Forum www.parowozy.com.pl Strona Główna www.parowozy.com.pl
Parowozy z Wolsztyna
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Plan napraw średnich/głównych parowozów z Wolsztyna
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 9, 10, 11  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.parowozy.com.pl Strona Główna -> Poczekalnia
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kucyk




Dołączył: 28 Lut 2012
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 18:40, 13 Kwi 2012    Temat postu:

Borat napisał:
Parowóz jeszcze nie zrobił kilometra z pociągiem, a już...

Owszem, niektórzy Koledzy podniecają się wyglądem zewnętrznym maszyny, ale pragnę zwrócić uwagę, że dla człowieka mającego choć skromne pojęcie o technologii napraw zdjęcia zaprezentowane przez Kolegę Piotra stanowią dowód że parowóz przeszedł solidnie poziom 4 utrzymania zwany onegdaj naprawą rewizyjną. I na pewno nie była to znana z niechlubnych czasów Gniezna "średnia ftalowa" polegająca na omalowaniu natryskiem parowozu obrośniętego dwucentymetrową warstwą zestalonego smaru.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
robert




Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pią 18:59, 13 Kwi 2012    Temat postu:

maly97 napisał:
A teraz pytanie z innej beczki. Dziś przeczytałem na pewnym forum, że ma być przeprowadzona rewizja parowozu Ol49-7. Może ktoś potwierdzić te informacje?


A możesz zdradzić z jakiego forum pochodzą te rewelacje?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
maly97




Dołączył: 20 Sie 2011
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 20:12, 13 Kwi 2012    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Doctor




Dołączył: 10 Lut 2008
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pią 20:29, 13 Kwi 2012    Temat postu:

Nieoficjalnie wiadomo, że następna w kolejce miała być Pt47-65, ale na jej miejsce ma wskoczyć Ol49-23. Pt47 ma iść w całości do Piły, gdzie - to pewnie wielu zainteresuje - ma zostać schowana "rura wydechowa" od sprężarki. Tender niestety ma pozostać oelkowy.
Podkreślam, że są to informacje nieoficjalne, krążące sobie po parowozowni Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
maly97




Dołączył: 20 Sie 2011
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 21:22, 13 Kwi 2012    Temat postu:

Dziś jeszcze usłyszałem, że Ol49-69 to OSTATNI parowóz, który miał przeprowadzoną rewizję w Lesznie. Warsztaty w Lesznie podobno mają zamknąć i wszystkie parowozy, które będą mieć przeprowadzoną rewizję pojadą do Chabówki lub Jaworzyny. To także jest wiadomość, która krąży po parowozowni.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
AlekR




Dołączył: 17 Sie 2009
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Leszno

PostWysłany: Pią 21:40, 13 Kwi 2012    Temat postu: Do Bart i innych malkontentów.

Zdaje się, że zostałem wywołany do tablicy więc napiszę kilka zdań. Mam pełną świadomość tego, że w Meiningen za odpowiednie pieniądze naprawa Ol49-69 prawdopodobnie zostałaby wykonana lepiej. Ale za środki, jakie Cargo przeznaczyło na ten parowóz, to Meiningen nawet by na niego nie spojrzało. Miałem to szczęście i mogłem na własne oczy widzieć z jaką pasją i zaangażowaniem warsztatowcy i sam naczelnik biegali wokół tej maszyny. Efekty ich pracy widać gołym okiem. Jak sobie poradzi z pociągami? Myślę, że nie gorzej niż Ol49-59, którą również „Leszno robiło”, a przecież mimo barbarzyńskiego traktowania w Wolsztynie cały czas jeździ. Zatem cieszmy się z tego co zrobiono, a nie szukajmy „w gównie bakterii”. Apeluję zatem o czytanie ze zrozumieniem i w całości zamieszczanych tutaj treści, a nie czepianie się wyrwanych z kontekstu fragmentów zdań.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bydgoszcz_waskotorowa




Dołączył: 13 Kwi 2011
Posty: 225
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Pią 21:54, 13 Kwi 2012    Temat postu:

W takim razie w ciągu dwóch dni zebraliśmy tyle sprzecznych ze sobą wiadomości "krążących po parowozowni", że chyba lepiej poczekać na informacje z jakichś wiarygodnych źródeł i/lub namacalne fakty, niż podniecać się plotkami.

Na chwilę obecną fakty są takie, że dobiega końca naprawa główna Ol49-69, która, sądząc na razie wyłącznie po rezultatach wizualnych, wygląda na najlepiej przeprowadzoną w Wielkopolsce w ciągu przynajmniej ostatnich kilku lat. Można by rzec, że pod tym względem póki co można ten rok dla wolsztyńskiej parowozowni zaliczyć jako udany. Czy ktoś może ma informacje, na kiedy jest planowana wizyta komisarza odbiorczego i powrót Ol49-69 do Wolsztyna?

Druga sprawdzona informacja (źródłem jest p.Wojtek Lis) jest taka, że Pm36-2 niemal na 100% ma dostać przedłużenie rewizji. Tak więc jest realna szansa na to, że przynajmniej przez najbliższe pół roku w WL będą na podorędziu 3 sprawne kopciuchy.

Teraz najważniejsze będzie, by Cargo nie spoczęło na laurach i niezwłocznie rozpoczęło naprawę następnego parowozu. Moim zdaniem najbardziej logiczne byłoby zajęcie się Pt47-65. Petucha ma rewizję wewnętrzną ważną do kwietnia 2015, Oznacza to, że jeśli by się udało wykonać naprawę średnią do końca bieżącego roku, to zakładając możliwość półrocznego przedłużenia rewizji zewnętrznej, dojeździła by ona do terminu następnej NG w 2015 roku bez większych ingerencji.

Idąc tym tropem oraz obserwując doświadczenia ostatnich miesięcy, utrzymywanie w WL jednocześnie 3 parowozów z dopuszczeniem do ruchu jest wystarczającą ilością, aby móc prowadzić plan oraz specjale w tej części kraju. Biorąc pod uwagę jeszcze liczbę czynnych maszynistów oraz warsztatowców otrzymujemy konstruktywny kompromis pomiędzy ideałami a rzeczywistymi możliwościami.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Borat




Dołączył: 21 Mar 2008
Posty: 100
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Kazachstan

PostWysłany: Pią 23:47, 13 Kwi 2012    Temat postu:

AlekR napisał:
Zdaje się, że zostałem wywołany do tablicy więc napiszę kilka zdań....

O tym, że Leszno na chwilę obecną nie jest w stanie przeprowadzić prawdziwej naprawy głównej świadczy Ol49-111. Natomiast w naprawionym parowozie mnie cieszyłyby dobrze pracujące zawory bezpieczeństwa, zawory zasilające, rozrząd pary, wodowskazy... i przede wszystkim inżektory, a nie nowe deski na podłodze, które powinny tam znaleźć się bezwzględnie. Jednak każdy patrzy ze swojego punktu widzenia, tak więc może faktycznie w Twoim mniemaniu mogę być malkontentem.
Broń Boże nie ujmuję prawnikom Leszczyńskiej lokomotywowni, zapewne robią ile mogą. Cieszy zachowanie jakiejś ciągłości napraw.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wojt7




Dołączył: 11 Mar 2012
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 9:54, 14 Kwi 2012    Temat postu:

bydgoszcz_waskotorowa napisał:
Czy ktoś może ma informacje, na kiedy jest planowana wizyta komisarza odbiorczego i powrót Ol49-69 do Wolsztyna?

Wizyta komisarza planowana jest na poniedziałek.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
AXEL




Dołączył: 19 Lut 2008
Posty: 240
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: W-wa

PostWysłany: Sob 11:12, 14 Kwi 2012    Temat postu:

Serce się raduje, pięknie się prezentuje. To pierwsza maszyna na jakiej miałem okazję jeździć.
Miejmy nadzieje, że naprawa została wykonana tak solidnie jak wygląda parowóz.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ariel Ciechański




Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 782
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 31 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Skierniewice

PostWysłany: Sob 18:09, 14 Kwi 2012    Temat postu:

maly97 napisał:
Dziś jeszcze usłyszałem, że Ol49-69 to OSTATNI parowóz, który miał przeprowadzoną rewizję w Lesznie. Warsztaty w Lesznie podobno mają zamknąć i wszystkie parowozy, które będą mieć przeprowadzoną rewizję pojadą do Chabówki lub Jaworzyny. To także jest wiadomość, która krąży po parowozowni.


A może nie do Chabówki, a Skierniewic lub Pyskowi Very Happy. Weź się ogarnij - Jaworzyna nie jest PKP Cargo, a dwa że nie ma nawet kim tej rewizję zrobić Very Happy.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
maly97




Dołączył: 20 Sie 2011
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 19:33, 14 Kwi 2012    Temat postu:

Przekazuję to co mi powiedzieli Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
AXEL




Dołączył: 19 Lut 2008
Posty: 240
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: W-wa

PostWysłany: Sob 19:56, 14 Kwi 2012    Temat postu:

Dajcie ją do mnie pod blok, ja zrobie Very Happy Rymcymcym pomaluje i będzie pan zadowolooooony Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
para_buch




Dołączył: 27 Sie 2008
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 22:36, 14 Kwi 2012    Temat postu:

Panie.. pod blokiem to odrazu radio ukradną, porysują, sąsiad z zadrości lampe urwie - a są też takie osiedla gdzie tylko głowe odwróci a koła zapier**lą i na klockach zostawią...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wojt7




Dołączył: 11 Mar 2012
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 17:10, 18 Kwi 2012    Temat postu:

Zna ktoś z was godzinę jutrzejszego przyjazdu Ol49-69 do Wolsztyna?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.parowozy.com.pl Strona Główna -> Poczekalnia Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 9, 10, 11  Następny
Strona 6 z 11

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin