fundacji Era Parowozów

12:00 Występ zespołu VIDEO

13:00 – 15:00 XV PARADA PAROWOZÓW

16:00 - 17:30 Występ zespołu TEXWAY

17:00 - Losowanie nagród wśród darczyńców.

18:00 Zakończenie imprezy





DZIEŃ III (niedziela)

Rozpoczęcie imprezy: 09:45

Przejazdy pociągami retro

11:00 Międzynarodowe Zawody Maszynistów

ok. 15:00 zakończenie imprezy







Rozkład jazdy pociągów



3 maja 2008



9.50 - odjazd poc. Retro Wolsztyn – Nowawieś Mochy , parowóz Ty2-911 [skład wag. Retro CM Pń przejazd ogólnodostępny]. Przewoźnik - PKP CARGO S.A.

10.45 – przyjazd poc. Retro relacji Nowawieś Mochy - Wolsztyn prowadzonego lokomotywą trakcji parowej Ty2-911 [skład wag. Retro CM Pń - przejazd ogólnodostępny dostępny]. Przewoźnik - PKP CARGO S.A.

11.03 – przyjazd poc. relacji Berlin – Wolsztyn prowadzonego lokomotywami w trakcji podwójnej lok. 03 1010 oraz 52 81 77 + 13 wagonów . [lok. i wagony organizatora – Traditionszug Berlin - przejazd dla zamkniętej grupy turystycznej]. Przewoźnik - PKP CARGO S.A.

11.45 – przyjazd poc. relacji Dresden – Cottbus - Wolsztyn - prowadzonego lokomotywą parową 03 2204 [ wł. LDC Cottbus + 7 wagonów salonowych RIC – towarzystwa Muzeum Darmstadt – Kranichstein - przejazd dla zamkniętej grupy turystycznej]. Przewoźnik – PKP CARGO S.A.

12.12 – przyjazd poc. relacji Cottbus – Wolsztyn prowadzonego lokomotywą trakcji parowej 18 201 [ parowóz wł. Towarzystwa Dampfplus GmbH + 11 wagonów własności LDC Cottbus - przejazd dla zamkniętej grupy turystycznej]. Przewoźnik – PKP CARGO S.A.

11.51 – przyjazd poc. nr 67501 relacji Wrocław – Wolsztyn prowadzonego lokomotywami trakcji parowej Tkt48-18 i GWR 5521+9 wagonów [lokomotywy i wagony - Dolnośląski Zakład Przewozów Regionalnych – pociąg ogólnodostępny]. Przewoźnik - PKP Przewozy Regionalne Sp. z o.o.



12.17 – przyjazd poc. rozkładowy nr 77503 relacji Poznań – Leszno - Wolsztyn prowadzonego lokomotywą trakcji parowej Pt47-112+ 9 wagonów [wagony Wielkopolski Zakład Przewozów Regionalnych - przejazd ogólnodostępny ]. Przewoźnik - PKP Przewozy Regionalne Sp. z o.o.



13.00-13.20 Uroczyste otwarcie parady



13.20 – 15.00 XV PARADA PAROWOZÓW z udziałem lokomotyw trakcji parowej: GWR 5521 [Wlk. Brytania], 464 202, 433 002, 423 041, [Czechy], 109.109 [Węgry], 03 1010, 52 8177, 03 2204, 18 201 – Niemcy, Ty2-911, Tr12-25 [Skansen Chabówka], Tkt48 -18 [PR Wrocław], Pm36-2, Pt47-112, Ol49-7,Ol49-69,Ol49-23, Tr5-65, Ok22-31, Ok1-359 - [Zakład Taboru PKP CARGO S.A. w Poznaniu]



15.25 – wyjazd lokomotyw trakcji parowej 18 201, 03 2204, 03 1010 do Leszna [na obrotnicę ] – Leszno przyj. 16.18.

16.05 - wyjazd poc. Retro relacji Wolsztyn – Stefanowo – Wolsztyn prowadzonego lokomotywą trakcji parowej Tr12-25 [skład wag. Retro Wrocław i CM Pń - przejazd ogólnodostępny]. Przewoźnik - PKP CARGO S.A.

17.05 - przyjazd poc. Retro relacji Wolsztyn – Stefanowo – Wolsztyn prowadzonego lokomotywą trakcji parowej Tr12-25.

17.45 - przyjazd lokomotyw trakcji parowej 18 201, 03 1010, 03 22204 z Leszna

[z obrócenia] – Leszno odj. 16.52

18.00 Wyjazd z poc. nr 76500 Hefajstos do Wrocławia z parowozami Tkt48-18 i GWR5521+ skład PR Wrocław – przewoźnik – PKP Przewozy Regionalne Sp. z o.o.

17.50 - wyjazd poc. nr 77501 relacji Wolsztyn - Poznań prowadzonego lokomotywą trakcji parowej Ol49 [wagony Wielkopolski Zakład Przewozów Regionalnych - przejazd ogólnodostępny]. Przewoźnik - PKP Przewozy Regionalne Sp. z o.o.

18.18 - wyjazd poc. relacji Wolsztyn – Cottbus – Dresden prowadzonego lokomotywą trakcji parowej 18 201 + 7 wag.[lok. tow. Dampfplus GmbH + 7 wagonów RIC] Przewoźnik - PKP CARGO S.A.

18.48 – wyjazd poc. relacji Wolsztyn – Cottbus prowadzonego lokomotywą trakcji parowej 03 2204 [lok. i 11 wagonów LDC - przejazd dla zamkniętej grupy turystycznej]. Przewoźnik - PKP CARGO S.A.

19.00 - wyjazd poc. relacji Wolsztyn – Berlin prowadzonego lokomotywami parowymi serii 03 1010 i 52 81 77 + 13 wagonów [lok. i wagony organizatora – Traditionszug Berlin - przejazd dla zamkniętej grupy turystycznej].

Przewoźnik - PKP CARGO S.A.



4 maja 2008



11.30 -12.30 - Stacja Wolsztyn – zawody o tytuł najlepszej drużyny parowozowej



9.30 - wyjazd poc. Retro relacji Wolsztyn – Rakoniewice – Wolsztyn prowadzonego lokomotywą trakcji parowej Tr5-65 [skład wag. Retro CM Pń przejazd ogólnodostępny] – Przewoźnik - PKP CARGO S.A. ( przyjazd ok.10.57)



13.35 - wyjazd poc. Retro relacji Wolsztyn – Nowawieś Mochy – Wolsztyn prowadzonego lokomotywą trakcji parowej Ok1-359 [skład wag. Retro CM Pń. przejazd ogólnodostępny] – Przewoźnik - PKP CARGO S.A. ( przyjazd ok.14.30)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lewar




Dołączył: 07 Lut 2008
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pon 18:49, 28 Kwi 2008    Temat postu:

Jeżeli pojawi się choć gram rdzy ,to pełną odpowiedzialność ponosi Era i oczywiście pan Robert. Kto !Pytam się ,kto choć trochę odpowiedzialny zleca wykonanie renowacji tak dużego parowozu, raptem ledwo dwa miesiące przed paradą.
Nie masz Robercie pojęcia o renowacji i malowaniu parowozu. Byłem w Wolsztynie prawie co weekend i widziałem jak zapierniczali od piątku do niedzieli ,od rana do wieczora. Ile godzin stracili przez deszcz ,który im ciągle na łeb padał. A wieczorami to nawet nie chcieli usiąść i pogadać, tak byli zmarnowani od roboty.
Zrobili jak umieli i jak czas im na to pozwolił.
Pytam więc jeszcze raz! Czy zdajesz sobie sprawę Robercie, ile faktycznie potrzeba czasu na porządną odnowę takiego kolosa jak Pt?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Doctor




Dołączył: 10 Lut 2008
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pon 18:51, 28 Kwi 2008    Temat postu:

A co sie stało że Era się tak nagle wycofała z finansowania pociągów specjalnych podczas tej całej imprezy?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Robert77




Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 133
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 5/5

PostWysłany: Pon 19:03, 28 Kwi 2008    Temat postu:

Doctor napisał:
A co sie stało że Era się tak nagle wycofała z finansowania pociągów specjalnych podczas tej całej imprezy?


Odmowa dotacji ze strony Urzędu Marszałkowskiego. Dotacja została przyznana na wydawnictwo, które obecnie jest realizowane.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Doctor




Dołączył: 10 Lut 2008
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pon 19:26, 28 Kwi 2008    Temat postu:

Robert77 napisał:

Na miejscu nie byłem ponieważ prace mam w Warszawie i ciężko co dziennie jeździć do Wolsztyna. Co faktycznie chciałbym tam być i pomagać przy remoncie parowozu.


No to jak na osobę decydującą/biorącą udział w podejmowaniu decyzji - nie popisałeś się. Rozumiem, że pracując w Warszawie trudno jest co drugi dzień zaglądać do Wolsztyna. Ale żeby wydawać decyzję na podstawie paru fotek i nie oglądania parowozu w ogóle w realu... Kto tak robi....?

Cytat:
Przedstawiam zdjęcia które wzbudzają moje obawy co do jakości wykonania.
[link widoczny dla zalogowanych]
proszę spojrzeć dokładnie na otulinę kotła.


Może jeszcze nie zdążyli skończyć czyszczenia?

Cytat:
http://www.eraparowozow.pl/images_/pt47-106/PICT7281_.jpg
czołownica jest cała pokryta rdzą. Wygląda to tak jak by była wyskrobana a potem nie zabezpieczona przez dzień lub dwa. Następnie pokryta farbą.
Ze zdjęcia można wywnioskować, że skoro jest już nakładana farba podkładowa powyżej czołownicy to jaki sens było by szlifować rdzę na czołownicy? Przecież wiadomo że jak się szlifuje to leci kurz, który osadza się wszędzie.


Przecież wiadomo, że jeśli kurz osiądzie na suchej farbie to można go stamtąd zmyć lub zetrzeć...

Cytat:
http://www.eraparowozow.pl/images_/pt47-106/PICT7285_.jpg
Pod budką maszynisty nie została oczyszczona rama parowozu.

A może nie było konieczności by ją czyścić do wysokiego połysku?

Podane przeze mnie wątpliwości nie są jedynymi możliwymi w tej sytuacji. Łatwo podważyć podstawy Twoich decyzji Robercie.

Najazdu na t-o w kontekście powyższego komentować nie będę. Zza klawiatury każdy jest mądry.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Robert77




Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 133
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 5/5

PostWysłany: Pon 19:38, 28 Kwi 2008    Temat postu:

Nie będę wdawał się już w zbędne dyskusje. Forum pozostawiam fachowcom od parowozów i wirtuozom klawiatury. Widać że na niczym się nie znam...
Przyjąłem do wiadomości.
Pozdrawiam
PS. Nie chcę już zaśmiecać wątku o paradzie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
t-o




Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 223
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: stąd

PostWysłany: Pon 19:44, 28 Kwi 2008    Temat postu:

Widać że Towarzystwo Przyjaciół Wolsztyńskiej Parowozowni potrafi zrobić porządny pociąg na 173 kilometry, a biedna Era do Stefanowa (16 kilometrów) nie może sie wybrać... Confused

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pepa_Rider25




Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 89
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Złotów\Poznań

PostWysłany: Pon 20:02, 28 Kwi 2008    Temat postu:

lewar:
Cytat:
Jeżeli pojawi się choć gram rdzy ,to pełną odpowiedzialność ponosi Era i oczywiście pan Robert.

1. Jeśli dobrze sie orientuje jest to pierwsza tak renowacja w Wolsztynie przeprowadzona przez Erę. Postanowili odmalować i to zrobili. Jak?? nie widzialem nie oceniam. Jeśli źle to pewnie nauczą sie na błędach i zrobia następnym razem lepiej.

2. Skoro jest taka "nagonka" na Erę i pana Roberta, to ja proponuje żeby Erą nie przeprowadzała wiecej takich akcji... Niech maszyna dalej rdzewieją...

3. Moze lepiej zastanowić się kto jest odpowiedzialny za stan parowozu z przed roku, dlaczego zardzewiał??

4. Ja jako MK, Erze i panu Robertowi mogę powiedzieć jedynie: DZIĘKUJE! Parowóz mojej ulubionej serii wygląda dużo lepiej niż rok temu

t-o:
Cytat:
Widać że Towarzystwo Przyjaciół Wolsztyńskiej Parowozowni potrafi zrobić porządny pociąg na 173 kilometry, a biedna Era do Stefanowa (16 kilometrów) nie może sie wybrać...


1. Skoro taka biedna , to prosze sie zorientować ile pieniędzy na odmalowanie Pt zostało zebrane a ile Era dołożyła.

2. Ja osobiście wole odmalowany Parowóz niż przejażdzkę

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Pepa_Rider25 dnia Pon 20:05, 28 Kwi 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
t-o




Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 223
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: stąd

PostWysłany: Pon 20:12, 28 Kwi 2008    Temat postu:

Pepa_Rider25 napisał:


1. Skoro taka biedna , to prosze sie zorientować ile pieniędzy na odmalowanie Pt zostało zebrane a ile Era dołożyła.

2. Ja osobiście wole odmalowany Parowóz niż przejażdzkę

Pozdrawiam


ad. 1 Ano właśnie ile dołożyła???? To pomyśl sobie jak wielkie pieniądze Era Parowozów wyłożyła w zeszłym roku na pociągi do Tuchorzy, bo wtedy to Era była "spiritus movens" tych przejażdżek.

ad.2 to, że wolisz to twoja sprawa ale zabytki kolei to nie tylko oglądanie ich na pomnikach ale szeroko pojęte obcowanie z nimi, a najlepszym na to sposobem są:
- Po pierwsze społeczne akcje odmalowywania parowozów (np Skierniewice, Jaworzyna Śląska i inne), a
- po drugie uczestnictwo w przejazdach pociągów retro. Już samo fotografowanie to kontakt jedynie "drugiego stopnia" podobnie jak samo oglądanie.
Zaś szczytem marzeń jest połączenia jednego z drugim, co miało miejsce na przykład 12 kwietnia w Wolsztynie.... otóż członkowie TPWP sami pomalowali parowóz, wedle prawdy historycznej, następnie skonsumowali w jego cieniu kiełbachy z grilla, aby na drugi dzień jechać pociągiem retro... Czy jest coś ciekawszego???


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Robert77




Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 133
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 5/5

PostWysłany: Pon 20:14, 28 Kwi 2008    Temat postu:

Pepa_Rider25 napisał:
lewar:
Cytat:
Jeżeli pojawi się choć gram rdzy ,to pełną odpowiedzialność ponosi Era i oczywiście pan Robert.

1. Jeśli dobrze sie orientuje jest to pierwsza tak renowacja w Wolsztynie przeprowadzona przez Erę. Postanowili odmalować i to zrobili. Jak?? nie widzialem nie oceniam. Jeśli źle to pewnie nauczą sie na błędach i zrobia następnym razem lepiej.

2. Skoro jest taka "nagonka" na Erę i pana Roberta, to ja proponuje żeby Erą nie przeprowadzała wiecej takich akcji... Niech maszyna dalej rdzewieją...

3. Moze lepiej zastanowić się kto jest odpowiedzialny za stan parowozu z przed roku, dlaczego zardzewiał??

4. Ja jako MK, Erze i panu Robertowi mogę powiedzieć jedynie: DZIĘKUJE! Parowóz mojej ulubionej serii wygląda dużo lepiej niż rok temu

t-o:
Cytat:
Widać że Towarzystwo Przyjaciół Wolsztyńskiej Parowozowni potrafi zrobić porządny pociąg na 173 kilometry, a biedna Era do Stefanowa (16 kilometrów) nie może sie wybrać...


1. Skoro taka biedna , to prosze sie zorientować ile pieniędzy na odmalowanie Pt zostało zebrane a ile Era dołożyła.

2. Ja osobiście wole odmalowany Parowóz niż przejażdzkę

Pozdrawiam


To ja dziękuję za miłe słowa poparcia od osoby niezależnej, która rozumie problem remontu Pt47-106.
Pierwszy sensowny głos w tej przepychance słownej.
Dodam, że nie jest to prosta operacja. Było sporo problemów w kwestii formalnej jak i technicznej a nie wspomnę o finansowej.

Proponuję najpierw zastanowić się nad tym co się pisze i krytykuje.

Kwestia uruchomienia pociągów:

T-o jak wiesz ile kosztowało uruchomienie pociągu dla TPWP to średnio pomnóż to przez ilość planowanych pociągów. Wyjdzie Ci suma ok. 50 tyś. zł. Jeśli masz tyle pieniędzy i zapłacisz to pojedziemy... nawet na koniec świata. Dlatego zastanów się co piszesz.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
t-o




Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 223
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: stąd

PostWysłany: Pon 20:24, 28 Kwi 2008    Temat postu:

Robert77 napisał:

T-o jak wiesz ile kosztowało uruchomienie pociągu dla TPWP to średnio pomnóż to przez ilość planowanych pociągów. Wyjdzie Ci suma ok. 50 tyś. zł. Jeśli masz tyle pieniędzy i zapłacisz to pojedziemy... nawet na koniec świata. Dlatego zastanów się co piszesz.


A po co mnożyć??? Jako specjalista EP pewnie wiesz (choć z powyższego postu to jakoś nie wynika) skąd się bierze cena za pociąg... wiec jeśli porównujesz całodzienny pociąg ze zmianą drużyn na parowozie, z podsyłem składu do Leszna i podsyłem wagonów retro z Poznania, do pociągów gdzie wagoniki są na miejscu trasa jest dość krótka nie potrzeba wodować ani wielce kombinować z omijaniem pociągów rozkładowych to gratuluje obeznania. A może jesteś na tyle genialny, że sam potrafisz mi na poczekaniu zrobić kalkulacje na pociąg retro do Stefanowa????

Pociąg TPWP kosztował x złotych i tyle zostało za niego zapłacone. W czym problem? Nie powiesz mi że te klika pociągów do Stefanowa i Rakoniewic będzie kosztowało jak za pociąg TPWP pomnożone przez ich liczbę??? Nie wiem kto w te brednie uwierzy...
A znów za 50 tysięcy na koniec świata nie zajedziesz... nie wiem czy z Wolsztyna byś na drugi koniec Polski za tyle dojechał Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Robert77




Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 133
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 5/5

PostWysłany: Pon 20:36, 28 Kwi 2008    Temat postu:

T-o Twoje rozumowanie jest genialne...
Mam już dość bezsensownej polemiki. Ja się na niczym nie znam ok. Niech już tak będzie...

... mądrzejszym trzeba ustąpić. Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tomek




Dołączył: 08 Lut 2008
Posty: 111
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Gniezno

PostWysłany: Pon 20:46, 28 Kwi 2008    Temat postu:

Robert77 napisał:
Zaprezentują się m.in. Ok1 - najstarszy czynny polski parowóz, Pm36 - "Piękna Helena"


Od kiedy? A przepraszam Ok22-31, który to rocznik?

Tomek


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lewar




Dołączył: 07 Lut 2008
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pon 22:05, 28 Kwi 2008    Temat postu:

No pięknie! A zaczęło sie od zdjęcia pana malarza przy pracy?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
John C.




Dołączył: 10 Lut 2008
Posty: 281
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź

PostWysłany: Pon 23:20, 28 Kwi 2008    Temat postu:

Robert77 napisał:
Nie będę wdawał się już w zbędne dyskusje. Forum pozostawiam fachowcom od parowozów i wirtuozom klawiatury. Widać że na niczym się nie znam...
Przyjąłem do wiadomości.
Pozdrawiam
PS. Nie chcę już zaśmiecać wątku o paradzie.


Wypraszam sobie takie kończenie dyskusji . Zadałem proste pytanie o zabezbieczenie społecznych pieniędzy wydanych na malowanie Pt47. Jeśli będzie wszystko jak należy to OK, kto odpowie jak kasa złuszczy się razem z farbą albo wyblaknie po roku , takich przypadków aż nadto na kolei. Jeśli Pan Robert wydaje społeczne pieniądze to na pytania o nie musi odpowiadać.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.parowozy.com.pl Strona Główna -> Poczekalnia Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 15, 16, 17  Następny
Strona 10 z 17

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin