Forum www.parowozy.com.pl Strona Główna www.parowozy.com.pl
Parowozy z Wolsztyna
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Jelcz-Laskowice-Wrocław bez TKt48-18
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.parowozy.com.pl Strona Główna -> Ruch planowy
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ty2-911




Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 155
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 23:35, 19 Sty 2009    Temat postu:

para_buch napisał:
Nie tylko - nie chciałem na forum gdybać czy uprzedzać faktów bo bałem sie ze zaraz zostane zjechany ze sie nie znam i ze jestem wogóle do du*y i najlepiej jakbym sie odrazu powiesił. Skutki przejścia pod IC już widać...


Chodzi Ci o skutki typu wycofanie z ruchu planowego, czy może coś nowego wiesz w sprawie tej TeKatki ??


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
para_buch




Dołączył: 27 Sie 2008
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 0:04, 20 Sty 2009    Temat postu:

Niestety nic nowego nie jestem w stanie wnieść co do samej przyszłości tekatki - jestem tą przyszłością poprostu grubo zaniepokojony - podzielam Twoje obawy... ciężko mi się poprostu pogodzić z myślą ze trud, zaangażowanie i zapał jaki został włożony w ożywienie "osiołka" teraz innym przeleci przez palce (a wiem jakie to uczucie...) - obym sie mylił ale już samo wycofanie z planu daje do myślenia... dzisiaj nalepka i wycofanie z planu a jutro co? wyjazd dwa razy do roku z wagonami Z1 i kiepska frekwencja i wkońcu usłyszymy "nie opłaca sie" - i kolejny pomnik? Ale to są tylko takie moje przemyslenia - powinien sie wypowiedzieć ktos kto jest "blizej" tego parowozu i jest na bieżąco.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez para_buch dnia Wto 0:06, 20 Sty 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Irys




Dołączył: 29 Kwi 2008
Posty: 217
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Stęszew

PostWysłany: Wto 0:05, 20 Sty 2009    Temat postu:

Ty2-911 napisał:
Czy wierzycie w to, że PKP IC wyślę ją na kolejną naprawę i będzie ją dalej

OIDP nie leży to w gestii IC tylko firmy która zajmuje się jej eksploatacją.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ty2-911




Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 155
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 1:30, 20 Sty 2009    Temat postu:

Irys napisał:
Ty2-911 napisał:
Czy wierzycie w to, że PKP IC wyślę ją na kolejną naprawę i będzie ją dalej

OIDP nie leży to w gestii IC tylko firmy która zajmuje się jej eksploatacją.


Tzn. kogo ?? Bo już się pogubiłem. Skoro przeszła do IC to nie IC decyduje o tym ??


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ariel Ciechański




Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 782
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 31 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Skierniewice

PostWysłany: Wto 9:52, 20 Sty 2009    Temat postu:

Ty2-911 napisał:


Tzn. kogo ?? Bo już się pogubiłem. Skoro przeszła do IC to nie IC decyduje o tym ??

Wszystko zależy od tego kto jest stroną umowy z MPiK w Jaworzynie - bowiem to muzeum cały czas pozostaje właścicielem maszyny.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tworex




Dołączył: 30 Cze 2008
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Wto 11:30, 20 Sty 2009    Temat postu:

Ja cały czas liczę na otwarcie choćby linii turystycznej Wrocław główny - Sobótka...i właśnie jako atrakcją - Tekatką. Może kiedyś się na to znajdą jakieś fundusze choć to pewnie złudne nadzieje.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ty2-911




Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 155
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 14:53, 20 Sty 2009    Temat postu:

Ariel Ciechański napisał:
Ty2-911 napisał:


Tzn. kogo ?? Bo już się pogubiłem. Skoro przeszła do IC to nie IC decyduje o tym ??

Wszystko zależy od tego kto jest stroną umowy z MPiK w Jaworzynie - bowiem to muzeum cały czas pozostaje właścicielem maszyny.


Czyli to MPiK decyduje o naprawach jako właściciel, a obecnie PKP IC tak jakby wynajmuje ten parowóz ??


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Ty2-911 dnia Wto 14:54, 20 Sty 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ariel Ciechański




Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 782
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 31 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Skierniewice

PostWysłany: Wto 14:57, 20 Sty 2009    Temat postu:

Ty2-911 napisał:

Czyli to MPiK decyduje o naprawach jako właściciel, a obecnie PKP IC tak jakby wynajmuje ten parowóz ??

Myślę, że parowóz wynajmuje kto inny - wszak na nim roi się od naklejek Very Happy. Ale myślę, że więcej, jeśli będą mogli, to napiszą Mateusz lub Łukasz Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Irys




Dołączył: 29 Kwi 2008
Posty: 217
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Stęszew

PostWysłany: Wto 17:31, 20 Sty 2009    Temat postu:

To wygląda mniej więcej tak, że TKt48 jest MPiK, wydzierżawiany firmie pewnego pana, którego większość tutaj zna, albo nie (tym lepiej). Ten z kolei może wejść w spółkę z PR, albo IC jak teraz. Parowóz oczywiście przekazany jest w oparciu na umowę między MPiK a tym panem. Ten drugi musi się z niej wywiązać. Jeśli się mylę to mnie poprawcie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szepol




Dołączył: 07 Lut 2008
Posty: 231
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wałbrzych

PostWysłany: Wto 23:54, 20 Sty 2009    Temat postu:

Ariel Ciechański napisał:
Ale myślę, że więcej, jeśli będą mogli, to napiszą Mateusz lub Łukasz Wink


Ja wolę nie bo jeszcze mógłbym kogoś w błąd wprowadzićWink Mateusz byłby najodpowiedniejszy, także Kurczak do tablicy !


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Pią 6:31, 23 Sty 2009    Temat postu:

Irys napisał:
To wygląda mniej więcej tak, że TKt48 jest MPiK, wydzierżawiany firmie pewnego pana, którego większość tutaj zna, albo nie (tym lepiej). Ten z kolei może wejść w spółkę z PR, albo IC jak teraz. Parowóz oczywiście przekazany jest w oparciu na umowę między MPiK a tym panem. Ten drugi musi się z niej wywiązać. Jeśli się mylę to mnie poprawcie.



Dobra najogólniej to jest tak:
- loga - są tam 3 firmy, więc jaki jest rodzaj umowy, tzn. ile jest stron, każdy dojdzie.
- PKP PR, czy PKP IC mają licencje na przewozy, dlatego tekatka jeździ pod ich egidą.
- termin rewizji - każdy może obliczyć kiedy wypada - wiadomo, że w tym roku około letnich miesięcy
- pokrywający koszty - skoro nie PR ani IC bo ci mają tylko licencję to kto? prosta odpowiedź gdyby MPiK miało dostatecznie dużo funduszy to nie zaistaniałaby umowa miedzy wiadomo kim (patrz pierwszy myślnik) i idąc dalej rewizję zleciłoby MPiK. jeśli nie MPiK to wydedukujcie sami kto może być sponsorem rewizji.

Powodzenia w dedukcji
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Doctor




Dołączył: 10 Lut 2008
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pią 9:30, 23 Sty 2009    Temat postu:

Pytanie tylko czy w praktyce rzeczywiście może....

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Pią 21:24, 23 Sty 2009    Temat postu:

może czy <b>musi</b>??
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
para_buch




Dołączył: 27 Sie 2008
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 9:20, 24 Sty 2009    Temat postu:

Zechce

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Shogi




Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Nie 17:12, 25 Sty 2009    Temat postu:

Nie wiem z jakim składem Tekatka jechała w sylwestra, ale już wcześniej IC się popisało kompletnym brakiem wyczucia: [link widoczny dla zalogowanych] Jak to fotografowałem to sam nie wiedziałem czy się śmiać, czy płakać...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.parowozy.com.pl Strona Główna -> Ruch planowy Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Strona 2 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin