Forum www.parowozy.com.pl Strona Główna www.parowozy.com.pl
Parowozy z Wolsztyna
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Plan napraw średnich/głównych parowozów z Wolsztyna
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... , 9, 10, 11  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.parowozy.com.pl Strona Główna -> Poczekalnia
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mpmazurek




Dołączył: 07 Lut 2008
Posty: 170
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rabka-Zdrój / Kraków

PostWysłany: Pon 20:05, 13 Maj 2013    Temat postu:

bydgoszcz_waskotorowa napisał:
Wiem, że to ostatnie pytanie może przywoływać ponownie negatywne emocje, ale moje pytanie wypływa z czystej ciekawości. Żeby było jasne - nie jestem zwolennikiem takiego rozwiązania.


Myślę, że Naczelnik Skansenu zadba by do tego ostatniego rozwiązania ("czasowy" transfer z Chabówki celem zajechania) nie doszło.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez mpmazurek dnia Pon 20:06, 13 Maj 2013, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Borat




Dołączył: 21 Mar 2008
Posty: 100
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Kazachstan

PostWysłany: Pon 22:49, 13 Maj 2013    Temat postu:

mpmazurek napisał:
bydgoszcz_waskotorowa napisał:
Wiem, że to ostatnie pytanie może przywoływać ponownie negatywne emocje, ale moje pytanie wypływa z czystej ciekawości. Żeby było jasne - nie jestem zwolennikiem takiego rozwiązania.


Myślę, że Naczelnik Skansenu zadba by do tego ostatniego rozwiązania ("czasowy" transfer z Chabówki celem zajechania) nie doszło.

A ja chętnie zobaczyłbym Ty2/42 w planie przez parę miesięcy Laughing


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ariel Ciechański




Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 782
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 31 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Skierniewice

PostWysłany: Wto 10:24, 14 Maj 2013    Temat postu:

Borat napisał:

A ja chętnie zobaczyłbym Ty2/42 w planie przez parę miesięcy Laughing


Kup, wyremontuj na swój koszt i za darmo wypożycz do Wolsztyna Razz.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Borat




Dołączył: 21 Mar 2008
Posty: 100
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Kazachstan

PostWysłany: Wto 14:43, 14 Maj 2013    Temat postu:

Ariel Ciechański napisał:
Borat napisał:

A ja chętnie zobaczyłbym Ty2/42 w planie przez parę miesięcy Laughing


Kup, wyremontuj na swój koszt i za darmo wypożycz do Wolsztyna Razz.

No tak, lepiej niech stoi Laughing Dziwne, że w/w kwestiach zabierasz Arielu głos tylko wtedy, aby komuś dopiec. Co to nie mogę mieć swojego zdania, odmiennego choćby od Twojego?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Borat dnia Wto 14:45, 14 Maj 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ariel Ciechański




Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 782
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 31 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Skierniewice

PostWysłany: Wto 14:48, 14 Maj 2013    Temat postu:

Borat napisał:

No tak, lepiej niech stoi Laughing Dziwne, że w/w kwestiach zabierasz Arielu głos tylko wtedy, aby komuś dopiec. Co to nie mogę mieć swojego zdania, odmiennego choćby od Twojego?


Ależ Boracie, jakżesz dopiec Razz... Skoro ma się zachcianki, to trzeba sięgnąć głębiej do szkatuły, a nie liczyć na bogatego wujka Razz.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
EŁCKI PASJONAT




Dołączył: 02 Lut 2013
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ełk

PostWysłany: Wto 16:34, 14 Maj 2013    Temat postu:

W końcu kiedyś w Wolsztynie stacjonowały jakieś Ty2/42.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ariel Ciechański




Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 782
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 31 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Skierniewice

PostWysłany: Wto 16:36, 14 Maj 2013    Temat postu:

EŁCKI PASJONAT napisał:
W końcu kiedyś w Wolsztynie stacjonowały jakieś Ty2/42.


I zostały zajeżdżone, a następnie odesłane do huty...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szepol




Dołączył: 07 Lut 2008
Posty: 231
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wałbrzych

PostWysłany: Wto 20:01, 14 Maj 2013    Temat postu:

Dziękujemy serdecznie za ponowną reanimację umarlaka kosztem innych placówek. Niech sobie jeżdżą swoim Ty2-1086, w końcu na stronie [link widoczny dla zalogowanych] widnieje jako czynny egzemplarz Laughing

Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Łukasz G.




Dołączył: 07 Lut 2008
Posty: 101
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jaworzno

PostWysłany: Wto 21:46, 14 Maj 2013    Temat postu:

Żadna maszyna z Chabówki nie jest w stanie utrzymać szlakowej prędkości tak by dopiął się rozkład, więc nie ma nawet o czym mówić. Nikt nie pozwoli sobie na świadome generowanie opóźnień, choć to i tak dzieje się od kilku lat przez jeżdżenie rozsypującymi się parowozami. Jeśli ktoś miałby ochotę nie iść po najniższej linii oporu typu dajemy szajsobus, to możnaby się pokusić o SU45 ale wiemy że i tak jest to w obecnych realiach niemożliwe, bo wszystkie fiaty Cargo są potrzebne na Lubelszczyźnie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Michal1985




Dołączył: 04 Mar 2010
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa / Wydminy

PostWysłany: Śro 12:57, 15 Maj 2013    Temat postu:

Szepol napisał:
Dziękujemy serdecznie za ponowną reanimację umarlaka kosztem innych placówek. Niech sobie jeżdżą swoim Ty2-1086, w końcu na stronie [link widoczny dla zalogowanych] widnieje jako czynny egzemplarz Laughing



Przeglądając tę listę to chyba nie tylko Ty2-1086 jest czynny... Shocked Shocked Shocked


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mpmazurek




Dołączył: 07 Lut 2008
Posty: 170
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rabka-Zdrój / Kraków

PostWysłany: Śro 13:28, 15 Maj 2013    Temat postu:

Michal1985 napisał:
Szepol napisał:
Dziękujemy serdecznie za ponowną reanimację umarlaka kosztem innych placówek. Niech sobie jeżdżą swoim Ty2-1086, w końcu na stronie [link widoczny dla zalogowanych] widnieje jako czynny egzemplarz Laughing

Przeglądając tę listę to chyba nie tylko Ty2-1086 jest czynny... Shocked Shocked Shocked

Czytając te wypowiedzi zdziwiłem się, że strona którą tworzy Doctor może zawierać takie kwiatki. Postanowiłem to dokładnie sprawdzić, wszedłem więc pod wskazany link a tam:
http://parowozowniawolsztyn.pl/parowozy napisał:
Lokomotywy parowe znajdujące się na ewidencji parowozowni mają różny status. Parowozy eksploatowane obecnie lub te, które mogą być przywrócone do ruchu po wykonaniu odpowiedniej naprawy oznaczono jako czynne. Natomiast parowozy wyłączone z eksploatacji, których nie przewiduje się uruchomić oznaczono jako nieczynne.

Tak więc Panowie, czytajcie dokładnie i ze zrozumieniem a dopiero potem rozpędzajcie się z krytyką.

Aktualizacja/sprostowanie:
1)Doctor tej strony nie tworzy. On ją zrobił i oddał we władanie firmie, której logo widnieje w lewym górnym rogu.
2)Co do opisu-na stronie znajduje się definicja czynnego parowozu wg autorów tabeli (czynny=sprawny lub możliwy do przywrócenia do stanu pełnej sprawności w ramach rozsądnych nakładów sił i środków) więc wszystko jest wg mnie w porządku.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez mpmazurek dnia Sob 22:33, 18 Maj 2013, w całości zmieniany 4 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ariel Ciechański




Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 782
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 31 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Skierniewice

PostWysłany: Śro 13:32, 15 Maj 2013    Temat postu:

mpmazurek napisał:

Czytając te wypowiedzi zdziwiłem się, że strona którą tworzy Doctor może zawierać takie kwiatki. Postanowiłem to dokładnie sprawdzić, wszedłem więc pod wskazany link a tam:


Miłoszu, ale wymieniona przez Ciebie stronę akurat obsługuje PKP Cargo...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MatysJ




Dołączył: 08 Kwi 2008
Posty: 179
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Śro 13:49, 15 Maj 2013    Temat postu:

Borat napisał:
mpmazurek napisał:
bydgoszcz_waskotorowa napisał:
Wiem, że to ostatnie pytanie może przywoływać ponownie negatywne emocje, ale moje pytanie wypływa z czystej ciekawości. Żeby było jasne - nie jestem zwolennikiem takiego rozwiązania.


Myślę, że Naczelnik Skansenu zadba by do tego ostatniego rozwiązania ("czasowy" transfer z Chabówki celem zajechania) nie doszło.

A ja chętnie zobaczyłbym Ty2/42 w planie przez parę miesięcy Laughing


Parę miesięcy w Wolsztynie, a potem brak sprawnego Ty2/42... Oby nigdy nie doszło do żadnego transferu, bo naprawdę zostaną w kraju 3 sprawne maszyny...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ariel Ciechański




Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 782
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 31 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Skierniewice

PostWysłany: Śro 13:58, 15 Maj 2013    Temat postu:

MatysJ napisał:


Parę miesięcy w Wolsztynie, a potem brak sprawnego Ty2/42... Oby nigdy nie doszło do żadnego transferu, bo naprawdę zostaną w kraju 3 sprawne maszyny...


Jedna w Bieszczadach, jedna w Krośnicach i jedna w Gryficach, zapomniałeś dodać...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mpmazurek




Dołączył: 07 Lut 2008
Posty: 170
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rabka-Zdrój / Kraków

PostWysłany: Śro 14:02, 15 Maj 2013    Temat postu:

Ariel Ciechański napisał:
mpmazurek napisał:

Czytając te wypowiedzi zdziwiłem się, że strona którą tworzy Doctor może zawierać takie kwiatki. Postanowiłem to dokładnie sprawdzić, wszedłem więc pod wskazany link a tam:


Miłoszu, ale wymieniona przez Ciebie stronę akurat obsługuje PKP Cargo...


Ale wszystko jest ok. Napisali przecież, że "parowozy (...) które mogą być przywrócone do ruchu po wykonaniu odpowiedniej naprawy oznaczono jako czynne".


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.parowozy.com.pl Strona Główna -> Poczekalnia Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... , 9, 10, 11  Następny
Strona 10 z 11

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin