Forum www.parowozy.com.pl Strona Główna www.parowozy.com.pl
Parowozy z Wolsztyna
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Renowacje w WL
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.parowozy.com.pl Strona Główna -> Poczekalnia
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Borat




Dołączył: 21 Mar 2008
Posty: 100
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Kazachstan

PostWysłany: Pon 22:43, 31 Mar 2008    Temat postu:

lewar napisał:
A skąd kolego masz takie informacje ?

Wnioskuje ze zdjęć zamieszczonych na stronie Pana Lisa, a jeśli już to na pewno nie jest to liczna grupa o ile wogle grupa. Euforii też za wielkiej tu nie ma. Jeśli się mylę to przepraszam.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Borat dnia Pon 22:47, 31 Mar 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
polkoi




Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wolsztyn

PostWysłany: Wto 3:14, 01 Kwi 2008    Temat postu:

Borat napisał:
Dlaczego miłośnicy parowozów nie pomagają przy renowacji Pt47-106 ?



Bo nie które osoby mają daleko do Wolsztyna.Pozatym co nie którzy nie mogą nawiązać dobrych relacji miedzy sobą.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Robert77




Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 133
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 5/5

PostWysłany: Wto 9:43, 01 Kwi 2008    Temat postu:

Doctor napisał:
Co do fundacji: doceniam starania przy Pt47-106, ale jak na tyle lat istnienia, i tak hucznie ogłaszane utworzenie - to jak na razie zasług jest raczej niewiele...


Chciałbym przypomnieć, że Fundacja Era parowozów zaczęła działać "pełną parą" od lipca 2007 r. Wcześniej był okres mniejszej lub większej stagnacji.

Sprawa remontu Pt47-106 ciągnie się od roku. Nie chcę mi się już tłumaczyć o wszystkich procedurach przekazywania pieniędzy z Fundacji do Cargo, bo to nie jest dobre miejsce na wtajemniczanie w sprawy służbowe.

Najważniejsze, że sprawa idzie w dobrym kierunku i jest pchana do przodu. Prace przy parowozie trwają nieprzerwanie tak aby zdążyć na Paradę Parowozów.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Wto 13:00, 01 Kwi 2008    Temat postu:

Robert77 napisał:

Sprawa remontu Pt47-106 ciągnie się od roku. Nie chcę mi się już tłumaczyć o wszystkich procedurach przekazywania pieniędzy z Fundacji do Cargo, bo to nie jest dobre miejsce na wtajemniczanie w sprawy służbowe.


W moim przekonianiu działania jakiejkolwiek fundacji są jawne:
"Art. 12.
2. (19)Fundacja składa corocznie właściwemu ministrowi sprawozdanie ze swojej działalności.

3. (20)Sprawozdanie, o którym mowa w ust. 2, jest przez fundację udostępnione do publicznej wiadomości." USTAWY z dnia 6 kwietnia 1984 r. o fundacjach.

Tak więc Robercie jeśli reprezentujesz fundację, której działania są jawne powinieneś udzielać informacji, tym bardziej, że od roku działania związane z parowozem, które powinniście już zamieścić. Tam nie ma (bądź nie powinno być) klauzul o np. tajemnicy handlowej.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
robert




Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Wto 14:27, 01 Kwi 2008    Temat postu:

No właśnie... Tak aby zdążyć na paradę. Jeżeli się mylę to mnie poprawcie. Ale z tego co widać farba podkładowa jest nakładana za pomocą pistoletu. Większość z dostępnych farb tego typu powinna być kładziona zwykłym pędzlem. Wyjątkiem są podkłady stosowane w lakiernictwie samochodowym.
Boję się, że do następnej paradę farba po prostu odpadnie albo będzie odłazić płatami. Oby nie...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ariel Ciechański




Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 782
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 31 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Skierniewice

PostWysłany: Wto 14:49, 01 Kwi 2008    Temat postu:

robert napisał:
No właśnie... Tak aby zdążyć na paradę. Jeżeli się mylę to mnie poprawcie. Ale z tego co widać farba podkładowa jest nakładana za pomocą pistoletu. Większość z dostępnych farb tego typu powinna być kładziona zwykłym pędzlem. Wyjątkiem są podkłady stosowane w lakiernictwie samochodowym.

Robercie obejrzyj sobie puszkę farby antykorozyjnej - wyraźnie jest napisane, że można kłaść ją pistoletem. Kładzenie pędzlem powoduje, że pomalowana powierzchnia nie jest równa. Pewnym rozwiązaniem jest stosowanie wałków - dają one podobną fakturę jak natrysk.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
robert




Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Wto 14:56, 01 Kwi 2008    Temat postu:

Oczywiście Ariel, że można po rozcieńczeniu, jeżeli kładziemy podkład na nowa blachę, wcześniej przetartą szlifierką. Jednak stosowanie jej akurat w tym konkretnym przypadku może przynieść z czasem niepożądany efekt.
Nie twierdze stanowczo, że tak sie stanie Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ariel Ciechański




Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 782
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 31 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Skierniewice

PostWysłany: Wto 15:00, 01 Kwi 2008    Temat postu:

robert napisał:
Jednak stosowanie jej akurat w tym konkretnym przypadku może przynieść z czasem niepożądany efekt.
Nie twierdze stanowczo, że tak sie stanie Smile

Wszystko zależy jak została przygotowana powierzchnia do malowania. Jeżeli została 'zmatowiona" papierem ściernym, to kolejne warstwy farby powinny się trzymać. Natomiast jednak jeżeli farba była położona na starą gładką i na dodatek nieodtłuszczoną farbę to skutek będzie taki jak opisałeś Robercie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
robert




Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Wto 15:10, 01 Kwi 2008    Temat postu:

Pozostaje trzymać kciuki za ekipę, która remontuje Pt47. Miejmy nadzieję, że nie będziemy mieli zastrzeżeń co do fachowości wykonanej pracy.

P.S- Nie krytykuję tutaj ekipy remontującej lokomotywę Smile Chwała im za to co robią.
Uprzedzam wpisy, że zza komputera najeżdżam na kogokolwiek Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Doctor




Dołączył: 10 Lut 2008
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

PostWysłany: Wto 21:07, 01 Kwi 2008    Temat postu:

Cytat:
Chciałbym przypomnieć, że Fundacja Era parowozów zaczęła działać "pełną parą" od lipca 2007 r. Wcześniej był okres mniejszej lub większej stagnacji.

Kiepskie wytłumaczenie bezczynności, ja bym się do tego nie przyznawał na Twoim miejscu Wink Chyba że chcesz Fundacji zrobić nieco czarnego PR'u Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Doctor dnia Wto 21:07, 01 Kwi 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
elektryk




Dołączył: 11 Lut 2008
Posty: 140
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Sob 23:14, 05 Kwi 2008    Temat postu:

A propos renowaci Pt47-106. Dziś przypadkowo trafiłem na TVN 24 na jakiś program w którym mowa była o uruchomieniu połączenia Warszawa-Łódż przy pomocy najnowoczesniejszych na PKP składów ED 74. Wypowiadał się między innymi pan z PKP - Przewozy Regionalne. Patrzę i za jego plecami widzę ścianę z "ozdobami kolejowymi " - coś w tym stylu jak na parterze budynku noclegowni maszynistów w WL. Po prawej stronie znak klasy drugiej oraz wielkie "PKP", po lewej ... orzełek, Pt 47
oraz 106 Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez elektryk dnia Sob 23:15, 05 Kwi 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KubaRally2




Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 208
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 4:00, 06 Kwi 2008    Temat postu:

widziałem to przy wejsciu do multikina....z tym ze nie bylo dzwieku i nic nie rozumialem....

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
spike232323




Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 200
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Wolsztyn

PostWysłany: Nie 12:46, 06 Kwi 2008    Temat postu:

to może to nie jest prawdziwa 106-tka...Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
elektryk




Dołączył: 11 Lut 2008
Posty: 140
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon 11:40, 07 Kwi 2008    Temat postu:

może ktoś po prostu na tej 106-ce postawił krzyżyk, licząc się z tym, że podzieli los innych parowozów, które zostały pocięte na złom. Swoją drogą, to "epitafium parowozu" musiało zostać zawieszone troche czasu temu, przed podziałem PKP - inaczej nie znalazło by się w gabinecie pana z Przewozów Regionalnych tylko raczej u kogoś z Cargo

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Penner-K




Dołączył: 12 Kwi 2008
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wolsztyn

PostWysłany: Nie 16:35, 13 Kwi 2008    Temat postu:

A propos tabliczek swego czasu widziało się jak odkręcali sami kolejarze sok-iści .
Potem można podziwiać w okolicznych knajpach "trofea" np.dzwon sygnałowy od Ty5-10.
Co do renowacji Pt47-106 gdzie potem będzie eksponowana pod wiaduktem czy przy nastawni ?Bo szkoda czyjejś pracy.Daleko nie szukać na Tkt48-147 urządzono melinę ,może środki na renowacje pozyskiwać ze zbieractwa puszek po piwie których na zimnych par i w koło wala się co nie miara


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.parowozy.com.pl Strona Główna -> Poczekalnia Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następny
Strona 6 z 9

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin