|
www.parowozy.com.pl Parowozy z Wolsztyna
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Pt47-50 czy Pt47-106 |
Pt47-50 |
|
45% |
[ 11 ] |
Pt47-106 |
|
25% |
[ 6 ] |
Oliwkowe wiatrownice i budka |
|
29% |
[ 7 ] |
|
Wszystkich Głosów : 24 |
|
Autor |
Wiadomość |
AXEL
Dołączył: 19 Lut 2008
Posty: 240
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: W-wa
|
Wysłany: Pią 17:46, 16 Gru 2011 Temat postu: Pt47 - schemat malowania |
|
|
Parowóz ma być pomalowany w stylu lat 80-tych. Pytanie. Czarna z czerwono białymi elementami podwozia i armatury oraz drabinkami jak Pt47-50 czy czarna dymnica a reszta oliwkowa z czerwono białymi dodatkami jak wolsztyńska 106?? A może oliwkowe wiatrownice i budka a reszta jak Pt47-50?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Pt47-50 czy Pt47-106 |
Pt47-50 |
|
45% |
[ 11 ] |
Pt47-106 |
|
25% |
[ 6 ] |
Oliwkowe wiatrownice i budka |
|
29% |
[ 7 ] |
|
Wszystkich Głosów : 24 |
|
Autor |
Wiadomość |
Filip B.
Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Nowy Dwór Gdański
|
Wysłany: Pią 18:15, 16 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
Jeśli lata 80-te, to raczej czarna...
Pozdrawiam!
FB
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Pt47-50 czy Pt47-106 |
Pt47-50 |
|
45% |
[ 11 ] |
Pt47-106 |
|
25% |
[ 6 ] |
Oliwkowe wiatrownice i budka |
|
29% |
[ 7 ] |
|
Wszystkich Głosów : 24 |
|
Autor |
Wiadomość |
W71
Dołączył: 28 Lis 2011
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 19:34, 16 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
Mi również podobnie,jak kol.Filipowi zdecydowanie bardziej odpowiada petucha pomalowana,na czarno t.j Pt 47-50.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Pt47-50 czy Pt47-106 |
Pt47-50 |
|
45% |
[ 11 ] |
Pt47-106 |
|
25% |
[ 6 ] |
Oliwkowe wiatrownice i budka |
|
29% |
[ 7 ] |
|
Wszystkich Głosów : 24 |
|
Autor |
Wiadomość |
robert
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 19 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Pią 21:59, 16 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
Rozumiem, że chodzi o 13?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Pt47-50 czy Pt47-106 |
Pt47-50 |
|
45% |
[ 11 ] |
Pt47-106 |
|
25% |
[ 6 ] |
Oliwkowe wiatrownice i budka |
|
29% |
[ 7 ] |
|
Wszystkich Głosów : 24 |
|
Autor |
Wiadomość |
AXEL
Dołączył: 19 Lut 2008
Posty: 240
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: W-wa
|
Wysłany: Sob 7:17, 17 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
robert napisał: | Rozumiem, że chodzi o 13? |
Tak.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Pt47-50 czy Pt47-106 |
Pt47-50 |
|
45% |
[ 11 ] |
Pt47-106 |
|
25% |
[ 6 ] |
Oliwkowe wiatrownice i budka |
|
29% |
[ 7 ] |
|
Wszystkich Głosów : 24 |
|
Autor |
Wiadomość |
ty45408
Dołączył: 06 Mar 2010
Posty: 194
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Piotrków Tryb.
|
Wysłany: Sob 13:15, 17 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
Wolsztyńska Pt 47-106 pomalowana jest trochę w stylu niemieckim. Za dużo czerwonego koloru. Podwozie w polskich parowozach nigdy fabrycznie nie było malowane na czerwono. Powinny być oliwkowe wiatrownice i budka, a reszta czarna. Tylko koła i wgłębienia korbowodów i wiązarów powinny być czerwone, a obrzeża kół białe. Zresztą w normalnej eksploatacji po jakimś czasie i tak wszystko było czarne, bo zniknęła na PKP kategoria "pucerów" i "lampucerów", których zadaniem było czyszczenie parowozów- szczególnie prowadzących pociągi pospieszne.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Pt47-50 czy Pt47-106 |
Pt47-50 |
|
45% |
[ 11 ] |
Pt47-106 |
|
25% |
[ 6 ] |
Oliwkowe wiatrownice i budka |
|
29% |
[ 7 ] |
|
Wszystkich Głosów : 24 |
|
Autor |
Wiadomość |
robert
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 19 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Nie 1:56, 18 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
Co Ty opowiadasz? W stylu niemieckim to kiedyś Ty3 była pomalowana.
Pt47-106 jest pomalowana we właściwy sposób.
Co powiesz na to?Pt47-65 Bez bandaży.
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez robert dnia Nie 1:56, 18 Gru 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Pt47-50 czy Pt47-106 |
Pt47-50 |
|
45% |
[ 11 ] |
Pt47-106 |
|
25% |
[ 6 ] |
Oliwkowe wiatrownice i budka |
|
29% |
[ 7 ] |
|
Wszystkich Głosów : 24 |
|
Autor |
Wiadomość |
Szepol
Dołączył: 07 Lut 2008
Posty: 231
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 32 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wałbrzych
|
Wysłany: Nie 2:03, 18 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
A może pomarańczowe czołownice i obwódki drągów czarne?
Bez względu na co się zdecydujecie ważne, żeby nie były to kolory jakie lubił serwować pewien pan z pewnej fundacji. Wtedy na pewno będzie pięknie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Pt47-50 czy Pt47-106 |
Pt47-50 |
|
45% |
[ 11 ] |
Pt47-106 |
|
25% |
[ 6 ] |
Oliwkowe wiatrownice i budka |
|
29% |
[ 7 ] |
|
Wszystkich Głosów : 24 |
|
Autor |
Wiadomość |
ty45408
Dołączył: 06 Mar 2010
Posty: 194
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Piotrków Tryb.
|
Wysłany: Pon 23:37, 19 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
robert napisał: |
Co powiesz na to?Pt47-65 Bez bandaży.
|
Też mi się podoba gdyż wygląd jej jest bliski temu, o którym pisałem, a który pamiętam z lat 50-tych ubiegłego wieku.
Pozdrawiam!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Pt47-50 czy Pt47-106 |
Pt47-50 |
|
45% |
[ 11 ] |
Pt47-106 |
|
25% |
[ 6 ] |
Oliwkowe wiatrownice i budka |
|
29% |
[ 7 ] |
|
Wszystkich Głosów : 24 |
|
Autor |
Wiadomość |
AXEL
Dołączył: 19 Lut 2008
Posty: 240
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: W-wa
|
Wysłany: Wto 7:45, 20 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
Jak to mawia mój kolega maszynista parowoziarz - oby nie przeprowadzić renowacji jak firma Rym Cym Cym w Karsznicach
Wszystko wskazuje na to że będzie czarna, zastanawiam się tylko nad ostoją, faktycznie większość miała ją czarną ale co było pod warstwą brudu?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Pt47-50 czy Pt47-106 |
Pt47-50 |
|
45% |
[ 11 ] |
Pt47-106 |
|
25% |
[ 6 ] |
Oliwkowe wiatrownice i budka |
|
29% |
[ 7 ] |
|
Wszystkich Głosów : 24 |
|
Autor |
Wiadomość |
papatruman
Dołączył: 21 Sty 2012
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Niederschlessien
|
Wysłany: Sob 15:08, 21 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Powiem tak. Czarna Petucha będzie wielka, ciężka i potężna, przytłaczająca rozmiarami - coś jakby: "Lord Vader, your train is ready". Osobiście jestem za takim rozwiązaniem. Oliwkowa będzie wyglądała na lżejszą i szybszą i taki wariant jest też spokojnie do zaakceptowania. Wariant czarny z oliwkowymi wiatrownicami i ściankami budki jest najsłabszy, takie nie wiadomo co. Wiem, bo pamiętam kłodzkie Petuchy we wszystkich tych wariantach.
Co do ostoi - bez względu na fabryczny wariant malowania moim zdaniem czarna będzie wyglądała lepiej.
Pozdrawiam
Papatruman
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|