Forum www.parowozy.com.pl Strona Główna www.parowozy.com.pl
Parowozy z Wolsztyna
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Przerwa w ruchu planowym do Poznania
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.parowozy.com.pl Strona Główna -> Ruch planowy
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
christophp




Dołączył: 07 Cze 2008
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ostrów Wlkp.

PostWysłany: Czw 19:37, 12 Cze 2008    Temat postu:

No to są wiadomości na bieżąco a takie nie zawsze są dokładne.
narazie nie ma co lamentować tylko lepiej byłoby coś zrobić zamiast tyle gadać i nic z tego nie wynika... Poczekamy do rozmów i jak bedzie negatywnie to bedzie trzeba jakąs petycje albo rozgłos zrobić większy i cos ruszyć. W końcu jeśli nie pomoga tu miłosnicy kolei no to cienko będzie.
Trzeba na przyszłość załatwić sobie jakieś wtyki w UM - w końcu znajomości to podstawa:)
Jesli nawet by zamkneli linię na lipiec, to trzeba coś zrobić by w sierpniu już było PEŁNĄ PARĄ na trasie...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Monomach




Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 99
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Czw 23:06, 12 Cze 2008    Temat postu:

Pomysł zamykania ruchu planowego w wakacje miałby sens, w sytuacji alokacji czynnych parowozów na okres wakacyjny do miejscowości słynących z ruchu turystycznego (za pomysł trafny -już realizowany uważam Costerinę), ale trasy takie można by mnożyć: -> Jelenia Góra - Szklarska Poręba, Kraków - Wieliczka, Częstochowa - Jędrzejów + komunikacja z "Ekspress Ponidzie", Sanok - Łupków, Ełk - Giżycko, Katowice - Tarnowskie Góry; Warszawa-Zegrze takie działanie pozwoliłoby na swoiste "wyjście parowozów do ludzi", niewątpliwie wzrosła by wrażliwość społeczna na tematykę parowozową, wzrosła by liczba aktywnych MK, a z ekonomicznego punktu widzenia zysk w postaci wzrostu turystyki poniosły by miasta na liniach przyjmujących, a samo utrzymanie parowozu nie powinno stanowić problemu - wszak były by to pociągi retro z odrębnymi stawkami za przejazdy. Lokomotywownie w wyżej wskazanych miastach posiadają większość urządzeń niezbędnych do obsługi parowozów (niektóre wymagają drobnego remontu) - a i utrzymanie większej liczby kopciuchów było by wtedy uzasadnione ekonomicznie. Pieniążki leżą na ulicy, wystarczy się tylko po nie schylić .

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Monomach dnia Czw 23:08, 12 Cze 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Łukasz G.




Dołączył: 07 Lut 2008
Posty: 101
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jaworzno

PostWysłany: Pią 7:53, 13 Cze 2008    Temat postu:

Pomysł niezły, niestety poza Costeriną pewnie nie doczeka się realizacji. Np. gdyby było zapotrzebowanie, to linię do Wieliczki obsługiwałby skansen w Chabówce. Niestety linia ta wymaga obsługi przez dwa pojazdy trakcyjne(lub szynobus), co nie bardzo opłaca się PKP. Moim zdaniem w najbliższych latach PKP Cargo, która opiekuje się skansenem w Kościerzynie, mogłaby się postarać o uruchomienie jednego parowozu ze skansenu, tak aby można było uruchomić inne pociągi specjalne poza Costeriną.... W sumie można by to uznać za nierealne, ale może kiedyś.... Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kaktus34




Dołączył: 03 Cze 2008
Posty: 297
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Chabówka

PostWysłany: Pią 11:49, 13 Cze 2008    Temat postu:

Realne to by było np. w Niemczech. A tak poza tym to jak ma się Ol49-71 z Kościerzyny. Można by ją przywrócić do użytku. Poprowadziłaby Costerinę i jakieś pociągi planowe (ale to tylko marzenia).

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Irys




Dołączył: 29 Kwi 2008
Posty: 217
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Stęszew

PostWysłany: Pią 12:51, 13 Cze 2008    Temat postu:

Rzekomo na Mazowsze ma być jeden parowóz z Wolsztyna oddelegowany Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kaktus34




Dołączył: 03 Cze 2008
Posty: 297
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Chabówka

PostWysłany: Pią 13:12, 13 Cze 2008    Temat postu:

Delegacja Wolsztyńskiej Olki powoduje to, że brakuje ich do ruchu planowego, a przywrócenie Kościerzyńskiej Olki pozwoliłoby oprócz wakacyjnej Costeriny na uruchomienie pociągów planowych z parowozem w okolicach Kościerzyny.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ariel Ciechański




Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 782
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 31 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Skierniewice

PostWysłany: Pią 13:27, 13 Cze 2008    Temat postu:

kaktus34 napisał:
Delegacja Wolsztyńskiej Olki powoduje to, że brakuje ich do ruchu planowego, a przywrócenie Kościerzyńskiej Olki pozwoliłoby oprócz wakacyjnej Costeriny na uruchomienie pociągów planowych z parowozem w okolicach Kościerzyny.

No popatrz, sami byśmy na tak genialne przemyślenia nie wpadli... Hamuj się tutaj z zalewaniem forum nic nie wnoszącymi postami.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Monomach




Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 99
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Pią 14:16, 13 Cze 2008    Temat postu:

Drogi Arielu, czy uważasz, że mój pomysł z delegacją obecnie czynnych parowozów do ruchu turystycznego w okresie wakacyjnym jest całkiem nierealny? Może ma szansę na zaistnienie? Praca w ruchu planowym w tygodniu poza okresem wakacyjnym ma moim zdaniem mniejsze podstawy ekonomiczne, niż alokacja na okres wakacyjny.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ariel Ciechański




Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 782
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 31 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Skierniewice

PostWysłany: Pią 14:38, 13 Cze 2008    Temat postu:

Monomach napisał:
Drogi Arielu, czy uważasz, że mój pomysł z delegacją obecnie czynnych parowozów do ruchu turystycznego w okresie wakacyjnym jest całkiem nierealny? Może ma szansę na zaistnienie? Praca w ruchu planowym w tygodniu poza okresem wakacyjnym ma moim zdaniem mniejsze podstawy ekonomiczne, niż alokacja na okres wakacyjny.

Drogi Monomachu - ja nie odnoszę się do Twojej idei, tylko do tego, że kaktus34 raczy nas "prawdami objawionymi". Co do ruchu wakacyjnego, to idea jest przednia - np. oddelegowując parowóz do Skierniewic Razz można by w sobotę obsłużyć Warszawę, a w niedzielę Łódź Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kaktus34




Dołączył: 03 Cze 2008
Posty: 297
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Chabówka

PostWysłany: Pią 20:45, 13 Cze 2008    Temat postu:

Ja Ciebie Arielu nie krytykuje, a mam powody.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ariel Ciechański




Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 782
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 31 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Skierniewice

PostWysłany: Pią 21:03, 13 Cze 2008    Temat postu:

kaktus34 napisał:
Ja Ciebie Arielu nie krytykuje, a mam powody.

Podaj konkretną stronę Razz Wiem, że są błędy, ale wskazanego przez Ciebie niw znajduję.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
christophp




Dołączył: 07 Cze 2008
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ostrów Wlkp.

PostWysłany: Pią 23:27, 13 Cze 2008    Temat postu:

Oj no wiecie co...przestancie gadać o dyrdymałach i sie wzajemnie użerac co kto komu... Tematem jest sprawa Wolsztyna i ruchu planowego a nie wykłócanie sie o pierdoły jak w sejmie... Confused

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
John C.




Dołączył: 10 Lut 2008
Posty: 281
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź

PostWysłany: Nie 0:10, 15 Cze 2008    Temat postu:

Bardzo uważnie przeczytałem tekst Wojtka. Zasadniczo Ameryki nie odkrył , wygląda to tak że wreszcie ktoś przejrzał na oczy i toczy sie gra na ile można jeszcze szarpnąć szefa "turystów" . Jak widać można i to zdrowo, sumy sa mi znane i robią wrażenie, oczywista nie podam. Ludzie odpowiedzialni za wydawanie pieniedzy podatnkików w UMW też nie mają ochoty podkładać swoich głów i wymagają większego udziału "turystów" w jazdach tym bardziej że to wyłącznie UMW bedzie ponosił 100% kosztów jazd planowych zamówionych pociągów. Oczywistym jest że ochrona p-poż szlaku to pretekst do dalszego rozprowadzenia tematu owego "interesa". Zobaczymy teraz jakie zdolności negocjacyjne mają urzędnicy z UMW. Aby tylko nie wylano dziecka z kąpielą. Pozdro.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez John C. dnia Nie 0:11, 15 Cze 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
keylan




Dołączył: 20 Mar 2008
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 9:58, 15 Cze 2008    Temat postu:

Monomach napisał:
Pomysł zamykania ruchu planowego w wakacje miałby sens, w sytuacji alokacji czynnych parowozów na okres wakacyjny do miejscowości słynących z ruchu turystycznego (za pomysł trafny -już realizowany uważam Costerinę), ale trasy takie można by mnożyć: -> Jelenia Góra - Szklarska Poręba, Kraków - Wieliczka, Częstochowa - Jędrzejów + komunikacja z "Ekspress Ponidzie", Sanok - Łupków, Ełk - Giżycko, Katowice - Tarnowskie Góry; Warszawa-Zegrze takie działanie pozwoliłoby na swoiste "wyjście parowozów do ludzi", niewątpliwie wzrosła by wrażliwość społeczna na tematykę parowozową, wzrosła by liczba aktywnych MK, a z ekonomicznego punktu widzenia zysk w postaci wzrostu turystyki poniosły by miasta na liniach przyjmujących, a samo utrzymanie parowozu nie powinno stanowić problemu - wszak były by to pociągi retro z odrębnymi stawkami za przejazdy. Lokomotywownie w wyżej wskazanych miastach posiadają większość urządzeń niezbędnych do obsługi parowozów (niektóre wymagają drobnego remontu) - a i utrzymanie większej liczby kopciuchów było by wtedy uzasadnione ekonomicznie. Pieniążki leżą na ulicy, wystarczy się tylko po nie schylić .

Tylko że w tedy trzeba by zrezygnować z planowców w wolsztynie i skończyć z ostatnią czynną parowozownią, na co większość miłośników zareaguje krzykiem, a i pewnie w głowach pkp-betonu takie rozwiązanie nie przejdzie. Dla mnie idealnym rozwiązaniem byłyby 1-2 czynne parowozy w każdym większym mieście (wojewódzkim) czy w miejscach szczególnie atrakcyjnych turystycznie typu kotlina kłodzka, kotlina jeleniogórska, itp. ... jeżdżące w weekendy, święta czy w sezonie turystycznym (lato+zima dla gór).


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Nie 10:09, 15 Cze 2008    Temat postu:

przecież częściowo tak jest:
- Poznań i Leszno - retra z parowozami z Wolsztyna,
- Kraków i okolice - obsługa z Chabówki,
- Górny Śląsk - retra z Chabówki,
- Trójmiasto - Costerina z parowozem delegowanym z Wolsztyna,
- Warszawa - wąskie tory w Sochaczewie,
- Wrocław - pociągi do Jelcza z TKt oraz GWR,
- inne miasta - pociąg do historii np. Świdnica będzie gościć taki pociąg w najbliższy weekend,
- inne wąskie tory z parowozami zlokalizowane w paru bardzo atrakcyjnych miejscach w Polsce.
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.parowozy.com.pl Strona Główna -> Ruch planowy Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Następny
Strona 7 z 11

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin