|
www.parowozy.com.pl Parowozy z Wolsztyna
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
robert
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 19 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Sob 23:16, 09 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Miałem na myśli wolontariuszy rzecz jasna
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
era
Dołączył: 08 Lut 2008
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: warszawa
|
Wysłany: Wto 13:39, 12 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
DoT napisał: | Stanę trochę po stronie Ery i Cargo.
Robercie oszacowałeś koszt renowacji 4-5 tysięcy. Fajnie, tylko podaj jeszcze firmę, która to wykona za tak oszacowaną kwotę.
Mam do czynienia ze zlecaniem różnych robót i wiem, że samemu oszacować koszt roboty to jedno, a znalezienie wykonawcy, który wykona robotę za taką cenę to zupełnie co innego.
Ponadto jeśli dobrze pamiętam dyskusję z poprzedniego forum to problem nie polegał tylko na oszacowaniu kosztów. Była mowa też o zgodzie Zarządu Cargo na pomalowanie, której Era nie uzyskała.
Robert77/Era - może przypomnisz co z tym wszystkim ma wspólnego Zarząd Cargo. |
Przyjęcie darowizny wiąże się zapłaceniem fiskusowi przez obdarowanego określonej kwoty podatku od darowizny. W związku z tym, że wszelkiego typu darowizny wiążą sie ze skutkami podatkowymi nie leży w kompetencji zakładu taboru przyjmowanie darowizn bez zgody władz spółki. Tak więc to, że darczyńca chce przekazać pieniądze nie zawsze znaczy, ze obdarowany może natychmiast przyjąć ofiarowaną kwotę.
Tak niestety jest w tym przypadku.
Fundacja nie ma wyboru musi czekać, bo zbiórka byłą publiczna i pieniadze muszą byc przekazane na konkretny cel w konkretnym miejscu. Nie ma więc obawy, że pieniądze przepadną, bo właśnie zbliża się Parada Parowzów i potrzebny będzie każdy grosz, aby odnowić jak najwiecej parowozów. Moze przy tej okazji za perzekazaną przez Fundacj ę kwotę uda sie jeszcze dodatkowo doprowadzić do porządku TKt48-147.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
elektryk
Dołączył: 11 Lut 2008
Posty: 140
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wto 18:03, 12 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
era napisał: | Moze przy tej okazji za perzekazaną przez Fundacj ę kwotę uda sie jeszcze dodatkowo doprowadzić do porządku TKt48-147. |
Czy może chodzi o usunięcie "efektów ubocznych" ludycznego show pod tytułem "podniebna lokomotywa", które zostało przeprowadzone w dzień poprzedzający paradę w ubiegłym roku ? Mam nadzieję że wtym roku nikt nie wpadnie na pomysł podnoszenia zabytku techniki, w dodatku zamocowanego na linach w sposób przeczący zdrowemu rozsądkowi (liny naprężone pod wpływem ciężaru lokomotywy przenoszace ciężar i w efekcie wrzynające sie w budkę maszynisty oraz skrzynię wodną)
Post został pochwalony 1 raz
Ostatnio zmieniony przez elektryk dnia Wto 18:11, 12 Lut 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KubaRally2
Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 208
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 19:09, 12 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
z moch doswiadczen: podatek od darowizny obowiazuje dopiero od wartosci darowizny =9tys zł i wyzej.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez KubaRally2 dnia Wto 19:10, 12 Lut 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
DoT
Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Śro 0:00, 13 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
elektryk napisał: | Mam nadzieję że wtym roku nikt nie wpadnie na pomysł podnoszenia zabytku techniki, w dodatku zamocowanego na linach w sposób przeczący zdrowemu rozsądkowi (liny naprężone pod wpływem ciężaru lokomotywy przenoszace ciężar i w efekcie wrzynające sie w budkę maszynisty oraz skrzynię wodną) |
Okazuje się, że pomysł z podnoszeniem zabytku techniki w ten sposób nie jest specjalnością tylko Wolsztyna. Tu jeden z lepiej widocznych przykładów [link widoczny dla zalogowanych]
Co gorsza okazuje się, że pomimo ewidentnych uszkodzeń kolejne parowozy wstawiano tą samą metodą.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
era
Dołączył: 08 Lut 2008
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: warszawa
|
Wysłany: Śro 10:49, 13 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
elektryk napisał: | era napisał: | Moze przy tej okazji za perzekazaną przez Fundacj ę kwotę uda sie jeszcze dodatkowo doprowadzić do porządku TKt48-147. |
Czy może chodzi o usunięcie "efektów ubocznych" ludycznego show pod tytułem "podniebna lokomotywa", które zostało przeprowadzone w dzień poprzedzający paradę w ubiegłym roku ? Mam nadzieję że wtym roku nikt nie wpadnie na pomysł podnoszenia zabytku techniki, w dodatku zamocowanego na linach w sposób przeczący zdrowemu rozsądkowi (liny naprężone pod wpływem ciężaru lokomotywy przenoszace ciężar i w efekcie wrzynające sie w budkę maszynisty oraz skrzynię wodną) |
tak, chodzi usunięcie skutków ubocznych "podniebnej lokomotywy", jeśli oczywiście koszt nie będzie porażająco wysoki.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez era dnia Śro 10:50, 13 Lut 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Silgrin4D
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 11:23, 13 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
[quote="DoT"] elektryk napisał: |
Okazuje się, że pomysł z podnoszeniem zabytku techniki w ten sposób nie jest specjalnością tylko Wolsztyna. Tu jeden z lepiej widocznych przykładów [link widoczny dla zalogowanych]
Co gorsza okazuje się, że pomimo ewidentnych uszkodzeń kolejne parowozy wstawiano tą samą metodą. |
No tak, tylko że sChabówka zrobiła to z braku miejsca, a w Wolsztynie po prostu ktoś chciał sobie polatać parówką Swoją drogą chciałoby się takich kretynów xxxxxx i zatłuc tępym narz.
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
NaNu
Dołączył: 07 Lut 2008
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Puck
|
Wysłany: Śro 12:06, 13 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Wszystko można podnieść, lub przemieścić. Nie dziwi mnie,że kiedy w zeszłym roku przypłynął GWR to dopuszczono jedynie przeładunek Ro-Ro.
Często jednak przeładowywano w Gdyni wagony i lokomotywy (np. ST44), oczywiście używając Trawersów. To co widziałem w 2007 w Wolsztynie, było dowodem skrajnej indolencji.
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Ty2-911
Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 155
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 12:28, 13 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Ale zdaje się, że w Chabówce chyba naprawili szkody, a w Wolsztynie nawet o tym chyba nie myślą...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
DoT
Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Śro 13:26, 13 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Ty2-911 napisał: | Ale zdaje się, że w Chabówce chyba naprawili szkody, a w Wolsztynie nawet o tym chyba nie myślą... |
Nie do końca bo trochę wyżej Era pisze przecież o tym.
Silgrin4D napisał: | No tak, tylko że sChabówka zrobiła to z braku miejsca | Nie chodzi o miejsce, tylko o sposób podnoszenia. Przecież brak miejsca nie jest przyczyną takiego zaczepienia lokomotywy. Widać, że wszystkie parowozy były podnoszone w ten sam sposób co w Wolsztynie. I dla niektórych parowozów skończyło się tak samo uszkodzeniem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Ty2-911
Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 155
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 20:10, 13 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
DoT napisał: | Ty2-911 napisał: | Ale zdaje się, że w Chabówce chyba naprawili szkody, a w Wolsztynie nawet o tym chyba nie myślą... |
Nie do końca bo trochę wyżej Era pisze przecież o tym.. |
Czy era to jest przedstawiciel fundacji Era Parowozów na tym forum ?
Jeśli tak to cieszy mnie, że myślą o naprawie tej TeKatki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Robert77
Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 133
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 5/5
|
Wysłany: Sob 16:50, 16 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Jeśli pozyska się funfusze na odbudowę tego parowozu to jestjakaś szansa na jego odbudowę. Trzeba sprawdzić dokładnie stan kotła i całej reszty, zestawów itp.
Ja również nie jestem szczęśliwy z tego powodu, ze PKP CARGO wpadło na pomysł podnoszenia parowozu w bardzo nieprofesjonalny sposób.
Mogę mieć tylko nadzieję, że "wyklepią" skrzynie wodne i budkę maszynisty do takie stanu jak przed podniesieniem.
Post zupełnie niespójny logicznie, Robercie77, proszę napisz jasno o co ci chodzi?? mod.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Ty2-911
Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 155
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 19:58, 16 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Robert77 napisał: | Jeśli pozyska się funfusze na odbudowę tego parowozu to jestjakaś szansa na jego odbudowę. Trzeba sprawdzić dokładnie stan kotła i całej reszty, zestawów itp.
|
Znaczy że co ? Miałby wrócić pod parę ????? Są jakieś plany takie ?
Bo inaczej po co sprawdzać dokładnie stan kotła i reszty ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Robert77
Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 133
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 5/5
|
Wysłany: Sob 20:10, 16 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Ty2-911 napisał: | Robert77 napisał: | Jeśli pozyska się funfusze na odbudowę tego parowozu to jestjakaś szansa na jego odbudowę. Trzeba sprawdzić dokładnie stan kotła i całej reszty, zestawów itp.
|
Znaczy że co ? Miałby wrócić pod parę ????? Są jakieś plany takie ?
Bo inaczej po co sprawdzać dokładnie stan kotła i reszty ? |
Nie ma jeszcze precyzyjnych planów co do odnowy parowozu. Jeśli będę cos wiedział napisze o tym na forum.
Ps. Moje posty są bardzo spójne, komentarz nie na miejscu ale ok...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Łukasz G.
Dołączył: 07 Lut 2008
Posty: 101
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Jaworzno
|
Wysłany: Sob 21:33, 16 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Jeśli miałaby dojść do skutku naprawa TKt48-143/7 to byłby to moim zdaniem dobry wybór. Przecież taka maszyna mogłaby jeździć z towarami nawet i także wykonywać manewry. Z jakiego powodu wygaszono kilka lat temu TKt48-143??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|