|
www.parowozy.com.pl Parowozy z Wolsztyna
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Borat
Dołączył: 21 Mar 2008
Posty: 100
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Kazachstan
|
Wysłany: Pon 22:43, 31 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
lewar napisał: | A skąd kolego masz takie informacje ? |
Wnioskuje ze zdjęć zamieszczonych na stronie Pana Lisa, a jeśli już to na pewno nie jest to liczna grupa o ile wogle grupa. Euforii też za wielkiej tu nie ma. Jeśli się mylę to przepraszam.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Borat dnia Pon 22:47, 31 Mar 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
polkoi
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: Wto 3:14, 01 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
Borat napisał: | Dlaczego miłośnicy parowozów nie pomagają przy renowacji Pt47-106 ? |
Bo nie które osoby mają daleko do Wolsztyna.Pozatym co nie którzy nie mogą nawiązać dobrych relacji miedzy sobą.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Robert77
Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 133
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 5/5
|
Wysłany: Wto 9:43, 01 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
Doctor napisał: | Co do fundacji: doceniam starania przy Pt47-106, ale jak na tyle lat istnienia, i tak hucznie ogłaszane utworzenie - to jak na razie zasług jest raczej niewiele... |
Chciałbym przypomnieć, że Fundacja Era parowozów zaczęła działać "pełną parą" od lipca 2007 r. Wcześniej był okres mniejszej lub większej stagnacji.
Sprawa remontu Pt47-106 ciągnie się od roku. Nie chcę mi się już tłumaczyć o wszystkich procedurach przekazywania pieniędzy z Fundacji do Cargo, bo to nie jest dobre miejsce na wtajemniczanie w sprawy służbowe.
Najważniejsze, że sprawa idzie w dobrym kierunku i jest pchana do przodu. Prace przy parowozie trwają nieprzerwanie tak aby zdążyć na Paradę Parowozów.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Wto 13:00, 01 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
Robert77 napisał: |
Sprawa remontu Pt47-106 ciągnie się od roku. Nie chcę mi się już tłumaczyć o wszystkich procedurach przekazywania pieniędzy z Fundacji do Cargo, bo to nie jest dobre miejsce na wtajemniczanie w sprawy służbowe.
|
W moim przekonianiu działania jakiejkolwiek fundacji są jawne:
"Art. 12.
2. (19)Fundacja składa corocznie właściwemu ministrowi sprawozdanie ze swojej działalności.
3. (20)Sprawozdanie, o którym mowa w ust. 2, jest przez fundację udostępnione do publicznej wiadomości." USTAWY z dnia 6 kwietnia 1984 r. o fundacjach.
Tak więc Robercie jeśli reprezentujesz fundację, której działania są jawne powinieneś udzielać informacji, tym bardziej, że od roku działania związane z parowozem, które powinniście już zamieścić. Tam nie ma (bądź nie powinno być) klauzul o np. tajemnicy handlowej.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
robert
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 19 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Wto 14:27, 01 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
No właśnie... Tak aby zdążyć na paradę. Jeżeli się mylę to mnie poprawcie. Ale z tego co widać farba podkładowa jest nakładana za pomocą pistoletu. Większość z dostępnych farb tego typu powinna być kładziona zwykłym pędzlem. Wyjątkiem są podkłady stosowane w lakiernictwie samochodowym.
Boję się, że do następnej paradę farba po prostu odpadnie albo będzie odłazić płatami. Oby nie...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Ariel Ciechański
Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 782
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 31 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Skierniewice
|
Wysłany: Wto 14:49, 01 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
robert napisał: | No właśnie... Tak aby zdążyć na paradę. Jeżeli się mylę to mnie poprawcie. Ale z tego co widać farba podkładowa jest nakładana za pomocą pistoletu. Większość z dostępnych farb tego typu powinna być kładziona zwykłym pędzlem. Wyjątkiem są podkłady stosowane w lakiernictwie samochodowym.
|
Robercie obejrzyj sobie puszkę farby antykorozyjnej - wyraźnie jest napisane, że można kłaść ją pistoletem. Kładzenie pędzlem powoduje, że pomalowana powierzchnia nie jest równa. Pewnym rozwiązaniem jest stosowanie wałków - dają one podobną fakturę jak natrysk.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
robert
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 19 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Wto 14:56, 01 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
Oczywiście Ariel, że można po rozcieńczeniu, jeżeli kładziemy podkład na nowa blachę, wcześniej przetartą szlifierką. Jednak stosowanie jej akurat w tym konkretnym przypadku może przynieść z czasem niepożądany efekt.
Nie twierdze stanowczo, że tak sie stanie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Ariel Ciechański
Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 782
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 31 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Skierniewice
|
Wysłany: Wto 15:00, 01 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
robert napisał: | Jednak stosowanie jej akurat w tym konkretnym przypadku może przynieść z czasem niepożądany efekt.
Nie twierdze stanowczo, że tak sie stanie |
Wszystko zależy jak została przygotowana powierzchnia do malowania. Jeżeli została 'zmatowiona" papierem ściernym, to kolejne warstwy farby powinny się trzymać. Natomiast jednak jeżeli farba była położona na starą gładką i na dodatek nieodtłuszczoną farbę to skutek będzie taki jak opisałeś Robercie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
robert
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 19 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Wto 15:10, 01 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
Pozostaje trzymać kciuki za ekipę, która remontuje Pt47. Miejmy nadzieję, że nie będziemy mieli zastrzeżeń co do fachowości wykonanej pracy.
P.S- Nie krytykuję tutaj ekipy remontującej lokomotywę Chwała im za to co robią.
Uprzedzam wpisy, że zza komputera najeżdżam na kogokolwiek
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Doctor
Dołączył: 10 Lut 2008
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Wto 21:07, 01 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
Cytat: | Chciałbym przypomnieć, że Fundacja Era parowozów zaczęła działać "pełną parą" od lipca 2007 r. Wcześniej był okres mniejszej lub większej stagnacji. |
Kiepskie wytłumaczenie bezczynności, ja bym się do tego nie przyznawał na Twoim miejscu Chyba że chcesz Fundacji zrobić nieco czarnego PR'u
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Doctor dnia Wto 21:07, 01 Kwi 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
elektryk
Dołączył: 11 Lut 2008
Posty: 140
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Sob 23:14, 05 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
A propos renowaci Pt47-106. Dziś przypadkowo trafiłem na TVN 24 na jakiś program w którym mowa była o uruchomieniu połączenia Warszawa-Łódż przy pomocy najnowoczesniejszych na PKP składów ED 74. Wypowiadał się między innymi pan z PKP - Przewozy Regionalne. Patrzę i za jego plecami widzę ścianę z "ozdobami kolejowymi " - coś w tym stylu jak na parterze budynku noclegowni maszynistów w WL. Po prawej stronie znak klasy drugiej oraz wielkie "PKP", po lewej ... orzełek, Pt 47
oraz 106
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez elektryk dnia Sob 23:15, 05 Kwi 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KubaRally2
Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 208
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 4:00, 06 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
widziałem to przy wejsciu do multikina....z tym ze nie bylo dzwieku i nic nie rozumialem....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
spike232323
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 200
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: Nie 12:46, 06 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
to może to nie jest prawdziwa 106-tka...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
elektryk
Dołączył: 11 Lut 2008
Posty: 140
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon 11:40, 07 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
może ktoś po prostu na tej 106-ce postawił krzyżyk, licząc się z tym, że podzieli los innych parowozów, które zostały pocięte na złom. Swoją drogą, to "epitafium parowozu" musiało zostać zawieszone troche czasu temu, przed podziałem PKP - inaczej nie znalazło by się w gabinecie pana z Przewozów Regionalnych tylko raczej u kogoś z Cargo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Penner-K
Dołączył: 12 Kwi 2008
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: Nie 16:35, 13 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
A propos tabliczek swego czasu widziało się jak odkręcali sami kolejarze sok-iści .
Potem można podziwiać w okolicznych knajpach "trofea" np.dzwon sygnałowy od Ty5-10.
Co do renowacji Pt47-106 gdzie potem będzie eksponowana pod wiaduktem czy przy nastawni ?Bo szkoda czyjejś pracy.Daleko nie szukać na Tkt48-147 urządzono melinę ,może środki na renowacje pozyskiwać ze zbieractwa puszek po piwie których na zimnych par i w koło wala się co nie miara
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|