|
www.parowozy.com.pl Parowozy z Wolsztyna
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tp4
Dołączył: 09 Lut 2008
Posty: 269
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań (Wielkie Księstwo Poznańskie)
|
Wysłany: Śro 17:36, 28 Gru 2011 Temat postu: Przepisy i beton urzędniczy... |
|
|
Jakoś tak przeszło bez echa (ja się przed chwilą dowiedziałem)...
,,ROZPORZĄDZENIE MINISTRA INFRASTRUKTURY
z dnia 15 lipca 2011 r.
zmieniające rozporządzenie w sprawie warunków technicznych dozoru technicznego
w zakresie projektowania, wytwarzania, eksploatacji, naprawy i modernizacji specjalistycznych urządzeń
ciśnieniowych
(...)
19. Kotły parowozowe (...) Rewizja zewnętrzna co 1 rok''
Także parowozy były udupione samymi RZ co dwa lata a teraz przy skróceniu do roku widzę to w kompletnie czarnych barwach... obym się mylił. Panowie (i Panie jeżeli jakieś tu są) tu trzeba naprawdę zacząć działać. Jakieś petycje czy coś? Jakieś pomysły?
Dla zainteresowanych cały dokument do pobrania (format pdf) [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Tp4 dnia Śro 17:39, 28 Gru 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
John C.
Dołączył: 10 Lut 2008
Posty: 281
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Czw 9:48, 29 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
Zastanawiałem się co mogło kierować Ustawodawcą. Pomyłka , złośliwość czy.....dobre rozeznanie tematu. Jak dobrze wiemy normalne zakłady naprawcze taboru parowozowego to juz w Polsce niestety historia, to co zastało to................. oraz kadra przed emeryturą. Nie mówiąc o samych parowozach i braku nowych części. Może stąd wynika skrócenie do roku RZ. Pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
AXEL
Dołączył: 19 Lut 2008
Posty: 240
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: W-wa
|
Wysłany: Czw 12:58, 29 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
W tym kraju, za każdą nowelizacją ustawy zwykle stoi jakieś lobby i koperta bez nadawcy i odbiorcy ale w tym przypadku bladego pojęcia nie mam komu miałoby na tym zależeć. Raczej spodziewałbym się wydłużenia terminów rewizji a z racji faktu iż parowozy jeżdżą u Nas planowo tylko w jednym miejscu należałoby rozgraniczyć na koleje turystyczne i przewozy planowe. A może stan techniczny wolsztyńskich czajników komuś dał do myślenia?
EDIT: (po dłuższej chwili namysłu):
Warsztaty naprawcze w PL to małe zakłady, manufaktury, może to im zależy na tym by przeprowadzać rewizje (na papierze głównie) i rżnąć za to kasę.
Post został pochwalony 2 razy
Ostatnio zmieniony przez AXEL dnia Czw 20:53, 29 Gru 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|